Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 I innboksen til Per kom følgende mail: Emne: Re:Tømming hehe det tror jeg ikke at jeg klarer engang:)) gammel er du selv da? klem kine Per sin kone Siv åpnet mailen og konfronterte Per med mailen. Per sin forklaring er at mailen må være feilsendt. Han kjenner ingen som heter Kine. Siv sendte Kine en mail fra sin egen konto om hvordan hun kjente Per og hvorfor hun lurte på alderen til Per og ba om et ærlig svar. Kine svarte Siv: Jeg kjenner da ingen med det navnet. Helt sant. Men jeg måtte gå i min sendt-boks og ser jeg har sendt mail til en total ukjent mail. Jeg satt ikke på min pc når jeg mailet. Så denne mailen på ha kommet opp automatisk da jeg skulle svare. Ser at mailene starter med de samme bokstavene. Både flaut og tragisk dette. Jeg kjenner absolutt ikke til din sambo. Jeg mailet en bekjent som er rørlegger. Og spørre om hans alder var ment som en spøk på hvor barnslig han svarte meg på forrige mail. Ta gjerne kontakt igjen om det er noe. Min dumme tastefeil skal da virkelig ikke gå utover noens forhold. Rett etterpå kom dette svaret: Nei nei.. kjenner ikke til mailen. Den må være lagret på pcen jeg satt på. Og kom automatisk opp når jeg skrev inn den andre mailen. Jeg er selv gift og alt med xxxx xxxx i xxxxxxx. Men forstår godt at du reagerer Det hører med til historien at xxxx xxxx i xxxxxxxx er et navn som ikke eksisterer i Norge i dag. Hva er forklaringen på dette? Kan det komme en mail med Reply fra en ukjent adresse? Lyer Per? Lyver Kine? Om så hvorfor eller er bare Siv en gal, snokete hustru som burde passe sine egne saker?
Gjest Filifjonka Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 Ingen her kan vite noe som helst om hvem som eventuelt måtte lyve, og hva som har skjedd. Når det er sagt, er jeg enig med de andre som har svart i at det var fryktelig vanskelig å skjønne dette.
Det ingen andre ser Skrevet 31. juli 2012 #7 Skrevet 31. juli 2012 Ok beklager rotet. Litt ny på dette. Det kommer plutselig en mail fra en Kine inn i innboksen til min mann. Han sier at han ikke vet hvor den kommer fra men mailen er jo RE. Det betyr replay. DVS mannen har sendt mail først men benekter dette.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #9 Skrevet 31. juli 2012 Jeg tror jeg skjønte. Poenget er at HI spør om man kan sende en re:mail til noen som man sender feil til. Altså, siden hun som skrev mailen sier at hun må ha sendt feil fra en annen pc. Jeg skjønner ikke dette da, for jeg får ikke opp andre sine adresser enn de jeg har selv. Men det var jo litt av en forklaring da, hvis hun skulle vært utro med mannen din. Ville latt det ligge jeg.
Gjest sandyBay1 Skrevet 31. juli 2012 #11 Skrevet 31. juli 2012 Så gå på hans sendte elementer da....
2 hjertegull :) Skrevet 31. juli 2012 #12 Skrevet 31. juli 2012 Det kan jo være at Kine svarte på en mail hun har fått fra noen andre, men sletta adressen, og når hun skulle skrive den inn på nytt, så kom Per opp.. Men det er jo ikke logisk, for du får ikke opp andre enn de du har i adresselista di.. Tror jeg.. Ikke på hotmail hvertfall..
Gjest Filifjonka Skrevet 31. juli 2012 #13 Skrevet 31. juli 2012 Ok beklager rotet. Litt ny på dette. Det kommer plutselig en mail fra en Kine inn i innboksen til min mann. Han sier at han ikke vet hvor den kommer fra men mailen er jo RE. Det betyr replay. DVS mannen har sendt mail først men benekter dette. Sjekk hans sendte meldinger da, hvis du ikke tror på ham. Ofte gidder jo folk ikke å slette det de har svart på heller, så du kunne jo bare lest hele replikkvekslingen med det samme. Vi kan dessverre ikke hjelpe deg, for vi her inne vet jo ikke hva som er sannheten i dette. Og uansett hva vi sier, så handler dette om deg og din mann, og deres forhold. Har du grunn til å mistro ham, bortsett fra denne ene mailen?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #14 Skrevet 31. juli 2012 Per og Kine lyver, gubben din sjekker opp damer over nett..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. juli 2012 #16 Skrevet 31. juli 2012 Dette forstå jeg ikke helt. Men Per har fått denne mailen, kona lurer på om han er utro med denne dama, og både Per og dama nekter for at de kjenner hverandre? Og så lurer kona på om de lyver? Vel- fint mulig å sende mailer feil, men man må jo taste inn en spesifikk adresse for å sende mail. Og når det står Re: i emnefeltet, betyr jo det at hun har svart på en spesifikk mail hun selv har fått. Da kommer jo mailadr opp automatisk, vanskelig å taste feil da, skulle man tro.. Når det er sagt skjer det mye rart i dataverdenen, så det er umulig å vite noe som helst om noe her. Spesielt når man ikke er helt sikker på hva du mener.
3 er nok! Skrevet 31. juli 2012 #17 Skrevet 31. juli 2012 Jeg tenker det er vanskelig å svare feil på en RE mail og at de lyver.... Men jeg kan ikke så mye om data og sånn... Men jeg ville uansett sett på det som totalt uskyldig flørting, det er da tydelig at de uansett ikke har gjort noe siden hun ikke vet hvor gammel mannen din er en gang. Men bare du kjenner mannen din og vet om du kan stole på han eller ikke eller om han har for vane og holde på slikt. Dette er ikke ment frekt; men hvorfor snoket du? Mistenkte du noe? Bare lurer, for dersom du hadde mistanker om noe som ikke var stuerent, så blir det jo litt annerledes...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. juli 2012 #18 Skrevet 31. juli 2012 Forøvrig må man jo uansett taste inn hele mailadressen til noen, med mindre man har dem i adresseboken (eller svarer på en mail man har fått fra dem). Har mannen din en veldig enkel adresse, eller en som kan være lik mange andre sin? Hvis ikke hadde jeg nok lurt litt, ja. Jeg har feks en mailadresse som man ikke kan taste feil på, for å si det sånn, så når jeg får mail er det ment for meg- med unntak av junk da.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #19 Skrevet 31. juli 2012 Ok beklager rotet. Litt ny på dette. Det kommer plutselig en mail fra en Kine inn i innboksen til min mann. Han sier at han ikke vet hvor den kommer fra men mailen er jo RE. Det betyr replay. DVS mannen har sendt mail først men benekter dette. Sjekk hans sendte meldinger da, hvis du ikke tror på ham. Ofte gidder jo folk ikke å slette det de har svart på heller, så du kunne jo bare lest hele replikkvekslingen med det samme. Vi kan dessverre ikke hjelpe deg, for vi her inne vet jo ikke hva som er sannheten i dette. Og uansett hva vi sier, så handler dette om deg og din mann, og deres forhold. Har du grunn til å mistro ham, bortsett fra denne ene mailen? Det var ikke noe i sendte elementer. Det jeg reagerte på var at Kine sier hun er gift men en mann som ikke eksisterer. OG at det kommer inn en mail med RE: Jeg har ingen annen grunn til å mistro han enn en dårlig magefølelse da jeg leste mailen. I innboksen til Per kom følgende mail: Emne: Re:Tømming hehe det tror jeg ikke at jeg klarer engang:)) gammel er du selv da? klem kine Per sin kone Siv åpnet mailen og konfronterte Per med mailen. Per sin forklaring er at mailen må være feilsendt. Han kjenner ingen som heter Kine. Siv sendte Kine en mail fra sin egen konto om hvordan hun kjente Per og hvorfor hun lurte på alderen til Per og ba om et ærlig svar. Kine svarte Siv: Jeg kjenner da ingen med det navnet. Helt sant. Men jeg måtte gå i min sendt-boks og ser jeg har sendt mail til en total ukjent mail. Jeg satt ikke på min pc når jeg mailet. Så denne mailen på ha kommet opp automatisk da jeg skulle svare. Ser at mailene starter med de samme bokstavene. Både flaut og tragisk dette. Jeg kjenner absolutt ikke til din sambo. Jeg mailet en bekjent som er rørlegger. Og spørre om hans alder var ment som en spøk på hvor barnslig han svarte meg på forrige mail. Ta gjerne kontakt igjen om det er noe. Min dumme tastefeil skal da virkelig ikke gå utover noens forhold. Rett etterpå kom dette svaret: Nei nei.. kjenner ikke til mailen. Den må være lagret på pcen jeg satt på. Og kom automatisk opp når jeg skrev inn den andre mailen. Jeg er selv gift og alt med xxxx xxxx i xxxxxxx. Men forstår godt at du reagerer Det hører med til historien at xxxx xxxx i xxxxxxxx er et navn som ikke eksisterer i Norge i dag. Hva er forklaringen på dette? Kan det komme en mail med Reply fra en ukjent adresse? Lyer Per? Lyver Kine? Om så hvorfor eller er bare Siv en gal, snokete hustru som burde passe sine egne saker? det var ikk enoe i sendte elementer nei. Ville bare spørre om svar her ettersom dere altid er ærlige. Men ser at dette ble veldig knotete beklager...satt på iphone først.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #20 Skrevet 31. juli 2012 hans mailadresse er [email protected] og etternavnet er nokså uvanlig. jeg snoket ikke men skulle finne et tidspunkt noen skulle komme på visning...og mannen var og trente så jeg tenkte ikke over at jeg ikke fikk lov å sjekke mail. I ettertid ser jeg jo at jeg ikke burde sjekket mailen hans.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #21 Skrevet 31. juli 2012 Om jeg skal svare på en mail, så skriver hvertfall jeg aldri inn noe mailadresse.. da kommer den opp automatisk.. Og sender man en ny mail, så kommer det ikke opp "re" først..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #22 Skrevet 31. juli 2012 I innboksen til Per kom følgende mail: Emne: Re:Tømming hehe det tror jeg ikke at jeg klarer engang:)) gammel er du selv da? klem kine Per sin kone Siv åpnet mailen og konfronterte Per med mailen. Per sin forklaring er at mailen må være feilsendt. Han kjenner ingen som heter Kine. Siv sendte Kine en mail fra sin egen konto om hvordan hun kjente Per og hvorfor hun lurte på alderen til Per og ba om et ærlig svar. Kine svarte Siv: Jeg kjenner da ingen med det navnet. Helt sant. Men jeg måtte gå i min sendt-boks og ser jeg har sendt mail til en total ukjent mail. Jeg satt ikke på min pc når jeg mailet. Så denne mailen på ha kommet opp automatisk da jeg skulle svare. Ser at mailene starter med de samme bokstavene. Både flaut og tragisk dette. Jeg kjenner absolutt ikke til din sambo. Jeg mailet en bekjent som er rørlegger. Og spørre om hans alder var ment som en spøk på hvor barnslig han svarte meg på forrige mail. Ta gjerne kontakt igjen om det er noe. Min dumme tastefeil skal da virkelig ikke gå utover noens forhold. Rett etterpå kom dette svaret: Nei nei.. kjenner ikke til mailen. Den må være lagret på pcen jeg satt på. Og kom automatisk opp når jeg skrev inn den andre mailen. Jeg er selv gift og alt med xxxx xxxx i xxxxxxx. Men forstår godt at du reagerer Det hører med til historien at xxxx xxxx i xxxxxxxx er et navn som ikke eksisterer i Norge i dag. Hva er forklaringen på dette? Kan det komme en mail med Reply fra en ukjent adresse? Lyer Per? Lyver Kine? Om så hvorfor eller er bare Siv en gal, snokete hustru som burde passe sine egne saker? Jeg ville spurt Kine hvem sin pc hun brukte da hun sendte mailen... Denne vedkommende kjenner kanskje mannen din? i og med at adressen hans kom opp som forslag da hun tastet de første bokstavene i en annen tiltenkt adresse.. skjønner du hva jeg mener?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #23 Skrevet 31. juli 2012 vel.. når hun sier at hun er gift med en mann med et navn som ikke eksisterer så må jeg dessverre si at dette lukter!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #24 Skrevet 31. juli 2012 Jeg hadde ikke trodd et eneste ord av hva de sier. RE: kommer ikke opp i noen mail med mindre man svarer på en man allerede har fått, ingen skriver inn dette i en ny mail. Og som flere sier, man får ikke opp noens mailadresse heller, med mindre man har lagt dem inn i kontakter eller sendt dem mail før. Dette lukter svidd.
ana_fi_hob_ Skrevet 31. juli 2012 #25 Skrevet 31. juli 2012 Dersom det er en Re Mail, vil det hun svarer på følge med i den nye mailen. Om hun da ikke har slettet det. Det er hele poenget med Re mail, muligheten til å følge hele samtalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå