Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 30. desember 2012 #76 Skrevet 30. desember 2012 Håper samfunnet utvikler seg til at det en gang blir helt normalt at homofile har barn. Du ønsker at en stadig større del av barnekullene skal være resultater av sædbanker eller surrogatmødre? Anonym poster: fe19f1e78ee274b5f9e56823ab72f5b8 Og så må jeg bare få presisere at jeg ønsker det i hovedsak vil være snakk om adopsjon, heller enn surrogatmødre og sædbank. Det finnes så alt for mange foreldreløse barn i fattige land her i verden, som dør på gata.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 30. desember 2012 #77 Skrevet 30. desember 2012 Etter midnatt i morgen er det 2013, og jeg trodde vi hadde kommet lenger enn som så.. Barn lever det de lærer, så om de går rundt og sier at dette er "unormalt" så kommer gjerne holdningene fra oss foreldre dessverre. I dagens samfunn kommer familier i alle former og farger. Enslige mødre, enslige fedre, to mammaer, to pappaer, noen vokser opp hos besteforeldre, tanter onkler osv osv Noen er gift i 20 år og får barn, for så å velge å følge legningen sin, skal de da miste omsorgen for barna sine fordi de da plutselig ikke evner å være foreldre lenger? Om barna mine spør så forklarer jeg bare at det ikke spiller noen rolle om det er mann og kvinne, så lenge det er to mennesker som elsker hverandre og ønsker å leve sammen. Man klarer ikke å "gjøre barna homofile" uansett, noen er jo så redd for at hvis vi "bagatelliserer" det så vil barna også ende opp med å bli homofile. For en latterlig tanke.. Eldstedattera mi har en tante som er gift med en kvinne, og dette er to helt fantastiske damer. Kunne aldri i verden betvilt deres evner til å være foreldre.. Mens enkelte innlegg jeg leser her inne derimot, vel det er ikke alltid det er positivt å ha en mann i huset, har jeg skjønt.... kremt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå