Gå til innhold

*2013* Slankeklubb. Nå skal vi NED :-)


Feit no more

Anbefalte innlegg

Frk Gulrot her :). Da har jeg veid meg i dag. Startvekt 19.1: 74,3.... Vekt 22.1: 73,9.

 

Anonym poster: 80350a5012f5b2644866c75e344ac34b

Vekt i dag morges 31.1: 72,5. Har fått litt ekstra hjelp av omgangssyken... ;).

 

Anonym poster: 80350a5012f5b2644866c75e344ac34b

Vekt i dag .16.02: 71,2 kg. Det går sakte men sikkert rett vei :).

 

Anonym poster: 80350a5012f5b2644866c75e344ac34b

Frk Gulrot igjen her. I dag 26.02. stoppet vekten på 70,6 kg :). Sakte, men sikkert rett vei!

 

Anonym poster: 80350a5012f5b2644866c75e344ac34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye trener dere?

 

Jeg sliter med en prolaps og klarer nå bare gå litt, men håper jeg snart blir bedre slik at jeg kan få trent litt mer styrke.

 

Det har ikke blitt mye trening på meg, har ikke råd til å trene på treningssenter og så har det vært forferdelig føre her. Men nå skinner sola og smelter snøen og slapset bort! jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!! Westroze du har jo snart gått ned 10 kg!! Wow!! :D i morgen er det starten på psmf igjen her, satser på å holde ut noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!! Westroze du har jo snart gått ned 10 kg!! Wow!! :D i morgen er det starten på psmf igjen her, satser på å holde ut noen uker :)

 

Går jæækla treigt da :P Har jo litt mer å ta av enn dere andre, men alle nedgang er bra nedgang :D Takk for motivasjonen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!! Westroze du har jo snart gått ned 10 kg!! Wow!! :D i morgen er det starten på psmf igjen her, satser på å holde ut noen uker :)

 

Går jæækla treigt da :P Har jo litt mer å ta av enn dere andre, men alle nedgang er bra nedgang :D Takk for motivasjonen :D

 

Jeg syntes du er veldig flink :)

 

Huden har lettere for å følge med hvis du ikke går ned for raskt.

 

Jeg var 109 kg da jeg startet og slanke meg, jeg gikk ned 10 kg stod der en stund så gikk jeg ned til ca 90 stod der en stund før jeg havnet på 80-82 kg og nå håper jeg på og komme under 70 streken for å stabilisere meg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!! Westroze du har jo snart gått ned 10 kg!! Wow!! :D i morgen er det starten på psmf igjen her, satser på å holde ut noen uker :)

 

Går jæækla treigt da :P Har jo litt mer å ta av enn dere andre, men alle nedgang er bra nedgang :D Takk for motivasjonen :D

 

Jeg syntes du er veldig flink :)

 

Huden har lettere for å følge med hvis du ikke går ned for raskt.

 

Jeg var 109 kg da jeg startet og slanke meg, jeg gikk ned 10 kg stod der en stund så gikk jeg ned til ca 90 stod der en stund før jeg havnet på 80-82 kg og nå håper jeg på og komme under 70 streken for å stabilisere meg der.

 

Hjelper en smule på motivasjonen min at jeg faktisk har veid nærmere 150 (ja, du leste riktig) kg..:/ Var tross alt høygravid, men jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å legge på meg nærmere 40 kg i graviditeten da jeg allerede veide ganske mye fra før..:/ Veide 110 kg da jeg ble gravid i april/mai 2011.

I august 2010 veide jeg 90 kg (hadde gått ned til 90 fra 110 kg i løpet av 2-3 mnd..), så jeg fatter ikke helt at jeg på 1 og 1/2 år gikk opp 60 kg (inkl) graviditet..

Husker ikke om jeg har skrevet det før, men jeg har ikke veid 70 kg siden jeg gikk i 9. klasse (14 år). Bah, det ble mye vekt og snakk :P Men måtte bare få skrevet det, mulig det hjelper mer på motivasjonen min :)

 

Sakte, men sikkert.. Vi får håpe det er veien. All nedgang er bra nedgang :D Ble inspirert av å bli med her da det stod;

2013 slankeklubb - nå skal vi NED :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flinke dere er!! Westroze du har jo snart gått ned 10 kg!! Wow!! :D i morgen er det starten på psmf igjen her, satser på å holde ut noen uker :)

 

Går jæækla treigt da :P Har jo litt mer å ta av enn dere andre, men alle nedgang er bra nedgang :D Takk for motivasjonen :D

 

Næsj, du har jo en sunn vektnedgang! Her har det mer eller mindre stått stille de siste ukene, men nå skal siste rest vekk. Bare synd det ligger flere store m&m poser i skapet.. Må holde meg unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det gulerøttene som har gjort susen frk anonym? Antar at det er fru gulerot? 2.8 kg. Wow.

 

Westroze. Er som de andre sier og. Du har gått ned masse, masse. Er ikke så lurt å gå ned veldig fort tenker jeg. Bedre sakte men sikkert.

 

Her har jeg en plan om å begynne å sykle lørdag nå som snøen er borte her (må bare lete ut sykkelen først) og har to treningsavtaler neste uke tirsdag og onsdag... Så krysser fingrene for at jeg har gått ned litt til mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Har tatt av godt over 10kg siden begynnelsen september. Veide 84kg på mitt tyngste og nå veier jeg 69,8! Var fantastisk å se 6-tallet. Målet mitt er 63kg til sommeren. :)

 

Flink å holde et godt, sunt og kalorifattig kosthold. Elsker godteri. Hater å trene. Thats me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en god tur med vogna i dag, kom nemlig ikke på bussen i sag. Vognplassen var allerede full med 3 vogner :( var iskald da jeg kom hjem, men samtidig deilig å tenke på at kroppen fikk brukt litt energi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det ronja røverdatters mamma??

 

Jeg har gått ned 3,6(!!!) på en uke!

 

Men gikk opp 200g og stått stille nå i to dager, vanlig?? Har begynt med grønnsaker annenhver dag, om det kan ha noe å si? Kan vel ikke forvente å gå ned så mye hver uke:) målte meg med målband , så får se om der blir endring.

 

Kaller meg klartDukan. ;) siden det er flere anonyme her:)

 

Anonym poster: d206e13a17e391733c8ff3f136fd157e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

10.feb; 99,8 kg

22.feb; 99,1 kg idag tidlig ^^, Det går sakte, men nedover, i alle fall :D

 

99,3 kg. Jaja, litt opp og ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på en smell i helgen, og da ble det opp 4 kg siden fredag, men regner med det forsvinner raskt igjen.

 

Fredag veide jeg 79,1 kg, og i dag veide jeg 83,1 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31.12: 71kg (kveldsveing!!)

7.1: 69,7kg (morgenveing!)

14.1: 68,7kg (morgen)

21.1: 68,5kg (morgen)

28.1: 67.1kg (morgen)

3.2: 67kg ( morgen)

11.2: 65,6kg (morgen)

18.2: 66,4kg (morgen)

25.2: 65,6 ( morgen)

4.3: 65.5kg ( morgen)

 

Hehe, rett vei iallefall;)! Går seint dette... Har ikke greid å ta meg sammen enda, gikk noen småturer i helgå, men da var ungene med. Blir liksom ingen intensitet da!!

 

Målet til neste mandag er UNDER 65kg:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31.12.12 - 136 kg

07.01.13 - 132 kg

14.01.13 - 131 kg

21.01.13 - 129,9 kg

28.01.13 - 129,9 kg

04.02.13 - 128,7 kg

11.02.13 - 128,1 kg

18.02.13 - 128, 4 kg

25.02.13 - 127,5 kg

04.03.13 - 127, 5 kg..

Jaja, ikke opp hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj, oj som jeg har sviktet her inne de siste ukene. Har stått helt stille de siste ukene på vekta. Til tross for lange turer. Men har ikke vært så flink med maten :(

 

Så er 76.3 kg

Håper at jeg kommer ned til 75 til neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

69,9 i dag! Litt opp i helgen men det er helt ok. Har gått ned rundt et halvt kilo denne uken. Fornøyd med det! Treningsmotivasjonen har gjemt seg og jeg tror ikke jeg gidder å lete etter den. Kostholdet skal jeg klare lett å holde i sjakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

05.01.13: 119,7 kg

13.01.13: 119,4 kg

21.01.13: 118,0 kg

28.01.13: 117,5 kg

04.02.13: 116,5 kg

18.02.13: 116,1 kg

25.02.13: 115,3 kg

04.03.13: 114,5 kg

 

Fornøyd med å fortsatt ha gått ned selv om jeg skeiet ut med masse mat og vin i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble selskap både søndag og mandag her, så opp en kilo:(

 

Håper det går fort av.

Satser på å gå av dett pluss litt til i uken:)

Frk klartDUKAN

 

Anonym poster: d206e13a17e391733c8ff3f136fd157e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

04.03 85.6 kg

 

Dvs ingen endring i det hele tatt. Men har trenet en del denne uka, så håper at det er fordi fett har blitt til muskler. Men kan jo være dagdrømming fra min side.

 

Tenkte jo sakte men sikkert, men jeg tenkte ikke så sakte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere andre som er tvangsspisere?

 

Jeg får perioder hvor jeg kunne tømt huset for alt som er spiselig, særlig ille er det de kveldene mannen jobber og jeg sitter her alene... Og viljestyrke er ikke min beste egenskap heller, så jeg er på jakt etter gode råd.

 

Finnes det noe man kan spise i nesten ubegrensede mengder, men som man ikke legger på seg av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...