Gå til innhold

Vinnerne er trukket - vinn spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det beste med å vere gravid er at det heldigvis går over.

Det beste med å få barn er den ufattelege kjærleiken til den lille.

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbroken
Skrevet

Pga hypermesis kjenner jeg dessverre få gleder ved å gå gravid - bortsett fra gleden over å ha skapt et nytt liv selvsagt :)

Men å ha barn går ikke an å beskrive - det er ren lykke og verd hver plage i graviditeten.

Skrevet

Det beste med å være gravid er å gå å kjenne på det utrolige spenningen som dirrer hver eneste dag i 9mnd. Herlig!

Det beste med å ha barn er å se hvor fantastiske personer de er og vite at det er jeg og min kjære som har satt de til verden og gitt de erfaringene som har gjort de til dem de er i dag :)

Skrevet

Det beste med å være gravid er koselig sparking og romstering inn i magen.

Det beste med å ha barn er den uendelige kjærligheten du føler for dem. Gleden over at du faktisk har skapt det fineste på jord!

Skrevet

Spenningen kan jeg ikke unngå å savne. Lykken og gleden av å gå noe ukjent i vente. Det fantastiske følelsen av å være superwoman med den egen liten hemmelighet. å være GRAVID. Ja, det var så stort! :D

å være mamma er altoppslukende, krevende og unikt. Følelsen av å være viktig og leve for noen andre enn deg selv. Varme klemmer, latter og smil. Da smelter jeg. :)

Skrevet
Gravid: den ubeskrivelige følelsen av at det er ett liv som lever inni meg. de koselige øyeblikkene når det begynner å kjennes små sommerfuglvinger som sparker :) ha barn: at en har personer i livet som elsker en betingelsesløst. en mamma er viktigste personen i ett menneskes liv, og det å vite at mine barn tenker sånn om meg, det er virkelig stor følelse som varmer i brystet
og en ting til.... I dag fyller mellomste gutten min 14 år :) stolt mamma <3
Skrevet

Heisann.

Da har jeg trukket vinnere i konkurransen.

Og de heldige ble:

Hercule Poirot og Musemor

Gratulerer så mye. Spillene er straks på vei.

Ny konkurranse kommer neste uke.

Elin :)

Skrevet

Tusen hjertelig takk. Bukker og neier og danser i ring her nå. Det var en usansynlig gledelig overraskelse. :)

Skrevet

Vicky du kan få arve en av mine. om en ti års tid, når flere av brikkene er borte, tygget på og brettet slitt og flekket av diverse lørdagsgodter. :P Deal?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...