Gå til innhold

***IKM UKE 29***


Rosin i bolla?

Anbefalte innlegg

Streken på strimmelen i dag er like sterk/svak som den jeg tok i går ettermiddag. Så da klarte jeg ikke vente lenger og tok CB digital og der sto det; GRAVID 1-2 uker :) :)

 

Gratulerer såå masse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Seriøst? Har ikke fått det på CB før... Pokker.

Får sjekke igjen i morgen.. :) Da er jeg jo enda en dag nærmere ikm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da får jeg se i morgen. Ble enig med gubben om å ta en sånn digital en på fredag uansett, om ikke mensen kommer da. :)

 

Krysser fingrene for enda sterkere strek i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med en docmorris her igjen jeg......den roper fra veska mi....kom å tiss på meg...... Er ca 4 timer siden sist jeg tissa, bare drukket ett glass brus og en kopp kaffe..... Har sååååå lyst.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det gjør det! Hehe...

 

De hadde ikke docmorris på apoteket nærmest meg, Boots.

Er det bare en spesiell kjede som fører den?

 

Håååper på sterk strek i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også hørt at man kan få falsk positiv med CB, men det er kun enkelte steder på nettet at jeg har hørt det. Har brukt den selv flere ganger, og den har alltid vist riktig. Aldri vist feil på noen av mine venninner heller, så vidt jeg vet :)

 

Sikkert lurt å ta en til for å være sikker, men tenker at den er vel mest sannsynlig riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sÅ spent altsÅ! Har hvertfall aldri fÅtt en sÅnn svak strek før... Bare helt klart negative....

 

*krysser fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes IKKE det der så ut som en skyggestrek. Jeg har fått falsk positiv med cb+, og da er ikke den loddrette streken like tykk som den vannrette. Er mer som en synålstrek. Kom den innenfor tidsfristen?

 

Kan godt være at du tok den i ettermiddag på litt utvannet urin. Jeg tisser alltid i en kopp, og om urinen er lys så tar jeg ikke testen...

 

Behold håpet du, det hadde jeg gjort med den der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ, sÅnne tilbakemeldinger liker jeg :)

 

Den kom ganske med en gang ja, og er like tykk som midtstreken.

Jeg tok den i ettermiddag, sÅ er derfor jeg gleder meg til Å teste i morgen tidlig. Da skal jeg bruke kopp. :D

 

NÅ ble jeg glad! Kanskje vi er heldige?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...