Gå til innhold

For deg som vil vite kjønn.


Lonie

Anbefalte innlegg

Kan du se på meg også? Siste mens 8 mars, tror det var mellom 8-10 engang.

Gratulerer så mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg spørre om det har noe å si om jeg fikk mensen nærmere kl 12 den 8 mars? Vet at det er den datoen og ganske sikkert at det er det første tidsintervallet men er 100% sikker på at den kom før 12. Er bare så nysgjerrig nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om det har noe å si om jeg fikk mensen nærmere kl 12 den 8 mars? Vet at det er den datoen og ganske sikkert at det er det første tidsintervallet men er 100% sikker på at den kom før 12. Er bare så nysgjerrig nå :)

 

Hei :) I ditt tilfelle er utfallet det samme selv om du fikk mensen nærmere kl. 12. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Lonie :)

Nå har jeg vært på ultralyd for 3. Gang og har fortsatt ikke fått vite kjønn. Jeg er så utrolig spent. Men har en veldig følelse av jente som du sa for en stund siden.. Skal på 2 ultralyder til ila de neste ukene, så skal oppdatere deg da :) Prøvde å finne tilbake innlegget mitt, men det ble så langt å bla tilbake ;)

 

Grunnen til at jeg ikke har fått vite det er at navlesnoren har ligget mellom bena hver gang. Men jeg ser og merker at babyen er meget aktiv, og den har alltid puls på over 150. Så alt er hvertfall vel med baby <3

Endret av Perlejente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Lonie :)

Nå har jeg vært på ultralyd for 3. Gang og har fortsatt ikke fått vite kjønn. Jeg er så utrolig spent. Men har en veldig følelse av jente som du sa for en stund siden.. Skal på 2 ultralyder til ila de neste ukene, så skal oppdatere deg da :) Prøvde å finne tilbake innlegget mitt, men det ble så langt å bla tilbake ;)

 

Grunnen til at jeg ikke har fått vite det er at navlesnoren har ligget mellom bena hver gang. Men jeg ser og merker at babyen er meget aktiv, og den har alltid puls på over 150. Så alt er hvertfall vel med baby <3

 

Hei :) Så flott at alt er bra med barnet ditt. Da blir det spennende å høre hva de sier på ultralyd neste gang! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Håper du kan se litt på meg også hvis du har mulighet? :)

 

Siste mens var 22.april, litt usikker på tidspunkt, men jeg pleier alltid få på morgenen. Vet også da at befruktning skjedde den 6.mai hvis det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Håper du kan se litt på meg også hvis du har mulighet? :)

 

Siste mens var 22.april, litt usikker på tidspunkt, men jeg pleier alltid få på morgenen. Vet også da at befruktning skjedde den 6.mai hvis det hjelper?

 

Ganske sikker på at du venter en liten jente :) Fint om du kan oppdatere meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heia

Håper du kan se litt på meg også hvis du har mulighet? :)

 

Siste mens var 22.april, litt usikker på tidspunkt, men jeg pleier alltid få på morgenen. Vet også da at befruktning skjedde den 6.mai hvis det hjelper?

 

Ganske sikker på at du venter en liten jente :) Fint om du kan oppdatere meg etter UL.

 

Takk :) Godt å høre flere tror det!! Håper på jente for måtte bare kjøpe verdens søteste rosa marihøne dress her i England for noen uker siden hehe... Har OUL den  29.08 så skal si i fra da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) vil du "se" meg også? Siste mens startet 10.april. Litt usikker på tidspunktet, men tror det var sent på formiddagen/tidlig ettermiddag, typ 12 tida kanskje. 11/12 kanskje. Er nysgjerrig på hva jeg bærer på, men må vente til 23.august på UL;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) vil du "se" meg også? Siste mens startet 10.april. Litt usikker på tidspunktet, men tror det var sent på formiddagen/tidlig ettermiddag, typ 12 tida kanskje. 11/12 kanskje. Er nysgjerrig på hva jeg bærer på, men må vente til 23.august på UL;)

 

Tror du venter en gutt :) Men er ikke helt sikker, siden du ikke har nøyaktig klokkeslett for mens. Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei :) vil du "se" meg også? Siste mens startet 10.april. Litt usikker på tidspunktet, men tror det var sent på formiddagen/tidlig ettermiddag, typ 12 tida kanskje. 11/12 kanskje. Er nysgjerrig på hva jeg bærer på, men må vente til 23.august på UL;)

 

Tror du venter en gutt :) Men er ikke helt sikker, siden du ikke har nøyaktig klokkeslett for mens. Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

 

Gjør det noen forskjell om jeg sier at det var på ettermiddagen? Mellom 15.00 og 17.00 kanskje? Har en ørliten følelse om gutt selv, men samboer tror det er ei jente. Jeg skal gi deg oppdatering ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil du se på meg ?  ^^ hadde siste mens tidlig på morgenen 1 april.  mens termin og tidlig ultralyd termin 8 januar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei :) vil du "se" meg også? Siste mens startet 10.april. Litt usikker på tidspunktet, men tror det var sent på formiddagen/tidlig ettermiddag, typ 12 tida kanskje. 11/12 kanskje. Er nysgjerrig på hva jeg bærer på, men må vente til 23.august på UL;)

 

Tror du venter en gutt :) Men er ikke helt sikker, siden du ikke har nøyaktig klokkeslett for mens. Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

 

Gjør det noen forskjell om jeg sier at det var på ettermiddagen? Mellom 15.00 og 17.00 kanskje? Har en ørliten følelse om gutt selv, men samboer tror det er ei jente. Jeg skal gi deg oppdatering ja :)

 

 

Hei :) Om mens kom på ettermiddagen, er det sannsynlig at det er en jente du venter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil du se på meg ?  ^^ hadde siste mens tidlig på morgenen 1 april.  mens termin og tidlig ultralyd termin 8 januar. 

 

Ganske sikker på at det er en gutt du venter :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg er jo ikke 100 % på tidspunktet, men husker at jeg fikk den da jeg kom hjem for dagen. Så da må det ha vært på ettermiddagen at den begynte. Det er hvertfall helt sikkert at det ikke var på morningen. Det blir spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var litt spennende, så blir glad om du ser på meg også :-) siste mens 17. januar på ettermiddagen mener jeg (kl 16-18)... Har termin 9. november :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

vil du se på meg ?  ^^ hadde siste mens tidlig på morgenen 1 april.  mens termin og tidlig ultralyd termin 8 januar. 

 

Ganske sikker på at det er en gutt du venter :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

 

hatt samme følelsen selv fra starten, så blir gøy å se om det er rett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se meg? :)

Siste mens begynte 13.mai 2013, mener at jeg fikk den før 12.00 en gang.

Kan du også se om alt kommer til å gå som det skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var litt spennende, så blir glad om du ser på meg også :-) siste mens 17. januar på ettermiddagen mener jeg (kl 16-18)... Har termin 9. november :-)

 

Tror du venter en jente :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se meg? :)

Siste mens begynte 13.mai 2013, mener at jeg fikk den før 12.00 en gang.

Kan du også se om alt kommer til å gå som det skal?

 

Mest sannsynlig venter du en jente :) Setter pris på hvis du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kan du se meg? :)

Siste mens begynte 13.mai 2013, mener at jeg fikk den før 12.00 en gang.

Kan du også se om alt kommer til å gå som det skal?

Mest sannsynlig venter du en jente :) Setter pris på hvis du oppdaterer meg etter UL.

Takk, skal oppdatere deg så fort jeg vet noe :) 9+5 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes dette var litt spennende, så blir glad om du ser på meg også :-) siste mens 17. januar på ettermiddagen mener jeg (kl 16-18)... Har termin 9. november :-)

 

 

Tror du venter en jente :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

 

I følge UL stemmer dette ;-) er så mange rundt som "skremmer" med at UL ikke alltid stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...