Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siste mens 02.05

Spent på hva, og antall som befinner seg i magen :-)

Når på døgnet fikk du mens? :)

Husker ikke helt 100% men tror det begynte som spotting i 12 tiden på kvelden før, også kom den for fullt på morgenen den 2.

Siste mens 02.05

Husker ikke helt 100% men tror det begynte som spotting i 12 tiden på kvelden før, også kom den for fullt på morgenen den 2.

Det blir nok en liten gutt :) Det er hyggelig hvis du oppdaterer meg etter at du har vært på ultralyd.

Siste mens 02.05

Det blir nok en liten gutt :) Det er hyggelig hvis du oppdaterer meg etter at du har vært på ultralyd.

Takk for svar :-) 

skal oppdatere når vi har hvert på UL :-)

Annonse

Har du lyst å se på meg også :)?

Siste mens 27. Mai, begynte å spotte sent kvelden før og blødde når jeg våknet i 7 tiden om morgen den 27.

Ganske sikker på at det er jente :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Annonse

Hei kunne du sett på meg om du har tid? :-)

Jeg hadde siste mens 14april startet vel ca kl 0900-1000. :-) er enda en stund til OUL.

Har selv en følelse av at det er en gutt der inne.. Men ja har hatt den følelsen siden første tidlige UL.

Termin er enda ikke fast satt da jeg hadde veldig uregelmessig mens før jeg ble gravid pga operert vekk ve.eggleder i desember (exu)

Men legen mente UL er 31januar 2014.

Ser du noe mer? :-)

110190

Hei kunne du sett på meg om du har tid? :-)

Jeg hadde siste mens 14april startet vel ca kl 0900-1000. :-) er enda en stund til OUL.

Har selv en følelse av at det er en gutt der inne.. Men ja har hatt den følelsen siden første tidlige UL.

Termin er enda ikke fast satt da jeg hadde veldig uregelmessig mens før jeg ble gravid pga operert vekk ve.eggleder i desember (exu)

Men legen mente UL er 31januar 2014.

Ser du noe mer? :-)

110190

Du har nok rett, tror også du venter en liten gutt :) hyggelig om du sier ifra etter UL.

Hei!

Nå ble jeg nysgjerrig:) Kan du sjekke meg?

Jeg hadde siste mens 19.april, er 11+6 i dag og har termin 23.01.14.

Jeg husker ikke nøyaktig når på dagen menstrausjonen kom, men tror det var på morningen, da det er da jeg pleier å få det..

Hei!

Nå ble jeg nysgjerrig:) Kan du sjekke meg?

Jeg hadde siste mens 19.april, er 11+6 i dag og har termin 23.01.14.

Jeg husker ikke nøyaktig når på dagen menstrausjonen kom, men tror det var på morningen, da det er da jeg pleier å få det..

Hei :) Litt vanskelig når du ikke har nøyaktig klokkeslett. Men om mens inntraff tidlig om morningen, er det høy sannsynlighet for at det er en jente du venter :)

Hei. Jeg hadde siste mens 6. Mars. Kom ca kl.09.00. Spennende. Lover å oppdatere. Stinak :-)

Etter det jeg kan se, venter du en jente :) Takk for at du vil oppdatere meg, det setter jeg pris på. :)

Du har helt rett :-) i dag fikk vi se en liten jente :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...