Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 kronisk pengemangel og akutt munndiare. mange sier jeg er litt gal også men det har jeg ikke på papir;)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Hvorfor vil du vite det, da? Og hva med deg selv?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Selv er jeg bare allergisk. Men jeg har en med Downs og en med Tourettes i nær familie.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 Jepp.. Hatt ME i 11 år og er dritt lei..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #7 Skrevet 23. august 2012 Har ME, hatt det i 5år nå. Og hater det!!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #8 Skrevet 23. august 2012 Til nr 6 og 7.... jeg har hatt ME og fungerer i dag fint - så ikke gi opp Fikk først kyssesyken, og ble aldri bra, bare verre og verre form. Var veldig, veldig dårlig i 2-3 år, deretter har det gått sakte, sakte, sakte fremover, til i dag sier at jeg har hatt ME. Har fremdeles enkelte situasjoner hvor jeg merker at jeg er mer "sårbar" ift helsen min enn andre, men ingenting jeg ikke kan leve godt med Jeg ble bra med total omlegging av kosten slik at jeg nå spiser riktig for MEG (ikke hva alle andre måtte mene og synse om saken), ble kvitt parasitter jeg hadde gått med i årevis uten å vite det, fikk orden på tarmbakteriefloraen min, tatt riktige kosttilskudd, unngått sukker totalt. Akupunktur hjalp meg også veldig godt. I tillegg masse, masse tålmodighet og stahet. Begynte i det små med å ta en situps, så hvile en halv time, så et par situps til osv. Første gang jeg tok "planken" hadde jeg "trent" lenge.... og da greide jeg nesten tre sekunder første gang. Men sakte, men sikkert greide jeg litt mer og litt mer. Men viktig å da hvile nok mellom "treningsøktene" og aldri slite seg ut. Må aldri kjøre seg selv ned i kjelleren med aktiviteter eller trening! Vanskelig å finne grensen, men det går med prøving og feiling. Få riktig hjelp ift kosthold og få tatt alle prøver for at det blir skreddersydd for dere. I dag er jeg tilbake i full jobb God bedring
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 23. august 2012 #9 Skrevet 23. august 2012 Jeg har epilepsi (medisinert og annfalsfri) også har jeg morbus chron. Denne er laaaaaangt i fra bra. For dere som ikke vet hva det er: en fordøyelsessykdom som gir store betennelser og sår i fordøyelsessystemet. Smerter fra helvette. i tillegg skal jeg nå utredes for migrene... Som om jeg ikke hadde nok. jaja. Men jeg har verdens beste mann, to herlige barn, tak over hode så jeg har det faktisk veeeldig bra!
Fiemamma Skrevet 23. august 2012 #10 Skrevet 23. august 2012 Cerebralt aneurysme, endometriose og allergiker.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. august 2012 #12 Skrevet 23. august 2012 Sosial angst, manisk depresiv, overspiser med bulimiske tendenser. Skal på utredning for sviktende musklatur snart, så får se om det blir noe mer da..
L-8 Skrevet 23. august 2012 #13 Skrevet 23. august 2012 Tja, lavt stoffskifte og insulinresistens... Hvis det teller XD Mistenker også at jeg har en form for ADHD av noe slag...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #14 Skrevet 23. august 2012 Jeg har 3 lette, og en tung, diagnose som går ut på det psykiske, i tillegg til cøliaki, stoffskiftesykdom og omtrent kronisk urinveisinfeksjon. Heldigvis er jeg på god vei fremover!!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #15 Skrevet 23. august 2012 Graves (En autoimmum sykdom) stoffskifteproblemer, problemer med magen, OCD, bipolar...
fikas Skrevet 23. august 2012 #16 Skrevet 23. august 2012 Jeg er allergisk og har migrene. Migrenen var grusom! Jeg kan si var fordi det er over ett år siden jeg hadde anfall Jippi, nytt kosthold er bra for så mangt- bare synd det ikke har hjulpet på allergien
Ennai Skrevet 23. august 2012 #17 Skrevet 23. august 2012 Hjernesvulsten jeg ble operert for nå i sommer er vel den eneste diagnosen.. ellers har jeg fordøyelsesproblemer jeg ikke har vært til legen med enda..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #18 Skrevet 23. august 2012 Til nr 6 og 7.... jeg har hatt ME og fungerer i dag fint - så ikke gi opp Fikk først kyssesyken, og ble aldri bra, bare verre og verre form. Var veldig, veldig dårlig i 2-3 år, deretter har det gått sakte, sakte, sakte fremover, til i dag sier at jeg har hatt ME. Har fremdeles enkelte situasjoner hvor jeg merker at jeg er mer "sårbar" ift helsen min enn andre, men ingenting jeg ikke kan leve godt med Jeg ble bra med total omlegging av kosten slik at jeg nå spiser riktig for MEG (ikke hva alle andre måtte mene og synse om saken), ble kvitt parasitter jeg hadde gått med i årevis uten å vite det, fikk orden på tarmbakteriefloraen min, tatt riktige kosttilskudd, unngått sukker totalt. Akupunktur hjalp meg også veldig godt. I tillegg masse, masse tålmodighet og stahet. Begynte i det små med å ta en situps, så hvile en halv time, så et par situps til osv. Første gang jeg tok "planken" hadde jeg "trent" lenge.... og da greide jeg nesten tre sekunder første gang. Men sakte, men sikkert greide jeg litt mer og litt mer. Men viktig å da hvile nok mellom "treningsøktene" og aldri slite seg ut. Må aldri kjøre seg selv ned i kjelleren med aktiviteter eller trening! Vanskelig å finne grensen, men det går med prøving og feiling. Få riktig hjelp ift kosthold og få tatt alle prøver for at det blir skreddersydd for dere. I dag er jeg tilbake i full jobb God bedring Nr 7 her.. Veldig godt å høre at du har blitt frisk og lever normalt! Det må være en utrolig befrielse. Man hører aldri om de bra positive sakene, bare om de som har det vanskelig. Så det er godt å høre at det er noen der ute som har fått livet tilbake! At det er håp for oss, man kan bli frisk! Jeg har hørt masse om at å legge om kosten, gjør alt. Og har tenkt til å prøve dette selv. Men må inrømme at jeg gruer meg veldig, fordi jeg har masse matallergier i tillegg, og redd det ikke blir mye igjen å lage. Ikke er jeg noe glad i å lage mat heller. Jeg er undervektig, og sliter veldig med å legge på meg, til tross for at jeg er veldig glad i mat. Så å legge om kosten kan bety mye for livet mitt fremover på flere måter, hvis dette funker Jeg har ingenting å tape! Hvilke matvarer måtte du kutte ut? Og hvordan gikk du fram?
what a drittkjerring Skrevet 23. august 2012 #19 Skrevet 23. august 2012 Anafylaksi og soleksem av mild grad
Tovehvit Skrevet 23. august 2012 #20 Skrevet 23. august 2012 Under utredning for adhd og sliter veldig med migrene. Utover det så er jeg vell bare normalt ustabil:)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 23. august 2012 #21 Skrevet 23. august 2012 (endret) Jeg har mer enn en diagnose. Adhd Astma Allergi Angst Fibromyalgi Migrene Ellers lider jeg av kronisk munndiare,det er vel den folk flest merker mest til. Jeg klarer meg godt og har det bra. Håper å komme meg ut i jobb etter en del år på aap. Kunne hatt det verre. Endret 23. august 2012 av Scania
Tauriel Skrevet 23. august 2012 #22 Skrevet 23. august 2012 Allergi mot melk, svinekjøtt og dyr. Har fibromyalgi (eller hvordan det skrives), i tillegg til hoftefeil (ikke behandlet som barn), skjev rygg, og div. andre "småtterier" i føttern. Men strengt tatt ikke noe som plager meg i hverdagen.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 23. august 2012 #23 Skrevet 23. august 2012 Jeg har astma, allergier mot det meste (heldigvis ingen matvarer!), er atopiker, og tåler ikke sollys særlig godt. Har også Scapula Alata (englevinge), men det merker jeg nesten ikke lenger. Altså ingen ting som plager meg nevneverdig i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #25 Skrevet 23. august 2012 Sjøgrens syndrom og lavt stoffskifte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå