Gå til innhold

For deg som vil vite kjønn.


Lonie

Anbefalte innlegg

Hei

 

Kan du se hvilket kjønn vi får?

Siste mens 15.06.2013

 

Tidlig UL idag sa først jente, men så gutt?

 

Hei, trenger klokkeslett for mens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste mens 15.06.13 mellom kl 13-16.

 

Når det gjelder deg, er jeg avhengig av et litt mer spesifikt klokkeslett. Hvis du ikke husker dette, er det vanskelig å hjelpe deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte deg en pm med litt mer spesifikk opplysninger ;-)

Mensen kom 15.06.13, ca kl 16

 

Hvis mensen kom cirka klokken 16, er jeg ganske sikker at det er en jente du bærer på :) Veldig hyggelig om du oppdaterer meg etter neste UL. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fryktelig nysgjerrig på hva som befinner seg inni magen:) Barn nr 2. Siste mens 4. juni og om tidspunktet er av betydning så tror jeg det var på morgenen, forholdsvis tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig nysgjerrig på hva som befinner seg inni magen:) Barn nr 2. Siste mens 4. juni og om tidspunktet er av betydning så tror jeg det var på morgenen, forholdsvis tidlig.

 

Da du ikke er helt sikkert på tidspunkt, kan jeg ikke garantere dette helt sikkert, men mye tyder på at du venter en liten jente :) Veldig hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei kunne du sett på meg om du har tid? :-)

Jeg hadde siste mens 14april startet vel ca kl 0900-1000. :-) er enda en stund til OUL.

Har selv en følelse av at det er en gutt der inne.. Men ja har hatt den følelsen siden første tidlige UL.

Termin er enda ikke fast satt da jeg hadde veldig uregelmessig mens før jeg ble gravid pga operert vekk ve.eggleder i desember (exu)

Men legen mente UL er 31januar 2014.

Ser du noe mer? :-)

110190

Du har nok rett, tror også du venter en liten gutt :) hyggelig om du sier ifra etter UL.

 

Hei :) i morgen skal jeg på OUL  :)  Og gleder meg til å se om magefølelsen eg hadde stemmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei kunne du sett på meg om du har tid? :-)

Jeg hadde siste mens 14april startet vel ca kl 0900-1000. :-) er enda en stund til OUL.

Har selv en følelse av at det er en gutt der inne.. Men ja har hatt den følelsen siden første tidlige UL.

Termin er enda ikke fast satt da jeg hadde veldig uregelmessig mens før jeg ble gravid pga operert vekk ve.eggleder i desember (exu)

Men legen mente UL er 31januar 2014.

Ser du noe mer? :-)

110190

Du har nok rett, tror også du venter en liten gutt :) hyggelig om du sier ifra etter UL.

 

Hei :) i morgen skal jeg på OUL  :)  Og gleder meg til å se om magefølelsen eg hadde stemmer..

 

Hei skulle bare si at på OUL sa det at det var ei jente i magen min  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei kunne du sett på meg om du har tid? :-)

Jeg hadde siste mens 14april startet vel ca kl 0900-1000. :-) er enda en stund til OUL.

Har selv en følelse av at det er en gutt der inne.. Men ja har hatt den følelsen siden første tidlige UL.

Termin er enda ikke fast satt da jeg hadde veldig uregelmessig mens før jeg ble gravid pga operert vekk ve.eggleder i desember (exu)

Men legen mente UL er 31januar 2014.

Ser du noe mer? :-)

110190

Du har nok rett, tror også du venter en liten gutt :) hyggelig om du sier ifra etter UL.

 

Hei :) i morgen skal jeg på OUL  :)  Og gleder meg til å se om magefølelsen eg hadde stemmer..

 

Hei skulle bare si at på OUL sa det at det var ei jente i magen min  :)

 

 

Gratulerer! Takk for tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

 

Så moro det var å komme over denne tråden!

 

Jeg hadde siste mens 22. februar, ca. 18-19 tiden. Hva tror du det blir? :)

Ganske sikker på at det er en jente du venter :) Hyggelig om du oppdaterer meg.

 

 

Her blir det ikke jente, men en gutt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj..for en gøy tråd :)  Kan du være snill å se hva jeg venter, Lonie? Jeg hadde siste mens 25 mai klokka sju på morgenen.  Det kan hende jeg ikke husker riktig, men mener det var når jeg sto opp at jeg merket det, og da var klokka sju. Skal på OUL  førstkommende tirsdag, så da kan jeg tilbakemelde om det stemte eller ikke. Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Hadde vært gøy å høre hva du mener om hva jeg får også :) Siste mens startet som en spotting på kvelden 13/8, og så kom den for fullt ca kl 09-10 den 14/8 (blødning etter uttak av spiral). positiv eggløsningstest den 27/8, dvs at eggløsning var på ett eller annet sted mellom kvelden 27/8 og kvelden 28/8. Foreløpig termin, beregnet etter mens er 21/5- 2014. På forhånd takk for hjelpen=) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj..for en gøy tråd :)  Kan du være snill å se hva jeg venter, Lonie? Jeg hadde siste mens 25 mai klokka sju på morgenen.  Det kan hende jeg ikke husker riktig, men mener det var når jeg sto opp at jeg merket det, og da var klokka sju. Skal på OUL  førstkommende tirsdag, så da kan jeg tilbakemelde om det stemte eller ikke. Spennende :)

 

Hei :) Jeg er ganske sikker på at du venter en liten gutt. Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy å høre hva du mener om hva jeg får også :) Siste mens startet som en spotting på kvelden 13/8, og så kom den for fullt ca kl 09-10 den 14/8 (blødning etter uttak av spiral). positiv eggløsningstest den 27/8, dvs at eggløsning var på ett eller annet sted mellom kvelden 27/8 og kvelden 28/8. Foreløpig termin, beregnet etter mens er 21/5- 2014. På forhånd takk for hjelpen=) 

 

Hei :) Ganske sikker på at du venter en gutt til. Hyggelig om du gir meg beskjed etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Kan du se hva vi venter? Har 2 gutter fra før..... Første dagen for siste mens var 20 juli rundt kl 12-13.

 

Hei :) Ganske sikker på at dere venter en jente denne gangen. Veldig hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

 

Hadde vært gøy å høre hva du mener om hva jeg får også :) Siste mens startet som en spotting på kvelden 13/8, og så kom den for fullt ca kl 09-10 den 14/8 (blødning etter uttak av spiral). positiv eggløsningstest den 27/8, dvs at eggløsning var på ett eller annet sted mellom kvelden 27/8 og kvelden 28/8. Foreløpig termin, beregnet etter mens er 21/5- 2014. På forhånd takk for hjelpen=) 

 

Hei :) Ganske sikker på at du venter en gutt til. Hyggelig om du gir meg beskjed etter UL.

 

Det skal jeg gjøre, er bare i underkant av 7 uker på vei, så det blir nok i desember, ca midten av mnden :)  Tusen takk skal du ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei :) Kan du se hva vi venter? Har 2 gutter fra før..... Første dagen for siste mens var 20 juli rundt kl 12-13.

 

Hei :) Ganske sikker på at dere venter en jente denne gangen. Veldig hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

 

Skal si ifra så fort vi har vært på UL. Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ojoj..for en gøy tråd :)  Kan du være snill å se hva jeg venter, Lonie? Jeg hadde siste mens 25 mai klokka sju på morgenen.  Det kan hende jeg ikke husker riktig, men mener det var når jeg sto opp at jeg merket det, og da var klokka sju. Skal på OUL  førstkommende tirsdag, så da kan jeg tilbakemelde om det stemte eller ikke. Spennende :)

 

 

Hei :) Jeg er ganske sikker på at du venter en liten gutt. Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Tusen takk! Skal oppdatere så snart jeg vet :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsom tråd, Lonie! Jeg håper du har lyst til se hva jeg venter også? :-) Første dag i siste mens var 01. august, mellom 10-13 en gang... Er i uke 7 nå, så det er en liten stund til man kan se kjønn på UL, men jeg er så spent at jeg nesten ikke holder ut :) Kan oppdatere deg etter UL, hvis du har lyst til å se på meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsom tråd, Lonie! Jeg håper du har lyst til se hva jeg venter også? :-) Første dag i siste mens var 01. august, mellom 10-13 en gang... Er i uke 7 nå, så det er en liten stund til man kan se kjønn på UL, men jeg er så spent at jeg nesten ikke holder ut :) Kan oppdatere deg etter UL, hvis du har lyst til å se på meg? :)

 

Hei :) Ganske sikker på at du venter en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ojoj..for en gøy tråd :)  Kan du være snill å se hva jeg venter, Lonie? Jeg hadde siste mens 25 mai klokka sju på morgenen.  Det kan hende jeg ikke husker riktig, men mener det var når jeg sto opp at jeg merket det, og da var klokka sju. Skal på OUL  førstkommende tirsdag, så da kan jeg tilbakemelde om det stemte eller ikke. Spennende :)

 

Hei :) Jeg er ganske sikker på at du venter en liten gutt. Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

 

Hei Lonie. I dag fikk vi vite at vi venter en liten datter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 6 og har 5 gutter fra før :-)

 

Hva blir nr 6?

 

Første dag i siste mens: 07.09.13

Endret av Wendela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...