Gå til innhold

*skravletråd mars 2013


Mmbaby

Anbefalte innlegg

Noen som vil være med???

 

Syns vi trengte en skravletråd i mars gruppa. Vi er litt nærmere hverandre i uker enn alle i første trimester, litt større spenn der...

 

Jeg er 29 år og vi venter vår første. Gleder meg til å gå gravid og foreløpig går det veldig fint :) 5+5 idag og kun trøtt og ømme pupper enda ;)

 

Hvem er dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

jeg er 24 venter nr 3 :) jeg er 9+1 i dag, og synest dette går litt fort altså. begynner i ny jobb da jeg er 11+4 ( gruer meg veldig til jeg må fortelle det) ellers er jeg kvalm, spiser, nesten kaster opp, spiser mere, og spiser ennå mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei eg e 36 og venter nr 3. Har to gutter på 3 og 5 år fra før. Har prøvd et heilt år på å bli gravid med 2 SA, men trur denne spira sitter :-D. Bur i Troms fylke. Er 6 + 2 og er trøtt og sulten og må tisse heile tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 30 år og venter nr 3, har to jenter på 9 og 5. Bor i Tromsø. Foreløpig bare ømme pupper, men litt trøtt og uggen på kvelden. Vil ikke slippe jubelen helt løs enda, etter SA i september i fjor, og intens prøving med tilhørende skuffelser. Men på ferie i år, nesten nøyaktig ett år etter, satt spira igjen! Synes jeg har mer og tydeligere symptomer denne gang, så jeg tar det som et godt og hjertelig velkommen tegn!

 

Blir gøy å følge utviklingen vår her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Jeg er 23 år, og venter mitt andre barn som er sårt etterlengtet! Storesøster på 3 år maser mye på å få en lillesøster, så jeg gleder meg til å kunne fortelle henne det! er 5+2 i dag, syns tiden går så forferdelig sakte! Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 33 og venter nr 4 og sistemann, da blir det knute på tråden for gubben, som er far til de to siste :)

 

Fra før har vi gutt 9, jente 6 og gutt 1, blir spennende å se hvem som kommer denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at flere vil skravle... Helt enig med lykkeligmamma89, tiden går sakte, men tror nok at det endrer seg når ferien er over og hverdagen kommer, og når vi kommer litt lenger og kan fortelle det til folk. Sprekker jo nesten av lykke her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 22 fra og kommer fra øvre romerike.

venter vår 2 barn nå, har ei datter på 17mnd.

 

er 6+5 i dag :) første dagen jeg kastet opp i dag..blæææh!!

er veldig opp og ned med kvalme, ømme pupper og føler meg oppblåst..

Endret av jente11+?13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 37 år og gravid for andre gang med nr 3:-). Jeg kommer frem til at jeg har termin 21 mars men har ikke vært hos legen ennå. Foreløpig er det bare sinnsykt ømme pupper som er plagsomt...og oppblåst o magen selvfølgelig :-) Forrige gang fikke jeg bekkenløsning i uke 10 og ble veldig lite mobil av den grunn. Håper jeg slipper litt billigere unna denne gangen. De mener jo også at men er mer utsatt for for det når man er gravid med tvillinger så krysser fingere for at det er en ( håper på jente) og lite bekkenplager denne gangen. Jeg trener fortsatt hver dag så håper også at det skal hjelpe på å forebygge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 33 år og venter 3 mann. Fra før har vi 2 jenter på 5 og 7 år. Bor i Hordaland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Er 27 år fra Oslo og venter nr.2, har en gutt på 6 år fra før av og det er etterlengtet etter 4 år med prøving vi nå venter en liten (forhåpenligvis en prinsesse) en til :)

Er gift og jobber i barnehage, men begynner forhåpentligvis på skole nå på høsten, venter fortsatt på svar på det...

 

hyggelig å lese om alle dere mars mammaer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89 mod, venter mitt første barn og gleden er stor for meg og min samboer :) er 9 +1 i dag :) For tiden kjempe sliten, føler meg utmattet og oppblåst som fy. Men holder motet oppe :) holder til på romerike :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 37 år, fra Trondheim, termin 2. mars. Har en jente på 8 år fra før, så dette blir nesten som at det er første gang på nytt :-) Gleder meg masse, og er spent på svangerskapet siden dette er mitt første med diabetes. Om flere har diabetes her inne så ta gjerne kontakt :-) Er i bra form, men kjenner selvsagt både tretthet og kvalme. Skal på UL 16/8 og gleder meg til å få bekreftet på ordentlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er 24 år og bor i Trondheim, venter vårt første barn og gledere oss masse! Er 8+ 2 idag, og kvalmen har avtatt litt, foreløplig tar jeg det med to og tenker at kvalmen kommer og går.. Gleder meg til å følge med dere fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter vår 2. ca 2. mars :) timet og tilrettelagt, veldig spesielt å planlegge og se an syklus og slikt. 1.mann ble jo til etter sykdom og oppkast (p-pillen var ikke det jeg tenkte mest på om virket der jeg lå å spydde tre døgn i strekk!).

 

Spennende å gå gravid igjen - helt annerledes enn sist! Pamela puppene har kommer og de er ØMME! Vondt å kjøre bil i humper, vondt å gå i trapper, vondt å snu seg for fort i sengen. Hehe, dette blir bra! Kvalmen er ikke like intens som sist og kvalifiserer heldigvis ikke til hyperemesis. Bank i bordet :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter nummer 2, har en jente som er 11 måneder. Formen er helt forferdelig, sliten, kvalm og vont i bekkenet allerede. Er fremdeles hjemme med jenta vår, hun begynner i barnehage 16 august. Gleder meg til det, da det er veldig slitsomt å passe på henne nå om dagen. Hjelper vel ikke at hun enda ikke sover hele natten?

 

Begynner i ny jobb 21 august, når jeg er ca 12 uker og gruer meg til å fortelle at jeg er gravid. Og gruer meg til å måtte jobbe fullt i minst en måned før jeg har mulighet til å trappe ned. Er litt bekymra siden bekkenet skrangler allerede. Takket ja til jobben i begynnelsen av mai, og hadde ikke regnet med å være gravid igjen allerede. Men nå må jeg jo jobbe slik at jeg får foreldre penger til neste permisjon.

 

Heldigvis har jeg en helt fantastisk mann, han tar alle nettene med jenta vår, husarbeid matlaging osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å ha kranglete bekken alt da mbea. Spes i fht ny jobb. Tror jeg ville lagt alle kort på bordet var jeg deg. En venninne av meg var i akkurat samme situasjon som deg i fjor høst, ny jobb og ny gravid da hun startet i jobben, hun fortalte sjefen det og de angre hun aldri på. De tok det bra og tilrettela jobben for henne fra første dag :)

 

Siste feriedag på oss idag. Begynner jobb uken med tre fri dager, så skal vel ikke klage ;) jobber turnus, så skal jobbe til helgen. Kjenner jeg er spent på turnus jobb nå. Hedigvis bare dag og aften da, ikke netter :) vært så trøtt på ettermiddagene siste uka, det kan bli spennende på kveldsvaktene!!! Satser på det går bra. Så lenge jeg ikke er kvalm klager jeg ikke...

 

God søndagskveld alle mars mammaer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei allesammen! :)

Jeg er 27 år og bor på svenskegrensa sør i Hedemark. Vi venter vårt andre barn, har ei jente som straks er tre år. Lagde en egen tråd om det vi har vært gjennom for å komme hit vi er i dag. Er 9 uker på vei i dag og fremdeles litt redd etter SA i uke 10 forrige gang. Gleder meg så til de første 12 ukene er over. Har allerede vært på UL og fikk se et bankende hjerte, så dette går bra!!

Får i meg lite mat om dagen, men det gir seg vel snart.

Venter fremdles på pamelapuppene. Hehe... Dårlig gjort at de ikke har kommet enda!! Sitat fra how i met your mother: it's like your boobs know your pregnant but hasn't told the rest of your body yet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!! Jeg er 32 år gammel og venter nå minn 2. Har en gutt på 11 måneder fra før. For å få han måtte vi prøve i 10!! år og 4 prøverør. Det er nå 2. gangen jeg er gravid etter att jeg fikk han. Hadde en Sa i april. Så krysser fingrene for det går bra denne gangen her.

Forma er grei nok. Er veeeeldig trøtt, og energien er helt på tulltur men håper den finner tilbake snart :) Blir spennende å slå følge med dere fremmover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg er 21 år og venter mitt første barn i mars, var ikke 100% planlagt, men er velkommen. Er lærling, sambo i fast jobb. Termin ca 25 mars:) Er fra og bor i Trondheim.

Formen kunne vært bedre, kvalm i ny og ned hele dagen! Trøtt, ømme pupper. Legen på fredag. Ikke sagt det på jobb enda. Blir vell etter lege timen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Jeg er 30 år, bor i øvre Romerike og venter barn nr 1 etter ex. u. svangerskap i mai. Det var ikke helt planlagt, da vi er forholdsvis ferske parmessig, men når sjokket la seg er vi lykkelige som bare det:-) Termin etter tidlig ultralyd er foreløpig beregnet til 19. mars 2013.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 og gravid med vårt andre barn etter prøverørsforsøk. Har termin 28.mars. Har hatt 3 SA i løpet av det siste året etter fryseforsøk, men denne gang ser det ut til å gå bra :)

 

Jeg skal på tidlig UL neste uke. Har prøvd å få time forskjellige steder denne uka, men får ikke komme til noe sted. Min egen gyn kommer tilbake fra ferie nå på mandag, så da får jeg time hos han i løpet av uken. Skal bli deilig å få dette bekreftet! Selv om det ikke er tegn på at noe er galt, klarer jeg ikke å slappe helt av før jeg ser det lille bankende hjertet med egen øyne :D

 

Bor forøvrig i Hordaland. Kjekt med en skravletråd med medsøstre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er en jente på straks 33 år som bor i Oslo.

Har en gutt på 20 mnd fra før av. Nå venter vi nok et lite gull rundt 8. mars. Gleder oss som bare det!!!

Har så inderlig lyst på en jente, men føler det er nok en gutt på vei.. Blir glad uansett hva det er!

 

Lengter etter å komme lenger enn 12 uker da ting stabiliserer seg litt mer. Blødde jo i 9 dager i uke 6 og tenkte at alt gikk til he*****. Nå er jeg kjempeglad for at hcg-en har steget og det viser seg at det vokser! Tenker på å få bestillt UL om ikke lenge. Vil bare sjekke at det faktisk er noe der...

 

Ellers føler jeg at jeg er 5 mnd. på vei. Har vært oppblåst siden dag 1.. Ellers er jeg i super form, akkurat som sist. Såvidt litt småkvalm og litt trøtt.

 

Gleder meg til å henge med dere jenter!

Vi kunne jo opprettet en facebookside etterhvert?!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dævver om formen ikke blir bedre snart..!!!!! Begynner på jobb igjen på mandag, hele ferien har blitt tilbrakt på sofaen- tror jeg har hatt en dag ute i sola! Kvalm og uggen heeeeele tida! Forrige gang gikk det over i uke 14 ca.. Tre uker igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...