Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Inspirert av snobbe-navn tråden. Jeg leste akkurat en avisartikkel om et par som ville kalle datteren sin Ekstase. Det syntes jeg var noe spesielt må jeg si. Ellers synes jeg heller ikke navnet Delight er særlig kledelig for en godt voksen mann... Flere?
☆☆☆ Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Perly og Perdis er fantastiske, for ikke å glemme Oldis Mye rart når oppkallingstradisjonen er sterk og jenta skal oppkalles etter bestefar Per eller Ole...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Arian (Aryan Nations, liksom. Huff.....) Crisander / Carosander og slikt tull Evola ("Var det Ebola du da?"
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Jeg reagerte også ganske kraftig på Ekstase. Ellers må jeg nok si at Carosander ligger svært høyt på den lista.
Lettie Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Møtte en gang en dame som het Lovely Og husker avisa skrev om rare navn og om en dame som het Puppi Mentzen Ps: Chrisander er da ikke så rart.. Carosander derimot fikk jeg hakaslepp over da jeg så fødselannonsen (jeg som er ganske rund i kantene ang navn). Søskna hadde også spesielle navn. Endret 1. juni 2012 av Lettie
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Milo, Milan, Brage, Tino.. not my cup of tea!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 Å gi barnet sitt navnet Ekstase er sÅ nære barnemishandling at det er skummelt. Jeg blÅser i om foreldre forbinder det med lykkerus. De fleste fÅr assosiasjoner til sex. De kunne like gjerne ha kalt henne Orgasme. Tenk hvordan dette stakkars barnet skal fÅ det hver gang hun møter nye mennesker: - Hei, jeg heter Martin. Hva heter du? - Ekstase - Hahaha....hæ? - Ekstase. - Nei, seriøst...Hva heter du? - Ekstase! Tror det er det rareste navnet jeg har hørt. La oss hÅpe jenta er født med en selvtillit som gjør at hun kommer seg helskinna gjennom puberteten...
Magia Skrevet 1. juni 2012 #9 Skrevet 1. juni 2012 Jeg tenkte ikke tanken på orgasme... Sikker på at de fleste tenker i de baner? For all del, spesielt navn, men orgasme??
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #10 Skrevet 1. juni 2012 Milo, Milan, Brage, Tino.. not my cup of tea! Syns det er litt morsomt at du blander et norrønt gudenavn med et vaskemiddel, deler av et italiensk fotballag og et halvt italiensk guttenavn i tekoppen din! Litt "eventyrblanding" over det liksom..
jente_80 Skrevet 1. juni 2012 #12 Skrevet 1. juni 2012 Hørte om en gutt som ble døpt Ola Lodmund. Har aldri hørt Lodmund før.... hihi
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #13 Skrevet 1. juni 2012 Milo, Milan, Brage, Tino.. not my cup of tea! Haha! Takk. Det uttrykket likte jeg
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. juni 2012 #14 Skrevet 1. juni 2012 Kurt Bob Kåre Jonny Bjørn- på en og samme person. Nei, jeg tuller ikke, og ja, jeg har sett legitimasjon som beviste det hele. Og han fikk det fra foreldra. De hadde visst egentlig tenkt å kalle ham en eller annen matematisk formel (!), men fikk da ikke lov til det (oooh, så rart..)..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #15 Skrevet 1. juni 2012 Oscar Bellamy og Nathaniel Chrisander.. Stakkars små.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #16 Skrevet 1. juni 2012 Lykke. Det er det rareste navnet jeg vet, og verste, selv om det etter hvert er ganske vanlig. Det vrenger seg i magen min når jeg hører foreldre rope etter "Lykke".
Von Hertelhofen Skrevet 1. juni 2012 #18 Skrevet 1. juni 2012 Gottskalk (fornavn) møtte ei som heter solveig sheit engang! Hihi, vanskelig å holde seg alvorlig da.
Appelsindyret Skrevet 1. juni 2012 #20 Skrevet 1. juni 2012 Jeg tenkte ikke tanken på orgasme... Sikker på at de fleste tenker i de baner? For all del, spesielt navn, men orgasme?? er vel heller at hvis du sier det på engelsk blir det jo samme navnet som party-dopet extacy?
mamma&mamma Skrevet 1. juni 2012 #21 Skrevet 1. juni 2012 Lykke. Det er det rareste navnet jeg vet, og verste, selv om det etter hvert er ganske vanlig. Det vrenger seg i magen min når jeg hører foreldre rope etter "Lykke". Lykke er jo storesøsteren til Ekstase.
Mrs. Kaizer Skrevet 1. juni 2012 #22 Skrevet 1. juni 2012 Leste en fødselsannonse en gang: Erle og Lerke har fått en lillesøster; Vibe. Litt for mye fugl for meg, tenkte jeg da..
det er berre mordi Skrevet 1. juni 2012 #24 Skrevet 1. juni 2012 Leste i avisa om ei jente som fikk navnet Luft i fjor. Hun føler seg sikkert spesiell..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. juni 2012 #25 Skrevet 1. juni 2012 "Du er som Luft for meg"- hehehe.. Ooooh, nå bør jeg gå og legge meg snart, merker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå