Gå til innhold

***IKM UKE 29***


Rosin i bolla?

Anbefalte innlegg

Ligger på sofaen, og på venstre side av livmor(kjennes sånn ut) er det skikkelig ømt, når jeg trekker inn magen er det vondt, presser jeg der med hånda er det vondt, strekker jeg meg er det sabla vondt... Noen som har hatt det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en ny test i dag, som var negativ.. :(

Hadde håpet på en sterkere strek. Jeg drakk veldig mye vann i går kveld, kan testen ha blitt utvannet?

Kjenner jo fremdeles dette presset i magen, og var skikkelig kvalm i hele går. Så symptomene er jo der enda...

 

Venter bare på fredag jeg nå. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på sofaen, og på venstre side av livmor(kjennes sånn ut) er det skikkelig ømt, når jeg trekker inn magen er det vondt, presser jeg der med hånda er det vondt, strekker jeg meg er det sabla vondt... Noen som har hatt det før?

 

Det er sånn jeg hadde det før helgen Pærefrø. :)

Trodde livmora mi skulle eksplodere, alt var ømt og hovent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i dag, som var negativ.. :( Hadde håpet på en sterkere strek. Jeg drakk veldig mye vann i går kveld, kan testen ha blitt utvannet? Kjenner jo fremdeles dette presset i magen, og var skikkelig kvalm i hele går. Så symptomene er jo der enda... Venter bare på fredag jeg nå. :/

 

Tiss i en kopp hvis du skal teste, så ser du om det er utvannet eller ikke;) er urin lys så ikke test, er den fin og mørk gul så test;)

du kan jo likså godt stikke testen i koppen ;)

 

Jeg har faktisk klart å holde meg for å teste i dag også.

Har vært på do hele 4 ganger i natt, (må legge til at jeg normalt sett går en del på do på dagen, men det hender kun en sjelden gang at jeg må opp om natten).

Stikker fremdeles i livmor området, å selvfølgelig er de vanlige mensmurringene her, men de er her vær enda dag hele mnd uansett, så de kan altså ryke en viss plass for min del :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte kopp, men tenkte ikke over å sjekke fargen. Den var ikke spesielt mørk tror jeg...

 

Gir ikke opp håpet før mensen evt kommer på fredag. :/

 

Jeg føler fremdeles press i magen og er konstant småkvalm, så alt håp er ikke ute.Hehe..

 

Men ble jo skuffa da, er ikke til å unngå det.

 

Når skal du teste stinea?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte kopp, men tenkte ikke over å sjekke fargen. Den var ikke spesielt mørk tror jeg... Gir ikke opp håpet før mensen evt kommer på fredag. :/ Jeg føler fremdeles press i magen og er konstant småkvalm, så alt håp er ikke ute.Hehe.. Men ble jo skuffa da, er ikke til å unngå det. Når skal du teste stinea?? :)

 

Tror kanskje jeg tester i morgen, alt etter om jeg springer på do hele natten som kommer eller ikke. ;p

Det er så ille at bare noen skrur på en vask, så må jeg springe :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg nå venter å ser om tr kommer på fredag.... Testen jeg tok i går er ennå neg, i motsetning til de jeg tok i helga... Kan være kjemisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter til fredag selv nå.. Håper det kommer rosa kryss og streker og GRAVID i displayet til alle som tester den dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Bentix! :) :) :)

 

Jeg har ikke tatt flere tester etter den jeg-vet-det-er-for-tidlig-men-tester-likevel-testen. Kjenner mensmurringer såvidt, vet ikke om jeg kan kalle det murringer engang, det er liksom bare en gnagende følelse i livmorsområdet. Fremdeles ømme pupper, men kan like gjerne være pms.

Har bestemt meg for å ikke teste mer før søndag - hvis tanta ikke har kommet innen søndag morgen, tar jeg en test da, ettersom jeg har ikm senest lørdag.

 

Håper håper håper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Rosin i bolla?

* Hva sker'a Bagera?

* En til, please.

* Petra-prøvedokke

 

Tirsdag 17. juli

* Ivrig prøver 84

 

Onsdag 18. juli

* AussieAnette og lille William

* Lise30

 

 

Torsdag 19. juli

* Bentix

* UndrendeUllteppe

* MA2010-prøver igjen!

 

 

Fredag 20. juli

* Pærefrø

* hupsi

* malla85 - 1 pp

* Fuglefrø

 

 

Lørdag 21. juli

* rytme

 

 

Søndag 22. juli

* Cornflake

* Stinea*2013?<3

* 79kvinne

* vær86

*Babybell

 

Gravid

* På vei igjen <3 tidligere "Hva skjer'a bagera"

* Bentix

 

 

Ny pp

* Rosin i bolla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test som var negativ, så var nok en kjemisk eller noe i den duren. :(

Regner med tanta dukker opp på fredag. Vi får kose oss med å prøve enda hardere neste gang da. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til deg også Bentix! På vei igjen kan jeg også gjerne rope hurra for enda engang:) Så gøy når det klaffer.

 

Her er TR i fullt firsprang, kom en dag etter IKM uten forvarsel. Jaja..var vel egentlig ventet. Mannen min ble også ganske betuttet, verdens søteste.

 

Superlykketil til dere som enda venter i spenning! Håper jeg får enda flere oppturer å glede meg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Rosin i bolla?

* Hva sker'a Bagera?

* En til, please.

* Petra-prøvedokke

 

Tirsdag 17. juli

* Ivrig prøver 84

 

Onsdag 18. juli

* AussieAnette og lille William

* Lise30

 

 

Torsdag 19. juli

* Bentix

* UndrendeUllteppe

* MA2010-prøver igjen!

 

 

Fredag 20. juli

* Pærefrø

* hupsi

* malla85 - 1 pp

* Fuglefrø

 

 

Lørdag 21. juli

* rytme

 

 

Søndag 22. juli

* Cornflake

* Stinea*2013?<3

* 79kvinne

* vær86

*Babybell

 

Gravid

* På vei igjen <3 tidligere "Hva skjer'a bagera"

* Bentix

 

 

Ny pp

* Rosin i bolla?

* En til, please.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag = antatt ikm-dag - fortsatt ingen antydning til tanta, og jeg pleier å få sent på natten så jeg merker det når jeg står opp om morgenen...

Da er det vel lov å håpe litt til...? :) Krysser fingre for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Rosin i bolla?

* Hva sker'a Bagera?

* En til, please.

* Petra-prøvedokke

 

Tirsdag 17. juli

* Ivrig prøver 84

 

Onsdag 18. juli

* AussieAnette og lille William

* Lise30

 

 

Torsdag 19. juli

* Bentix

* UndrendeUllteppe

* MA2010-prøver igjen!

* Chamira

 

 

Fredag 20. juli

* Pærefrø

* hupsi

* malla85 - 1 pp

* Fuglefrø

 

 

Lørdag 21. juli

* rytme

 

 

Søndag 22. juli

* Cornflake

* Stinea*2013?<3

* 79kvinne

* vær86

*Babybell

 

Gravid

* På vei igjen <3 tidligere "Hva skjer'a bagera"

* Bentix

 

 

Ny pp

* Rosin i bolla?

* En til, please.

 

 

ipb.global.registerReputation( 'rep_post_144400586', { domLikeStripId: 'like_post_144400586', app: 'forums', type: 'pid', typeid: '144400586' }, parseInt('0') );

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilhører vel her.. har IKM i dag.. og nervene i høyspenn.. Selv om jeg forventer at tanta kommer og banker på her snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag = antatt ikm-dag - fortsatt ingen antydning til tanta, og jeg pleier å få sent på natten så jeg merker det når jeg står opp om morgenen... Da er det vel lov å håpe litt til...? :) Krysser fingre for oss alle :)
Hvordan går det? Venter du fortsatt i spenning??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag = antatt ikm-dag - fortsatt ingen antydning til tanta, og jeg pleier å få sent på natten så jeg merker det når jeg står opp om morgenen... Da er det vel lov å håpe litt til...? :) Krysser fingre for oss alle :)
Hvordan går det? Venter du fortsatt i spenning??

 

Ingen tante enda, venter og venter! Men som nevnt har jeg litt ustabil syklus, så det kan hende hun kommer snikende i morgen eller lørdag. Har aldri hatt lenger syklus enn 33 dager, og det er på lørdag, så har tenkt å teste søndag morgen hvis hun ikke dukker opp, testen er allerede i hus! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo komme noen flere spirer denne uken også ;)

Hvordan går det med dere som hadde IKM tidlig denne uken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...