Gå til innhold

Hvilket nick er du minst og mest enig med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ueing med en god del faktisk. men jeg kan vel ikke skrive nickene deres her siden det blir vel å regne som personangrep. Men de er snevre og usmarte, noen må jo være det også :)

De jeg er enig med er det også mange av, det er stort sett de jeg liker oftere enn en sjelden gang. Og de jeg skravler litt med her inne :)

å skrive slikt syns jeg er unødvendig og barnslig.

Litt sånn barnehage "æda bæda noen av dere er dumme og teite, men jeg vil iiiiiiiiiiiiikke si hvilken!"

Nå var vel hele pointet å si hvem man er uenig i, ikke snakke om de som er "usmarte" i dine øyne...

ZZZzzzzzzzzz......gjesp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette varierer jo veldig fra sak til sak. Tenker ofte ikke over hvem som mener hva, fordi jeg svarer utfra innlegg som intresserer meg og ikke etter hvem som starter dem.

Men det er jo noen jeg ser at jeg ofte har samme tanker som.Husker bare ikke alle nickene i farta, så da nevner jeg likså godt ingen, trur dem vet hvilke dem er likevel.

Ellers ser det ut til at jeg er mest uenig med anonyme, og det kan jo for alt jeg vet være nick jeg ofte er enig med også. ;)

Skrevet

ueing med en god del faktisk. men jeg kan vel ikke skrive nickene deres her siden det blir vel å regne som personangrep. Men de er snevre og usmarte, noen må jo være det også smile.png

De jeg er enig med er det også mange av, det er stort sett de jeg liker oftere enn en sjelden gang. Og de jeg skravler litt med her inne smile.png

Litt sånn barnehage "æda bæda noen av dere er dumme og teite, men jeg vil iiiiiiiiiiiiikke si hvilken!"

Nå var vel hele pointet å si hvem man er uenig i, ikke snakke om de som er "usmarte" i dine øyne...

Det er da mye mer barnslig å lage en lang liste med nick man er uenig i? Og om jeg skal lage en liste av alle jeg er mest enig og mest uening med blir det listen VELDIG lang, for jeg husker enormt mange nick. Og hva folk skriver til enhver tid husker jeg faktisk også. Så det hadde blitt for mye rett og slett

å komme med stikkbemerkninger om at folk er "snevre og usmarte" syns jeg faktisk overgår en liste over hvem man er uenig med.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

ueing med en god del faktisk. men jeg kan vel ikke skrive nickene deres her siden det blir vel å regne som personangrep. Men de er snevre og usmarte, noen må jo være det også :)

De jeg er enig med er det også mange av, det er stort sett de jeg liker oftere enn en sjelden gang. Og de jeg skravler litt med her inne :)

Det er da mye mer barnslig å lage en lang liste med nick man er uenig i? Og om jeg skal lage en liste av alle jeg er mest enig og mest uening med blir det listen VELDIG lang, for jeg husker enormt mange nick. Og hva folk skriver til enhver tid husker jeg faktisk også. Så det hadde blitt for mye rett og slett

å komme med stikkbemerkninger om at folk er "snevre og usmarte" syns jeg faktisk overgår en liste over hvem man er uenig med.

Det er jo da min mening. JEG mener det. Jeg mener mye her inne er direkte snevert og særs usmart. Men jeg forstår de sikkert syntes jeg er det. Men jeg nevner ikke nickene deres av den grunn. Jeg henger ikke ut folk. Aldri gjort hvorfor begynne nå.

Skrevet

Blir imponert over alle nickene dere husker:-) Selv er jeg vel mest enig med Himmel og Hav, Little Britain gjengen og Miryks.

Men det hender selvfølgelig at jeg ikke er det også. Men sånn jevnt over så er det de jeg kommer på som jeg er mest enig med.

Hm....husket faktisk noen nick jeg også:-D

Skrevet

Jeg er ofte enig med:

Lykke fryd

Alva

Mrsmilla

Søtnoss med to små

Juliea

Ziva

Its all about me

Heartbroken

Marjoriee D

Eva Lill

Den perfekte mor

Dataverket

Sekritøsa

Kira Bjeffer

Mammaen til Will og Ailo

Miss Flua

Mordi

Stjerna (tegnet)

Helt lykkelig, live+spire

Millamelis

Mentha

Jeg er ofte uenig med:

Sommerfrisk

Swan1985

Sandybay

Barn & Engler

MrsRogaland

Weztrose og tulla

Solkira

Vicky P

Me_87

Niccoline savner kulemage

Idril V

Tovehvit

eelis og kian

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke legger så mye merke til hvilke nick som skriver hva, men har merket meg at jeg er ofte enig med Heartbroken, cat 68 og sommerfuggel i vinterland. De jeg er mest uenige med er stort sett anonyme :P

Skrevet (endret)

Jeg er ofte enig med:

Lykke fryd

Alva

Mrsmilla

Søtnoss med to små

Juliea

Ziva

Its all about me

Heartbroken

Marjoriee D

Eva Lill

Den perfekte mor

Dataverket

Sekritøsa

Kira Bjeffer

Mammaen til Will og Ailo

Miss Flua

Mordi

Stjerna (tegnet)

Helt lykkelig, live+spire

Millamelis

Mentha

Jeg er ofte uenig med:

Sommerfrisk

Swan1985

Sandybay

Barn & Engler

MrsRogaland

Weztrose og tulla

Solkira

Vicky P

Me_87

Niccoline savner kulemage

Idril V

Tovehvit

eelis og kian

Kan skrive under på de fleste du er enige med her. Og ville sikkert plusset på noen til. Sommerfuggel i vinterland, Barn&Engler og Cat er jeg ofte også enig med. Må også få nevne at jeg kan være uenig med mange av disse ved flere anledninger, men måten de uttrykker seg på gjør at det er heeeelt greit og at jeg respekterer meningene likevel.

De jeg er uenig med vil jeg ikke nevne, da jeg ser man fort får seg fiender her inne.. Som så fort de får anledning gjemmer seg og slenger så mye eder og galle man bare greier å få ut.. Basert på omtrent ingentig. Så egentlig kan jeg vel si at jeg oftest er uenig med "Anonym" ;)

Endret av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Skrevet

Jeg er ofte enig med Lykke Fryd, Musemor og Barn og Engler.

Ofte uenig med Juliea (Når det gjelder enkelte ting, ikke alt) Og Heartbroken (Og da mer at hun er litt "streng" :) Enig i mye, men noe blir litt for bastant føler jeg)

Mener ikke noe vondt, uenighet kan ofte være forfriskende.

Skrevet

Heartbroken

Stjerna

Lykke Fryd

Miryks

Himmel og Hav

Er redd jeg glemmer noen nå(Beklager i så fall!!), men synes disse damene kommer med veldig mye vettugt og liker godt å lese innleggene deres og meningene de kommer med. Er jo uenig en gang i blandt, men det er vi vel alle?

Om de har i det hele tatt lagt merke til meg vet jeg ikke, men jeg har lagt merke til de :)

Og de jeg er minst uenig med varierer fra innlegg til innlegg. Men som mange andre svarer, anonym er en gjenganger :) (Selv om det kan være noen av de jeg har nevnt bak annieknappen) ;)

Skrevet

Tror de jeg er mye enig med, vet det selv. Sånn med tanke på innlegg jeg liker :>

Er perverst ofte uenig med anonym.

Skrevet

Jeg er enig med mange her, og uenig med mange. Kommer jo litt an på sak. Ingen som skiller seg ut spesielt. Jeg er en ganske nøytral og tolerang person og aksepterer alle for de de er. Og at man kan være enig i å være uenig. Er veldig ofte enig med meg sjøl da....

Skrevet (endret)

Det er Miryks på begge punkter tongue.png

Weheeey, full pott!!

...vent litt ಠ_ಠ,

Endret av Miryks
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Har egentlig ikke peiling, kan være dødsens uenig noen ganger og såååå enig andre med ett og samme nick.

Men swan85/chelseafan har jeg nok stusset litt over av og til. Hvor er hun btw.?

Ellers er det ikke alltid jeg er enig med meg selv, kommer an på om det er snille-Vicky eller slemme-Vicky som snakker ;)

Skrevet

Har egentlig ikke peiling, kan være dødsens uenig noen ganger og såååå enig andre med ett og samme nick.

Men swan85/chelseafan har jeg nok stusset litt over av og til. Hvor er hun btw.?

Ellers er det ikke alltid jeg er enig med meg selv, kommer an på om det er snille-Vicky eller slemme-Vicky som snakker wink.png

Swan85 har byttet nick..

Skrevet

Ellers er det ikke alltid jeg er enig med meg selv, kommer an på om det er snille-Vicky eller slemme-Vicky som snakker ;)

Swan85 har byttet nick..

Hun skrev jo Swan/Chelseafan, så vil tro hun visste det ;)

Skrevet

Ellers er det ikke alltid jeg er enig med meg selv, kommer an på om det er snille-Vicky eller slemme-Vicky som snakker wink.png

Swan85 har byttet nick..

Hun skrev jo Swan/Chelseafan, så vil tro hun visste det wink.png

Mente at hun har byttet nick en gang til ;)

Skrevet

Har hun det? Finner henne da som Chelseafan o.O

Skrevet

Swan85 har byttet nick..

Hun skrev jo Swan/Chelseafan, så vil tro hun visste det wink.png

Mente at hun har byttet nick en gang til ;)

Nå er hun vel snartmamma2013. Mye av de samme meningene i hvert fall.

Skrevet

snartmamma2013 er det nye nicket

Skrevet

Mulig hun bruker to nick da... hun er ihvertfall S*********13 også..

Skrevet

Noen gjorde slik at hun ikke lenger kommer inn på den profilen, så hun laget seg en ny en. Jeg vet navnet, men er lei av folk som hele tiden skal plage henne.

Skrevet

Noen gjorde slik at hun ikke lenger kommer inn på den profilen, så hun laget seg en ny en. Jeg vet navnet, men er lei av folk som hele tiden skal plage henne.

Er det noen som plager snartmamma2013 ?? Det har jeg ikke fått med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...