Gjest Miryks Skrevet 31. oktober 2012 #51 Skrevet 31. oktober 2012 Har hun det? Finner henne da som Chelseafan o.O Noen gjorde slik at hun ikke lenger kommer inn på den profilen, så hun laget seg en ny en. Jeg vet navnet, men er lei av folk som hele tiden skal plage henne. Ah, skjønner.
Lille♥mitt Skrevet 31. oktober 2012 #52 Skrevet 31. oktober 2012 Har egentlig ikke peiling, kan være dødsens uenig noen ganger og såååå enig andre med ett og samme nick. Men swan85/chelseafan har jeg nok stusset litt over av og til. Hvor er hun btw.? Ellers er det ikke alltid jeg er enig med meg selv, kommer an på om det er snille-Vicky eller slemme-Vicky som snakker tror det er snartmamma2013 nå
mrsrogaland. Skrevet 31. oktober 2012 #53 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er i grunn oftest enig med meg selv. Hvem jeg er enig i vet jeg ikke fordi jeg ikke er så enige med noen at noen nick har festet seg. Enig og uenig i alle her inne fra tid til annen.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #54 Skrevet 31. oktober 2012 Har hun det? Finner henne da som Chelseafan o.O Noen gjorde slik at hun ikke lenger kommer inn på den profilen, så hun laget seg en ny en. Jeg vet navnet, men er lei av folk som hele tiden skal plage henne. Er det noen som plager snartmamma2013 ?? Det har jeg ikke fått med meg. Ja, svært mange er ekle med henne, dessverre. Og det siste var jo at de sørget for å utestenge henne. Huff.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 31. oktober 2012 #55 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er ofte enig med: Lykke fryd Alva Mrsmilla Søtnoss med to små Juliea Ziva Its all about me Heartbroken Marjoriee D Eva Lill Den perfekte mor Dataverket Sekritøsa Kira Bjeffer Mammaen til Will og Ailo Miss Flua Mordi Stjerna (tegnet) Helt lykkelig, live+spire Millamelis Mentha Jeg er ofte uenig med: Sommerfrisk Swan1985 Sandybay Barn & Engler MrsRogaland Weztrose og tulla Solkira Vicky P Me_87 Niccoline savner kulemage Idril V Tovehvit eelis og kian Ååeh, hva har jeg gjort??
Gjest Vicky Pollard Skrevet 31. oktober 2012 #56 Skrevet 31. oktober 2012 Har hun det? Finner henne da som Chelseafan o.O Noen gjorde slik at hun ikke lenger kommer inn på den profilen, så hun laget seg en ny en. Jeg vet navnet, men er lei av folk som hele tiden skal plage henne. Er det noen som plager snartmamma2013 ?? Det har jeg ikke fått med meg. Ja, svært mange er ekle med henne, dessverre. Og det siste var jo at de sørget for å utestenge henne. Huff. Hæh, utestenge? Hvordan sørget noen for det da? Må du ikke sørge for det selv da? Skal jovel litt til å bli utestengt, er her ennå jeg feks. Hun tråkker jo en del i salaten, men det er jo ikke av vondskap, det er jo bare at hun poster først og så tenker, i stedet for omvendt!
håperpåvinterbarn Skrevet 31. oktober 2012 #57 Skrevet 31. oktober 2012 Henger visst her for lite, for jeg husker sjelden nick. Er ofte uenig med de jeg selv oppfatter som sneversynte og lite rause (f.eks de som raser over Halloween osv, selv ser jeg ikke problemet med noen unger på døra en gang eller to i året) men kan ikke huske hvem disse er. Jeg er ikke nevnt selv, så mulig det underbygger at jeg henger her "for lite" :P
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. oktober 2012 #58 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er ofte enig med: Lykke fryd Alva Mrsmilla Søtnoss med to små Juliea Ziva Its all about me Heartbroken Marjoriee D Eva Lill Den perfekte mor Dataverket Sekritøsa Kira Bjeffer Mammaen til Will og Ailo Miss Flua Mordi Stjerna (tegnet) Helt lykkelig, live+spire Millamelis Mentha Jeg er ofte uenig med: Sommerfrisk Swan1985 Sandybay Barn & Engler MrsRogaland Weztrose og tulla Solkira Vicky P Me_87 Niccoline savner kulemage Idril V Tovehvit eelis og kian Stilig, siden jeg oftes er enig med de du sier du er mest enig med hehe
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #59 Skrevet 31. oktober 2012 Har hun det? Finner henne da som Chelseafan o.O Noen gjorde slik at hun ikke lenger kommer inn på den profilen, så hun laget seg en ny en. Jeg vet navnet, men er lei av folk som hele tiden skal plage henne. Er det noen som plager snartmamma2013 ?? Det har jeg ikke fått med meg. Ja, svært mange er ekle med henne, dessverre. Og det siste var jo at de sørget for å utestenge henne. Huff. Hæh, utestenge? Hvordan sørget noen for det da? Må du ikke sørge for det selv da? Skal jovel litt til å bli utestengt, er her ennå jeg feks. Hun tråkker jo en del i salaten, men det er jo ikke av vondskap, det er jo bare at hun poster først og så tenker, i stedet for omvendt! Synes ikke jeg har sett noen være ekle med henne. Hun derimot,har en tendens til å være frekk mot de som svarer ordentlig i trådene hennes osv. Så er det nok noe hun gjorde selv som fikk henne utestengt!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. oktober 2012 #60 Skrevet 31. oktober 2012 Her varierer det litt etter emnet, men som regel enig med: Juliea, Heartbroken, Dataverket, Mammaen til Will og Ailo, Miryks, Sommerfugel i vinterland, Marjoriee D og Alva.. Uenig med en del/samme anonym og Swan1985 eller hva hun kaller seg nå
Dini Skrevet 31. oktober 2012 #61 Skrevet 31. oktober 2012 Det kommer an på hvilket tema det er snakk om.. Så det er litt vanskelig å bestemme seg
O`Neill Skrevet 31. oktober 2012 #62 Skrevet 31. oktober 2012 Nei du, det er noe jeg ikke gidder å holde følge med....
Gjest peacock Skrevet 31. oktober 2012 #63 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har vel vært både enig og unig med de fleste her - det varierer fra sak til sak. Men anonyme kjerringer som bare sprer eder og galle og kvalm er de jeg liker minst.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #64 Skrevet 31. oktober 2012 Mest enig med: Miryks, Miip, CaptainHindsight, Barn og Engler, Vicky Pollard. Minst enig med: Heartbroken, Juliea og den sure anonyme
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. oktober 2012 #66 Skrevet 31. oktober 2012 Det varierer fra sak til sak det, sånn egentlig. Man er jo sjeldent enig med noen i alt, sånn er det jo med folk man kjenner i virkelighetens verden også. Men klart, det er enkelte man har mer til felles med enn andre, når det gjelder verdigrunnlag, grunnleggende meninger osv, men likevel kan det dukke opp saker der man kjenner at man ikke er helt enige. Men jeg er dårlig til å huske sånne ting, spesifikke diskusjoner og hva hver enkelt svarte akkurat da. Derfor er det vanskelig å svare spesifikke nick, fordi det som sagt kan variere. Men jeg synes ikke det gjør noe å være uenig heller, jeg da, jeg kan godt ha sansen for og like noen jeg er uenig med, så lenge de evner å fremme sine meninger på en skikkelig måte, og har saklige argumenter. Det er de som stadig skal spy ut dritt jeg har størst problemer med, og det er vel stort sett "anonym"
eliona Skrevet 31. oktober 2012 #67 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg kan ikke lage en liste over nick jeg er enig eller uenig med. Det kommer jo helt ann på hva som blir diskutert, og ikke minst humøret mitt:-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #68 Skrevet 31. oktober 2012 Muligens enig i innholdet i noe av det hun skiver. Men avskyr måten hun ( Vicky Polard ) skriver på. Hun er ofte frekk og spydig mot folk. Jeg mister litt respekten for det hun prøver å si når hun skriver slik. Ellers ofte uenig i det Heartbrokens meninger. Ofte enig med Juliea.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 31. oktober 2012 #69 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg klarer ikke å huske nickene lenge nok til å legge merke til hvem som svarer hva. Den eneste som har hengt seg fast er sug lut, men hun har vært her nesten like lenge som meg tror jeg... Husker henne iallefall fra mange år tilbake.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #70 Skrevet 31. oktober 2012 Swan1985/Snartmamma2013/Chelseafan Hun virker jo direkte uintelligent.. og skikkelig sær! Hun la jo ut en tråd hvor hun spurte om følgende: "Jeg er nå i uke 23.. Er barnet blitt gutt eller jente nå, slik at jeg kan se på UL?" Da henger man jo greit med i svingene... Jeg blir mest bekymret for jenta!
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 31. oktober 2012 #71 Skrevet 31. oktober 2012 Helt ærlig?Det er jo svært få som har de samme meningene om alt og alle. Jeg er svært svært dårlig på å huske navn og nick, så tror kanskje at jeg hopper over denne
Gjest Gullguttene Skrevet 31. oktober 2012 #72 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er ofte enig med Lykke Fryd. Ikke alltid like enig med Askepott og Overlord.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #73 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er stort sett enig med Gulltopp og Lillebjørn (hvor har hun blitt av i det siste?) og Mamma4livet. Er ofte uenig med Askepott og mrsrogaland. Og Swan/snartmamma2013 - vet ikke helt om hun kanskje burde bli beskyttet mot seg selv?
2_små_og_flere_grå Skrevet 31. oktober 2012 #74 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg husker ikke hvem som skriver hva i ettertid, så jeg kan ikke si noen spesielle her. Men jeg tror jeg kan være enig/uenig med de fleste i forskjellige situasjoner Jeg må legge til at jeg bryr meg ikke om at man skriver nick på hvem man er uenige med her, men synes det er unødvendig å legge til noen ekstra negative kommentarer slik som mange her har gjort om snartmamma2013. Jeg er ofte uenig med henne selv, men det sitter en person bak nicket..
Gjest peacock Skrevet 31. oktober 2012 #75 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg husker ikke hvem som skriver hva i ettertid, så jeg kan ikke si noen spesielle her. Men jeg tror jeg kan være enig/uenig med de fleste i forskjellige situasjoner Jeg må legge til at jeg bryr meg ikke om at man skriver nick på hvem man er uenige med her, men synes det er unødvendig å legge til noen ekstra negative kommentarer slik som mange her har gjort om snartmamma2013. Jeg er ofte uenig med henne selv, men det sitter en person bak nicket.. Enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå