Gå til innhold

For deg som vil vite kjønn.


Lonie

Anbefalte innlegg

Gjest Vinglepetrine

Dere som er nyskjerring på kjønn, kan gjerne sende mail på innboksen, eller svare her.

 

Hva med meg?

Første dag av siste mens var 11. mars på morgenen/formiddagen (tror jeg...)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste mens 30.1. ved 20-tiden..

 

På forhånd takk:-))

 

Tror du venter en jente. Lykke til :) Hyggelig om du gir en tilbakemelding etter UL.

Hei! Jeg har visst to barn i magen :)! Hva tror du om det?..

Tilbakemelding kommer så snart jeg har vært på ul ;)

 

Tror nok det er to jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg venter mitt første barn 22 oktober. Siste mens var 17 januar = en Torsdag. Jeg er 22 år. Vært moro og høre hva du tror det blir :) Skal på en ul 16 april nå alt får og se om vi ser skjønn alt :)

 

Jeg trenger klokkeslettet for mens. I ditt tilfelle har det mye å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er nyskjerring på kjønn, kan gjerne sende mail på innboksen, eller svare her.

 

Hva med meg?

Første dag av siste mens var 11. mars på morgenen/formiddagen (tror jeg...)

:-)

 

Ganske sikker på at du venter en jente :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

 

Kan du se på meg? Første dag i siste mens var 5.januar, ca kl 13 på dagen :) Skal på UL i slutten av april.

 

Jeg tror du venter en jente :) Jeg blir glad om du oppdaterer meg når du har vært på ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du se hva jeg venter ? hadde siste mens 3 mars kl 14:00 ca.

 

Ganske sikker på at du venter en gutt :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg venter mitt første barn 22 oktober. Siste mens var 17 januar = en Torsdag. Jeg er 22 år. Vært moro og høre hva du tror det blir :) Skal på en ul 16 april nå alt får og se om vi ser skjønn alt :)

 

Jeg trenger klokkeslettet for mens. I ditt tilfelle har det mye å si :)

 

Akkurat når det kommer og slutter har jeg ikke aning om. Jeg har ikke hatt mens siden jeg var 15 da den er så vond at jeg blir lagt inn på akutt når jeg har det av smerter. Gått noen mnd med mens nå men jeg har jo 2 dager med 40 feber og diaré når den kommer. og når d er over kan jeg gå 2 dager uten og blø så plutselig blør jeg noen dager så bort igjen. Så umulig får meg og si nøyaktig tid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg venter mitt første barn 22 oktober. Siste mens var 17 januar = en Torsdag. Jeg er 22 år. Vært moro og høre hva du tror det blir :) Skal på en ul 16 april nå alt får og se om vi ser skjønn alt :)

 

Jeg trenger klokkeslettet for mens. I ditt tilfelle har det mye å si :)

 

Akkurat når det kommer og slutter har jeg ikke aning om. Jeg har ikke hatt mens siden jeg var 15 da den er så vond at jeg blir lagt inn på akutt når jeg har det av smerter. Gått noen mnd med mens nå men jeg har jo 2 dager med 40 feber og diaré når den kommer. og når d er over kan jeg gå 2 dager uten og blø så plutselig blør jeg noen dager så bort igjen. Så umulig får meg og si nøyaktig tid :(

 

Tror du venter en gutt, men jeg er ikke helt sikker da du ikke har klokkeslett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag i siste mens var 9.mars. Eggløsning antatt 22.mars.. Er 25 (snart 26 år gammel). Klarer du å se hva vi blir velsignet med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg venter mitt første barn 22 oktober. Siste mens var 17 januar = en Torsdag. Jeg er 22 år. Vært moro og høre hva du tror det blir :) Skal på en ul 16 april nå alt får og se om vi ser skjønn alt :)

 

Jeg trenger klokkeslettet for mens. I ditt tilfelle har det mye å si :)

 

Akkurat når det kommer og slutter har jeg ikke aning om. Jeg har ikke hatt mens siden jeg var 15 da den er så vond at jeg blir lagt inn på akutt når jeg har det av smerter. Gått noen mnd med mens nå men jeg har jo 2 dager med 40 feber og diaré når den kommer. og når d er over kan jeg gå 2 dager uten og blø så plutselig blør jeg noen dager så bort igjen. Så umulig får meg og si nøyaktig tid :(

 

Tror du venter en gutt, men jeg er ikke helt sikker da du ikke har klokkeslett :)

 

Fant ut den sluttet før kl 13 iallefall. håper det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første dag i siste mens var 9.mars. Eggløsning antatt 22.mars.. Er 25 (snart 26 år gammel). Klarer du å se hva vi blir velsignet med? :)

 

Ganske sikker på at dere venter en liten gutt :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen var sist 6 februar, kom sånn ca midt på dagen.. er født 18.07.88 ;)

 

Jeg tror du venter en liten gutt :) Koselig om du oppdaterer meg etter at du har vært på ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen var sist 6 februar, kom sånn ca midt på dagen.. er født 18.07.88 ;)

 

Jeg tror du venter en liten gutt :) Koselig om du oppdaterer meg etter at du har vært på ultralyd.

 

 

Takk for svar :) skal gi deg tilbakemeld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!

er født 130786 og han 020485

venter nr 4! kan du se kjønn? spennende dette!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Venter mitt første barn 05.10.12 (er 22 år). Siste mens 28.12.12, fikk den tidlig på morgenen. Skal på ul 7/5 :)

 

Kan du se kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!

er født 130786 og han 020485

venter nr 4! kan du se kjønn? spennende dette! :)

 

Trenger første dag i siste mens, samt klokkeslett den inntraff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Venter mitt første barn 05.10.12 (er 22 år). Siste mens 28.12.12, fikk den tidlig på morgenen. Skal på ul 7/5 :)

 

Kan du se kjønn?

 

Tror du venter en jente :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lonie

første dag er var vel 17.mars og kl var vel ca 12. min dato er 130786 og hans 020485

er fjerde mann dette, kjempespennende! tusen takk for at du tar deg tid!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) Jeg er født 08.10.80 og fikk mensen 3 desember, på morgenen/formiddagen. Jeg skal på ul til uka. Kan du se om jeg får gutt eller jente? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) Jeg er født 08.10.80 og fikk mensen 3 desember, på morgenen/formiddagen. Jeg skal på ul til uka. Kan du se om jeg får gutt eller jente? :-)

 

Ganske sikker på at det er en gutt :) Hyggelig om du husker å si fra etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...