Gå til innhold

Konkurranse - her er vinnerne


elin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt beste julegavetips er ipad som både voksne og barn kan bruke sammen og hver for seg. Barna kan spille lærerike spill og vi foreldre kan spille sammens med dem. Ellers synes jeg det er greit og gi barna opplevelser som badetur eller andre aktiviteter som kanskje koster endel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelagede gaver :) her hekles og strikkes det til den store gullmedaljen. Og utenom synes jeg det er fint og gi opplevelser, eller gi en gave med som støtter en god organisasjon som unicef :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det må være å kjøpe en geit til en familie via kirkens nødhjelp o.l.. Eller gjøre som min lillebror i år, donere en sum til kreftforeningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste tips er en kurv full av godsaker. Eks vin, hjemmelaget syltetøy, snop, kaffe, te,, skinker, gode oster. Gjerne også andre gode brukenes ting kan puttes oppi som håndkre o.l. Dette er noe de fleste som har alt blir glad for :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag din egen sursild/tomatsild og med et fint pyntet Norges glass er det en fin gave til dem som har alt ;)

 

Til barna kan man lage et gavekort med opplevelser som: En dag i lekeland, badeland, reise,show osv.Eller man kan kjøpe en leke og i tillegg lage en "byttelapp" som sier at de kan velge en av sine gamle leker som kan gies bort til et annet barn eller fretex ;) Noe de selvfølgelig skal bli med på ;)

 

Ellers er hjemmelagede godter eller opplevelser alltid flotte gaver, mener nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira bjeffer julen inn

Til de som har alt bør man kjøpe noe som kan spises eller brukes. Ikke noe vits å kjøpe noe som bare kommer til å støve ned i et skap eller en krok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste julegavetips må være å gi en gave til de som ikke at så mye og rutte med nå i jula. En gave til de som virkelig fortjener det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Nå har det gått litt for lang tid uten konkurranser her, men nå har jeg endelig fikset premie.

Og for å bøte på, har vi fått 10 premier, slik at jeg kan trekker 10 heldige vinner.

 

Og premien, det er 10 bøtter med den kule Playmais-leken. Les mer om produktet her: www.playmais.no

 

Det eneste du må gjøre for å være med i trekningen er å svare på følgende spørsmål:

Hva er ditt beste julegavetips?

 

Jeg trekker ti vinnere onsdag 19. desember.

 

Besøk Playmais på Facebook:www.facebook.com/playmais.norge

 

PS. Fint om du svarer med nick. Da er det enkelt for meg å finne deg om du vinner!

 

Mitt beste julegavetips er å ikke lytte til andres tips. For de kjenner ikke de menneskene du kjenner, og vet ikke hva som kunne ha vært en fin og passende gave. La gaven handle om deg og giveren, ikke om "hvor kan man få kjøpt et kupp".

 

Jeg vil helst ikke vinne de maisgreiene heller, jeg.- Jeg syns faktisk at det er umoralsk å leke med maten i en verden der mennesker sulter ihjel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt beste tips er Kino biletter.Det passer alle untatt de minste.Men der bugner det jo av tilbud likevel.Vanskeligst å kjøpe gave til de over 7 og oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste julegavetips er ET VARMETEPPE.

Jeg selv fikk det av mannen min ifjor og elsker det. Mykt, deilig, og holder meg varm på et blunk. Veldig bra i kalde Norge og -30 grader! I år kjøpte jeg det til både mor og svigermor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt gave tips er å rydde romma til barna og dei leiker eller dukke og etc som ikkje er i bruk og i fin stand. Går til dei som treng det. Frelsesarmeen el fattighus og etc

 

Anonym poster: f571c0c810e9c853f9c0b13ae9cd3c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er viktig å lære mitt barn, at julen ikke handler om å få gaver, men å gi.så vi gir alltiid til noen som ikke har noe,i år var det penger slik at en familie fikk kjøpt julemat og gaver til sine barn.

Utenom det,er det : hjemmestrikka ullgenser,hjemmelaget småkaker og konsert billett på julekonsert,som ble gitt føre jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meiner at beste julegave er å finne på noko sammen. I dagens samfunn så er det så masse stress og alle har ofte bare tid til sitt. Så det å reise på ein kino, ta ein tur eller bare sette av ein kveld til andre er mitt beste tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotavtrykk og med dikt sidenav av barnebarna til besteforeldre, oldeforeldre, tanter, svigermødre osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...