Gå til innhold

Blogg om gravid kvinne i BDSM-forhold!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe jeg kunne tenkt meg... De klypene hadde ikke tent meg.. Men så liker jeg ikke utkledd menn, bli bundet, pisket, stikket , få ting opp i anus, eller å bli behandlet som søppel. At hu et gravid gjør meg faktisk kvalm... Men nå skal jeg glemme hele bloggen,og se på tv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes MANGE diagnoser som man ikke trenger å leve på trygd for!

Hva i huleste har trygd med saken å gjøre?! Ser virkelig ikke hvorfor du blander det inn i bildet.. Det finnes diagnoser hvor BDSM er innlemmet, uten at det lar BDSM stå alene, for BDSM er ikke en mental forstyrrelse i seg selv, det KAN komme av mental forstyrrelse, det er en forskjell der!

Anonym poster: a5b6c0a9980ba24566a837da0ca6827f

Oppfattet det som at du mente uten jobb etc.

Skrevet

Håper du får fjernet denne bloggen før barnet ditt blir gammel nok til å finne den, eller noen andre klarer å grave den frem for henne. Da kan vi snakke mobbeoffer og psykiske skader. Hva voksne mennesker gjør bryr meg ikke, men når man får barn er det noen hensyn man bør ta for deres skyld. En slik blogg som dette går definitivt innunder der. Hva dere gjør privat får være deres sak, men ting på nettet har det med å finne veien ut i dagens lys når det passer dårligst.

Skrevet

Ikke noe jeg kunne tenkt meg... De klypene hadde ikke tent meg.. Men så liker jeg ikke utkledd menn, bli bundet, pisket, stikket , få ting opp i anus, eller å bli behandlet som søppel. At hu et gravid gjør meg faktisk kvalm... Men nå skal jeg glemme hele bloggen,og se på tv!

Er ikke slik at man gjør absolutt alt, man gjør det den underdanige synes er greit, mannen er ikke utkledd hos alle, kommer nok an gang an på preferanser, og man blir ikke behandlet som søppel, om man liker det selv, om du føler det er å måtte være søppel, så er det garantert noe du ikke passer for. Jeg kan ikke si jeg noen sinne følte meg behandlet som søppel da jeg prøvde BDSM med eksen.

Skrevet

Det finnes MANGE diagnoser som man ikke trenger å leve på trygd for!

Hva i huleste har trygd med saken å gjøre?! Ser virkelig ikke hvorfor du blander det inn i bildet.. Det finnes diagnoser hvor BDSM er innlemmet, uten at det lar BDSM stå alene, for BDSM er ikke en mental forstyrrelse i seg selv, det KAN komme av mental forstyrrelse, det er en forskjell der!

Oppfattet det som at du mente uten jobb etc.

Fatter ikke hvorfor du gjorde det.

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er at det virker ikke som at hun er så gla for piskeslagene, hun skriver "at jeg aldri lærer", når hun har gjort noe feil og får tildelt piskeslag. Det virker ikke som noe hun egentlig vil ha...?

Anonym poster: f557517c39b11f12bf7aefa79e2484a0

Skrevet

Håper du får fjernet denne bloggen før barnet ditt blir gammel nok til å finne den, eller noen andre klarer å grave den frem for henne. Da kan vi snakke mobbeoffer og psykiske skader. Hva voksne mennesker gjør bryr meg ikke, men når man får barn er det noen hensyn man bør ta for deres skyld. En slik blogg som dette går definitivt innunder der. Hva dere gjør privat får være deres sak, men ting på nettet har det med å finne veien ut i dagens lys når det passer dårligst.

Må si meg enig i dette.. Det å utøve BDSM er nå en ting, men å legge ut slikt, det forstår jeg virkelig ikke.. Man skal behandle denne livstilen nok så privat mener jeg, det er ikke noe som passer seg i det offentlige bildet, til de grader ikke for ungenes del.. Om man absolutt føler for å blogge om det, så bør det gjøres anonymt, og man bør holde ren bakgrunn, så man ikke blir gjenkjent..

Skrevet

La meg si det sånn, jeg vet hvem denne bloggeren er. Og det vet jeg utfra å se på bildene...

Plutselig en dag veit unga dine det også.

Anonym poster: 858073829fc26f1d62a588a1453ac8a2

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er at det virker ikke som at hun er så gla for piskeslagene, hun skriver "at jeg aldri lærer", når hun har gjort noe feil og får tildelt piskeslag. Det virker ikke som noe hun egentlig vil ha...?

Anonym poster: f557517c39b11f12bf7aefa79e2484a0

Pisking kan være et kompromiss hun gikk med på, under avstraffelsen er det lovlig å bruke sikkerhetsordet, så om hun ikke taklet det, kunne hun unngått det, om ikke; så bør hun komme seg unna mannen..

Saken er enkel, er man underdanig, så godkjenner man avstraffelse om man ikke utøver en oppgave etter 100% tilfredsstillende, selv har jeg kun godkjent avstraffelse ved hånd, kunne aldri blandet pisk inn i en avstraffelse, for meg hører pisken nytelse til, ikke avstraffelse.

Skrevet

Ser det er mange her som ikke skulle ha uttalt seg om dette, da de ikke klarer å sette seg inn i det.

For en som verken liker BDSM, eller har noe kjennskap til det, så blir det naturlig nok helt feil.

Likeså de som tenner på de av samme kjønn, eller tenner på f.eks latex eller lær, lik osv.. Jeg vet faktisk av en som tenner på det å ha sex på dameblader. For meg blir alt dette feil, men jeg godtar at andre har andre lyster enn meg.

Noen liker det helt kjedelig, og ikke så mye som et dask. Og andre vil ha det litt (mye) røffere, som i denne bloggen. Og enda værre.

Det er mye dere ikke vet om de rundt dere. Det er mye de rundt meg ikke vet om meg. Det er flere BDSM'ere enn dere tror!

Jeg har en anonym blogg, ikke fordi jeg skammer meg over legningen. Men pga sånne holdninger som jeg ser på denne diskusjonen.

Mor OG barn hadde det kjempefint under svangerskapet. Som skrevet tidlig her, så har barnet det godt i magen når mor har det bra. Og mor hadde det jo godt under svangerskapet.

Som det også nevnes lengre opp, de aller fleste BDSM'ere har et sikkerhetsord. Det brukes når det blir for mye, og leken skal stoppe øyeblikkelig.

Og det ble tatt mange forhåndsregler. Og jeg fikk STERKE kynnere ved påkjenning eller mye stress. Men aldri mens vi drev med BDSM/sex. Og det er fordi det aldri var en stor påkjenning eller mye stress :)

Jeg for min del, lever ikke ett 24/7-liv. Dette er noe vi gjør når vi har tid og mulighet. Vi klarer fint å bare ha vanlig sex når det trengs. Og av og til har jeg også behov for bare kos, nærvær og kjærlighet. Men jeg har vært i slike vanlig sex-forhold tidligere, og det var rett og slett for kjedelig i lengden.

Vi er alle forskjellige. Og bra er det. Hvis dere ikke liker at andre har andre lyster enn dere, så la vær å komme med hetsende og negative kommentarer. :rolleyes:

Anonym poster: e3406f654fd9aaf360c94a468a51e144

Skrevet

Ser det er mange her som ikke skulle ha uttalt seg om dette, da de ikke klarer å sette seg inn i det.

For en som verken liker BDSM, eller har noe kjennskap til det, så blir det naturlig nok helt feil.

Likeså de som tenner på de av samme kjønn, eller tenner på f.eks latex eller lær, lik osv.. Jeg vet faktisk av en som tenner på det å ha sex på dameblader. For meg blir alt dette feil, men jeg godtar at andre har andre lyster enn meg.

Noen liker det helt kjedelig, og ikke så mye som et dask. Og andre vil ha det litt (mye) røffere, som i denne bloggen. Og enda værre.

Det er mye dere ikke vet om de rundt dere. Det er mye de rundt meg ikke vet om meg. Det er flere BDSM'ere enn dere tror!

Jeg har en anonym blogg, ikke fordi jeg skammer meg over legningen. Men pga sånne holdninger som jeg ser på denne diskusjonen.

Mor OG barn hadde det kjempefint under svangerskapet. Som skrevet tidlig her, så har barnet det godt i magen når mor har det bra. Og mor hadde det jo godt under svangerskapet.

Som det også nevnes lengre opp, de aller fleste BDSM'ere har et sikkerhetsord. Det brukes når det blir for mye, og leken skal stoppe øyeblikkelig.

Og det ble tatt mange forhåndsregler. Og jeg fikk STERKE kynnere ved påkjenning eller mye stress. Men aldri mens vi drev med BDSM/sex. Og det er fordi det aldri var en stor påkjenning eller mye stress :)

Jeg for min del, lever ikke ett 24/7-liv. Dette er noe vi gjør når vi har tid og mulighet. Vi klarer fint å bare ha vanlig sex når det trengs. Og av og til har jeg også behov for bare kos, nærvær og kjærlighet. Men jeg har vært i slike vanlig sex-forhold tidligere, og det var rett og slett for kjedelig i lengden.

Vi er alle forskjellige. Og bra er det. Hvis dere ikke liker at andre har andre lyster enn dere, så la vær å komme med hetsende og negative kommentarer. :rolleyes:

Denne bloggen er IKKE anonym, den er tvert imot svært lett gjenkjennelig!

Interiøret er lett å kjenne igjen, utrolig lett.

Skrevet

Denne bloggen er IKKE anonym, den er tvert imot svært lett gjenkjennelig!

Interiøret er lett å kjenne igjen, utrolig lett.

Har du vært der? Isåfall veldig rart. For det er to forskjellig steder bildene er tatt. Og vi har aldri hatt besøk der :)

Skrevet

Du er også svært lett gjenkjennelig. Hår, kroppsfasong, at du har vært gravid osv.

Du legger ut for mye om deg selv.

Jeg mener ikke være slem, skriv blogg alt du vil, men vit at du skriver lett gjenkjennelig når du legger ut så mange andre opplysninger og bilder osv.

Skrevet

Herrejemini, jeg håper ungen er frisk, med tanke på alle sprellene hun gjorde da hun var gravid.. :s

Anonym poster: 5399d2093e23c9bb2109dc1168b93aac

Skrevet

For de som var på chat på nakenprat og slottskjelleren når vi var på live-cam, de fikk jo til og med se ansikt. Jeg skjemmes ikke over det jeg gjør og har gjort. Eneste grunnen til at jeg er anonym, er pga hetsingen av "utenforstående". Hvis noen spør meg, så vil de få svar. Både om at jeg er submissiv, liker bdsm, og at det er jeg som har skrevet bloggen.

Noen ganger hadde det bare vært mye enklere å gått ut med at jeg er lesbisk.

Skrevet

Noe jeg ikke er. Men folk er ikke like dømmende da.

Skrevet

Jeg skjemmes ikke over det jeg gjør og har gjort. Eneste grunnen til at jeg er anonym, er pga hetsingen av "utenforstående". Hvis noen spør meg, så vil de få svar. Både om at jeg er submissiv, liker bdsm, og at det er jeg som har skrevet bloggen.

Men hva med barnet ditt da? Tenker du på hvordan dette på sikt kan ramme henne? Bloggingen altså, ikke livsstilen.

Skrevet

Herrejemini, jeg håper ungen er frisk, med tanke på alle sprellene hun gjorde da hun var gravid.. :s

Anonym poster: 5399d2093e23c9bb2109dc1168b93aac

Er like farlig med BDSM som med trening med vekter om man er erfaren før svangerskapet, sier vel sitt... Det ser kanskje ille ut i forhold til den aktuelle bloggen her, men det er ikke slik at man utøver noe man tror skader ungen.

Skrevet

At noen her vemmes, viser mer til at de ikke vet noe om BDSM, foruten det de leser, enten på nett, eller i 50 shades triologien.

Må man ha forsket og utprøvd alt, før man er kvalifisert til å si at man vemmes av det, eller at man ikke liker det?

Jeg trenger ikke å teste ut å bli pisket og dengt av mannen min for å vite at dette er noe jeg vil vemmes (mildt talt!) av. Jeg trenger heller ikke å teste ut at en driter på meg, eller å ha jentesex, for å vite at dette er noe jeg ikke mislike.

Jeg trenger ikke vite så veldig mye om det heller for å gjøre meg opp en mening om det. Innebærer det pisk og slag, er det en no go for min del.

Jeg aksepterer at noen liker det, men forebeholder meg retten til å selv å avgjøre hva jeg er kvalifisert til å uttale meg om når det gjelder egen seksualitet og tenningsmønster.

Anonym poster: 27ad1f5769c7ca5f2dc0ed40ea44ab4b

Skrevet

Dette forstår jeg bare ikke, og det gjør meg kvalm.

For meg hører ikke sex og smerte sammen.

Å slå noen til blods og tenne på det...Mens den personen er gravid...Sykt.

Å tenne på tanken at ens egen kropp blir fylt av arr og skader- jeg tror ikke den personen har det godt med seg selv. Det virker til å være forbi underkastelse.

Anonym poster: c026c2a5dfec18d4187d84b2fde5bfe4

Skrevet

Vi har et håp om at når hun vokser opp, så er de mer forståelsesfulle enn de er i dag.

Den dag vi flytter inn i der vi skal bo i mange år, så blir det bedre sladding av bilder. Og heller ikke så detaljerte innlegg som kan være avslørende.

Etter at hun kom til har det heller ikke vært noe bondage, i tilfelle hun våkner, slik at vi avslutter der vi er, og går inn til henne. Bondage vil det heller ikke bli før vi er helt alene.

Kanskje vil vi etter hvert kun ha bdsm-livet når vi er alene. Men om han er dominerende i talen når vi ikke er i samme rom som henne, om han gir meg et dask på rumpa eller ti i senga, holder meg nede... Slike ting går fint å gjøre selv om det er barn i hus.

Jeg vil aldri klare å gå over til et vanlig sexliv. Men klarer fint å gi "slipp" på det mest "ekstreme" vi gjorde. Nå er det også slutt på f.eks live-cam, i og med at hun kan være til stede.

Skrevet

Han tenner ikke på å slå meg til blods. Han tenner heller ikke på å slå meg i det hele tatt. Han tenner ikke på å gi meg smerte, fordi han er ikke en sadist. MEN han tenner på å dominere meg. Og tenner på at jeg blir tent. Jeg derimot, tenner på smerte, og det å bli dominert.

Skrevet

Jeg skjemmes ikke over det jeg gjør og har gjort. Eneste grunnen til at jeg er anonym, er pga hetsingen av "utenforstående". Hvis noen spør meg, så vil de få svar. Både om at jeg er submissiv, liker bdsm, og at det er jeg som har skrevet bloggen.

Men hva med barnet ditt da? Tenker du på hvordan dette på sikt kan ramme henne? Bloggingen altså, ikke livsstilen.

Nå driver ikke jeg med BDSM eller blogging, men hvorfor er dette verre enn disse mammabloggene hvor mødre legger ut ALT om ungene sine? Jeg tenker at det ikke kommer til å være noe problem for dette barnet, og at foreldre som evt gjenklenner mor og far til jenta vil ha samme seksuelle preferanse. Jeg tror blogging om ungene er langt mer sjenerende for dem enn blogging om sex, særlig når den er såpass anonym som denne er.

Til Hi vil jeg bare si, ut i fra det du sier her, om hvilke forhåndsregler dere tar nå og kommer til å ta i fremtiden kan jeg ikke forstå at sexlivet deres vil være et problem i forhold til å ha barn. Kos dere :)

Anonym poster: 1240c45f9e92deebe2bc6519e480f0db

Skrevet

Vi har et håp om at når hun vokser opp, så er de mer forståelsesfulle enn de er i dag.

Enn om ikke? Litt av en sjanse å ta.

Og så vanvittige private bilder på nett handler ikke om å være forståelsesfull. Jeg respekterer at andre liker andre ting enn meg, og de må gjerne være åpne på at de liker slikt, men så utleverende bilder i offentlig omløp, identifiserbare eller ei, håper jeg inderlig aldri kommer til å bli akseptabelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...