Gå til innhold

Konkurranse - her er vinnerne


elin

Anbefalte innlegg

Dei beste gåvene er dei som blir bukt opp, ete opp eller visna vekk. Ellers kan sjølv den finaste gåve bli "skrot" mottakaren strengt tatt ikkje treng. Folk kjøper seg alt dei treng no for tida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En opplevelse eller en god gjerning :) Har man råd, så er en reise/opplevelse med sine nærmeste noe jeg liker å gi. Eller rett og slett et gavekort på X antall masasjer, X antall barnepass, X antall middager osv :) Gratis og veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julepynt fra Karen Blixens jul. Kjempe fine. Mange som får de av meg i år;)

Ellers så er julebakst eller hjemmelaget sjokolade et veldig bra tips.

Eller selvstrikkete tøffler eller sokker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år får de fleste ultralydbilde til jul av oss :) men det er jo ikke noe man kan gi hvert år....

Men å gi ting som folk har behov for syns jeg er et fint tips. Prøv å fiske etter info uten at de merker det, så slipper det å bli så åpenlyst hva de får. Bra kjøkkenredskaper, tøfler, hjemmestrikka sokker o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 bestemødre, og begge to får et abonnement på bladet "Hjemmet" begge leser bladet hver uke og det koster litt for en med lite penger, så da får de heller bladet i postkassen i 20 uker. Jeg synes det var en god idé til to som har alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år har årets julegave vært boken "en bok" av Hevrè Tullet. Vi har så mange små i familien og den boken er virkelig morsom og en stor suksess hos de små :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste tips er å starte tidlig med å kjøpe julegaver. Det er utrolig deilig å bare nyte adventstiden uten å tenke på en eneste julegave!

 

Men i år har jeg desverre ikke fulgt mitt eget råd :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MaJo0812

Norgesglass med hjemmelaget etikett med f.eks cookies. Alle tørrvarene oppi lagvis og oppskrift hengende på i pent sløyfebånd. Så står det f.eks tilsett vann og smør (kommer jo an på hva du lager) så blir det en slags hjemmelaget "123 kake" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spa-behandling til en sliten kropp, ja og det er meg... he he:)

 

Ellers så tenker jeg litt slik når jeg handler gaver:

Hva har jeg råd til å kjøpe for?

Trenger de virkelig dette?

Hadde jeg selv, eventuelt mitt barn blitt glad for å få dette?

 

Gi fra hjertet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har jeg tatt fotavtrykk av lillegutt på stoff med tekstilmaling. Disse fotavtrykkene har jeg så sydd på grytekluter jeg har laget. Supre bestemorgaver! Har også tatt fotavtrykk på kartong og skal bruke de som gavelapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En julegave som ikke bare kan kjøpes for penger.

Bildekalender

Noe hjemmestrikket sokker, votter eller baby klær.

Gjerne en luxus greie til meg selv. I år blir det fotpleie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste julegavetips er å kjøpe eller lage julegaver jevnt gjennom hele året :D

 

- du har bedre tid til å finne gjennomtenkte og nyttige gaver

- du "går ikke konkurs i desember"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...