Gå til innhold

*skravletråd mars 2013


Mmbaby

Anbefalte innlegg

Lykke!!! Så en Sprell levende minibaby med et bankende hjerte. Alt så perfekt ut. Navlestrengen mellom beina da så kunne ikke se kjønn ;) luringen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei termin ble stående, men lege min og der jeg var regner med henholdsvis 282 og 280 dager så blir mellom 24-26.3. Er uansett 12.4 idag :) kan ikke se meg mett på ul bilde. Lille knøttet vårt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i går i veke 13, sprellande liten beibi og alt var heilt perfekt! So gla! Endeleg kan eg fortella alle om nyheten :D

 

Gutane på 6 og 3,5 år syns det var veldig spennande og lurte på masse rart som f,.eks om beibien hadde masse frisk luft der inne, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg var på ultralyd denne uken, ca 13-14 uker på vei. Fikk da se en sprell levende liten baby - herlig:) Hun tippet også på kjønn! Er det flere som har fått vite så tidlig?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o) Jeg var på UL på fredag :o)

Jeg er nå uke 12 :o)

Lille bebien min sparket og rulla masse <3

Helt uvirkelig å se.Men så deilig å se og vite at alt

er bra :o)

Han kunne ikke sikkert si noe, så jeg må nok vente :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er 37 (Oslo) og venter nummer 3. ca 26. mars. Travelt med to små fra før, selv om de heldigvis leker fint sammen (3,5 år og 6 år). Skolestart på mandag. Det er spennende. Lite tid til å tenke på den lille spiren. Vi har ønsket oss en til lenge, men det er litt ambivalent også. Tøft nok å være midt i tidsklemma med to barn.
Hei, omtrent akkurat samme situasjon som meg! Er 36 år, venter nr 3. Har 2 gutar på 3,5 og snart 6 (skulestart på onsdag). Har termin 23 mars :) Har prøvd i over eit år å bli gravid!
Så fint å være flere :)

 

Vi må visst begynne på nytt. Det gikk galt denne gangen dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 37 (Oslo) og venter nummer 3. ca 26. mars. Travelt med to små fra før, selv om de heldigvis leker fint sammen (3,5 år og 6 år). Skolestart på mandag. Det er spennende. Lite tid til å tenke på den lille spiren. Vi har ønsket oss en til lenge, men det er litt ambivalent også. Tøft nok å være midt i tidsklemma med to barn.
Hei, omtrent akkurat samme situasjon som meg! Er 36 år, venter nr 3. Har 2 gutar på 3,5 og snart 6 (skulestart på onsdag). Har termin 23 mars :) Har prøvd i over eit år å bli gravid!
Så fint å være flere :)
Vi må visst begynne på nytt. Det gikk galt denne gangen dessverre.

Så leit. Føler med deg. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 år, från oslo. väntar första barnet, alenemor. är i uke 13+3, og sykt vondt i magen hele tiden, gleder meg till når jag födt og drar till mamma i sverige i 6månader =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre lilje74. Sender deg en klem...

 

Her går dagene unna. Tilbake i full jobb, og kvalmen er borte. Det er deilig det!!!! Ufattelig trøtt da, men det kan jeg leve med. Kan gjerne sove 12-14 timer om natta.... Hihi ikke alltid så lett når man jobber turnus!

 

Var på kontroll hos lege i formiddag og fikk høre hjertet igjen ( hørt det en gang før på ul i uke 12) tror jeg tørr å påstå at det må være verdens nydeligste lyd ;) Nå gleder je meg bare til å kjenne lille for første gang,... Men kan fort bli en stund til enda, 14.2 idag :)

 

Ha en fin dag alle sammen. Håper formen er bra hos alle, og at svangerskapet nytes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Her er alt bra, utenom noe svimmelhet som kommer å går! Jobber 50% nå pga det. Den lille i magen sparker og rører på seg, deilig:) gleder oss veldig til torsdag, da får vi se nurket på ul! Håper de ser kjønnet :)

 

Gratulere med en liten jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, og lykke til på torsdag mars2013. Kjedelig med svimmelhet. Får håpe det er noe som blir bedre da...

 

Frøkna her viste oss villig at hun var jente, ansiktet sitt derimot ville hun ikke vise frem ;) hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det bra ;) Jeg finnes ikke dårlig :)

Ser ut til at jeg kanskje blir April mamma?!

Foreløpig termin er 2 april, var først 31 mars.Men får vite endelig 1 november :) Gleder oss masse og håper virkelig han/hun viser seg frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 34 år fra Trondheim. Har termin 17 mars. Kjenner liv hver dag nå og er veldig sliten om dagene. Har en gutt på 22 mnd. Har jobba bare 40% to uker nå pga kvalme og ryggvondt, men har bestemt meg for å jobbe 80% fremover nå pga vanskelig bemanningssitasjon på jobb. Så gjenstår det å se om det virkelig går... Fikk se ei jente på UL. Navlestrengen var mellom føttene men var 99% sikker på at det var jente. Så håper hun hadde rett, for nå prøver jeg selge alt av blått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiiiii... barnevogna er i hus!!! jaaaaaa, det er tiiidlig, men får man spart rundt 3000 kr på å kjøpe i estland så får det heller være at jeg bare er i uke 21 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiiiii... barnevogna er i hus!!! jaaaaaa, det er tiiidlig, men får man spart rundt 3000 kr på å kjøpe i estland så får det heller være at jeg bare er i uke 21 ;-)

 

Hvilken vogn ble det? Er vel ikke noe å vente med om man kan få det billigere værtfall :)

Vi skulle få vogn av svigers til jul, så skal være med å plukke den ut etter vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emmaljunga edge duo - capri brown :)

sååååå koselig å se på den der den foreløpig står i gangen og venter på å ryddes laaaangt bort på et soverom som står ubrukt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...