Gå til innhold

Har du en rar fobi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt redd for mennesker som er utkledd.. :P men bare de som dekker til hele ansiktet! styrer alltid unna! Jeg syns det er vanvittig creepy. Selv om jeg vet hvem som er inni drakta.. :P

Min mamma er til tider redd for å svelge av alle ting.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er redd for meitemark(til den grad at jeg gråter hysterisk)

Jeg er også livredd for og bruke skarpe kniver.. Jeg må seriøst sitte og mote meg opp før jeg skjærer i en melon...

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Hehe, dette er litt flaut, men synes det er skummelt å svømme på dypt vann ute i sjøen. Redd for at det skal dukke opp et stort dyr under meg, selv om det er ganske så usannsynlig. Ihvertfall i Norge :)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg synes navler er utrolig ekkelt, altså ikke å se på men å ta på. Egen og andres.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Løse tenner, tær og navler. Klarer bare ikke...

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg har ikke fobi for det, men syns lapper på dyner og puter er utrolig ekkelt og kan aldri ha de tett opp til kroppen eller hodet, selv under dynetrekket.

Kan ikke fordra gamle, stikkende dyndyner eller puter eller teppe på soverom. Dette gjelder om jeg er på besøk.

Syns gamle madrasser er ekle og skulle aller helst hatt på to laken på sengen når jeg er på besøk.

Jeg er ikke kresen til vanlig, men når det gjelder senger, dyner og puter er jeg det.

Å kom på mer her....å ligge i en gammel seng på en tømmerhytte eller et nedslitt leirsted o.l og puste inn i en gammel vegg eller gammel hårete tapet!! GRØSSSS!!!! :(

Skrevet

Krøllete, ekle sokker! :D

Jeg vet det er sært, men jeg får fysisk vondt hvis sokkene mine er krøllete eller skrukkete...

Det er så ille at jeg har behov for å rette på sokkene til mannen min. Jeg gjør det ikke da, men jeg tenker på at jeg har veldig lyst.

Ser at jeg kan få et problem med å holde styr på sokker og strømpebukser når lille knøttet i magen kommer ut ;)

Og som andre her også har sagt, navelen min. Jeg får anfall hvis noen prøver å ta på den :)

Anonym poster: 91d73d6ea69d8bdd19a47829d3f8d8cb

Skrevet

Klarer ikke svartsnil...

Anonym poster: d4ca55e45acf99aa76e0eab898f4c4fa

Skrevet

Jeg får fnatt av folk som går med to ulike sokker. Jeg blir nesten litt panisk, og klarer ikke å tenke på annet.

Har noen venninner som ikke bryr seg om sokkene er like eller ikke, men jeg har kjent dem så lenge nå at jeg sier klart ifra at jeg får en slags angst av at folk går med ulike sokker.

Blir en besettelse, om jeg først ser et ulikt sokkepar.

Jeg har aldri vært i en situasjon selv, der jeg "må" ha to ulike sokker på meg, men om det skjer en dag, så går jeg glatt uten sokker. Uansett vær og vind!

Også sliter jeg om jeg ser tallet førtifire. Vet ikke hvorfor, for det er ikke logisk på noen som helst måte. Det går greit å skrive det med bokstaver, men jeg kunne aldri skrever med tall over her.

Pulsen stiger om jeg ser det tallet - og det popper plutselig frem på klokken, ukenummer på kalenderen, kassalappen, folk som fyller år and so on...

Da jeg hadde matteeksamen på ungdomsskolen husker jeg at summen av en ligning ble nettopp førtifire, og jeg skrev det med bokstaver - jeg var helt sikker på at det var rett, men klarte ikke å skrive ned sifrene.

Anonym poster: 8d19276d407070c72ba68786e380d433

Skrevet (endret)

Jeg er redd for veps, humler og bier. Bli sittende så er den snill! Nei takk, jeg tror jeg løper :P

Får mark av å tørke hendene på håndklær andre har tørka seg på. Derfor tørker jeg meg heller på buksa, for den er det bare jeg som har tatt på.

Og jeg er litt redd for å kjøre bil. Eller sitte på siden jeg ikke har lappen.

Endret av Sine_
Skrevet

Er redd klover, vet ikke hvorfor! Men hadde jeg møtt en kar i klovnendrakt i en mørk bakgate, hadde jeg sprunget hylende derifra!

Liker heller ikke "stygge" tær, får fnatt av og se/ta på de! Mannen har stygge tær, så skal de masseres er det med nye sokker på!

Liker heller ikke veps, hater når de flyr i hodet på meg:/

Skrevet

Livredd dverger og deformerte lemmer. Ike moro når man jobber i helsevesenet og skal være like blid og respektfullt ovenfor alle!

Anonym poster: beb2a2a6e6268ac42398c5e332b10a1b

Skrevet

Å skylle ned på toalettet med låst dør gjør meg utrolig redd.

Tårer går bra, men gnikke fingeren i øyet så det er øyeskader på den gjør meg hysterisk hvis folk ikke vasker fingrene med en gang.

Tannpirkere er creepy.

Og så er jeg redd for å møte Zombier..

Anonym poster: 8cc2518f39685007809f9a52f2f24867

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Hehe, dette er litt flaut, men synes det er skummelt å svømme på dypt vann ute i sjøen. Redd for at det skal dukke opp et stort dyr under meg, selv om det er ganske så usannsynlig. Ihvertfall i Norge :)

Jeg synes også dypt vann er kjempeskummelt!!
Skrevet

Jeg også. Sliter med å svømme der jeg ikke kan sette ned beina, redd noe skal komme borti meg der ute. Får helt grøsninger av å tenke på det. ! Er skjeldent og svømmer, liker det ikke.

Skrevet

Synes klovner og dukker er skumle.

Hater som sug lut også navler, tåler ikke at noen tar på min, feks.

Greier ikke ha på meg nylonstrømper, teksturen på det er helt forferdelig. Ved de anledningene jeg "må", klarer jeg ikke ta på strømpebuksa, og jeg grøsser om jeg må gå på bart gulv med det på.

Får mark av lyden som kommer når man drar i fryseskuffer og liker ikke lyden av å gå på tørr snø (kram snø går fint).

Synes lukta av ballonger er helt forferdelig, og dessuten lyden når man tar på dem.

Hater tær og tånegler, inkludert mine egne.

Spyr nesten av buser- igjen, inkludert mine egne. MÅÅ jeg plukke, må det masse papir til, og jeg må straks vaske hendene.

Skrevet

Kan ikke sitte ved siden av andre enn nær familie i sofaen. Da må jeg sitte på armlenet eller i separat stol.

Skrevet

Jeg klarer ikke å ta på rått kjøtt,jeg bader heller ikke på dypt vann og har en slags forbi mot å ha andre mennesker for tett inntil meg :)

Og jeg liker heller ikke føtter :P

.

9

Skrevet

Haha sånn er jeg og!! Livredd!

Skrevet

Jeg går i ulike sokker nesten hver dag :D Skikkelig surrehue mtp sokker.

Jeg har fobi mot å kaste opp. Ikke sånn "å, det er så ekkelt å kaste opp" (hvem liker vel det), men sånn skikkelig livredd. Får helt angst når jeg kjenner at jeg har fått omgangssyke, skjelver og gråter og er helt ute. Etter jeg har kastet opp HYLER jeg, har fullstendig noia og har det helt grusomt.

Og nei, jeg er ikke nøffemor :D

Anonym poster: a34f5d3aa8b3aaa91f7f2a3e226c6248

Skrevet

Liker ikke øyne på nært hold på bilder eller film. Det verste er når de zoomer inn på et øye og man liksom går igjennom det. Da må jeg lukke øynene elles så vil jeg resten av filmen føle at jeg er inne et øye *grøss*

Hadde ei studentvenninne som skribla øyne på notatblokka si hele tida. Måtte bytte plass tilslutt.

Og jeg liker ikke døde insekter. Levende er greit nok, men døde? Yuck! Fluesmekkere er noe av det verste jeg vet. Ser de for meg innsmurt med fluelik!

Skrevet

Jeg er skikkelig redd for doen på fly!! Offentlige doer generelt, men den på flyet er jeg redd for å bli sugd ned i. :P

Jeg er redd for fulle menn, spesielt rølpete..

Jeg er redd for å ligge med halsen eller håndleddet "fri" om natta. Er redd for at noen skal komme å kutte over pulsårene mine..

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Jeg er likedan :/ men jeg er nesten litt redd for å bade om jeg ser fisk og jeg da..Litt teit da jeg bor ved kysten :P .Sikker på at jeg har blitt spist av en hai eller noe i mitt forrige liv.

Skrevet

Sitter ikke på offentlige doer.

liker ikke å bade i vann hvor jeg ikke kan stå, liker heller ikke å stå på bunnen uten sko/sandaler.

Anonym poster: 12ac5a88ddf4d3cb3950c9f10e08289a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...