Gå til innhold

***IKM UKE 29***


Rosin i bolla?

Anbefalte innlegg

Gratulerer til tidlig positive damer;)

Nå er det bare snakk om timer til uka vår starter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, da var fire ukers ferie ferdig :( Håper uken som kommer byr på mer enn bare jobb. En positiv test for eksempel ;) Jeg testet i dag også og fortsatt negativ.

 

Pærefrø: Mange dpo er du nå da? Kanskje denne testen trenger høyere hcg for å slå ut enn de andre du har tatt? Krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rare følelsen i magen har fortsatt hele helgen, og vært litt sånn uggen/småkvalm. Blir gal av å gå og lure, så må nok ta en ny test i morgen. Selv om det fremdeles er _litt_ tidlig... Det er leeeeenge å vente til fredag for å se om tr kommer. Er heldigvis veldig regelmessig så hvis det ikke kommer noe på fredag er det ganske sikkert hva som har skjedd. Spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm på fredag, såååå er 9 dager dpo...(tror jeg) er bare å vente tenker jeg....pleie kvalmen og trøttheten... Har ferie nå så burde gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har allerede brent av noen tester jeg da, altfor tidlig og veldig bortkastet.. Så nå prøver jeg og holde meg i skinnet fram til onsdag eller torsdag. IKM er for meg onsdag.

 

Vet sist jeg var gravid at da testet jeg ikke før 10-13 dager etter IKM og da var streken svak. Hadde lave verdier av HCG i hele det svangerskapet.

 

Føler på kroppen at tr kommer når som helst men håper ikke det. Blir en spennende uke :)

 

Gratulerer så mye til "På vei igjen/Hva sker'a bagera" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok meg, ja :) Takk, en fantastisk følelse :) Hvordan går det med deg?

 

weeeee, gratulerer såå masse :D håper den holder seg på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tatt testen Pærefrø?? Du har jo ikm på fredag, samme som meg. Så da skal det kunne slå ut på test i dag ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter?

 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.... Det er en svak strek på strimmelen i dag, tror den kom noen minutter etter testintervallet. Kan det være?

 

Ble litt satt ut jeg...første gang jeg noen sinne har hatt antydning til to streker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet i dag, selv om det nok uansett er for tidlig for min del. Pga ustabile sykluser er jeg veldig usikker på om ikm er torsdag eller lørdag for min del...

 

Testen var negativ. Syns jeg kan skimte noe der nå etter at fristen er ute, men det er nok bare en skyggestrek i såfall.

Bare å smøre seg med tålmodighet, men mistenker at tanta er på vei, kjenner hvertfall antydning til mensmurringer. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var neg i dag å gitt :( men er en type som man egentlig ikke skal ta før ikm.. Så, får bare vente å se....igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, kjedelig Å vente! Har vært smÅkvalm hele helgen...

Er bare redd for Å teste og sÅ er den negativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit kjedelig å vente ja......har mista litt trua.... Men......ender vel opp på et apotek å kjøper docmorris i morra....haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Docmorris er mer sensitiv enn ClearBlue? Jeg bare MÅ teste i dag. Hehe...

Er bare kjipt hvis det er for tidlig for testen Å slÅ ut.

 

Eller at jeg har gÅtt og vært kvalm, uggen og rar i 1,5 uke og sÅ kommer mensen som den skal pÅ fredag. Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok meg, ja :) Takk, en fantastisk følelse :) Hvordan går det med deg?

 

Har vært utrolig avslappet denne pp, men tankene på alt annet egentlig. Har for første gangklart å la være å teste....men så er IKM i dag og ingen tante har meldt seg! Det ville være for utrolig, så regner med den dukker opp iløpet av kvelden/natten. Men kjenner jeg er rimelig spent likevel. Som å ha våknet opp fra en dvale:) Må jo si jeg gjerne følger deg inn i 1tri...sammen med en haug andre damer herfra! Lykke til. Spent på flere resultater her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Docmorris er mer sensitiv enn ClearBlue? Jeg bare MÅ teste i dag. Hehe...

Er bare kjipt hvis det er for tidlig for testen Å slÅ ut.

 

Eller at jeg har gÅtt og vært kvalm, uggen og rar i 1,5 uke og sÅ kommer mensen som den skal pÅ fredag. Blæh!

 

Docmorris er mer sensitiv en clearblue ja :)

Blir skikkelig skuffa om ikke kvalmen, upplagthet og trøtthet har en nsturlig forklaring.. Men begynner å miste håpet kjenner jeg...fått litt mensmurringer nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Docmorris er mer sensitiv enn ClearBlue? Jeg bare MÅ teste i dag. Hehe... Er bare kjipt hvis det er for tidlig for testen Å slÅ ut. Eller at jeg har gÅtt og vært kvalm, uggen og rar i 1,5 uke og sÅ kommer mensen som den skal pÅ fredag. Blæh!
Docmorris er mer sensitiv en clearblue ja :) Blir skikkelig skuffa om ikke kvalmen, upplagthet og trøtthet har en nsturlig forklaring.. Men begynner Å miste hÅpet kjenner jeg...fÅtt litt mensmurringer nÅ...

 

Ok, da kjøper jeg en sÅnn topack pÅ vei hjem fra jobb.

Jeg har aldri symptomer før mensdagen, sÅ hvis det ikke er baby pÅ vei har jeg en veldig overbevisende psyke. Haha...

 

Huff, krysser fingrene for at den sitter hos deg Pærefrø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...