Gå til innhold

*2013* Slankeklubb. Nå skal vi NED :-)


Feit no more

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

03.01: 78.5

07.01: 77.6

 

Nesten en kg! Hurra! Da har jeg ikke gjort noe særlig annet enn å kutte kraftig ned på sukker(bare spist en is), og kun spist knekkebrød i stede for brød. Var på lekeland i hele går da, så fikk løpt av meg litt ;)

 

Kjempe flinke dere to andre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31.12: 71kg (kveldsveing!!)

7.1: 69,7kg (morgenveing!)

 

Går rette veien da folkens :)!

 

Personlig har jeg kuttet ut sjokolade og snop/ brus, men går ikke på noen diett. Hadde kanskje gått raskere ned da, men er redd jeg går fortere lei dersom jeg BÅDE skal begynne å trene samt forandre kostholdet helt!! Spiser frokost hver morgen og lunsj hver formiddag da!! Det var ikke alltid jeg rakk før... Så noen småjusteringer har jeg jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med, jeg vil være med...! :D

 

Start:

01.01: 88,7

07. 01: 86,7 (-2 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med dere damer?

 

Jeg sliter, men har fortsatt pågangsmot. Eller kanskje det er trass? :P

 

Kjenner det jeg orker ikke noen ekstremkur allikevel. Skulle gjerne hatt det hurtige resultatet som følger med, men da blir det vel en ny runde neste vinter. Jeg bør vel begynne å lære nå...

 

Meldte meg inn i vektklubb.no i går og håper det skal få meg tilbake til et fornuftig og varig kosthold. Og forhåpentligvis får det meg ned de 15kg jeg så gjerne skulle blitt kvitt. Tar 10 først og så håper jeg finpussen på 5 kommer som en bivirkning eller noe i den dur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matmessig sliter jeg litt, er sulten hele tiden! Kan ikke gå på noen slankekur heller, pga amming (som forøvrig ikke hjelper noe på vekta). Hardt å skulle spise mindre og kutte ut brød. Men har klart å holde me unna snop og chips da. Og jeg går tur hver dag. Så er en start, bare håper at det vil vise resultater - hvis ikke daler motivasjonen ganske fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spist snop (sjokolade) eller drukket brus!! Syns det er helt utrolig til å være meg ;). Er på vei til å trene 30ds for 6. dag på rad nå, måtte bare innom her først..

 

Har som sagt ikke lagt meg på noen diett, da jeg tenker at ønsket om å komme i akseptabel form er like stort som å gå ned i vekt! Fant ut at jeg da må kutte det (nesten) daglige inntaket av sjokolade, spise frokost daglig og (som en start:) trene 30ds. Prøver å komme meg ut på tur (rask gange) noen dager i uka i tillegg. Tenker å rocke litt også, men har så mye gangsperr rundt forbi etter treninga, at jeg må drøye det litt ;).

 

Satser på en kropp jeg kan være stolt over til sommeren, da jeg og mannen skal i bryllup i Sør-Amerika!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med (tror jeg). Jeg har hørt så mye om at amminga kan hjelpe deg med å bli kvitt babtfettet. Det gjorde det ikke, men jeg oppdaget fort hva det hadde gjort når jeg sluttet å amme. Amminga har holdt borte en del kilo ja. Nå veier jeg like mye som jeg veide 3 dager før termin!!!!!

 

14. 01- 86,7 - stoler ikke helt på vekta, men det er ikke så farlig så lenge jeg bruker samme vekta hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31.12.12 - 136 kg

07.01.13 - 132 kg

14.01.13 - 131 kg

 

Denne uka har jeg ikke vært på noe særlig turer pga glatta, men jeg burde ha fått trent litt hjemme/inne/styrke i stedet..Det får bli en lærdom til denne uka. Men jeg har fått bort 5 kg siden start og det er ikke verst på 2 uker. Så får jeg håpe dette bedrer motivasjonen enda mer.

 

Stå på damer!

12 dager uten snop/brus i det hele tatt :) Stolt av meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På stedet hvil. Har ikke rikket seg :( jeg som har vært så flink denne uka! Får bare bevege meg enda mer denne uken da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

68,7 i morges! Et lite kilo det. Har gått dårlig med shreden i helga... Gikk lang tur i terreng i gå med familien da, var så flott vær!

 

Selv om jeg ikke trener shred som jeg burde, har jeg likevel greid å holde meg borte fra snop! Tenker at kroppen må jo merke det!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha...! Etter å ha vært bortreist hele helga, og med en heidundrandes fest på lørdag, var dette resultatet i morges:

 

01.01: 88,7

07.01: 86,7

14.01: 87,3

 

+ 0,6 kg :P

 

Oh, well, det var ikke uventet, og jeg tar det ikke så tungt... ;) Starter på ny frisk og med nytt pågangsmot i dag, ukas første treningsøkt er gjennomført, og det kan bare gå bedre etter den flotte helgen jeg har hatt... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

02.01: Start!

07.01: -1,5 kg.

14.01: -0,5 kg.

 

 

Ja, ja det rusler og går. En smørpakke mindre på kroppen denne uken... Trener flittig og fører opp all mat og har stålkontoll på kaloriene. Innrømmer glatt at jeg skulle ønske det gikk fortere, men jeg får holde fokus.

Nå får jeg ikke veid meg på to uker :o Iiiik, blir det glede eller skuffelse? Tiden vil vise :)

 

Stå på damer, synes dere er flinke jeg. Bare det å oppdatere her hjelper på fokusen, uansett hvor stor eller liten fremgangen er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg også med:)

 

03.01 - 78,4 kg

07.01 - 76,7 kg

14.01 - 75 kg

 

Jeg spiser mindre mat og litt sunnere. Og samtidig går jeg meg tur så ofte jeg kan. Målet var en tur hver dag, men kulden satte en stopper for det. Var ute å gikk på søndag, men ble litt for kaldt i 20 minus :) Men i morgen MÅ jeg gå meg tur, da er det meldt bittelitt varmere:)

 

Målet mitt er å komme meg ned på MINST 65 kg til sommeren. Tenker vi sier den 17.mai:) Da må jeg komme meg inn i bunaden igjen:) Og det skal jeg klare!

 

Denne tråden må vi holde i live, og oppdatere hvordan det får med oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med! Er 83 kg nå. Og må ned ca 10 kg. Jenta min er snart 6 uker. Skal ha godtestreik til påske, og trene litt hjemme. Og gå turer når det blir litt mildere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til motivasjon for dere så har jeg gått ned rundt 12 kg siden i sommer. :) Kun ved hjelp av litt trening og sunt og kalorifattig kosthold. Veide 84 når jeg startet. Nå veier jeg 71.2. Er 1.70 cm og skal gå ned 8 kg til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til motivasjon for dere så har jeg gått ned rundt 12 kg siden i sommer. :) Kun ved hjelp av litt trening og sunt og kalorifattig kosthold. Veide 84 når jeg startet. Nå veier jeg 71.2. Er 1.70 cm og skal gå ned 8 kg til. :)

 

Takk, det hjelper med slike innspill!

 

Slet meg gjennom en intervalløkt i sted og trodde aldri jeg skulle komme i mål. Men nå sitter jeg her, mett, nydusjet og happy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva?! Jeg har JOGGET i 20 min i dag!! JOGGET rundt og rundt på fotballbanen, er litt skeptisk til å jogge for mye på asfalt...! Satser på at jeg holder ut lengre med jevnlig jogging, enn hva jeg gjorde med shreden... Hehe, frika litt ut da jeg så gjennom level 2 der ;)!

 

Noen andre som jogger? Hvor langt/ lenge jogger dere om gangen? Jeg satser på å øke mengden etter hvert, men nå hadde jeg blodsmak i munnen de siste 5 minuttene! Satser på å gå noen km i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg kunne jogge, men jeg hadde holdt 5 meter før kneet mitt svikter.. En av de mange "godene" ved å være feit..

 

Men forhåpentligvis er det ikke mange kiloene før jeg kan begynne med litt røffere trening. Det tar på på ledd og knokler å bære på for mye vekt. Men jeg har alltid hattlyst til å løpe lenge. Synd jeg ikke får det til akkurat nå.

 

Kanskje jeg setter i gang med shred i stedet for, kanskje det gir den kickstarten jeg virkelig trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

07.01: 77.6

I dag: 77.0

 

Det går nedover, men fy så seint det går!

 

Hvordan er statusen hos dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

02.01 66,7 kg.

07.01 63,4 kg.

14.01 62,8 kg.

21.02 63,6 kg.

 

Åååh :( gikk på en smell i helgen, pluss at jeg straks skal ha mensen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...