Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Døm meg nord og ned... ikke smakt dråpen siden februar!
Chelseafan Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Er jo ditt valg det men de sier jo at man ikke skal ta det i graviditeten
Gjest Guava Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Å stakkars deg! Er det sÅ jævlig for deg Å vente noen uker til? Ego!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Og så bare MÅTTE du ha et halvt glass NÅ?? Går sikkert bra, men Herregud..( Rister på hodet..)
Preggers Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Men kjære, vene...hvorfor bare et halvt glass? Ta like gjerne et helt Personlig liker jeg ikke vin, ellers hadde jeg også tatt et glass med god samvittighet. Jeg er mer på søte likører, Baileys og slikt og det blir for sterkt...Men jeg skal love deg at jeg gleder meg til babyen er født, da skal jeg drikke en hel flaske Baileys!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Å helt siden febuar du! Staakar... Du skal vel ikke amme da, sÅ kan du drikke vin akkurat nÅr du vil!
*SommerFrisk* Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 Døm meg nord og ned... ikke smakt dråpen siden februar! Herregud, har du klart deg siden februar, også Må du ha et glass nå? Eller et halvt.. spiller ingen rolle. Forventer du diplom for å ha holdt deg siden februar? - Det er en SELVFøLGE! Noen ganger blir jeg så dårlig av folk asså. Håper ungen sparka godt og ballerte inni der, imens du nøyt det. Jeg er akkurat like langt på vei med deg, med vår nr 2, det kunne faen ikke falt meg inn. JEg håper dette er tøys Makan
*SommerFrisk* Skrevet 7. oktober 2012 #8 Skrevet 7. oktober 2012 Hehe, ja du får ønske deg vin i fødeslgave, du kan jo bare droppe ønskene om ting til babyen din, dens behov har du jo vist at du ikke tenker så særlig på fra før
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #9 Skrevet 7. oktober 2012 OMG!! Klarte du virkelig ikke å vente? Følte du for å plage det uskyldig ufødte barnet ditt? "Ikke smakt en dråpe siden februar"--- hva så, syns du vi skal aplaudere for det? Skam deg! Velger du å bli gravid, så velger du faktisk å holde deg unna alkohol og røyk! å klarer du ikke det syns je synd på deg..nei, jeg syns synd på den lille i magen din!!
Preggers Skrevet 7. oktober 2012 #10 Skrevet 7. oktober 2012 Oi oi oi...Hva har du gjort nå? KRIG!!! Hahaha...Hjelper ikke at leger sier det er ok å ta et glass vin, her må det hakkes på det som hakkes på kan
Lille- MO Skrevet 7. oktober 2012 #11 Skrevet 7. oktober 2012 det finnes alkoholfri rødvin det drakk jeg på termindagen min i håp om at det skulle stte i gang fødselen(funka ikke da, var visst bare de som drakk med alkohol det funket på) så pass på så du ikke drikker på deg prematurfødsel nå.. det burde egentlig vært straffbart å drikke alkohol i svangerskapet... er ikke lov å sjenke mindreårige vettu..
Tigerpote Skrevet 7. oktober 2012 #12 Skrevet 7. oktober 2012 Daaaaakar, har du ikke fått deg noe alkohol siden februar du da?? Så søt du er, såklart skal du kose deg nå da!
valkyrien Skrevet 7. oktober 2012 #13 Skrevet 7. oktober 2012 Håper det er troll, men hvis ikke: Skjerp deg!
Blaxa Skrevet 7. oktober 2012 #14 Skrevet 7. oktober 2012 Ikke noe jeg ville gjort, hvertfall.. Er viktigere med ungen i magen enn alkohol/røyk for min sin del..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #16 Skrevet 7. oktober 2012 jaujau... Smakte noen kjefter med vin når jeg var i spania i sommer! Ganske liberal holdning til alkohol i det store skummle utland jenter.... Alt med måte har jeg hørt??
*SommerFrisk* Skrevet 7. oktober 2012 #17 Skrevet 7. oktober 2012 http://helsenorge.no/Helseogsunnhet/Sider/Snart-mamma1.aspx
Blaxa Skrevet 7. oktober 2012 #18 Skrevet 7. oktober 2012 jaujau... Smakte noen kjefter med vin når jeg var i spania i sommer! Ganske liberal holdning til alkohol i det store skummle utland jenter.... Alt med måte har jeg hørt?? Så bare man drikker med måte, så spiller det ingen trille om det har en påvirkning på fosteret? Kjekt å vite... Endrer fortsatt ikke min mening om det å holde seg fri for alkohol og røyk når man er gravid!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 7. oktober 2012 #19 Skrevet 7. oktober 2012 Oi oi oi...Hva har du gjort nå? KRIG!!! Hahaha...Hjelper ikke at leger sier det er ok å ta et glass vin, her må det hakkes på det som hakkes på kan Nå vet jeg ikke hvilke leger du går til, men du bør kryssjekje kompetansen deres. Holdningen din suger. Anbefalingen fra helsedir er entydig. Lavmåls!
Preggers Skrevet 7. oktober 2012 #20 Skrevet 7. oktober 2012 Nå vet jeg ikke hvilke leger du går til, men du bør kryssjekje kompetansen deres. Holdningen din suger. Anbefalingen fra helsedir er entydig. Lavmåls! Jeg kan ikke fordra vin, Frk. Pollard så jeg har ikke tatt det opp med min egen lege. Jeg har lest det på INTERNETT. Nemlig- på INTERNETT!!!! Helsedirektøren skulle tatt seg en tur opp i dåsa di.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #21 Skrevet 7. oktober 2012 Forskningen kan ikke påvise om mor skader barnet sitt når hun drikker en alkoholenhet én til to ganger i uken. Det synes vi de gravide kan få vite, sier den danske professoren Ulrik Kesmodel.
Chelseafan Skrevet 7. oktober 2012 #22 Skrevet 7. oktober 2012 Men han er dansk og mener noen annet,her i norge, er det abefalt og være helt Alkohol fri
Blaxa Skrevet 7. oktober 2012 #23 Skrevet 7. oktober 2012 Nå vet jeg ikke hvilke leger du går til, men du bør kryssjekje kompetansen deres. Holdningen din suger. Anbefalingen fra helsedir er entydig. Lavmåls! Jeg kan ikke fordra vin, Frk. Pollard så jeg har ikke tatt det opp med min egen lege. Jeg har lest det på INTERNETT. Nemlig- på INTERNETT!!!! Helsedirektøren skulle tatt seg en tur opp i dåsa di. Oh hell og lykke, vi må jo alle forstå at det du finner på INTERNETT, er den eneste sanningen, og alt man trenger å forholde seg til!
lilleludvigmettoggod Skrevet 7. oktober 2012 #24 Skrevet 7. oktober 2012 rødvin skal jo være sundt, godt det ikke var rein sprit da.....
Blaxa Skrevet 7. oktober 2012 #25 Skrevet 7. oktober 2012 Forskningen kan ikke påvise om mor skader barnet sitt når hun drikker en alkoholenhet én til to ganger i uken. Det synes vi de gravide kan få vite, sier den danske professoren Ulrik Kesmodel. Og sidne man ikke vet, så bør man også holde seg langt pokker unna, for å gi barnet i magen det beste av det beste! Og det samme gjelder jo røyk og dritt mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå