Gå til innhold

For deg som vil vite kjønn.


Lonie

Anbefalte innlegg

 

 

 

Hei :-) jeg hadde siste mens 27/28mai, fikk den på natten eller den morgenen! Termin er ca 050314. Gutt eller jente :-)

spent på svar (og kjønn, ikke minst) ;-)

Jeg tror du venter en jente :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Takk for svar :-) Det skal jeg gjøre. Skal på tidlig ul i neste uke, sikkert for tidlig til å se hva det blir da. Spennende om Storesøster får en lillebror eller lillesøster :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Hei! Hva tror du jeg venter? Siste mens 30 april ca kl 12. Termin er 04/02/2014 :-)

oppdaterer deg selvfølgelig etter oul!

Ganske sikker på at du venter en liten jente :) Når skal du på UL?

Takk for at du tok deg tid! jeg skal på oul 6 september. Titter innom her igjen når jeg vet mer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste mens 9 april ca 16.30-17.00. Klokkeslett er veldig vanskelig å si da jeg har pcos. Termin 16 Januar 2014

 

Ganske sikker på at du venter en gutt :) Hyggelig om du informerer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på ul og venter mest sannsynlig en jente som du sa :-)

 

Gratulerer! Takk for at du ga meg en tilbakemelding :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du skrev til meg at du trodde jeg fikk gutt. Det var helt riktig :))

Takk for at du ga meg en tilbakemelding :) Gratulerer og lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om du fikk med deg det forige innlegget mitt men jordmor på oul trodde gutt ( samme som deg og magefølelsen) så da må det vel bare bli det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du fikk med deg det forige innlegget mitt men jordmor på oul trodde gutt ( samme som deg og magefølelsen) så da må det vel bare bli det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du fikk med deg det forige innlegget mitt men jordmor på oul trodde gutt ( samme som deg og magefølelsen) så da må det vel bare bli det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du fikk med deg det forige innlegget mitt men jordmor på oul trodde gutt ( samme som deg og magefølelsen) så da må det vel bare bli det:)

 

Gratulerer! :) Takk for at du sa fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kan du se hva vi får? Og om det er 2? Var på ul i dag, og så ut som 2, men så bare 1 hjerte. Siste mens 30.06 på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kan du se hva vi får? Og om det er 2? Var på ul i dag, og så ut som 2, men så bare 1 hjerte. Siste mens 30.06 på kvelden.

 

Det kan hende det er to, i så fall er det to gutter etter det jeg kan se :) Hyggelig om du oppdaterer etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan du se om vi får gutt eller jente?

siste mens 26.06 på dagen.

 

Tror du venter en gutt :) Setter pris på tilbakemelding etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Kan du se hva jeg får? Dette er mitt 2 barn. Første dag i sisste menstruasjon er 13 Mars på natt/mårran. Jeg har vært i UL men dem kan ikke se kjønnet på barnet siden h*n ligger i seteleie. UL termin er 20/12-13 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg var litt usikker på når på døgnet jeg fikk menstrusjon den 10. april. Om det var sent på formiddagen, eller tidlig ettermiddag/kveld. Jeg mente på det siste alternativet. I så fall mente du det ble jente. Jeg var på oul på fredagen, og det ser ut til at jeg bærer på ei lita ei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei.

Hva tror dere jeg venter? Siste mens 8. april på formiddagen ( mellom 1200 og 1400). Termin 12. januar 2014.

 

Vet det er tvillinger :)

Hei :) Jeg tror du venter en gutt og jente. Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Takk for svar :) Har litt følelse selv på iallfall ei jente :) Så håper en av hver. Skal oppdatere etter ul i august :)

Ul i dag viste mest sannsynlig to gutter. Men tvilling 2 va så aktiv at det var vanskelig å se tydelig. Får se hva oul viser i slutten av mnd.

 

Oul i dag viste 2 gutter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Kan du se hva jeg får? Dette er mitt 2 barn. Første dag i sisste menstruasjon er 13 Mars på natt/mårran. Jeg har vært i UL men dem kan ikke se kjønnet på barnet siden h*n ligger i seteleie. UL termin er 20/12-13 :)

 

Ganske sikker på at du venter en gutt :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Siste mens 31 juli på morgenen/formiddagen.

 

Hei :) Hvis mens kom før klokken 12 på formiddagen, venter du etter all sannsynelighet en jente. Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg var litt usikker på når på døgnet jeg fikk menstrusjon den 10. april. Om det var sent på formiddagen, eller tidlig ettermiddag/kveld. Jeg mente på det siste alternativet. I så fall mente du det ble jente. Jeg var på oul på fredagen, og det ser ut til at jeg bærer på ei lita ei :)

 

Gratulerer så masse :) Lykke til videre med graviditeten. Takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei.

Hva tror dere jeg venter? Siste mens 8. april på formiddagen ( mellom 1200 og 1400). Termin 12. januar 2014.

 

Vet det er tvillinger :)

Hei :) Jeg tror du venter en gutt og jente. Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Takk for svar :) Har litt følelse selv på iallfall ei jente :) Så håper en av hver. Skal oppdatere etter ul i august :)

Ul i dag viste mest sannsynlig to gutter. Men tvilling 2 va så aktiv at det var vanskelig å se tydelig. Får se hva oul viser i slutten av mnd.

 

Oul i dag viste 2 gutter :wub:

 

 

Tusen takk for tilbakemelding :) Gratulerer med to gutter. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heia

Håper du kan se litt på meg også hvis du har mulighet? :)

 

Siste mens var 22.april, litt usikker på tidspunkt, men jeg pleier alltid få på morgenen. Vet også da at befruktning skjedde den 6.mai hvis det hjelper?

 

Ganske sikker på at du venter en liten jente :) Fint om du kan oppdatere meg etter UL.

 

 

Heia da har jeg hatt OUL i dag og er ei jente <3 <3 <3 Tusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Heia

Håper du kan se litt på meg også hvis du har mulighet? :)

 

Siste mens var 22.april, litt usikker på tidspunkt, men jeg pleier alltid få på morgenen. Vet også da at befruktning skjedde den 6.mai hvis det hjelper?

 

Ganske sikker på at du venter en liten jente :) Fint om du kan oppdatere meg etter UL.

 

 

Heia da har jeg hatt OUL i dag og er ei jente <3 <3 <3 Tusen takk!!

 

 

Gratulerer! :) Lykke til med resten av graviditeten og takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...