Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #51 Skrevet 4. november 2012 Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg. Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi... HI Du forstår det virkelig ikke, gjør du vel, HI?!? Om du flyttet inn til han eller han inn til deg og dine barn spiller da virkelig ikke noen rolle i det hele tatt. Poenget er at DU har valgt å dele livet med en mann og hans barn. For joda, det er faktisk slik at du ikke kan velge bare det ene, du må ta hele pakka. DU valgte hele pakka da du valgte mannen. Nå får du vise deg voksen nok til at du også står for dine valg. Skjerp deg!!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #52 Skrevet 4. november 2012 Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg. Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi... HI Åh, det er jo så forferdelig synd på deg, at det er andre barn i bildet som ødelegger dine vindundelige vakre planer om en perfekt familie med dine "laus unger" og faren uten sine unger. Bare dere, dine barn, deres ene felles barn og han. a big happy family <3 Si meg, ble du truet med en pistol i hodet for at han måtte flytte inn til deg OG måtte få barn med deg? for sånn egentlig var du bare ett "offer" fordi du ville jo egentlig ikke ha han i det hele tatt fordi han hadde jo tross alt barn fra før av? Er det det som er sannheten? vær ærlig nå. Vi kan sikkert hjelpe deg å melde dette vist du ikke tørr selv
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #53 Skrevet 4. november 2012 Og jeg kan faktisk tenke om mine barn at de er parasitter som sliter meg ut, de dagene de sloss som bare deg og jeg er totalt sliten. Men jeg sier ikke til de at de er det, det er noe jeg tenker.. Ja, kansje jeg skal gå fra min forlovede, er kansje det beste, men som sagt før så har jeg prøvd og begynte og skulle kjøre seg i hjel siden jeg gjorde det slutt, så da klarte jeg ikke... Får bare håpe årene går fort og når de er myndig så ser vi ikke så mye til de heldigvis. HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #54 Skrevet 4. november 2012 Det som er så latterlig på dette forumet er at så fort noen sier noe som andre ikke liker, da er det fritt frem å latterliggjøre, håne og si sårende ting. Da er man fritt vilt. Dere er ikke så veldig perfekte selv, se på hva dere skriver. Jeg blir like sjokkert av hva dere skriver som hva HI skriver om "lausungen" til mannen. Skjerpings! Latterlig gjøre? hva er det HI gjør selv? syns du det er greit å "latterlig" gjøre sine ste-barn med å fortelle på ett forum at de er lausunger? Er det greit? Er det rart at over 90% som svarer negativt på dette? for hadde det vært snakk om f.eks om en bør amme eller slutte...Så ville det vært ganske så ulike meninger om dette. Og ikke så mange voldsomme svar som dette. Ingen av oss er perfekte selv, men jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg ALDRI ville ha gått rundt å skrive noe sånt som det her. Kanskje vist jeg lurer på tegn på utroskap, om ett barn. Og det verste er at det er dobbelmoral, når hun selv har unger fra før av. da er det bare patetisk i mine øyner! Quote: Jeg blir like sjokkert av hva dere skriver som hva HI skriver om "lausungen" til mannen. Jeg syns ikke det er greit å latterliggjøre NOEN. Verken små barn eller hormonelle voksne. Latterliggjøring er heldigvis noe moren min lærte meg var fy-fy!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 4. november 2012 #55 Skrevet 4. november 2012 Og jeg kan faktisk tenke om mine barn at de er parasitter som sliter meg ut, de dagene de sloss som bare deg og jeg er totalt sliten. Men jeg sier ikke til de at de er det, det er noe jeg tenker.. Ja, kansje jeg skal gå fra min forlovede, er kansje det beste, men som sagt før så har jeg prøvd og begynte og skulle kjøre seg i hjel siden jeg gjorde det slutt, så da klarte jeg ikke... Får bare håpe årene går fort og når de er myndig så ser vi ikke så mye til de heldigvis. HI Får håpe samboeren din tar til fornuft og forlater deg først. Heldigvis for alle.
Toocute Skrevet 4. november 2012 #56 Skrevet 4. november 2012 Det som er så latterlig på dette forumet er at så fort noen sier noe som andre ikke liker, da er det fritt frem å latterliggjøre, håne og si sårende ting. Da er man fritt vilt. Dere er ikke så veldig perfekte selv, se på hva dere skriver. Jeg blir like sjokkert av hva dere skriver som hva HI skriver om "lausungen" til mannen. Skjerpings! Latterlig gjøre? hva er det HI gjør selv? syns du det er greit å "latterlig" gjøre sine ste-barn med å fortelle på ett forum at de er lausunger? Er det greit? Er det rart at over 90% som svarer negativt på dette? for hadde det vært snakk om f.eks om en bør amme eller slutte...Så ville det vært ganske så ulike meninger om dette. Og ikke så mange voldsomme svar som dette. Ingen av oss er perfekte selv, men jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg ALDRI ville ha gått rundt å skrive noe sånt som det her. Kanskje vist jeg lurer på tegn på utroskap, om ett barn. Og det verste er at det er dobbelmoral, når hun selv har unger fra før av. da er det bare patetisk i mine øyner! Quote: Jeg blir like sjokkert av hva dere skriver som hva HI skriver om "lausungen" til mannen. Jeg syns ikke det er greit å latterliggjøre NOEN. Verken små barn eller hormonelle voksne. Latterliggjøring er heldigvis noe moren min lærte meg var fy-fy! Ja det lærte jeg også, å forsvare de som ikke har mulighet til å forsvare seg selv eller er til stedet!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #57 Skrevet 4. november 2012 Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg. Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi... HI Åh, det er jo så forferdelig synd på deg, at det er andre barn i bildet som ødelegger dine vindundelige vakre planer om en perfekt familie med dine "laus unger" og faren uten sine unger. Bare dere, dine barn, deres ene felles barn og han. a big happy family <3 Si meg, ble du truet med en pistol i hodet for at han måtte flytte inn til deg OG måtte få barn med deg? for sånn egentlig var du bare ett "offer" fordi du ville jo egentlig ikke ha han i det hele tatt fordi han hadde jo tross alt barn fra før av? Er det det som er sannheten? vær ærlig nå. Vi kan sikkert hjelpe deg å melde dette vist du ikke tørr selv Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg. Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi... HI Åh, det er jo så forferdelig synd på deg, at det er andre barn i bildet som ødelegger dine vindundelige vakre planer om en perfekt familie med dine "laus unger" og faren uten sine unger. Bare dere, dine barn, deres ene felles barn og han. a big happy family <3 Si meg, ble du truet med en pistol i hodet for at han måtte flytte inn til deg OG måtte få barn med deg? for sånn egentlig var du bare ett "offer" fordi du ville jo egentlig ikke ha han i det hele tatt fordi han hadde jo tross alt barn fra før av? Er det det som er sannheten? vær ærlig nå. Vi kan sikkert hjelpe deg å melde dette vist du ikke tørr selv Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg. Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi... HI Åh, det er jo så forferdelig synd på deg, at det er andre barn i bildet som ødelegger dine vindundelige vakre planer om en perfekt familie med dine "laus unger" og faren uten sine unger. Bare dere, dine barn, deres ene felles barn og han. a big happy family <3 Si meg, ble du truet med en pistol i hodet for at han måtte flytte inn til deg OG måtte få barn med deg? for sånn egentlig var du bare ett "offer" fordi du ville jo egentlig ikke ha han i det hele tatt fordi han hadde jo tross alt barn fra før av? Er det det som er sannheten? vær ærlig nå. Vi kan sikkert hjelpe deg å melde dette vist du ikke tørr selv Nei, ikke pistol i hue men eksen hannes som ville at han skulle flytte ut så hun fikk leiliheten siden hun bodde hjemme hos sin mor.. Så ja, det gikk litt fort i svingene at han flyttet inn her... Bor i sørnorge på landet der det ikke er bare bare og finne seg plass og bo så må jo bare bite i det sure eplet og bo slik som nå... HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #58 Skrevet 4. november 2012 Det er hans barn, han har like rett å være med på foreldremøte som mammaen med mindre noe annet er avtalt! Akkurat det grunnlaget blir for dumt, men om han plutselig må på besøk til X`en en sen kveld ( når du vet barnet har lagt seg for kvelden), så hadde jeg begynt å lure! Men ikke når det gjelder foreldresamtale... Er han utro så er han utro, du må velge å stole på han. Skjønner du er svært mistenksom etter hans fortid, så da er det ditt valg om du vil velge å satse på mannen og forholdet.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #59 Skrevet 4. november 2012 Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg. Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi... HI Åh, det er jo så forferdelig synd på deg, at det er andre barn i bildet som ødelegger dine vindundelige vakre planer om en perfekt familie med dine "laus unger" og faren uten sine unger. Bare dere, dine barn, deres ene felles barn og han. a big happy family <3 Si meg, ble du truet med en pistol i hodet for at han måtte flytte inn til deg OG måtte få barn med deg? for sånn egentlig var du bare ett "offer" fordi du ville jo egentlig ikke ha han i det hele tatt fordi han hadde jo tross alt barn fra før av? Er det det som er sannheten? vær ærlig nå. Vi kan sikkert hjelpe deg å melde dette vist du ikke tørr selv Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg. Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi... HI Åh, det er jo så forferdelig synd på deg, at det er andre barn i bildet som ødelegger dine vindundelige vakre planer om en perfekt familie med dine "laus unger" og faren uten sine unger. Bare dere, dine barn, deres ene felles barn og han. a big happy family <3 Si meg, ble du truet med en pistol i hodet for at han måtte flytte inn til deg OG måtte få barn med deg? for sånn egentlig var du bare ett "offer" fordi du ville jo egentlig ikke ha han i det hele tatt fordi han hadde jo tross alt barn fra før av? Er det det som er sannheten? vær ærlig nå. Vi kan sikkert hjelpe deg å melde dette vist du ikke tørr selv Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg. Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi... HI Åh, det er jo så forferdelig synd på deg, at det er andre barn i bildet som ødelegger dine vindundelige vakre planer om en perfekt familie med dine "laus unger" og faren uten sine unger. Bare dere, dine barn, deres ene felles barn og han. a big happy family <3 Si meg, ble du truet med en pistol i hodet for at han måtte flytte inn til deg OG måtte få barn med deg? for sånn egentlig var du bare ett "offer" fordi du ville jo egentlig ikke ha han i det hele tatt fordi han hadde jo tross alt barn fra før av? Er det det som er sannheten? vær ærlig nå. Vi kan sikkert hjelpe deg å melde dette vist du ikke tørr selv Nei, ikke pistol i hue men eksen hannes som ville at han skulle flytte ut så hun fikk leiliheten siden hun bodde hjemme hos sin mor.. Så ja, det gikk litt fort i svingene at han flyttet inn her... Bor i sørnorge på landet der det ikke er bare bare og finne seg plass og bo så må jo bare bite i det sure eplet og bo slik som nå... HI Eh... du MÅTTE la ham flytte inn fordi eksen kastet ham ut? Kunne ikke voksne mannen finne seg leilighet selv da? Daaakkar... Sånn blir det når man lar menn flytte fra eksen rett til deg. Da er det vanlig at deres forhold enda ikke er avsluttet.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #60 Skrevet 4. november 2012 Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg. Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi... HI Åh, det er jo så forferdelig synd på deg, at det er andre barn i bildet som ødelegger dine vindundelige vakre planer om en perfekt familie med dine "laus unger" og faren uten sine unger. Bare dere, dine barn, deres ene felles barn og han. a big happy family <3 Si meg, ble du truet med en pistol i hodet for at han måtte flytte inn til deg OG måtte få barn med deg? for sånn egentlig var du bare ett "offer" fordi du ville jo egentlig ikke ha han i det hele tatt fordi han hadde jo tross alt barn fra før av? Er det det som er sannheten? vær ærlig nå. Vi kan sikkert hjelpe deg å melde dette vist du ikke tørr selv Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg. Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi... HI Åh, det er jo så forferdelig synd på deg, at det er andre barn i bildet som ødelegger dine vindundelige vakre planer om en perfekt familie med dine "laus unger" og faren uten sine unger. Bare dere, dine barn, deres ene felles barn og han. a big happy family <3 Si meg, ble du truet med en pistol i hodet for at han måtte flytte inn til deg OG måtte få barn med deg? for sånn egentlig var du bare ett "offer" fordi du ville jo egentlig ikke ha han i det hele tatt fordi han hadde jo tross alt barn fra før av? Er det det som er sannheten? vær ærlig nå. Vi kan sikkert hjelpe deg å melde dette vist du ikke tørr selv Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg. Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi... HI Åh, det er jo så forferdelig synd på deg, at det er andre barn i bildet som ødelegger dine vindundelige vakre planer om en perfekt familie med dine "laus unger" og faren uten sine unger. Bare dere, dine barn, deres ene felles barn og han. a big happy family <3 Si meg, ble du truet med en pistol i hodet for at han måtte flytte inn til deg OG måtte få barn med deg? for sånn egentlig var du bare ett "offer" fordi du ville jo egentlig ikke ha han i det hele tatt fordi han hadde jo tross alt barn fra før av? Er det det som er sannheten? vær ærlig nå. Vi kan sikkert hjelpe deg å melde dette vist du ikke tørr selv Nei, ikke pistol i hue men eksen hannes som ville at han skulle flytte ut så hun fikk leiliheten siden hun bodde hjemme hos sin mor.. Så ja, det gikk litt fort i svingene at han flyttet inn her... Bor i sørnorge på landet der det ikke er bare bare og finne seg plass og bo så må jo bare bite i det sure eplet og bo slik som nå... HI Hvorfor velger du da å få barn med han? Skal han flytte ut igjen snart?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #61 Skrevet 4. november 2012 Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg. Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi... HI Åh, det er jo så forferdelig synd på deg, at det er andre barn i bildet som ødelegger dine vindundelige vakre planer om en perfekt familie med dine "laus unger" og faren uten sine unger. Bare dere, dine barn, deres ene felles barn og han. a big happy family <3 Si meg, ble du truet med en pistol i hodet for at han måtte flytte inn til deg OG måtte få barn med deg? for sånn egentlig var du bare ett "offer" fordi du ville jo egentlig ikke ha han i det hele tatt fordi han hadde jo tross alt barn fra før av? Er det det som er sannheten? vær ærlig nå. Vi kan sikkert hjelpe deg å melde dette vist du ikke tørr selv Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg. Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi... HI Åh, det er jo så forferdelig synd på deg, at det er andre barn i bildet som ødelegger dine vindundelige vakre planer om en perfekt familie med dine "laus unger" og faren uten sine unger. Bare dere, dine barn, deres ene felles barn og han. a big happy family <3 Si meg, ble du truet med en pistol i hodet for at han måtte flytte inn til deg OG måtte få barn med deg? for sånn egentlig var du bare ett "offer" fordi du ville jo egentlig ikke ha han i det hele tatt fordi han hadde jo tross alt barn fra før av? Er det det som er sannheten? vær ærlig nå. Vi kan sikkert hjelpe deg å melde dette vist du ikke tørr selv Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg. Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi... HI Åh, det er jo så forferdelig synd på deg, at det er andre barn i bildet som ødelegger dine vindundelige vakre planer om en perfekt familie med dine "laus unger" og faren uten sine unger. Bare dere, dine barn, deres ene felles barn og han. a big happy family <3 Si meg, ble du truet med en pistol i hodet for at han måtte flytte inn til deg OG måtte få barn med deg? for sånn egentlig var du bare ett "offer" fordi du ville jo egentlig ikke ha han i det hele tatt fordi han hadde jo tross alt barn fra før av? Er det det som er sannheten? vær ærlig nå. Vi kan sikkert hjelpe deg å melde dette vist du ikke tørr selv Nei, ikke pistol i hue men eksen hannes som ville at han skulle flytte ut så hun fikk leiliheten siden hun bodde hjemme hos sin mor.. Så ja, det gikk litt fort i svingene at han flyttet inn her... Bor i sørnorge på landet der det ikke er bare bare og finne seg plass og bo så må jo bare bite i det sure eplet og bo slik som nå... HI Vil det si at han var utro mot sin eks med deg, HI...? Ooooops, da snakker vi i så fall å rede som man ligger
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #62 Skrevet 4. november 2012 Det er hans barn, han har like rett å være med på foreldremøte som mammaen med mindre noe annet er avtalt! Akkurat det grunnlaget blir for dumt, men om han plutselig må på besøk til X`en en sen kveld ( når du vet barnet har lagt seg for kvelden), så hadde jeg begynt å lure! Men ikke når det gjelder foreldresamtale... Er han utro så er han utro, du må velge å stole på han. Skjønner du er svært mistenksom etter hans fortid, så da er det ditt valg om du vil velge å satse på mannen og forholdet. Ja, han har like mye rett til det. Men jeg snakker om kostnader og hvor viktig det er.. Bortkastet og bruke flere 100 kr på noe så lite.. Blir det samme som at jeg skulle kjørt 2 timer for å kjøpe melk når jeg har nærbutikken 5 min unna.. Han kan få et referat! HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #63 Skrevet 4. november 2012 Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg. Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi... HI Åh, det er jo så forferdelig synd på deg, at det er andre barn i bildet som ødelegger dine vindundelige vakre planer om en perfekt familie med dine "laus unger" og faren uten sine unger. Bare dere, dine barn, deres ene felles barn og han. a big happy family <3 Si meg, ble du truet med en pistol i hodet for at han måtte flytte inn til deg OG måtte få barn med deg? for sånn egentlig var du bare ett "offer" fordi du ville jo egentlig ikke ha han i det hele tatt fordi han hadde jo tross alt barn fra før av? Er det det som er sannheten? vær ærlig nå. Vi kan sikkert hjelpe deg å melde dette vist du ikke tørr selv Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg. Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi... HI Åh, det er jo så forferdelig synd på deg, at det er andre barn i bildet som ødelegger dine vindundelige vakre planer om en perfekt familie med dine "laus unger" og faren uten sine unger. Bare dere, dine barn, deres ene felles barn og han. a big happy family <3 Si meg, ble du truet med en pistol i hodet for at han måtte flytte inn til deg OG måtte få barn med deg? for sånn egentlig var du bare ett "offer" fordi du ville jo egentlig ikke ha han i det hele tatt fordi han hadde jo tross alt barn fra før av? Er det det som er sannheten? vær ærlig nå. Vi kan sikkert hjelpe deg å melde dette vist du ikke tørr selv Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg. Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi... HI Åh, det er jo så forferdelig synd på deg, at det er andre barn i bildet som ødelegger dine vindundelige vakre planer om en perfekt familie med dine "laus unger" og faren uten sine unger. Bare dere, dine barn, deres ene felles barn og han. a big happy family <3 Si meg, ble du truet med en pistol i hodet for at han måtte flytte inn til deg OG måtte få barn med deg? for sånn egentlig var du bare ett "offer" fordi du ville jo egentlig ikke ha han i det hele tatt fordi han hadde jo tross alt barn fra før av? Er det det som er sannheten? vær ærlig nå. Vi kan sikkert hjelpe deg å melde dette vist du ikke tørr selv Nei, ikke pistol i hue men eksen hannes som ville at han skulle flytte ut så hun fikk leiliheten siden hun bodde hjemme hos sin mor.. Så ja, det gikk litt fort i svingene at han flyttet inn her... Bor i sørnorge på landet der det ikke er bare bare og finne seg plass og bo så må jo bare bite i det sure eplet og bo slik som nå... HI Vil det si at han var utro mot sin eks med deg, HI...? Ooooops, da snakker vi i så fall å rede som man ligger Nei, hun flyttet ut ca 1 år før jeg kom inn.. Men hun trengte sår leileheta.. HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #64 Skrevet 4. november 2012 Skjønner deg godt jeg hi. Jeg har også ei stedatter. Hun er her heldigvis bare annenhver helg hun å. Gruer meg til hver gang hun kommer. skulle ønske han ikke hadde barn... Godt det er flere som føler det samme. Han har også bare barna anna hver helg.. HI
Toocute Skrevet 4. november 2012 #65 Skrevet 4. november 2012 Det er hans barn, han har like rett å være med på foreldremøte som mammaen med mindre noe annet er avtalt! Akkurat det grunnlaget blir for dumt, men om han plutselig må på besøk til X`en en sen kveld ( når du vet barnet har lagt seg for kvelden), så hadde jeg begynt å lure! Men ikke når det gjelder foreldresamtale... Er han utro så er han utro, du må velge å stole på han. Skjønner du er svært mistenksom etter hans fortid, så da er det ditt valg om du vil velge å satse på mannen og forholdet. Ja, han har like mye rett til det. Men jeg snakker om kostnader og hvor viktig det er.. Bortkastet og bruke flere 100 kr på noe så lite.. Blir det samme som at jeg skulle kjørt 2 timer for å kjøpe melk når jeg har nærbutikken 5 min unna.. Han kan få et referat! HI Så dine barn, deres felles barn som du bærer på er mer VERDT enn hans barn? fordi dere ikke har hans barn så ofte? Det koster selvfølgelig å kjøre bil for å komme seg til møter, men han har vell veldig gjerne lyst til å være med på møter. kan ikke du bare være med? Gå deg en tur eller noe vist du er så jævla redd for at han skal være utro? for all del, ikke delta i møtet. Er nok ikke så veldig populært. Men dere burde virkelig å snakke sammen om din usikkerhet...Dette er ikke bra i det hele tatt..... Forresten får du bidrag for dine barn som du har med en annen en eller to? kan på en eller annen måte være sure penger for de. Men nå vet jeg ikke hvor ofte de får ha de eller om det overhode skjer.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #66 Skrevet 4. november 2012 Så han bedro sin ex med deg? Var det slik dere møttes? Da burde det ha ringt noen alarmer alt der. Så flytter han inn hos deg og er frekk mot dine barn, hvordan kan du som mamma godta det? Du tåler ikke at han betaler bidrag eller liker hans barn og enda finner dere det smart å skulle få et barn sammen? Dere bør i alle fall være kjapp å gifte dere for du vet at barn født utenfor ekteskap er lausunger.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #67 Skrevet 4. november 2012 Jeg ser hva dere skrive og jeg skal ta meg sammen.. Jeg skal slutte og ha negative tanker av og til, for det er vist kun jeg som har det. Jeg får kreve at han kjøper sin egen bil, og ikke får bruke min (vi har 2 å begge er mine, jeg betaler på de) Jeg skal slutte og betale hele husleia, strøm mat og alt og la han betale halvparten. Osv. Så har han nok sikkert ikke rå til og kjøre på disse foreldresamtalene heller.. Da blir han hindret, uten at det i teorien er min feil.. Fra nå av skal det bli MIN og DIN økonomi, å ikke vår.. Det er vell kansje det eneste riktige i denne situasjonen.. HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #68 Skrevet 4. november 2012 Skjønner deg godt jeg hi. Jeg har også ei stedatter. Hun er her heldigvis bare annenhver helg hun å. Gruer meg til hver gang hun kommer. skulle ønske han ikke hadde barn... Godt det er flere som føler det samme. Han har også bare barna anna hver helg.. HI Nå må du bestemme deg, først sier du at han knapt ser disse parsittene, så sier du at han har de annen hver helg? Hva stemmer?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #69 Skrevet 4. november 2012 Så han bedro sin ex med deg? Var det slik dere møttes? Da burde det ha ringt noen alarmer alt der. Så flytter han inn hos deg og er frekk mot dine barn, hvordan kan du som mamma godta det? Du tåler ikke at han betaler bidrag eller liker hans barn og enda finner dere det smart å skulle få et barn sammen? Dere bør i alle fall være kjapp å gifte dere for du vet at barn født utenfor ekteskap er lausunger. NEI, eksen flytta ut 1 år før jeg kom inn i bildet som jeg har skrevet ovenfor. At han betaler bidrag er greit, men ikke bruker ytligere flere 100 kr for tullete møter!! HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #70 Skrevet 4. november 2012 Så han bedro sin ex med deg? Var det slik dere møttes? Da burde det ha ringt noen alarmer alt der. Så flytter han inn hos deg og er frekk mot dine barn, hvordan kan du som mamma godta det? Du tåler ikke at han betaler bidrag eller liker hans barn og enda finner dere det smart å skulle få et barn sammen? Dere bør i alle fall være kjapp å gifte dere for du vet at barn født utenfor ekteskap er lausunger. NEI, eksen flytta ut 1 år før jeg kom inn i bildet som jeg har skrevet ovenfor. At han betaler bidrag er greit, men ikke bruker ytligere flere 100 kr for tullete møter!! HI Skjønner deg godt jeg hi. Jeg har også ei stedatter. Hun er her heldigvis bare annenhver helg hun å. Gruer meg til hver gang hun kommer. skulle ønske han ikke hadde barn... Godt det er flere som føler det samme. Han har også bare barna anna hver helg.. HI Nå må du bestemme deg, først sier du at han knapt ser disse parsittene, så sier du at han har de annen hver helg? Hva stemmer? 4 dager i mnd er knapt ingenting i mine øyne!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #71 Skrevet 4. november 2012 Så han bedro sin ex med deg? Var det slik dere møttes? Da burde det ha ringt noen alarmer alt der. Så flytter han inn hos deg og er frekk mot dine barn, hvordan kan du som mamma godta det? Du tåler ikke at han betaler bidrag eller liker hans barn og enda finner dere det smart å skulle få et barn sammen? Dere bør i alle fall være kjapp å gifte dere for du vet at barn født utenfor ekteskap er lausunger. NEI, eksen flytta ut 1 år før jeg kom inn i bildet som jeg har skrevet ovenfor. At han betaler bidrag er greit, men ikke bruker ytligere flere 100 kr for tullete møter!! HI Tullete møter? vet du hva de i det hele tatt snakker om? om barnet kanskje, ikke om kjærlighets forholdet til hverandre som de en gang hadde....
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #72 Skrevet 4. november 2012 Jeg ser hva dere skrive og jeg skal ta meg sammen.. Jeg skal slutte og ha negative tanker av og til, for det er vist kun jeg som har det. Jeg får kreve at han kjøper sin egen bil, og ikke får bruke min (vi har 2 å begge er mine, jeg betaler på de) Jeg skal slutte og betale hele husleia, strøm mat og alt og la han betale halvparten. Osv. Så har han nok sikkert ikke rå til og kjøre på disse foreldresamtalene heller.. Da blir han hindret, uten at det i teorien er min feil.. Fra nå av skal det bli MIN og DIN økonomi, å ikke vår.. Det er vell kansje det eneste riktige i denne situasjonen.. HI Jeg lurer egentlig bare på hvorfor du valgte å bli sammen med en mann som har barn fra før når du så tydelig ikke ønsker å forholde deg til stebarn? Og i hvert fall en mann som har barn fra før og tydeligvis ikke har penger til å forsørge seg selv en gang... Og hvorfor i all verden velge å få barn med en sånn mann, når du gir inntrykk av at du ikke en gang har vært komfortabel med å bli samboere så raskt? Nei, forresten du trenger ikke svare. Jeg rister på hodet og lusker meg ut av debatten.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #73 Skrevet 4. november 2012 Så han bedro sin ex med deg? Var det slik dere møttes? Da burde det ha ringt noen alarmer alt der. Så flytter han inn hos deg og er frekk mot dine barn, hvordan kan du som mamma godta det? Du tåler ikke at han betaler bidrag eller liker hans barn og enda finner dere det smart å skulle få et barn sammen? Dere bør i alle fall være kjapp å gifte dere for du vet at barn født utenfor ekteskap er lausunger. NEI, eksen flytta ut 1 år før jeg kom inn i bildet som jeg har skrevet ovenfor. At han betaler bidrag er greit, men ikke bruker ytligere flere 100 kr for tullete møter!! HI Tullete møter? vet du hva de i det hele tatt snakker om? om barnet kanskje, ikke om kjærlighets forholdet til hverandre som de en gang hadde.... Ja, jeg er selv på slike møter og det er tull og bruke flere 100 kr på, når han ikke har noe barnehagen og gjøre. Han kan få et referat der det står om barnet kan hinke på en fot eller om det har mange venner osv... HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #74 Skrevet 4. november 2012 Jeg ser hva dere skrive og jeg skal ta meg sammen.. Jeg skal slutte og ha negative tanker av og til, for det er vist kun jeg som har det. Jeg får kreve at han kjøper sin egen bil, og ikke får bruke min (vi har 2 å begge er mine, jeg betaler på de) Jeg skal slutte og betale hele husleia, strøm mat og alt og la han betale halvparten. Osv. Så har han nok sikkert ikke rå til og kjøre på disse foreldresamtalene heller.. Da blir han hindret, uten at det i teorien er min feil.. Fra nå av skal det bli MIN og DIN økonomi, å ikke vår.. Det er vell kansje det eneste riktige i denne situasjonen.. HI Jeg lurer egentlig bare på hvorfor du valgte å bli sammen med en mann som har barn fra før når du så tydelig ikke ønsker å forholde deg til stebarn? Og i hvert fall en mann som har barn fra før og tydeligvis ikke har penger til å forsørge seg selv en gang... Og hvorfor i all verden velge å få barn med en sånn mann, når du gir inntrykk av at du ikke en gang har vært komfortabel med å bli samboere så raskt? Nei, forresten du trenger ikke svare. Jeg rister på hodet og lusker meg ut av debatten. Når du blir ufrivillig gravid og oppdager det sent, så er det ikke bare og renne på sykehuse og skrape det bort...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #75 Skrevet 4. november 2012 Jeg skjønner godt at du ikke stoler på han, med dine holdninger gjør du jo så godt du kan for å skyve han fra deg. Hadde mannen min hatt slike holdninger ovenfor meg hadde jeg nok vært et lett bytte for en positiv eks...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå