Gå til innhold

Kan dette være en feilsendt mail?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg fikk helt lik mail i går kveld. Så det er nok spam! Ikke svar på den!!

Pøh. det er nok heller du som er Kine. Alternativt mannen til HI.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk helt lik mail i går kveld. Så det er nok spam!

Ikke svar på den!!

Som om vi skal tro på det du sier- du ble medlem idag, for 20 minutter siden. Du er nok elskerinna eller mannen som skal redde sitt eget skinn.

Skrevet
Som om vi skal tro på det du sier- du ble medlem idag, for 20 minutter siden. Du er nok elskerinna eller mannen som skal redde sitt eget skinn.

Hahaha. Se vedlegg!

Når jeg får spam-mailer som er litt merkelige, så googler jeg de. Noen ganger (Som nå) så finner jeg noe om det på forumer etc. Dere er noen flinke konspirasjonsteoretikere syntes jeg. Siden jeg syntes ganske synd på mannen i hovedrollen, så følte jeg det var verdt et innlegg. Jeg skal aldri gjøre det igjen. Jeg lover!

post-849743-0-47825700-1344232729_thumb.png

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet (endret)

wow, ja da får vi tro at det løste seg for HI da, og at hun ikke kastet mannen på huet og ræva ut ;)

Det må jeg si var merkelig spam, personlig har jeg aldri mottatt noe som helst slikt.

Men hvordan kan det ha seg de to svarene som HI fikk da? Er det noen som personlig sitter å svarer på sin egen spam mail? Bør i så fall rapporteres til hotmail det der, det lages i så fall for å skape splid i forhold... Faktisk burde det anmeldes, og det er jo ikke noe problem for hotmail å finne ut hvem det er når de har IPadressen.

Endret av lillemor og lillefrøken
Skrevet
wow, ja da får vi tro at det løste seg for HI da, og at hun ikke kastet mannen på huet og ræva ut ;) Det må jeg si var merkelig spam, personlig har jeg aldri mottatt noe som helst slikt. Men hvordan kan det ha seg de to svarene som HI fikk da? Er det noen som personlig sitter å svarer på sin egen spam mail? Bør i så fall rapporteres til hotmail det der, det lages i så fall for å skape splid i forhold... Faktisk burde det anmeldes, og det er jo ikke noe problem for hotmail å finne ut hvem det er når de har IPadressen.

Sansynligvis en hijacket mailadresse. Noen som har tippet/knekket passordet hennes. Så når hun sjekker mailene, så ser hun svaret, men det var en robot som sendte mailen.

Skrevet
Hahaha. Se vedlegg! Når jeg får spam-mailer som er litt merkelige, så googler jeg de. Noen ganger (Som nå) så finner jeg noe om det på forumer etc. Dere er noen flinke konspirasjonsteoretikere syntes jeg. Siden jeg syntes ganske synd på mannen i hovedrollen, så følte jeg det var verdt et innlegg. Jeg skal aldri gjøre det igjen. Jeg lover! post-849743-0-47825700-1344232729_thumb.png

Pfft, den der kunne jeg laget selv.

Tror ikke et ord på det du sier.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Det er jo bare å google den selv da, så ser du om "staa" skriver sant...

Skrevet
Det er jo bare å google den selv da, så ser du om "staa" skriver sant...

Det har jeg gjort, og finner ingenting annet enn denne tråden. Så det er nok bare noen som prøver å ro febrilsk.

Skrevet

På bildet staa la ut starter e-postadressen med "s". Gjør mannen din sin e-postadresse det HI?

Skrevet

Jeg hang ikke helt med her, men det Siv burde ha gjort var å sende en mail fra Per sin konto med svar til Kine hvor hun lot som om hun var Per og "bli med på spøken".

Bare da hadde Siv fått et ærlig svar på hva som egentlig har skjedd i denne saken!

Skrevet

Hvem trenger krimbøker eller CSI når man har DIB.... :P

Skrevet

Uansett så er vel ikke dette noen big deal. Det verste som kan ha skjedd er at mannen din mailer med en dame. Hun vet jo ikke engang hvor gammel han er. Man skulle vel tro at de ville gått over til sms om de hadde et forhold?? Gi han en bitchslap og si at leken stopper der. Ferdig. :P verre ting skjer i verden.

Skrevet

Jeg reagerer at hun har bry til å svare så veldig detaljert om hvor mye hun beklager for denne missforståelsen...

Det vanlige er jo å bare skrive "obs, ble visst sendt feil" eller noe i den duren.

Skrevet

Å herregud for noen jævla høner dere er. Vet at dere gnir dere i henda og hÅper pÅ mannen til HI knuller en annen dame, da fÅr dere litt spenning i livene deres!!

Skrevet
Jeg reagerer at hun har bry til å svare så veldig detaljert om hvor mye hun beklager for denne missforståelsen... Det vanlige er jo å bare skrive "obs, ble visst sendt feil" eller noe i den duren.

Enig! Jeg reagerte på hvor detaljert beskrivelse av hva som hadde skjedd hun Kine serverte. Det høres jo utvilsomt oppdikta ut når man redegjør for alle detaljer om hvorfor dette skjedde. Om hun ikke har noe med Per å gjøre, og det bare har skjedd en feil, ville hun ikke følt behov for å forklare i detalj hvordan dette kunne skje.

Det at noen melder seg inn på forumet for å si at de også har fått en slik mail, og som tilfeldigvis også har outlook mail, virka bare enda mer fishy.

Snakk om å lage storm i vannglass. Mannen hadde nok kommet bedre ut av det ved å bare tilstå at han flørtet med ei dame på mail.

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Men HI, nå må du komme på banen igjen her.

Hva var tidspunktet for mailen mannen din mottok da? var det 02.08.12 kl 16:17 som er det samme som er på det bildet staa la ut? I så fall så er jeg enig i at det er mistenkelig ettersom spam som regel ikke mottas akkurat samme minutt og dag hos alle... Og om som noen nevner navnet starter på s, som vi ser av bokstav her, så er det enda mer mistenkelig. Hvis ikke, så er vel saken forsåvidt oppklart, at det er spam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...