Gjest Ziva Skrevet 18. september 2012 #26 Skrevet 18. september 2012 Gravid: gleden over at vi endelig lykkes og skulle bli foreldre. Å ha barn: å kunne dele små og store øyeblikk med det kjæreste vi har. Kjærligheten man får og gir gjør noe med en som menneske, lykken er å få oppleve det.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 18. september 2012 #27 Skrevet 18. september 2012 Ha barn: Når småen har verdens største smil, rister utålmodig i kroppen, og setter i et gledeshyl når jeg kommer og henter i henne bhg <3
Mummi mamma Skrevet 18. september 2012 #28 Skrevet 18. september 2012 Gravid: Hele spenningen med å være gravid! Først er det spenningen om graviditetstesten er positiv eller ikke, så er det at man klarer å "holde" på babyen de første 12 ukene, så er det UL, så er det å se frem til selve fødselen for å endelig møte den lille å ha barn: Alle minnene man sitter igjen med. Alle planene man legger sammen. Følelsen av å "tilhøre". Og selvfølgelig kjærligheten og stoltheten man kjenner over sine barn
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 18. september 2012 #29 Skrevet 18. september 2012 Det beste med å ha barn er at da har man en god unnskyldning for å ofte leke med lego
Toocute Skrevet 18. september 2012 #30 Skrevet 18. september 2012 Jeg er ikke gravid. Det jeg liker med barn: De ser en verden som vi ikke ser, de har ikke store beskymringer når det kommer til voksen livet. De er fredelige mange av de og harmoniske. Mitt er ganske sånn, smilende, glad og fantasifull.
Medulla Skrevet 18. september 2012 #31 Skrevet 18. september 2012 Gravid: gleden over at det gikk an! Flere år med skuffelser forsvant det sekundet testen viste positivt! Ha barn: det blir bedre for hver dag dag som går!
tale83 Skrevet 18. september 2012 #32 Skrevet 18. september 2012 Den kjærligheten mellom barn og foreldre er bare fantastisk. Det beste med å ha barn må være nærheten, kosen og all gleden det følger med. F.eks: å høre barnet ditt rope mamma og se barnet ditt løpe mot deg for å gi deg en klem eller en annen form for oppmerksomhet, det kan ikke beskrives <3
Vera prøver Skrevet 18. september 2012 #33 Skrevet 18. september 2012 Å være gravid: Kjenne det lille nye livet bevege seg inni deg er sÅnn en utrolig god følelse. Og nÅr nÅr det nærmer fødsel og man ser ut som en flodhest, sÅ føler man seg likevel vakker Å ha barn: Den gode følelsen nÅr man ser ungen ligge i sengen og sove om kvelden og vite at dette lille mennesket har man vært med Å skape.
*Miss Flua* Skrevet 18. september 2012 #34 Skrevet 18. september 2012 Å være gravid: å ha stor mage uten en eneste valk og å kjenne spark og liv, deilig følelse Å ha barn: den kjærligheten jeg har fått til ungen min å våkne opp til han om morgenen og se det største gliset. Elsker det
Dyne&Pute Skrevet 18. september 2012 #35 Skrevet 18. september 2012 Gravid: Forventningene man har før UL. Og komme dit sammen med pappaen,å endelig få de en liten knott med bankende hjerte! Fra den dagen hadde jeg en trygghet og ro! Lykke
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 18. september 2012 #36 Skrevet 18. september 2012 Jeg har ikke lest de andre svarene, så det er mulig jeg gjentar noen her. Det beste med å være gravid er å kjenne de herlige sparkene (er også det jeg savner mest) Det beste med å ha barn er beskyttelsestrangen, stoltheten og den uendelige kjærligheten man kan føle ovenfor et annet menneske. Jeg mener, kan dere tenke dere en bedre følelse enn når det kommer en liten arm og legger seg rundt halsen din, du får et barnekinn mot ditt ene kinn, og den andre barnehånda stryker deg over det kinnet? Da smelter mammahjertet mitt ihvertfall
Gjest SHOC Skrevet 18. september 2012 #37 Skrevet 18. september 2012 Det jeg liker beste med å ha barn er at jeg ikke er gravid lengre.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 18. september 2012 #38 Skrevet 18. september 2012 Graviditet: spenningen i å ikke vite hva jeg går til, at livet aldri vil bli det samme. Alle de herlige forberedelsene. Ha barn: gjensidig ubetinget kjærlighet! Den deilige latteren som Sitter så løst hos datteren min:)
bobbelfru Skrevet 18. september 2012 #39 Skrevet 18. september 2012 (endret) Det å være gravid ver å kjenne livet i magen, vite at det vokser en liten baby inne i deg og vite at du er med på og føre slekten vidre. Det å ha barn er kjærligheten den evige og perspktivet på livet det gir meg.Båndet som knytter mannen min og meg enda tettere Endret 18. september 2012 av Hulda73
attpåklatt 75 Skrevet 18. september 2012 #40 Skrevet 18. september 2012 Gravid: den ubeskrivelige følelsen av at det er ett liv som lever inni meg. de koselige øyeblikkene når det begynner å kjennes små sommerfuglvinger som sparker ha barn: at en har personer i livet som elsker en betingelsesløst. en mamma er viktigste personen i ett menneskes liv, og det å vite at mine barn tenker sånn om meg, det er virkelig stor følelse som varmer i brystet
Gjest Bigfoot Skrevet 18. september 2012 #42 Skrevet 18. september 2012 Det beste med å være gravid er at da slipper man å holde inn magen
MrsMilla Skrevet 18. september 2012 #43 Skrevet 18. september 2012 Gravid: glede meg til barnet som kommer Ha barn: Å se hvor stor glede barna har av hverandre - og lykkefølelsen ved Å være sammen med de
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. september 2012 #44 Skrevet 18. september 2012 Det beste med å ha barn er de gode kosene:) å elske noen, og bli elsket, så ubetinget som barn og foreldre gjør. Uansett hva man gjør, hvor skuffet, sint og sliten man blir, så har man en brennende kjærlighet for det lille vesenet i seg. De første tegningene man får, av hodefotinger som skal forestille mamma og pappa.
Popelko Skrevet 18. september 2012 #45 Skrevet 18. september 2012 Gravid: spenningen og forberedelsene. Ha barn: kjærligheten til barna, det å føle at de trenger meg.
Lisjtuppa Skrevet 18. september 2012 #46 Skrevet 18. september 2012 Å aldri vite hva neste dag bringer av små gleder:)
PrøvLykken Skrevet 18. september 2012 #47 Skrevet 18. september 2012 Gravid: forventningen og gleden over hva som skjer i kroppen min. Barn: Se når barna smiler, utvikler seg og kjenne når barna smyger seg nær meg.
Appelsindyret Skrevet 18. september 2012 #48 Skrevet 18. september 2012 Å ha barn! Å holde dem i armene sine, sitte Å kikke pÅ dem nÅr de sover, hjelpe dem Å legge puslespill, lære dem Å sykle, se smilene deres, klemme dem, trøste dem, pakke dem godt inn nÅr de skal sove Selv var jeg et nervevrak som gravid... SÅ engstelig og sikker pÅ at alt kom til Å gÅ galt :S Glad for at det gikk fint likevel
Mamma til tre gutter Skrevet 18. september 2012 #49 Skrevet 18. september 2012 Dei herlige smilene og latteren til ungene
Mammaaaa? Skrevet 18. september 2012 #50 Skrevet 18. september 2012 Å være gravid: Kjenne hvordan et annet liv har tatt plass i min kropp for en periode og hvordan hvert spark føles som en velsignelse. (Og Å slippe mensen! Sier nok ikke det rundt fødsel.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå