Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes dette var litt spennende, så blir glad om du ser på meg også :-) siste mens 17. januar på ettermiddagen mener jeg (kl 16-18)... Har termin 9. november :-)

Tror du venter en jente :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

I følge UL stemmer dette ;-) er så mange rundt som "skremmer" med at UL ikke alltid stemmer.

Min erfaring er at ultralyd stort sett stemmer. Lykke til med resten av graviditeten :) 

Fortsetter under...

Hei. Hva tror du jeg venter. Siste mens 25.april. Var riktig nok kunstig mens siden jeg sluttet med prevansjon 19, april. Skulle begynt med nytt 26. april, men valgte å prøve å få barn i stedet. Klaffet første mnd.

Hei. Hva tror du jeg venter. Siste mens 25.april. Var riktig nok kunstig mens siden jeg sluttet med prevansjon 19, april. Skulle begynt med nytt 26. april, men valgte å prøve å få barn i stedet. Klaffet første mnd.

Hei :) Når på døgnet inntraff mens?

Hei :) Når på døgnet inntraff mens?

Det husker jeg rett og slett ikke dessverre....

Annonse

Hei.

Hva tror dere jeg venter? Siste mens 8. april på formiddagen ( mellom 1200 og 1400). Termin 12. januar 2014.

Vet det er tvillinger :)

Hei :) Jeg tror du venter en gutt og jente. Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Hei.

Hva tror dere jeg venter? Siste mens 8. april på formiddagen ( mellom 1200 og 1400). Termin 12. januar 2014.

Hei :) Jeg tror du venter en gutt og jente. Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Takk for svar :) Har litt følelse selv på iallfall ei jente :) Så håper en av hver. Skal oppdatere etter ul i august :)

Hei,hva tror du jeg venter?:)første dag i siste mens søndag 16 juni ca kl 22 startet jeg å spotte og neste morgen kl 7 hadde jeg mensen.Termin dato er ca 25 mars 2013.

Hei :) Tror du venter en liten jente. Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Annonse

Hei.

Takk for svar :) Har litt følelse selv på iallfall ei jente :) Så håper en av hver. Skal oppdatere etter ul i august :)

Ul i dag viste mest sannsynlig to gutter. Men tvilling 2 va så aktiv at det var vanskelig å se tydelig. Får se hva oul viser i slutten av mnd.

Hei :-) jeg hadde siste mens 27/28mai, fikk den på natten eller den morgenen! Termin er ca 050314. Gutt eller jente :-)

spent på svar (og kjønn, ikke minst) ;-)

Jeg tror du venter en jente :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Hei! Hva tror du jeg venter? Siste mens 30 april ca kl 12. Termin er 04/02/2014 :-) oppdaterer deg selvfølgelig etter oul!

Ganske sikker på at du venter en liten jente :) Når skal du på UL?

Endret av Lonie

vil du se på meg ?  ^^ hadde siste mens tidlig på morgenen 1 april.  mens termin og tidlig ultralyd termin 8 januar. 

Ganske sikker på at det er en gutt du venter :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

hatt samme følelsen selv fra starten, så blir gøy å se om det er rett:)

Babyen hadde ikke lyst å vise oss hva den er. De trodde kanskje kanskje at det var jente da de ikke fant noe gutteutstyr, men ville ikke si noe sikkert. Så får nok bare vente i spenning å se;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...