det er berre mordi Skrevet 1. juni 2012 #26 Skrevet 1. juni 2012 Man skal ikke kimse av sen fredagshumor;)
Papegøyeblomst Skrevet 1. juni 2012 #27 Skrevet 1. juni 2012 Tjostolv er definitivt det snåleste navnet EVER Ellers var det en i oppveksten som het Arne Bjarne Bernt, og en ons som het Enrique Bjarne....
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. juni 2012 #28 Skrevet 1. juni 2012 Der hvor jeg kommer fra, er kombien Tjøstel-Per utrolig nok ganske vanlig.. :s
det er berre mordi Skrevet 1. juni 2012 #29 Skrevet 1. juni 2012 Tjostolv er definitivt det snåleste navnet EVER Ellers var det en i oppveksten som het Arne Bjarne Bernt, og en ons som het Enrique Bjarne.... Enrique Bjarne:D. Ha ha ha! Det er lite som topper det:)
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 1. juni 2012 #30 Skrevet 1. juni 2012 Tjostolv er definitivt det snåleste navnet EVER Ellers var det en i oppveksten som het Arne Bjarne Bernt, og en ons som het Enrique Bjarne.... Enrique Bjarne? Hahaha.. Nå lo jeg godt her Og til deg som reagerte på Tino; Tino er en forkortelse for navnet Augustin (muligens flere navn også)
skinnfilla Skrevet 1. juni 2012 #32 Skrevet 1. juni 2012 Jens konstantin og Niklas Torleif er søsken i nærområdet 7 og 4 år gamle
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #33 Skrevet 1. juni 2012 Perline og Lusine er vel to av de rareste jentenavnene jeg har hørt.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #35 Skrevet 1. juni 2012 Lykke. Det er det rareste navnet jeg vet, og verste, selv om det etter hvert er ganske vanlig. Det vrenger seg i magen min når jeg hører foreldre rope etter "Lykke". Enig. Lykke og Lycke, er ikke "navn" for meg.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #36 Skrevet 1. juni 2012 Rareste vet jeg ikke, men jeg biter meg fort merke i litt kreative stavemåter på navn. Mickael Christopfher Schamilla ( jeg tror ikke ungen ble hetende det.) Khennet Matihas
Tieran Skrevet 1. juni 2012 #37 Skrevet 1. juni 2012 Tjønn. (jentenavn) Blæh, det vrenger seg i meg når jeg tenker på det navnet!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 2. juni 2012 #40 Skrevet 2. juni 2012 Leste på et navneforum for en del år siden om ei som syns Strutle var et så vakkert navn, trur det er det rareste jeg har hørt noen gang. I følge henne var det visst et gammelt norsk navn som hadde dødd ut. Kanskje ikke så rart eller? Og søstra sku vistnok hete Hufsa. Det er jo hun skumle i mummidalen? eller? Strutle og Hufsa tror jeg er definitivt de rareste jeg har hørt. Lodvar og Roleif er også rimelig rare.... syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #41 Skrevet 2. juni 2012 Førstplassen går til Ekstase, stakkars barn.... Ellers reagerte jeg på Sune som litt rart.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #42 Skrevet 2. juni 2012 Jeg kjenner et tysk søskenpar som heter Berit Reidun og Birger Ingvald. Syns komboen er litt spesiell. Foreldrene ville gi barna norske navn siden de har hytte i Norge og er her veldig mye. I tillegg snakker de valdresdialekt med tysk tonefall.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #43 Skrevet 2. juni 2012 På date my mom var det en som hadde gitt datterene sin navnet diemond champagne
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #44 Skrevet 2. juni 2012 Synes rareste navn JEG har hørt er Ea. Altså, det er noe som heter Andrea, Mathea, men Ea?? Hva er vitsen med å sette to vokaler sammen til et navn? Så er det kult når man tar et navn, fjerner en bokstav derfra og tror de er så veldig originale. For eksempel, Elea. WHat? Heter selv Elena, og hver gang jeg ser navnet Elea så ser det ut som skrivefeil.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #45 Skrevet 2. juni 2012 Erik Jimmi Ragnar og Løvetann + at jeg mener jeg leste om en som het Kay Jack en gang...
Serepta Skrevet 2. juni 2012 #46 Skrevet 2. juni 2012 Ekstase topper nok lista her også. Og jeg vet om en dame som heter Gurly. På klingende bergens blir det bare så ...mye.
Musemorbr / Skrevet 2. juni 2012 #47 Skrevet 2. juni 2012 Det er noen gamle damer her i landet som heter Benny. Ellers var det ei nyfødt i avisa som nok har ei mor med dysleksi, for hun skulle hete Michaelela Marle.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #48 Skrevet 2. juni 2012 Jeg kjenner også ei Frida Mercedes. Hun skulle hete bare Mercedes, men det ble ikke godkjent. Og ja, jeg vet at Mercedes er et jentenavn, men når begge foreldrene er urnorske, og digger det bilmerket - da blir det litt rart.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #49 Skrevet 2. juni 2012 Jeg møtte en dame som het Sol Schind. Og så har vi vel alle hørt om mannen Herverk Langballe.
Lettie Skrevet 2. juni 2012 #50 Skrevet 2. juni 2012 Det er noen gamle damer her i landet som heter Benny. Ellers var det ei nyfødt i avisa som nok har ei mor med dysleksi, for hun skulle hete Michaelela Marle. Tro meg, de kan ha dysleksi i avisene også! Husker det var flere feil i annonsen vår, jeg ble sååå flau..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå