Gå til innhold

***IKM UKE 29***


Rosin i bolla?

Anbefalte innlegg

Er nok meg, ja :) Takk, en fantastisk følelse :) Hvordan går det med deg?
Har vært utrolig avslappet denne pp, men tankene på alt annet egentlig. Har for første gangklart å la være å teste....men så er IKM i dag og ingen tante har meldt seg! Det ville være for utrolig, så regner med den dukker opp iløpet av kvelden/natten. Men kjenner jeg er rimelig spent likevel. Som å ha våknet opp fra en dvale:) Må jo si jeg gjerne følger deg inn i 1tri...sammen med en haug andre damer herfra! Lykke til. Spent på flere resultater her.

 

åååh så spennende!!! Gleder meg til du skal teste. Når blir det?

Jeg har tatt cbdu i dag, og den viste gravid og at jeg er lengre på vei enn jeg trodde. Vi får se om det bare er tidlig høyt hcg, eller noe annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for dere alle her inne! Gleder meg til resultat!

Må jo sies at det er merkelig om det bare er en eller to av gjengen som har spire, enig?

 

Her har nå nyheten sunket inn. Jeg er gravid, og jeg skal slutte å teste nå. Skal bli deilig det også :)

 

Følger med dere fra sidelinjen, ALLE her har fortjent en spire!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader assååååå....kikka på testen igjen, og den var veeeeeldig svak, så vidt man kunne se det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg kommer til å teste en gang til i dag, men synes det er skummelt.. tenk om det ikke er noe strek der mer eller at TR kommer i morgen. Hadde EL to dager før forventet, så jeg har vel IKM i morgen (tror jeg).

 

Til og med sambo så streken fra i dag tidlig da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen! Jeg har ikke vært så mye inne her å lest, fordi jeg vil prøve å ikke bli for gira. Meeen nå har jeg lest hele tråden.

 

Jeg har kjempelyst å teste tidlig, men prøver å la være. Men det er vanskelig å vite når jeg kan teste når jeg ikke helt vet når IKM er.... I og med at jeg har sluttet på p-pillen nettop...

 

Tror jeg skal teste på lørdags morgen i alle fall. Men jeg har en test på badet fra ganske lenge siden da.... :P hehe. Fristet til å ta den i all hemmelighet.. :P

 

Jeg har også en litt rar følelse i magen. Litt press på en måte. Egentlig tror jeg det er "sommerfugler i magen" fordi jeg er så spent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjeeeelp.... akkurat testet og streken er der og den kom innen 2 minutter. og den er litt sterkere enn i dag tidlig, men fortsatt svak. Detter er veeeldig nervepirrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hjeeeelp.... akkurat testet og streken er der og den kom innen 2 minutter. og den er litt sterkere enn i dag tidlig, men fortsatt svak. Detter er veeeldig nervepirrende!

 

 

Høres jo bra ut da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester dere helt for dere selv eller er de kommende pappaene med på det? :P

 

Min samboer tror jeg vil vite det samtidig som jeg får vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjeeeelp.... akkurat testet og streken er der og den kom innen 2 minutter. og den er litt sterkere enn i dag tidlig, men fortsatt svak. Detter er veeeldig nervepirrende!
Høres jo bra ut da!

 

det gjør jo det =) Men tørr ikke helt å tro på det.

 

Har en CB digital med uke indikator liggende også. Noen som vet om det er noe forskjell på når en CB gir utslag i forhold til strimmel fra billig-tester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg hører til her inne i stedet for uke 28. Trodde jeg hadde ikm på torsdagen som var, men tr har fortsatt ikke dukket opp. Og fikk blendahvit test i dag tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader assååååå....kikka på testen igjen, og den var veeeeeldig svak, så vidt man kunne se det......

 

 

åååå, spennende da! Kanskje den sitter da?? Jeg feiga ut, og kjøpte ikke test.

Jeg har på følelsen av at den er negativ.. Skal se om jeg klarer å vente til fredag og se om mensen kommer da.

Det er kjedelig, men forsåvidt greit om den ikke sitter nå. Da får vi prøve enda mer iherdig neste gang. Hehe..

Men har ikke gitt opp håpet ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok meg, ja :) Takk, en fantastisk følelse :) Hvordan går det med deg?
Har vært utrolig avslappet denne pp, men tankene på alt annet egentlig. Har for første gangklart å la være å teste....men så er IKM i dag og ingen tante har meldt seg! Det ville være for utrolig, så regner med den dukker opp iløpet av kvelden/natten. Men kjenner jeg er rimelig spent likevel. Som å ha våknet opp fra en dvale:) Må jo si jeg gjerne følger deg inn i 1tri...sammen med en haug andre damer herfra! Lykke til. Spent på flere resultater her.

 

åååh så spennende!!! Gleder meg til du skal teste. Når blir det?

Jeg har tatt cbdu i dag, og den viste gravid og at jeg er lengre på vei enn jeg trodde. Vi får se om det bare er tidlig høyt hcg, eller noe annet ;)

 

Spennende da. Hvor langt viste den at du var på vei? Om du vil si det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader assååååå....kikka på testen igjen, og den var veeeeeldig svak, så vidt man kunne se det......

 

 

åååå, spennende da! Kanskje den sitter da?? Jeg feiga ut, og kjøpte ikke test.

Jeg har på følelsen av at den er negativ.. Skal se om jeg klarer å vente til fredag og se om mensen kommer da.

Det er kjedelig, men forsåvidt greit om den ikke sitter nå. Da får vi prøve enda mer iherdig neste gang. Hehe..

Men har ikke gitt opp håpet ennå.

 

Har egentlig på følelsen av at mine å er neg....så skal prøve å la være å teste igjen.... Vente t frædda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sto på apoteket med testen i hånda, men følte at alle glodde på meg, så jeg løp ut. Hehe...

Tenkte å kjøpe en på Kiwi, men der satt den vanlige kassadamen jeg handler hos hver dag, og hadde ikke så lyst til det. (Paranoid, I know)

Såå, jeg droppet det. Tenkte stolt at jeg skal vente, men vi får se. :)

 

Hodet sier gravid, magefølelsen sier ikke gravid. Så vi får se hvem som vinner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken på strimmelen i dag er like sterk/svak som den jeg tok i går ettermiddag. Så da klarte jeg ikke vente lenger og tok CB digital og der sto det; GRAVID 1-2 uker :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test her og ny PP :/ Synes jeg kjenner at TR er p åvei også, selv om den ikke har kommet enda.

Men gratulerer så mye til andre positive her, prøver å forsyne med litt av gravid-energien deres og håpe på bedre lykke neste mnd! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt ny docmorris....venter til i morra tidlig med å ta den, selv om jeg verker i hele kroppen etter å tisse på den. Hører den roper på meg fra veska...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mensensmerter i 4 dager nå, kommer og går gjennom dagen! Uvant, bruker som oftes å kjenne noe stikk i magen en dag før, så kommer det sterker smerter i magen og da er det bare å sette seg på do. For da kommer det. Så lurer litt på hvorfor det er annerledes nå, på 6:) så håper på positiv!! Tester mot helgen kom tanta ikke kommer :)) x fingrene for oss alle.. La denne "sommer" mnd være vår lykke mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mensensmerter i 4 dager nå, kommer og går gjennom dagen! Uvant, bruker som oftes å kjenne noe stikk i magen en dag før, så kommer det sterker smerter i magen og da er det bare å sette seg på do. For da kommer det. Så lurer litt på hvorfor det er annerledes nå, på 6:) så håper på positiv!! Tester mot helgen kom tanta ikke kommer :)) x fingrene for oss alle.. La denne "sommer" mnd være vår lykke mnd :)

 

PP 6*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen =) =) Håper spiren holder seg der! Har ikke helt skjønt det selv ennå, så løper å ser på testen titt og ofte ;)

 

Håper resten av dere får positive tester også, lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...