Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #26 Skrevet 21. november 2012 På min fars side er de muslimer, på min mors side kristne. Min mor er vel ikke kristen, mer ateist. Min ene søster tror ikke på noe, jeg og de andre søsknene mine er ikke praktiserende muslimer,altså vi tror på Allah, men vi ber ikke, faster ikke, osv. Men prøver å følge Koranen sånn på noen punkter;) er mer moderne muslimer, hvis man kan si det. Er ikke noen diskusjon i familien om religion eller noe sånt. Selv om min mors side er kristne så tror vi jo på samme Gud. Bare de følger bibelen og vi koranen. Ikke helt samme Gud da, siden kristne tror at Jesus er Gud Vi tror han var Gud, så menneske på jorden, og nå Gud igjen. Jesus er jo ikke Gud! Hvordan kan du si det? Gud er Gud, Jesus er Guds sønn. Anonym poster: 0b38664805b37a9d2ddb06198dd5c965
Elsker livet Skrevet 21. november 2012 #27 Skrevet 21. november 2012 Gud er faderen, sønnen og den hellige ånd. En treenighet.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #28 Skrevet 21. november 2012 Gud er faderen, sønnen og den hellige ånd. En treenighet. Men altså.. Jødene, kristne og muslimene har vel samme Gud? Anonym poster: 0b38664805b37a9d2ddb06198dd5c965
Catlady Skrevet 21. november 2012 #29 Skrevet 21. november 2012 På min fars side er de muslimer, på min mors side kristne. Min mor er vel ikke kristen, mer ateist. Min ene søster tror ikke på noe, jeg og de andre søsknene mine er ikke praktiserende muslimer,altså vi tror på Allah, men vi ber ikke, faster ikke, osv. Men prøver å følge Koranen sånn på noen punkter;) er mer moderne muslimer, hvis man kan si det. Er ikke noen diskusjon i familien om religion eller noe sånt. Selv om min mors side er kristne så tror vi jo på samme Gud. Bare de følger bibelen og vi koranen. Ikke helt samme Gud da, siden kristne tror at Jesus er Gud Vi tror han var Gud, så menneske på jorden, og nå Gud igjen. I himmelens navn !!! Jesus er Gud ?? Jesus er Guds sønn !!! Oioioioioi .....
Isola&Lille+julegave Skrevet 22. november 2012 #30 Skrevet 22. november 2012 Ingen i familien er praktiserende kristne. De fleste er medlem av statskirken, da. Jeg har meldt meg ut av statskirken, er ikke troende, og har selvfølgelig ikke døpt barnet mitt.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #31 Skrevet 22. november 2012 Jeg ble muslim fordi jeg har alltid trodd Det finnes mer mellom himmel og jord og begynte utforske litt. I bibelen og koranen er kjempe like. Men koranen gjorde at jeg fikk fred inni meg og bare visste at Det var det rette for meg, av mange grunner. de tror også på jesus men ikke at han et guds sønn, han er en profet. Gud har ingen barn. Han er alt. Og vi er på en måte alle hans. Jeg liker hvordanan man kan tro og leve. Jeg bruker ikke hijab. Men ber og leser koranen. Mange tolker koranen feil og mange ekstremister ødelegger for resten ved og si guds navn når de dreper osv. Er man kristen eller muslim skal man ikke drepe for de vil ha fred. Er så mye feiloppfattninger pga folk som ikke gjør Det man skal. Jeg giftet meg og fikk barn med en mann som også er muslim og vi har Det veldig bra m gode verdier. Anonym poster: 1c7104b9d23ad4aa4b792f2ee8aa5fb5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #32 Skrevet 22. november 2012 Gud er gud han er skaperen. Jesus var en profet gud sendte på jorden så til han til himmelen og snart vil han komme igjen. Gud har ingen sønner ingen koner ingen foreldre. Gud er gud han er allvitende og stor han et overalt og vet alt. På dommens dag vil alle se. Anonym poster: 1c7104b9d23ad4aa4b792f2ee8aa5fb5
PintSizedDictator Skrevet 22. november 2012 #33 Skrevet 22. november 2012 Ateist. Mannen... det vet jeg faktisk ikke, han svarer unnvikende, men jeg tror han tror bittelitt på Gud. Barnetroen som henger igjen kanskje? Aner ikke. Familien hans er veldig kristne. Min famile...tjah. Noen går i kirken og synger i Kirkekor, andre ikke. Har aldri diskutert dette med dem.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #34 Skrevet 22. november 2012 Jeg er muslim, mine foreldre er muslimer og familjen til mannen min er muslimer. I min familie går vi ikke med hijab. Jeg er ikke sånn veldig praktiserende. Jeg spiser ikke svinekjøtt og drikker ikke alkohol. Jeg prøver å leve slik Gud vil: jeg lyver ikke, er snill og omtenksom med folk rundt meg, ( selv om noen ikke er hyggelige med meg så hater jeg ingen, det er gud som skal dømme ikke vi menneske. Jeg prøver heller å tenke at de hadde en dårlig dag). Jeg er renslig, kaster så lite mat som mulig, setter respekt av andre mennesker svært høyt, særlig de som er eldre... Anonym poster: 5b8c8892c6a59485f024b6036e7e7913
lavendelblomst Skrevet 22. november 2012 #35 Skrevet 22. november 2012 Kjæresten min er kristen, jeg er agnostiker, men er medlem av Humanetisk Forbund, av praktiske årsaker. Men religion er viktig for meg, mine barn er ikke døpt, men den dagen de bestemmer seg for å døpe seg eller bli konfirmert så skal de vite hva de går inn for. Jeg vil ikke at de skal tulle med religion og filosofi, jeg vil at de skal ha respekt for andres tro.
marsve Skrevet 22. november 2012 #37 Skrevet 22. november 2012 Jeg tror på en kraft/gud som er i alt og som er kjærlighet. Hva man kaller den er irrelevant.. Jeg bedriver healing, meditasjon og tarot, og kan godt be til gud når jeg trenger det. Jeg er glad i min barnetro og synger "kjære gud" for ungene hver kveld, leser juleevangeliet og går i kirken på julaften. Så på sett og vis er jeg vel kristen på et vis, selv om jeg egentlig ikke annerkjenner jesus som frelseren. Familien min er alle luthersk kristne, moderat vel og merke. Barnefars familie er vel ikke troende tror jeg.. men har ingen problemer med han når det gjelder å "overføre" min tro til ungene. Jeg mener det handler om å tro og handle ut fra det gode, og detaljene rundt er ikke så viktig.
Miss Chocolate Skrevet 22. november 2012 #38 Skrevet 22. november 2012 På min fars side er de muslimer, på min mors side kristne. Min mor er vel ikke kristen, mer ateist. Min ene søster tror ikke på noe, jeg og de andre søsknene mine er ikke praktiserende muslimer,altså vi tror på Allah, men vi ber ikke, faster ikke, osv. Men prøver å følge Koranen sånn på noen punkter;) er mer moderne muslimer, hvis man kan si det. Er ikke noen diskusjon i familien om religion eller noe sånt. Selv om min mors side er kristne så tror vi jo på samme Gud. Bare de følger bibelen og vi koranen. Ikke helt samme Gud da, siden kristne tror at Jesus er Gud Vi tror han var Gud, så menneske på jorden, og nå Gud igjen. Jesus er jo ikke Gud! Hvordan kan du si det? Gud er Gud, Jesus er Guds sønn. Anonym poster: 0b38664805b37a9d2ddb06198dd5c965 Selvfølgelig er Jesus Gud! Det står jo at han ga avkall på å være Gud lik for å bli et menneske, og det står også flere steder i Johannes at Jesus er Gud. Det er jo det som er så utrolig, at Gud selv vet hva det vil si å være et menneske.. Og det gjør Jesu offer så utrolig stort.
Miss Chocolate Skrevet 22. november 2012 #39 Skrevet 22. november 2012 På min fars side er de muslimer, på min mors side kristne. Min mor er vel ikke kristen, mer ateist. Min ene søster tror ikke på noe, jeg og de andre søsknene mine er ikke praktiserende muslimer,altså vi tror på Allah, men vi ber ikke, faster ikke, osv. Men prøver å følge Koranen sånn på noen punkter;) er mer moderne muslimer, hvis man kan si det. Er ikke noen diskusjon i familien om religion eller noe sånt. Selv om min mors side er kristne så tror vi jo på samme Gud. Bare de følger bibelen og vi koranen. Ikke helt samme Gud da, siden kristne tror at Jesus er Gud Vi tror han var Gud, så menneske på jorden, og nå Gud igjen. I himmelens navn !!! Jesus er Gud ?? Jesus er Guds sønn !!! Oioioioioi ..... Ja? Les i Johannes evangelium
marsve Skrevet 22. november 2012 #40 Skrevet 22. november 2012 På min fars side er de muslimer, på min mors side kristne. Min mor er vel ikke kristen, mer ateist. Min ene søster tror ikke på noe, jeg og de andre søsknene mine er ikke praktiserende muslimer,altså vi tror på Allah, men vi ber ikke, faster ikke, osv. Men prøver å følge Koranen sånn på noen punkter;) er mer moderne muslimer, hvis man kan si det. Er ikke noen diskusjon i familien om religion eller noe sånt. Selv om min mors side er kristne så tror vi jo på samme Gud. Bare de følger bibelen og vi koranen. Ikke helt samme Gud da, siden kristne tror at Jesus er Gud Vi tror han var Gud, så menneske på jorden, og nå Gud igjen. Jesus er jo ikke Gud! Hvordan kan du si det? Gud er Gud, Jesus er Guds sønn. Anonym poster: 0b38664805b37a9d2ddb06198dd5c965 Selvfølgelig er Jesus Gud! Det står jo at han ga avkall på å være Gud lik for å bli et menneske, og det står også flere steder i Johannes at Jesus er Gud. Det er jo det som er så utrolig, at Gud selv vet hva det vil si å være et menneske.. Og det gjør Jesu offer så utrolig stort. Synet på Jesus er jo forskjellig innenfor de forskjellige religionene og kristne konfesjoner og poenget var vel ikke hvem som tror riktig her?
Miss Chocolate Skrevet 22. november 2012 #41 Skrevet 22. november 2012 Gud er faderen, sønnen og den hellige ånd. En treenighet. Men altså.. Jødene, kristne og muslimene har vel samme Gud? Anonym poster: 0b38664805b37a9d2ddb06198dd5c965 Ikke helt. Jøder og kristne tror på den samme Gud, men ortodokse jøder tror ikke at Jesus var Messias. De tror altså ikke på det nye testamentet, men det finnes også en del jøder som tror det. De kristne tror på det nye testamentet, der Gud omtales som både faderen, sønnen og den hellige ånd. Treenigheten. Man kommer ikke til faderen uten gjennom sønnen. Muslimer tror på Allah, at Gud ikke har noen sønn eller DHÅ. Altså ikke de kristnes Gud.
Miss Chocolate Skrevet 22. november 2012 #42 Skrevet 22. november 2012 På min fars side er de muslimer, på min mors side kristne. Min mor er vel ikke kristen, mer ateist. Min ene søster tror ikke på noe, jeg og de andre søsknene mine er ikke praktiserende muslimer,altså vi tror på Allah, men vi ber ikke, faster ikke, osv. Men prøver å følge Koranen sånn på noen punkter;) er mer moderne muslimer, hvis man kan si det. Er ikke noen diskusjon i familien om religion eller noe sånt. Selv om min mors side er kristne så tror vi jo på samme Gud. Bare de følger bibelen og vi koranen. Ikke helt samme Gud da, siden kristne tror at Jesus er Gud Vi tror han var Gud, så menneske på jorden, og nå Gud igjen. Jesus er jo ikke Gud! Hvordan kan du si det? Gud er Gud, Jesus er Guds sønn. Anonym poster: 0b38664805b37a9d2ddb06198dd5c965 Selvfølgelig er Jesus Gud! Det står jo at han ga avkall på å være Gud lik for å bli et menneske, og det står også flere steder i Johannes at Jesus er Gud. Det er jo det som er så utrolig, at Gud selv vet hva det vil si å være et menneske.. Og det gjør Jesu offer så utrolig stort. Synet på Jesus er jo forskjellig innenfor de forskjellige religionene og kristne konfesjoner og poenget var vel ikke hvem som tror riktig her? Samlebetegnelsen kristen er jo de som tror på Jesus som Guds sønn og verdens frelser. Nå vet ikke jeg religionen til de som stilte spørsmålstegn ved at Jesus er Gud, men det er jo grunntanken i den kristne tro. Jesus var Gud, menneske, Gud. Hvis han ikke var Gud ville det jo ikke hjelpe å be til ham, eller?
Gjest Vicky Pollard Skrevet 22. november 2012 #43 Skrevet 22. november 2012 Tror at Gud er betingelsesløs kjærlighet, han som ser alt og tilgir alt. Er medlem av statskirken, men ikke praktiserende. Jesus er en del av treenigheten, og da blir jo Jesus litt Gud i menneskeform, han som ble sendt for å vaske bort våre synder så vi kan få evig liv? Religion er på sin side skapt av menneskene. Gud er Gud enten du er muslim eller kristen. Man må skille mellom Gud seg selv og mennesker som misbruker Gud med mål om makt og undertrykkelse. Det står mye fint i bibelen, men der står også en del jeg ikke kan stå inne for. Banner vel litt i kirka når jeg sier at jeg tror Bibelen er tolket av menn og farget av sin tid (siden man ikke skal legge til eller trekke fra noe). Jeg tror at om Jesus hadde levd i dag ville han tatt alle inn i hjertet sitt, uavhengig av religion, rase, legning eller overbevisning. Ja, selv meg
Gjest Trulte med to små Skrevet 22. november 2012 #44 Skrevet 22. november 2012 Jeg er "open minded", tror på Gud, men ikke som en gammel mann med skjegg, men som er allestedsnærværende kraft som finnes i alt liv på jord. Jeg er spirituell og tror på reinkarnasjon, at sjelen er evig og vi bytter "ham" gjennom flere liv for å lære ulike sider av det å være på jorden i en menneskekropp. Jeg tror på det gode i menneske og at alle må ta ansvar for seg selv og sitt liv, at vi alle har en gnist av noe større i oss selv. Jeg ber til Gud, som en god kraft og snakker med engler og guider/lysvesen, det er rett for meg. Jeg er filosofisk og tror alt har en sammenheng i livet. Min mann er ganske lik meg, men ikke så interessert som meg, men åpen og kan tenke selv. Familien min er stort sett ikke kristen, men den nære familien er åpne for at det finnes mer mellom himmel og jord. De respekterer meg og min filosofi og vi kan snakke om disse tingene, selv om det er mest meg som forteller om mine opplevelser. Jeg er opptatt av å ikke få noe stempel som hverken det ene eller andre, men at hvert menneske selv må føle hva som er rett for vedkommende. Vi har alle fri vilje til å tro og mene hva vi vil og den som mener han sitter med hele sannheten tror jeg ikke noe på. Jeg tror vi alle er en del av den samme helheten, vi har bare forskjellig synsvinkel fra der vi står og dermed ser vi ikke alt helt likt. Vi har ikke vondt av å få "røsket" litt i troen vår av og til, men å skulle prøve og overbevise hverandre om hva som er rett og galt, blir helt feil for meg. Noen er veldig interessert i disse spørsmålene og andre ikke, jeg er det, men det er dermed ikke sikkert alle andre vil høre hva jeg har å si.
marsve Skrevet 22. november 2012 #45 Skrevet 22. november 2012 På min fars side er de muslimer, på min mors side kristne. Min mor er vel ikke kristen, mer ateist. Min ene søster tror ikke på noe, jeg og de andre søsknene mine er ikke praktiserende muslimer,altså vi tror på Allah, men vi ber ikke, faster ikke, osv. Men prøver å følge Koranen sånn på noen punkter;) er mer moderne muslimer, hvis man kan si det. Er ikke noen diskusjon i familien om religion eller noe sånt. Selv om min mors side er kristne så tror vi jo på samme Gud. Bare de følger bibelen og vi koranen. Ikke helt samme Gud da, siden kristne tror at Jesus er Gud Vi tror han var Gud, så menneske på jorden, og nå Gud igjen. Jesus er jo ikke Gud! Hvordan kan du si det? Gud er Gud, Jesus er Guds sønn. Anonym poster: 0b38664805b37a9d2ddb06198dd5c965 Selvfølgelig er Jesus Gud! Det står jo at han ga avkall på å være Gud lik for å bli et menneske, og det står også flere steder i Johannes at Jesus er Gud. Det er jo det som er så utrolig, at Gud selv vet hva det vil si å være et menneske.. Og det gjør Jesu offer så utrolig stort. Synet på Jesus er jo forskjellig innenfor de forskjellige religionene og kristne konfesjoner og poenget var vel ikke hvem som tror riktig her? Samlebetegnelsen kristen er jo de som tror på Jesus som Guds sønn og verdens frelser. Nå vet ikke jeg religionen til de som stilte spørsmålstegn ved at Jesus er Gud, men det er jo grunntanken i den kristne tro. Jesus var Gud, menneske, Gud. Hvis han ikke var Gud ville det jo ikke hjelpe å be til ham, eller? Jo, jesus som frelser er felles. Men synet på treenigheten trenger ikke være det. Det er uenigheter om jesus er gud, en "del" av gud og hvordan man tolker hans menneskelighet. Veldig vanskelig å forklare.
Miss Chocolate Skrevet 22. november 2012 #46 Skrevet 22. november 2012 På min fars side er de muslimer, på min mors side kristne. Min mor er vel ikke kristen, mer ateist. Min ene søster tror ikke på noe, jeg og de andre søsknene mine er ikke praktiserende muslimer,altså vi tror på Allah, men vi ber ikke, faster ikke, osv. Men prøver å følge Koranen sånn på noen punkter;) er mer moderne muslimer, hvis man kan si det. Er ikke noen diskusjon i familien om religion eller noe sånt. Selv om min mors side er kristne så tror vi jo på samme Gud. Bare de følger bibelen og vi koranen. Ikke helt samme Gud da, siden kristne tror at Jesus er Gud Vi tror han var Gud, så menneske på jorden, og nå Gud igjen. Jesus er jo ikke Gud! Hvordan kan du si det? Gud er Gud, Jesus er Guds sønn. Anonym poster: 0b38664805b37a9d2ddb06198dd5c965 Selvfølgelig er Jesus Gud! Det står jo at han ga avkall på å være Gud lik for å bli et menneske, og det står også flere steder i Johannes at Jesus er Gud. Det er jo det som er så utrolig, at Gud selv vet hva det vil si å være et menneske.. Og det gjør Jesu offer så utrolig stort. Synet på Jesus er jo forskjellig innenfor de forskjellige religionene og kristne konfesjoner og poenget var vel ikke hvem som tror riktig her? Samlebetegnelsen kristen er jo de som tror på Jesus som Guds sønn og verdens frelser. Nå vet ikke jeg religionen til de som stilte spørsmålstegn ved at Jesus er Gud, men det er jo grunntanken i den kristne tro. Jesus var Gud, menneske, Gud. Hvis han ikke var Gud ville det jo ikke hjelpe å be til ham, eller? Jo, jesus som frelser er felles. Men synet på treenigheten trenger ikke være det. Det er uenigheter om jesus er gud, en "del" av gud og hvordan man tolker hans menneskelighet. Veldig vanskelig å forklare. Da er man vel ikke kristen, men passer i en annen hatt...?
marsve Skrevet 22. november 2012 #47 Skrevet 22. november 2012 Jeg er "open minded", tror på Gud, men ikke som en gammel mann med skjegg, men som er allestedsnærværende kraft som finnes i alt liv på jord. Jeg er spirituell og tror på reinkarnasjon, at sjelen er evig og vi bytter "ham" gjennom flere liv for å lære ulike sider av det å være på jorden i en menneskekropp. Jeg tror på det gode i menneske og at alle må ta ansvar for seg selv og sitt liv, at vi alle har en gnist av noe større i oss selv. Jeg ber til Gud, som en god kraft og snakker med engler og guider/lysvesen, det er rett for meg. Jeg er filosofisk og tror alt har en sammenheng i livet. Min mann er ganske lik meg, men ikke så interessert som meg, men åpen og kan tenke selv. Familien min er stort sett ikke kristen, men den nære familien er åpne for at det finnes mer mellom himmel og jord. De respekterer meg og min filosofi og vi kan snakke om disse tingene, selv om det er mest meg som forteller om mine opplevelser. Jeg er opptatt av å ikke få noe stempel som hverken det ene eller andre, men at hvert menneske selv må føle hva som er rett for vedkommende. Vi har alle fri vilje til å tro og mene hva vi vil og den som mener han sitter med hele sannheten tror jeg ikke noe på. Jeg tror vi alle er en del av den samme helheten, vi har bare forskjellig synsvinkel fra der vi står og dermed ser vi ikke alt helt likt. Vi har ikke vondt av å få "røsket" litt i troen vår av og til, men å skulle prøve og overbevise hverandre om hva som er rett og galt, blir helt feil for meg. Noen er veldig interessert i disse spørsmålene og andre ikke, jeg er det, men det er dermed ikke sikkert alle andre vil høre hva jeg har å si. Jeg tror veldig likt som deg. Så rart.. har alltid trodd jeg var "alene".
marsve Skrevet 22. november 2012 #48 Skrevet 22. november 2012 På min fars side er de muslimer, på min mors side kristne. Min mor er vel ikke kristen, mer ateist. Min ene søster tror ikke på noe, jeg og de andre søsknene mine er ikke praktiserende muslimer,altså vi tror på Allah, men vi ber ikke, faster ikke, osv. Men prøver å følge Koranen sånn på noen punkter;) er mer moderne muslimer, hvis man kan si det. Er ikke noen diskusjon i familien om religion eller noe sånt. Selv om min mors side er kristne så tror vi jo på samme Gud. Bare de følger bibelen og vi koranen. Ikke helt samme Gud da, siden kristne tror at Jesus er Gud Vi tror han var Gud, så menneske på jorden, og nå Gud igjen. Jesus er jo ikke Gud! Hvordan kan du si det? Gud er Gud, Jesus er Guds sønn. Anonym poster: 0b38664805b37a9d2ddb06198dd5c965 Selvfølgelig er Jesus Gud! Det står jo at han ga avkall på å være Gud lik for å bli et menneske, og det står også flere steder i Johannes at Jesus er Gud. Det er jo det som er så utrolig, at Gud selv vet hva det vil si å være et menneske.. Og det gjør Jesu offer så utrolig stort. Synet på Jesus er jo forskjellig innenfor de forskjellige religionene og kristne konfesjoner og poenget var vel ikke hvem som tror riktig her? Samlebetegnelsen kristen er jo de som tror på Jesus som Guds sønn og verdens frelser. Nå vet ikke jeg religionen til de som stilte spørsmålstegn ved at Jesus er Gud, men det er jo grunntanken i den kristne tro. Jesus var Gud, menneske, Gud. Hvis han ikke var Gud ville det jo ikke hjelpe å be til ham, eller? Jo, jesus som frelser er felles. Men synet på treenigheten trenger ikke være det. Det er uenigheter om jesus er gud, en "del" av gud og hvordan man tolker hans menneskelighet. Veldig vanskelig å forklare. Da er man vel ikke kristen, men passer i en annen hatt...? Nei, man er per definisjon kristen. Jesus som frelser er felles. Om gud, jesus og den hellige ånd er begreper for det samme eller tre deler av det samme er to forskjellige ting. Forskjellen er marginal for de fleste, og det er veldig vanskelig for meg å forklare fordi jeg ikke skjønner forskjellen (eller viktigheten av den) godt nok selv til å forklare med det ordforrådet jeg har.
Gjest Ingen skal få! Skrevet 22. november 2012 #49 Skrevet 22. november 2012 På min fars side er de muslimer, på min mors side kristne. Min mor er vel ikke kristen, mer ateist. Min ene søster tror ikke på noe, jeg og de andre søsknene mine er ikke praktiserende muslimer,altså vi tror på Allah, men vi ber ikke, faster ikke, osv. Men prøver å følge Koranen sånn på noen punkter;) er mer moderne muslimer, hvis man kan si det. Er ikke noen diskusjon i familien om religion eller noe sånt. Selv om min mors side er kristne så tror vi jo på samme Gud. Bare de følger bibelen og vi koranen. Ikke helt samme Gud da, siden kristne tror at Jesus er Gud Vi tror han var Gud, så menneske på jorden, og nå Gud igjen. Ja, verdslige kristne tror på treenigheten, den største løgnen som er.jesus er guds sønn. Ikke gud.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 22. november 2012 #50 Skrevet 22. november 2012 Er ikke kristen, samsvarer ikke helt med det jeg tror på. Heller kanskje litt mot buddhisme, men er ikke helt det heller. Liker filosofisk taoisme, men religiøs taoisme er heller ikke helt meg. Konkluderer med at jeg ikke er veldig religiøs av meg, men fritttenkende. Dette var ganske beskrivende for meg også Kommer selv fra en familie som har beholdt barnetroen sin, men er ikke praktiserende. Mannens side derimot, praktiserer sin kristne tro til den grad at de prøver å overkjøre og kvele oss med sine syn på ting. De klarer det ikke, og de er flotte mennesker så lenge vi ikke diskuterer religion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå