Gå til innhold

Stoler ikke på samboeren min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo en lausunge. Er her 2 netter annen hver helg.. Er jo som en parasitt som kommer innom og lager kvalme annen hver helg..

Hadde jeg vist at det ble sånn og at jeg ville følt det slik så hadde jeg ikke fått barn med denne mannen.. Men er litt sent og oppdage det når en er 19 uker på vei..

Pluttselig skal han på foreldresamtaler milevis unna.

Når han kjører og leverer barna tar det pluttselig 1,5 time og ikke 50 min som vanlig.. Er det rart en lurer?

Å ja, jeg kaller de for lausunger siden jeg føler de står i veien og bare er her innom avogtil..

Det fine med dette forumet er at jeg kan får ut å få sagt ting akkurat på den måten jeg tenker.. Få andre sine meninger og føle meg 40 kg lettere etterpå.. For det er ikke alt jeg klarer og prate med mannen min om..

Synes han skal velge ja, enten mellom den han skal bo med, eller de parasittene som han knapt ser..

#25 HI altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en lausunge. Er her 2 netter annen hver helg.. Er jo som en parasitt som kommer innom og lager kvalme annen hver helg..

Hadde jeg vist at det ble sånn og at jeg ville følt det slik så hadde jeg ikke fått barn med denne mannen.. Men er litt sent og oppdage det når en er 19 uker på vei..

Når han kjører og leverer barna tar det pluttselig 1,5 time og ikke 50 min som vanlig.. Er det rart en lurer?

Å ja, jeg kaller de for lausunger siden jeg føler de står i veien og bare er her innom avogtil..

Det fine med dette forumet er at jeg kan får ut å få sagt ting akkurat på den måten jeg tenker.. Få andre sine meninger og føle meg 40 kg lettere etterpå.. For det er ikke alt jeg klarer og prate med mannen min om..

Synes han skal velge ja, enten mellom den han skal bo med, eller de parasittene som han knapt ser..

For deg, fra ditt (svært umodne) ståsted, er sikkert ungen en "lausunge" og en "parasitt". For samboeren din, så er det barnet det viktigste og vakreste i verden, og han elsker ham/henne minst like mye som han elsker deg. Du visste vel om at han hadde barn. Velkommen til virkeligheten.

Skrevet

Du må jo være ett troll :P

Er du og han gift? Vist ikke, så venter du jo en lausunge selv vist vi skal se fra gammelt av :P

Skrevet

Vi har det fint sammen altså, men akkurat nå så skrev jeg ting akkurat som jeg tenkte det.. Jeg går godt overens med den her lausungen, men det bare iriterer meg at han betaler så mye i bidrag så skal han bruke enda flere 100 kr på en tåpelig foreldresamtale, for og sitte sammen med eksen og høre på gullungen deres.. Det hadde vært noe annet om det hadde vært første skoledag...

HI

Skrevet

Du oppfører deg jo rett og slett som et troll, så det er vel ikke usannsynlig at mannen din ønsker seg tilbake til x-en og deres felles gullunge. ;)

Du burde faktisk være bekymret.

Skrevet

Vi er ikke gift, men forlovet. Han har 3 barn, dette er ett av de 3 og jeg har 2 fra før.

Som sagt så skrev jeg ting akkorat som jeg tenkte de!! Det høres mye mer brutalt ut enn hva det er..

Hormoner, ønsker og spare penger, da jeg synes en foreldresamtale i en BARNEHAGE er tull og dra på siden en kan få et referat og han har ingenting med barnehagen og gjøre osv..

Alle ungen hans bor ett stykke unna så blir jo å bruke noen tusen bare på og få med seg tåpelige foreldresamtaler, i tillegg til at han betaler bidrag..

Skrevet

Skjønner deg godt jeg hi.

Jeg har også ei stedatter. Hun er her heldigvis bare annenhver helg hun å.

Gruer meg til hver gang hun kommer. skulle ønske han ikke hadde barn...

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Vi har det fint sammen altså, men akkurat nå så skrev jeg ting akkurat som jeg tenkte det.. Jeg går godt overens med den her lausungen, men det bare iriterer meg at han betaler så mye i bidrag så skal han bruke enda flere 100 kr på en tåpelig foreldresamtale, for og sitte sammen med eksen og høre på gullungen deres.. Det hadde vært noe annet om det hadde vært første skoledag...

HI

Dustekjerring. Du burde søke psykologisk hjelp. Du vet, hvis man skal bruke ordet "lausunge", "hore" osv, så er du også hore siden du ble gravid før du var gift. Å bli irritert fordi mannen din tar vare på sitt barn fra før, er bare sykt. Jeg hadde heller lurt hvis mannen ikke ønsket kontakt med sine barn fra før, da hadde jeg ikke ønsket å få barn med ham. Voks opp og søk hjelp.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Vi er ikke gift, men forlovet. Han har 3 barn, dette er ett av de 3 og jeg har 2 fra før.

Som sagt så skrev jeg ting akkorat som jeg tenkte de!! Det høres mye mer brutalt ut enn hva det er..

Hormoner, ønsker og spare penger, da jeg synes en foreldresamtale i en BARNEHAGE er tull og dra på siden en kan få et referat og han har ingenting med barnehagen og gjøre osv..

Alle ungen hans bor ett stykke unna så blir jo å bruke noen tusen bare på og få med seg tåpelige foreldresamtaler, i tillegg til at han betaler bidrag..

Da har du vel også lausunger? 2 stk? Snakk om å kaste stein i glasshus. Synes mannen din... opps, forlovede heter det kanskje, at dine barn ikke er parasitter, men elskede familiemedlemmer? :D

Skrevet

Fy faen, du har jo LAUSUNGER selv du, og to stykker fra før av? fy faen du må ha knulla rundt for å få de! Sier bare akkurat det jeg tenker, er nok mindre brutalt enn det ser ut til ;)

Skrevet

Vel, han reiser sikkert for å få tilbringt tid med sin tidligere kvinne, kanskje de skal kose seg skikkelig sammen. :P

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Vel, han reiser sikkert for å få tilbringt tid med sin tidligere kvinne, kanskje de skal kose seg skikkelig sammen. tongue.png

Og kanskje lage flere lausunger :D

Skrevet

Men barn...det skal man jo ha sammen! Drit i hvordan forholdet er nå, det blir sikkert bedre når ungen kommer. Herregud...

Skrevet

Da har du vel også lausunger? 2 stk? Snakk om å kaste stein i glasshus. Synes mannen din... opps, forlovede heter det kanskje, at dine barn ikke er parasitter, men elskede familiemedlemmer? :D

Han oppfører seg grinete ovenfor mine barn og klager på de hele tiden.. så vi er ganske lik..

Jeg er full av hormoner, får for lite sex, og ja, da lurer jeg jo også på hvorfor, er det fordi han er utro?? Paranoid og sjalu.. jepp jeg vet!

Men som jeg sa, det høres mer dramatisk ut enn hva det er, jeg sa ting akkurat som jeg tenkte og det var faktisk JÆVLI deilig og få det ut. Fått de tankene ut av verden...

HI

Skrevet

Da har du vel også lausunger? 2 stk? Snakk om å kaste stein i glasshus. Synes mannen din... opps, forlovede heter det kanskje, at dine barn ikke er parasitter, men elskede familiemedlemmer? biggrin.png

Han oppfører seg grinete ovenfor mine barn og klager på de hele tiden.. så vi er ganske lik..

Jeg er full av hormoner, får for lite sex, og ja, da lurer jeg jo også på hvorfor, er det fordi han er utro?? Paranoid og sjalu.. jepp jeg vet!

Men som jeg sa, det høres mer dramatisk ut enn hva det er, jeg sa ting akkurat som jeg tenkte og det var faktisk JÆVLI deilig og få det ut. Fått de tankene ut av verden...

HI

Tipper han har massevis av sex jeg. ;)

Dere høres jo forøvrig ut som et trivelig par, stakkars barn sier jeg bare.....

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

HI

Du får for lite sex fordi du hater hans barn fra før. Derfor er han også grinete overfor dine unger. Det er svært lite sexy med ei hormonell, oversjalu kjerring som hater noe av det kjæreste du har. Han er sikkert ikke utro men orker ikke å ta i noen som forakter det han setter høyest. Enkel matte det der.

Skrevet

Det som er så latterlig på dette forumet er at så fort noen sier noe som andre ikke liker, da er det fritt frem å latterliggjøre, håne og si sårende ting. Da er man fritt vilt.

Dere er ikke så veldig perfekte selv, se på hva dere skriver. Jeg blir like sjokkert av hva dere skriver som hva HI skriver om "lausungen" til mannen. Skjerpings!

Skrevet

Unnskyld, men nå sitter jeg faktisk og ler, for dette begynner å bli tragikomisk. Men dessverre aller, aller mest tragisk!!! Mener du virkelig dette oppriktig?

Du visste vel om mannens barn fra tidligere forhold før du selv ble gravid - eller? Hvis du visste om dem så tok du også et bevisst valg om å være en del av deres liv. Det er faktisk du som kommer inn i mannen og barnas liv. Han og barna var en enhet lenge før du kom inn i bildet. Ergo må du akseptere han og dem som en enhet - eller gå ut av livet til både ham og barna.

Du ber mannen velge mellom deg og barna han har fra før. Håper han velger barna! For da vet vi at han stiller opp for sine første barn og at han kommer til å stille opp for det barnet dere venter. Så får du heller seile din egen egoistiske sjø videre. Lykke til på reisen, for den kommer til å bli stormfull slik du legger opp livet ditt!

Man kan skylde mye på graviditetshormoner, men slik holdning som du viser er ikke en av dem!

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Det som er så latterlig på dette forumet er at så fort noen sier noe som andre ikke liker, da er det fritt frem å latterliggjøre, håne og si sårende ting. Da er man fritt vilt.

Dere er ikke så veldig perfekte selv, se på hva dere skriver. Jeg blir like sjokkert av hva dere skriver som hva HI skriver om "lausungen" til mannen. Skjerpings!

Enkelte ting er ikke sosialt akseptert å skrive. Som at man støtter pedofile, at man synes mannens små barnehagebarn han har fra før er lausunger og parasitter, at mishandling fra mannen er helt greit og hverdags, at kvinner er selv skyldig i at de blir voldtatt og lignende. Har ingenting med at vi er "perfekte" å gjøre.

Skrevet

I det øyeblikket du kalte små barn parasitter og lausunger mistet du all min respekt, så jeg tror ikke jeg skal si så mye.

Annet enn at du bør endre holdningen din, ellers ender du sannsynligvis opp som alenemor igjen rimelig kjapt.

Skrevet

Latterlig gjøre? hva er det HI gjør selv? syns du det er greit å "latterlig" gjøre sine ste-barn med å fortelle på ett forum at de er lausunger? Er det greit? Er det rart at over 90% som svarer negativt på dette? for hadde det vært snakk om f.eks om en bør amme eller slutte...Så ville det vært ganske så ulike meninger om dette. Og ikke så mange voldsomme svar som dette.

Ingen av oss er perfekte selv, men jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg ALDRI ville ha gått rundt å skrive noe sånt som det her. Kanskje vist jeg lurer på tegn på utroskap, om ett barn. Og det verste er at det er dobbelmoral, når hun selv har unger fra før av. da er det bare patetisk i mine øyner!

Skrevet

Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg.

Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi...

HI

Skrevet

For å ta inn noe annet, det er forskjell på å tenke noe å skrive det anonymt i et forum enn og gjøre det i virkelighet. Blir det samme som at mann ønsker og bli voldtatt fordeom mann har en fantasi om det og tenner på og se det på film....

HI

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg bor for meg selv, sammen med barna MINE ergo det var han som flyttet til meg og sine barn her annen hver helg.

Og ja, jeg blir frustrert når andre barn ødelegger litt for mine planer.. Han bruker en hel fridag på barna han ikke ser nesten, mot og være hjemme og at vi kan finne på noe.. Som sagt, så er en foreldresamtale i en barnehage helt tåpeli og bruke flere 100 kr på når en kan få et referat... Jeg viste ikke på forhånd at barna hans skulle koste så mye som de gjør. At det faktisk går utover vår felles økonomi...

HI

Altså, det spiller ingen rolle hvem som flyttet inn til hvem. Du visste ikke på forhånd at barn koster? Hvordan forsørger du dine barn da? Med luft og kjærlighet? Eller regnet du kanskje med at mor til disse barna skal dekke ALLE utgifter og samboeren din skal være kose og lekepappa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...