Gå til innhold

Hvilket nick er du minst og mest enig med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dette øyeblikk må jeg svare at jeg er mest enig med mamsen og trollunga, siden hun svarte akkurat det jeg skulle svare. ;)

Skrevet

Er stort sett einig med meg sjølv, men det hender at eg kjem over eit innlegg eg har skreve og tenker at "dette er bra tåpeleg.."

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet (endret)

ueing med en god del faktisk. men jeg kan vel ikke skrive nickene deres her siden det blir vel å regne som personangrep. Men de er snevre og usmarte, noen må jo være det også :)

De jeg er enig med er det også mange av, det er stort sett de jeg liker oftere enn en sjelden gang. Og de jeg skravler litt med her inne :)

Endret av Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg er enig med Pashia og Lelleva.

Er alltid uenig med hun som har et 3D ultralydbilde på profilbildet. Husker ikke nicket.

Og litt uenig med Heartbroken.

Skrevet

Jeg er ofte enig med fikas tror jeg... Og ellers de som er forholdsvis liberale.

Skrevet

Jeg er ofte enig og uenig med samme person. Kommer an på hvilken sak det gjelder. Men jeg er stort sett enig med meg selv.

Skrevet

Jeg er mest enig med juliea og hun alenemoren som har en som sitter på en stol som profilbilde.

Skrevet

Jeg er mest enig med juliea og hun alenemoren som har en som sitter på en stol som profilbilde.

Lykke Fryd :)

Skrevet

Mest enig med Musemor og Sekretøsa, men begge har også skrevet enkelte ting som jeg er dypt uenig i. Tror ikke noen kan være helt enige om alt. :P

Svarer ikke på det med minst enig, siden jeg da synes jeg burde signert med nick selv, og det har jeg ikke lyst til. ;)

Skrevet

Sug Lut, Sug Lut og bare Sug Lut! *starstruck*

Jeg vil også være perfekt avslappet, men likevel koselig og skarp i svarene mine!

Skrevet

Mest enig med magica fra tryll.

Uenig med de fleste andre...

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har noen lagringsplass for sånt, jeg :) Jeg husker rett og slett sjelden hvem som mener hva. Heldigvis er jeg stort sett enig med meg sjøl, men det hender at jeg er en skikkelig dust også :D

Skrevet

Jeg husker ikke så godt. Men er ofte enig i det Lykke Fryd skriver og alltid enig med meg selv :P Kan bare huske at jeg har vært uenig med Overlord et par ganger i hvert fall. Er ikke alltid enig med Snartmamma2013/chelseafan/swan1985 heller.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har noen lagringsplass for sånt, jeg :) Jeg husker rett og slett sjelden hvem som mener hva.

Enig i dette hvertfall! :)

Skrevet

Myriks og Sommerfrisk er jeg ofte uenig i. Sug lut og Hartbrooken er jeg noen ganger veldig enig og noen ganger sterkt uenig.

Ellers så virker det som om jeg har ganske likt syn på ting som Kira Bjeffer, Lykkefryd og noe av det Juliea skriver. (hun er jo veldig søt og omtenksom da ;) )

Skrevet

Det er Miryks på begge punkter :P

Skrevet

Idag har jeg merket at Marjoree blabla (eller hva det er) hele tiden er hakket foran meg og svarer enten det jeg ville svart eller hun svarer bare så mye bedre at jeg ikke kan la være å like det. Så idag hvertfall er jeg veldig enig med henne.

Skrevet

Noen ganger så tenker jeg at jeg er helt enig med XX, men at jeg ofte er totalt uenig i hennes neste innlegg. Så vanskelig å si noen.

Men må innrømme at Swan1985 (eller hva hun nå heter) irriterer meg grønn. Ikke fordi jeg alltid er uenig med henne, men fordi hun er så bastant i svarene sine. Og enkelte ganger er de direkte feil!

Skrevet

Enig med Miryks.

Uenig med Juliea

Skrevet

ueing med en god del faktisk. men jeg kan vel ikke skrive nickene deres her siden det blir vel å regne som personangrep. Men de er snevre og usmarte, noen må jo være det også smile.png

De jeg er enig med er det også mange av, det er stort sett de jeg liker oftere enn en sjelden gang. Og de jeg skravler litt med her inne smile.png

å skrive slikt syns jeg er unødvendig og barnslig.

Litt sånn barnehage "æda bæda noen av dere er dumme og teite, men jeg vil iiiiiiiiiiiiikke si hvilken!"

Nå var vel hele pointet å si hvem man er uenig i, ikke snakke om de som er "usmarte" i dine øyne...

Skrevet

Er vel vanskelig å sette fingeren på noen spesiell. Jeg er oftest uenig med disse mystiske anonyme. Høhø.

Ellers er det jo de aktive og "kjente" damene her med nick da :-) FB gjengen osv. Det er veldig sjeldent at jeg lar meg provosere eller bli fornærmet av ting de skriver. Har vel noe med at de fleste i den "klikken" der er ganske jordnære og formulerer seg bra, og ikke lar seg vippe av pinnen bare pga en uenighet. Lettere å ta folk seriøst da.

Skrevet

ueing med en god del faktisk. men jeg kan vel ikke skrive nickene deres her siden det blir vel å regne som personangrep. Men de er snevre og usmarte, noen må jo være det også smile.png

De jeg er enig med er det også mange av, det er stort sett de jeg liker oftere enn en sjelden gang. Og de jeg skravler litt med her inne smile.png

å skrive slikt syns jeg er unødvendig og barnslig.

Litt sånn barnehage "æda bæda noen av dere er dumme og teite, men jeg vil iiiiiiiiiiiiikke si hvilken!"

Nå var vel hele pointet å si hvem man er uenig i, ikke snakke om de som er "usmarte" i dine øyne...

Det er da mye mer barnslig å lage en lang liste med nick man er uenig i? Og om jeg skal lage en liste av alle jeg er mest enig og mest uening med blir det listen VELDIG lang, for jeg husker enormt mange nick. Og hva folk skriver til enhver tid husker jeg faktisk også. Så det hadde blitt for mye rett og slett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...