Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 4. november 2012 #76 Skrevet 4. november 2012 Jeg ser hva dere skrive og jeg skal ta meg sammen.. Jeg skal slutte og ha negative tanker av og til, for det er vist kun jeg som har det. Jeg får kreve at han kjøper sin egen bil, og ikke får bruke min (vi har 2 å begge er mine, jeg betaler på de) Jeg skal slutte og betale hele husleia, strøm mat og alt og la han betale halvparten. Osv. Så har han nok sikkert ikke rå til og kjøre på disse foreldresamtalene heller.. Da blir han hindret, uten at det i teorien er min feil.. Fra nå av skal det bli MIN og DIN økonomi, å ikke vår.. Det er vell kansje det eneste riktige i denne situasjonen.. HI Jeg lurer egentlig bare på hvorfor du valgte å bli sammen med en mann som har barn fra før når du så tydelig ikke ønsker å forholde deg til stebarn? Og i hvert fall en mann som har barn fra før og tydeligvis ikke har penger til å forsørge seg selv en gang... Og hvorfor i all verden velge å få barn med en sånn mann, når du gir inntrykk av at du ikke en gang har vært komfortabel med å bli samboere så raskt? Nei, forresten du trenger ikke svare. Jeg rister på hodet og lusker meg ut av debatten. Når du blir ufrivillig gravid og oppdager det sent, så er det ikke bare og renne på sykehuse og skrape det bort... Du kan fortsatt gå fra ham... siden du fremstiller det slik at han bare er irritasjon, utgifter og parasitter. Hvis han kjefter på dine barn, ikke betaler en skitt i huset og har disse "Parasittene", er det ikke bedre å være alenemor da?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 4. november 2012 #77 Skrevet 4. november 2012 Oi, for et usympatisk, egoistisk og sneversynt syn du har på ting... Håper du ikke viser dette til noen av ungene som er i livet ditt.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #78 Skrevet 4. november 2012 Jeg ser hva dere skrive og jeg skal ta meg sammen.. Jeg skal slutte og ha negative tanker av og til, for det er vist kun jeg som har det. Jeg får kreve at han kjøper sin egen bil, og ikke får bruke min (vi har 2 å begge er mine, jeg betaler på de) Jeg skal slutte og betale hele husleia, strøm mat og alt og la han betale halvparten. Osv. Så har han nok sikkert ikke rå til og kjøre på disse foreldresamtalene heller.. Da blir han hindret, uten at det i teorien er min feil.. Fra nå av skal det bli MIN og DIN økonomi, å ikke vår.. Det er vell kansje det eneste riktige i denne situasjonen.. HI Jeg lurer egentlig bare på hvorfor du valgte å bli sammen med en mann som har barn fra før når du så tydelig ikke ønsker å forholde deg til stebarn? Og i hvert fall en mann som har barn fra før og tydeligvis ikke har penger til å forsørge seg selv en gang... Og hvorfor i all verden velge å få barn med en sånn mann, når du gir inntrykk av at du ikke en gang har vært komfortabel med å bli samboere så raskt? Nei, forresten du trenger ikke svare. Jeg rister på hodet og lusker meg ut av debatten. Når du blir ufrivillig gravid og oppdager det sent, så er det ikke bare og renne på sykehuse og skrape det bort... Du kan fortsatt gå fra ham... siden du fremstiller det slik at han bare er irritasjon, utgifter og parasitter. Hvis han kjefter på dine barn, ikke betaler en skitt i huset og har disse "Parasittene", er det ikke bedre å være alenemor da? Jo kanskje.. Men jeg skal heller vente ann litt.. Er lettere og kaste ut når han har gjort noe jeg kan sette fingeren på enn at jeg kan si: Jeg tror du er utro.. Flytt ut... HI
mamma_bergen Skrevet 4. november 2012 #79 Skrevet 4. november 2012 Vet du,jeg nekter å ta dette seriøst.Du kan vel ikke virkelig mene alt dette du skriver? Jeg kan bare riste på hodet og undre meg over at det virkelig finnes mennesker/mødre som har slikt oppi hodet..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #80 Skrevet 4. november 2012 Jeg ser hva dere skrive og jeg skal ta meg sammen.. Jeg skal slutte og ha negative tanker av og til, for det er vist kun jeg som har det. Jeg får kreve at han kjøper sin egen bil, og ikke får bruke min (vi har 2 å begge er mine, jeg betaler på de) Jeg skal slutte og betale hele husleia, strøm mat og alt og la han betale halvparten. Osv. Så har han nok sikkert ikke rå til og kjøre på disse foreldresamtalene heller.. Da blir han hindret, uten at det i teorien er min feil.. Fra nå av skal det bli MIN og DIN økonomi, å ikke vår.. Det er vell kansje det eneste riktige i denne situasjonen.. HI Jeg lurer egentlig bare på hvorfor du valgte å bli sammen med en mann som har barn fra før når du så tydelig ikke ønsker å forholde deg til stebarn? Og i hvert fall en mann som har barn fra før og tydeligvis ikke har penger til å forsørge seg selv en gang... Og hvorfor i all verden velge å få barn med en sånn mann, når du gir inntrykk av at du ikke en gang har vært komfortabel med å bli samboere så raskt? Nei, forresten du trenger ikke svare. Jeg rister på hodet og lusker meg ut av debatten. Når du blir ufrivillig gravid og oppdager det sent, så er det ikke bare og renne på sykehuse og skrape det bort... Du kan fortsatt gå fra ham... siden du fremstiller det slik at han bare er irritasjon, utgifter og parasitter. Hvis han kjefter på dine barn, ikke betaler en skitt i huset og har disse "Parasittene", er det ikke bedre å være alenemor da? Jo kanskje.. Men jeg skal heller vente ann litt.. Er lettere og kaste ut når han har gjort noe jeg kan sette fingeren på enn at jeg kan si: Jeg tror du er utro.. Flytt ut... HI For sannheten "jeg har funnet ut at jeg ikke liker barna dine og er lei av å fø på deg" er for vanskelig å si, kan jeg tenke meg. Til og med å bare si at du føler dere ikke passer sammen er tydeligvis for vanskelig for deg... Det er jo lettere å vente til han har gjort noe slik at du kan kaste han ut og gi ham hele skylden for bruddet......
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #81 Skrevet 4. november 2012 Prøvde meg bare på såkalt trolling Første og siste gang for og si det slik.. Jeg har tåpelig fantasi.. HI
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 4. november 2012 #82 Skrevet 4. november 2012 Prøvde meg bare på såkalt trolling Første og siste gang for og si det slik.. Jeg har tåpelig fantasi.. HI Idiot!
Eeniemeenie Skrevet 4. november 2012 #83 Skrevet 4. november 2012 Og jeg kan faktisk tenke om mine barn at de er parasitter som sliter meg ut, de dagene de sloss som bare deg og jeg er totalt sliten. Men jeg sier ikke til de at de er det, det er noe jeg tenker.. Ja, kansje jeg skal gå fra min forlovede, er kansje det beste, men som sagt før så har jeg prøvd og begynte og skulle kjøre seg i hjel siden jeg gjorde det slutt, så da klarte jeg ikke... Får bare håpe årene går fort og når de er myndig så ser vi ikke så mye til de heldigvis. HI Åja, du var alenemor til to stykker når du traff han altså? Wonder why..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #84 Skrevet 4. november 2012 Prøvde meg bare på såkalt trolling Første og siste gang for og si det slik.. Jeg har tåpelig fantasi.. HI Og det er slike idioter som deg som gjør at andre her inne som faktisk trenger hjelp blir møtt med mistenkelighet og fordømmelse. Skam deg!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #85 Skrevet 4. november 2012 Har du tenkt på at effekten av det p se pappaen sin fire dager i måneden kan være tema HI? Eller at barnet har fortalt om den usjarmerende stemoren som ikke liker ham og at han derfor ikke har det godt?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #86 Skrevet 4. november 2012 Prøvde meg bare på såkalt trolling Første og siste gang for og si det slik.. Jeg har tåpelig fantasi.. HI Og det er slike idioter som deg som gjør at andre her inne som faktisk trenger hjelp blir møtt med mistenkelighet og fordømmelse. Skam deg! Det har vært så mye snakk om trolling så måtte prøve.. Men vær gla for at jeg sa det til slutt da.. Er ikke mange som inrømmer at det er det.. HI
O`Neill Skrevet 4. november 2012 #87 Skrevet 4. november 2012 Det er jo en lausunge. Er her 2 netter annen hver helg.. Er jo som en parasitt som kommer innom og lager kvalme annen hver helg.. Hadde jeg vist at det ble sånn og at jeg ville følt det slik så hadde jeg ikke fått barn med denne mannen.. Men er litt sent og oppdage det når en er 19 uker på vei.. Pluttselig skal han på foreldresamtaler milevis unna. Når han kjører og leverer barna tar det pluttselig 1,5 time og ikke 50 min som vanlig.. Er det rart en lurer? Å ja, jeg kaller de for lausunger siden jeg føler de står i veien og bare er her innom avogtil.. Det fine med dette forumet er at jeg kan får ut å få sagt ting akkurat på den måten jeg tenker.. Få andre sine meninger og føle meg 40 kg lettere etterpå.. For det er ikke alt jeg klarer og prate med mannen min om.. Synes han skal velge ja, enten mellom den han skal bo med, eller de parasittene som han knapt ser.. JUHU..da er det offisielt.. det ER et tulleinnlegg.. Jeg har vanskelig for å tro at noen er slik som HI legger seg frem for å være..
2blå1rosa Skrevet 4. november 2012 #88 Skrevet 4. november 2012 Fulgte spent med på denne debatten, og fikk se at slike Troll-innlegg kan virke ganske ekte.. Bra hun sa til slutt at dette bare var tull, og kvelds-tidsfordriv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå