Gå til innhold

Hvilket nick er du minst og mest enig med?

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg syns også dette var vanskelig å svare på, siden jeg kan være både enig og uenig med en person, spørs på temaet. Jeg er ikke engang enig med meg selv bestandig ;)

Men de jeg oftest er enig med er de jeg oftest trykker "liker" på, så dere vet hvem dere er :)

Jeg mener ikke å henge ut noen, men som alenemor med en j***lig kranglete eks, så må jeg innrømme at jeg noen ganger lar meg provosere noe voldsomt over en viss persons bastante meninger om "stakkars far" i samtlige innlegg som lufter frustrasjon over udugelige ekser/fedre.. Men er vel unødvendig å nevne nick, ser det er flere som allerede har kommentert det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at stjerna gjekk nynorsk trur eg nesten det er eg sjølv som har skrive enkelte av innlegga hennar. Musemorbr har mange fine innlegg, og eg nikkar ofte samtykkande til Alva, Heartbroken, Sommerfuggel, scania, Cat 68 m fl.

Skrevet

Ingen som hverken er uenige eller enige med meg, tydeligvis. Jeg er aldri så anonym som når jeg er på dib, ettersom jeg aldri er en av brukerne folk husker. Lurer på om jeg rett og slett skal ta det som et kompliment. Hehe :P

Gjest peacock
Skrevet

Ingen som hverken er uenige eller enige med meg, tydeligvis. Jeg er aldri så anonym som når jeg er på dib, ettersom jeg aldri er en av brukerne folk husker. Lurer på om jeg rett og slett skal ta det som et kompliment. Hehe :P

Samme her, hehe, vi provoserer sikkert ikke nok..

Skrevet

Sikkert ikke. Husker forresten nicket ditt, Peacock! Er stort sett enig med deg, tror jeg ;)

Gjest peacock
Skrevet

Sikkert ikke. Husker forresten nicket ditt, Peacock! Er stort sett enig med deg, tror jeg ;)

Kjenner igjen deg og, men husker ikke om jeg alltid har vært enig. Tror vel jeg har vært enig i det meste i hvert fall :-)

Skrevet

Mest uenig med: Juliea, Heartbroken, Mine <3 <3 <3, mrs rogaland

Mest enig med: Soleia, sug lut, cat88

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, så jeg velger de fleste på både enig og uenig. Pågrunn av at det kommer ann på tema og svar. Jeg ser på som dumme eller noe bare fordi jeg er uenig med de der, men igjen i ett annet innlegg eller svar. Så kan jeg være super enige.

Vi engasjer oss sterke for noe og mindre i andre saker. Er litt sånn hissn og pissn både her og der. De aller fleste er super hyggelige, det samme gjelder de anonyme.

Skrevet

Ingen som hverken er uenige eller enige med meg, tydeligvis. Jeg er aldri så anonym som når jeg er på dib, ettersom jeg aldri er en av brukerne folk husker. Lurer på om jeg rett og slett skal ta det som et kompliment. Hehe tongue.png

Jeg er visst også ganske anonym... Ikke så mange som husker meg heller. Så du er ikke alene. Men hvis noen husker meg så håper jeg jo at det er for noe positivt.

Skrevet

Mest enig med Sommerfrisk og Fru Blåbær. Er nok uenig med en del her inne ;).

Skrevet

Ingen som hverken er uenige eller enige med meg, tydeligvis. Jeg er aldri så anonym som når jeg er på dib, ettersom jeg aldri er en av brukerne folk husker. Lurer på om jeg rett og slett skal ta det som et kompliment. Hehe tongue.png

Jeg er visst også ganske anonym... Ikke så mange som husker meg heller. Så du er ikke alene. Men hvis noen husker meg så håper jeg jo at det er for noe positivt.

Dere er da ikke så anonyme? Jeg er i alle fall ofte enig med dere. Fornuftige damer begge to. :)

Skrevet

Ofte uenig med Vicky Pollard, ofte enig med Myriks, Dataverket og Tigerpote :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg husker deg Scania! Og er veldig ofte enig med deg, og savner deg litt når du forsvinner litt i blant :)

Magia husker jeg også godt, men blander litt med Magica fra tryll.

Skrevet (endret)

Hugsar dykk godt, begge to :)

Er berre ikkje så glad i slike namedropping-trådar..

Endret av ★
Skrevet

Jeg er stort sett enig med Gulltopp og Lillebjørn (hvor har hun blitt av i det siste?) og Mamma4livet.

Er ofte uenig med Askepott og mrsrogaland.

Og Swan/snartmamma2013 - vet ikke helt om hun kanskje burde bli beskyttet mot seg selv?

Ikke fortvil, jeg er her! Jeg har bare jobbet veldig mye ;D

Men, godt å se at jeg er savnet..

Klem til deg, anonym!

Skrevet

Synes ikke du er så anonym, Scania. Er ofte enig i endel du skriver.

Skrevet

Er ikke så god på å legge merke til/huske nick, men Sug Lut er en jeg veldig ofte er enig med!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg må si at Catlady er en som irriterer meg.. Og nesten hver gang jeg leser et frekt eller kvast svar på noe, så er hun der og "liker" kommentaren med en gang.

Anonym poster: d65e0a5b09f4affb2e75cf324f68bf8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...