Gå til innhold

Vi som skal lage påskeegg med innsett i april :)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Skal på ultralyd den 4.april, så skal nå ihvertfall spraye til da, kanskje lengere, spørs hva UL viser... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hører til her jeg og. Så spent, så spent. Skal begynne å spraye 21 så blir påskeegg på oss her. Blir 3 forsøk her denne runden men vi har en IVF unge fra før av, og har blitt gravid på hver IVF forsøk til nå så håper at vi klarer det denne gangen :-)

Men begynner helt klart å føle meg som en garvet IVFer her.Men når jeg leker med IVF gullegget nr en ser vi at det helt klart er verdt det!

 

Gleder oss til påskegullegget.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at noen lurte på forskjellen på lutinus og crinone. Har brukt begge deler på to ulike ivf forsøk. Er ikke lege.

 

Men oppdaget en ting i min kropp. Hos meg var Crinone mye mer søl. Det ble liggende igjen mye mer, og hopet seg opp "der inne". Det skjedde ikke med Lutinus.

 

Men det viktigste er jo ikke om ting er søl eller ikke. Det er jo om de virker. Antar at de to er ganske like når det gjelder virkestoffer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører til her jeg også:) Spraystart 21/3:) Første IVF for meg men har hatt en "halvveis" medisinrunde for 1 måned siden som ble avbrutt. Mine egg vokste ugjevnt på kort metode derfor blir det en lang metode for meg isteden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :) Håper det blir mange flotte påskeegg på alle sammen i gruppa vår.

Jeg hører ikke til her lenger mtp ivf da mitt forsøk ble avbrutt mandag morgen etter jeg testa positivt søndag kveld. Jammen klarte vi det på gammelmåten mens jeg spraya!! :)

 

Vi er totalt i sjokk og uforberedt, totalt fokus på ivf enda og er nesten lei meg for at jeg ikke sprayer, klarer ikke tro det. Skal på ul neste torsdag. Sender dere haugevis med babystøv og god karma jenter. Skal fortsette å følge dere :) Klem til hele gjengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN HERREGUD så utrolig göy!!! GRATULERER!!! Tenk at det går også an! Blir helt rört her jeg, så glad på dine vegne:):) Fölg gjerne med oss og fortell hvordan det går og alt:)

Nyyyyyyyt så mye du bare kan!!!!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastisk gledelig nyhet, Fiemor :) :) Tenk at det er mulig da?? Frysninger her... Ønsker deg alt godt videre :)

Hvor lenge gikk du på spray?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, se der ja :) alt er mulig :)

Gratulerer, Fiemor- lykke til videre :)

God påske, nyt tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ;) Har tilbakevendt endometriose etter lap i september og begynt å nedregulere kroppen, og akkurat da ble jeg gravid! Klarer bare ikke å fatte det, men skal kose meg og nyte så snart det synker inn her :D Hehe! Kjenner ikke så mye enda heller så har bare positive tester fra mandag og søndag som synlig bevis. Stikker i korsryggen og bekkenet og er muligens litt småtrøtt. Sløst 7000 på nesten ubrukt medisin, men det gir vi blanke i nå :) Stor klem tilbake, krysser alt jeg har for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... startet med spray 5. Mars... sprøytestart 27. Mars.... er første forsøk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :) Og helt uvirkelig, klarer ikke erkjenne det :) Krysser alt jeg har for dere andre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere Fiemor! Det samme hendte med meg første sprayperioden min :) Masse lykke til i sv.skapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk *ønskegull* :D Testa igjen i kveld og streken er knallrød nå :) Begynner å synke inn litt nå med øm korsrygg og ømme bryst :) Spent på hva vi får sett på UL 5+4 neste uke. Står på terminkalkulatoren at hjertet begynner å slå dagen etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+4 er tidlig, men ikke få heeelt panikk hvis det er litt stille på ul :) Veldig mye skjer mellom uke 5 og 7, så i uke syv ser du mye mer. Åååh nå skulle jeg ønske det var meg hehe. Men blir nok forhåpentligvis frys på meg i løpet av april. Masse lykke til på ul. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig tidlig :) Dagene snegler seg så sinnssykt tregt avgårde! Legger meg tidligere enn vanlig på kveldene bare for å komme en dag lenger "fortere", hehe. Problemet er at jeg våkner igjen kl.07 og fomler etter mobilen for å kikke på bildene av testene mine igjen, bare for å forsikre meg om at det er virkelig. Og så blir jeg så gira når jeg ser at jeg har tatt bilde av testene, så da får jeg ikke sove igjen :) Førstegangs-skrulleriet er offisielt igang :D Begynner i ny stilling 2.april så håper formen blir fin så jeg får jobba litt :)

 

Skal følge med dere her jeg, håper at en eskimo finner ut at livmora di er en fin iglo å vokse i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Gratulerer så masse. Kjempegøy! Et skikkelig mirakel. Kan jeg spørre hvilke medisiner du har kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Jeg har 3 x Synarela og Puregon 900IE og 300IE pluss pennen. Har brukt en halv Synarela. Resten er urørt. Puregon holder seg i romtemperatur i en måned, så den må vel snart leveres tilbake til apotek. Medisin for 7000 rett i dass, men ingenting er så dyrebart som det som er i magen min nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i at det som er mest dyrebart er det som er i magen din! Fantastisk at du ikke trengte å bruke medisinene engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden begynner å gå fort til et nytt forsøk begynner. Starter på sprøyter om ca en mnd:-) Til onsdag skal jeg på konsultasjon til aktupunktur så det blir spennende. Har blitt flink til å trene de siste ukene så jeg satser alt på at denne runden skal gå bra. Dette blir mitt siste offentlige forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her telles det ned til sprøytestart førstkommende fredag ;-) Uttak beregnet første uka i april... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører nok til april klubben. Jeg satser på at tanta melder sin ankomst i løpet av morgen dagen. Starter på fryseforsøk igjen, etter at jeg måtte avbryte tidligere denne mnd. Satser på innsett første uka etter påske :) Here we go again..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...