Gå til innhold

Vinnerne er trukket - vinn spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Konkurransen er avsluttet.

Nå har jeg trukket to vinnere og de heldige ble Hercule Poirot og Musemor.

Begge to får to spill hver.

Ny konkurranse kommer neste uke!

Spørsmålet i konkurransen var:

Hva liker du best med å være gravid, eller å ha barn?

Elin :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid: å kjenne barnet som vokser og sparker.

Ha barn: den betingelsesløse kjærligheten.

Skrevet

Gravid: Kjenne spark, og å føle meg fin selv om magen er stor;)

Skrevet

Det beste med å være gravid, er når babyen begynner å bevege seg. De første fjærlette bevegelsene, som utvikler seg til det kjennes ut som de knekker ribbena til slutt :)

Det beste med å ha barn er helt klart den betingelsesløse kjærligheten. Ønsket om å gi denne skapningen det beste livet har å by på. Det er to ting som er terapi for sjelen (for meg hvertfall). Det ene er å se inn i flammene på et bål, ute eller i peisen. Det andre er å se på barnet/a mens de sover.

Skrevet

Svarer bare selv om jeg vant sist.

Gravid; den indre roen jeg kjente gjennom hele svangerskapet, selv om begge ungene var akrobater.

Å ha barn; Å kjenne hjertet boble over av stolthet, kjærlighet og glede.

Skrevet

Gravid: kjenne spark og liv. se magen vokse

Ha barn: viste ikke at det var olass til så mye kjærlighet og hvor ubetinget den plutselig blir. Og det å kunne koble ut av voksenverden til tider å bare kunne leke og konsentrere seg om den vakre skapningen

Skrevet

Gravid : Se hjerte slå og høre det for første gang :) og se babyen på ultralyd var veldig spesielt også,på en go måte

Skrevet

Å være gravid : den ydmyke følelsen av at jeg vet noe fantastisk verdensomveltende er på vei. :)

Å ha barn: Den vanvittige kjærligheten jeg gir og får.

Skrevet

Det beste med å ha barn er den følelsen du får når du tenker på, eller ser på barnet ditt<3

Skrevet

Det beste med å være gravid: å vite at det vokser ett lite liv inni deg og å kjenne bevegelsene i magen

Det beste med å ha barn: at uansett hvor lei dagen har vært så blir alt glemt når jeg ser mine vakre små, den endeløse kjærligheten jeg har for de. Hadde aldri trodd det gikk an å elske noen så mye, men der tok jeg feil :)

Skrevet

Å ha barn.

Den kjærligheten som gjør at man ikke kan gjøre annet enn Å smile nÅr man stryker barnet pÅ kinnet nÅr det ligger sovende i sengen sin.

Skrevet

Beste med å være gravid: de små tegnene og bevegelsene som gjør ay man gleder seg sånn til å treffe lille nurket

Beste med å ha barn: disse små hverdagslige tingene.. Et blikk og et smil i et uventet øyeblikk. Og de gooode, varme små klemmene :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Å være gravid: Undringen, stoltheten og den hemningsløse gleden over hva kroppen er i stand til Å utføre, og den forventningsfulle ventetiden med all nysgjerrigheten til det ufødte barnet.

Å ha barn: Den endeløse kjærligheten og stoltheten av eget barn, og gleden av Å vite at dette er for alltid barnet ditt.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Å være gravid: spenningen og felles glede nÅr man venter pÅ lille mirakelet.

Å ha barn: den overveldende stolthetsfølelsen nÅr barnet klarer nye ting og lykkefølelsen nÅr barnet kommer og koser med deg.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Som gravid: Å leke "dulte lek" med ungen i magen (jeg trykket et sted, ungen sparket tilbake pÅ samme sted) Og nÅr fødselen enderlig er der, og du vet at det har gÅtt bra denne gangen, den indere roen i meg nÅr vi kjører til føden <3

Å ha barn: Umulig Å velge ut noe bestemt, det er bare helt fantastisk følelse, det Å være mamma til to nyderlige barn, kjenne en daglig glede nÅr jeg vÅkner, for jeg er mamma. Det er en helt utrolig følelse :) OgsÅ er det noe spesielt, den stolthetsfølelsen jeg sitter med, nÅr jeg ser ungene lyse opp nÅr de kan noe nytt!

Skrevet

Gravid: Full kontroll på hvor barnet / barna er til en hver tid ;)

å ha barn: De gjør at jeg glemer å være så opptatt av meg sel, fordi jeg er så opptatt av dem. Det er veldig deilig faktisk.

Skrevet

Å være gravid: At det er en grunn til den store magen min... ;)

Å ha barn: Å være noens trygghet i livet. Følelsen av å være en familie. Det å oppleve utviklingen til et lite menneske. :)

Skrevet

Det beste med å være gravid var at jeg aldri hadde følt meg mer sexy.

Det beste med å ha barn er å kjenne den betingelsesløse kjærligheten og stoltheten for faktisk JEG har fått de tre herligste barna i hele verden :)

Skrevet

Gravid: den harmoniske indre roen jeg fikk, der alt bare var ren idyll. Håp, drømmer og lykkelig forventning.

Ha barn: den intense lykkerusen jeg får hver gang jeg titter bort og innser at han har lært noe nytt, hver gang han sier noe, hver gang han ler, og hver gang jeg ser på han når han sover. Han som er litt mamma, litt pappa, og mest seg selv. <3

Skrevet

Gravid: å være så vakker og kunne være så stolt over kroppen min.

Ha barn: den totale lykkefølelsen når senga er full hver lørdag og søndags morgen.

Skrevet

Svarte tidligere, men glemte to ting :)

Gravid: Jeg har to fullgåtte svangerskap bak meg, og da jeg for første gangen hørte hjertelyden til begge mine jenter, da gråt jeg.mine modige tårer! Det må faktisk være den vakreste lyden!

Ha barn: For meg er de hele verden, og for dem er jeg hele verden.. I allefall en liten stund til ;) Noe av det beste med dem er at uansett, så synes de jeg er flink å synge, og de vil gjerne høre mer selv om det er så hjerteskjærende at glassa knuses :P:wub:

Skrevet

Likte best ved å være gravid: kjenne spark og likte også oppmerksomheten rundt det.

Likte best ved å ha barn: kjærligheten!! Man blir så glad og stolt over hver minste lille ting de gjør. Å oppleve første gang barnet smiler, ler, sier mamma. Alt dette smelter et morshjerte <3

Skrevet

Gravid :) og høre hjerte til babyen for første gang, og vite at inni magen vokser det et kjærlighets barn som er litt av meg og litt av mannen :). Noe vi har skapt sammen!

Å ha barn: Den utrolige kjærlighets følelsen i hjertet når jeg ser på barna mine :) glemme meg selv og bare nyte tiden i deres verden. Og ikke minst, deilige barnehender som søker dine og klemmer som gies ubetinget.

Skrevet

Gravid:Forventningen og spenningen som bygger seg fra det første blå krysset til det lille nurket blir lagt på magen din.

Å ha barn: Den altoppslukende,betingelsesløse kjærligheten før et annet vesen enn seg selv.

Skrevet

Å være gravid: Å fÅ lov til Å være den første som knytter bÅnd med barnet.

Å ha barn: Den følelsen av Å elske noe sÅ høyt at det ikke finnes et beskrivende ord enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...