Gå til innhold

Fødte naken - flau...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha! Så gøy å lese andres fødselshistorie !

Med siste friskt i minne;

Hadde vel en knapp kneppet på kjortelen, så anser meg som anstendig kledd for fødsel å være 😆

Vannet gikk med et smell, bokstavlig talt, og over hele jordmora som satt strategisk plassert mellom bena mine🙈

Hun var våt fra hodet til livet og prøvde febrilsk å tørke brillene og ta i mot baby på samme tid😂

Haha, jeg dør 😂😂😂 ser for meg jordmor 😂😂

Anonymous poster hash: de160...f46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg prøvde å presse ut ungen og å holde igjen bæsjen på same tid med nr to. Fekk klar beskjed om at det ikkje gjekk an, vart faktisk veldig flau over lukta....Men jordmora kunne vel skylde seg sjølv sidan ho ikkje spurte om eg ville ha klyster😂. Det fekk eg med førstemann, men skjønte vel ikkje heilt kvifor før etter fødsel nr to. Så spurte fint å få klyster med nr 3😄. Hugsar ikkje om eg var naken? Hadde sikkert sånn sjukehusskjorte på meg. Fødsel nr tre var tvillingar og då måtte eg ha epidural. Så sivilisert oppførsel har eg aldri hatt under fødsel før, både med nr 1 og 2 har eg unnskulda meg i dei korte pausene mellom riene, fordi eg var alvorleg bekymra for hørselen til alle i rommet😂😂. Etter førstemann hadde eg gangsterne i Lungene faktisk. Trudde ikkje det gikk an.😂😂😂.

Anonymous poster hash: bb86f...de7

Skrevet

Gangstere i Lungene faktisk...meinte gangsperre...

Skrevet (endret)

Ler meg skakk! 

Jeg hadde sykehusskjorte, med en knapp kneppet igjen. Dydig, med andre ord :P

Jeg hadde en langtekkelig fødsel og kom med mange saftige utsagn, men ifølge samboeren min var det morsomste når jeg lå å presset, var temmelig fjern av lystgassen mens jeg brølte " DET ER GODT Å KJENNE AT MAN LEVEEEEER".

Var veldig glad i den lystgassen og hadde visst sagt at vi måtte skaffe oss en sånn. Å føde var det mest sinnsyke og fantastiske jeg har gjort, gleder meg til neste gang! FOR ett adrenalinkick :D

Endret av Mumua
Skrevet

Eg prøvde å presse ut ungen og å holde igjen bæsjen på same tid med nr to. Fekk klar beskjed om at det ikkje gjekk an, vart faktisk veldig flau over lukta....Men jordmora kunne vel skylde seg sjølv sidan ho ikkje spurte om eg ville ha klyster😂. Det fekk eg med førstemann, men skjønte vel ikkje heilt kvifor før etter fødsel nr to. Så spurte fint å få klyster med nr 3😄. Hugsar ikkje om eg var naken? Hadde sikkert sånn sjukehusskjorte på meg. Fødsel nr tre var tvillingar og då måtte eg ha epidural. Så sivilisert oppførsel har eg aldri hatt under fødsel før, både med nr 1 og 2 har eg unnskulda meg i dei korte pausene mellom riene, fordi eg var alvorleg bekymra for hørselen til alle i rommet😂😂. Etter førstemann hadde eg gangsterne i Lungene faktisk. Trudde ikkje det gikk an.😂😂😂.

Hahah den var fin, gangstere i lungene😂😁😂😁

Anonymous poster hash: a1f22...a61

Skrevet

Hva er egentlig greia med den sykehusskjorta. Husker medcførstectok jeg den av hele tiden, men plutselig var den på igjen. Tok den av i hvertfall 5 ganger. Kan ikke huske å ha tatt den på noen gang. Lurer på om jordmor var litt blyg siden den måtte på. De andre 2 fødselene gikk så fort at der slapp jeg skjorta.

Anonymous poster hash: b030f...281

Skrevet

Tja.. Jeg var naken nedentil fra jeg ble trillet i ambulansen,og vet helt sikkert at dyna ikke låg riktig når vi kom frem så rumpa mi ble blottet for alle vi trillet forbi (jeg var veldig opptatt med å for all del ikke presse, så kunne ikke rette på det selv akkurat).. Fødte med singlet og bh på (absolutt ikke tid til å styre med sykehusskjorte), men vrengte alt av i det ungen var ute :P klart til å få han opp på brystet :D og der og da tenkte jeg ikke over at jeg var kliss naken.. Er nok helt helt normalt men må innrømme at jeg også i ettertid har syntes det var litt flaut.. Hadde vært mer greit hvis jeg hadde hatt en skjorte på selvom jeg likevel ville hatt den åpen :P

Anonymous poster hash: 82c80...e52

Skrevet

Jeg synker i ett sort hull hver gang jeg tenker på fødselen min i vann 😆.

Jeg var så jævlig forstoppet i hele svangerskapet. Dette med at tarmen tømmer seg før fødsel gjaldt ikke for min del. Min vakre og idylliske vannfødsel ble ikke fult så idyllisk da jeg dreit hele tiden. Du vet når du må bæsje og det kommer ut masse bittesmå harde klumper? Se for deg dette i vann! Jordmor fanget bæsjen min med håv i badevannet og i ettertid er jeg faktisk litt flau over alt mannen har sett😆

Anonymous poster hash: 34614...523

Jeg husker faktisk at noen av disse små slibrige klumpene prøvde å snike seg inn i armhulen min. Husker det så godt ettersom jordmor kom med håven og prøvde å fange dritten men den sneik seg unna. Husker jeg ble litt irritert på henne fordi hun drev liksom å fiklet borti armen min flere ganger😂.

Haha der og da dreit jeg bokstaveligtalt litt i at jeg bæsja. I ettertid sank verdigheten min ett par hakk😂.

Venninner har spurt meg om jeg bæsjet under fødselen å hver gang ser min mann ned i bakken som en underkuet surikat. Jeg tolker hans stillhet og manglende blikkontakt som en liten traume etter alt sammen 😂. Vi har aldri snakket om det etterpå men blikket hans sier liksom alt om hva han prøver å fortrenge.

Skrevet

Naken! Tvillinger, så det var mye folk. Alt mulig kom ut alle veier, og jeg gaula som bare juling. Sånn skal det være :)

Anonymous poster hash: 4130d...2af

Skrevet

Jeg fikk så latterkrampe av lystgassen, at jeg så vidt klarte å presse. Jeg grynta som en gris mens jeg lo! Jeg lo og lo, pressa litt, fortsatte å le, pressa litt til.. Var så sliten etterpå, at jeg sovna mens han ble veid og målt. Var så flau etterpå, jeg må jo ha fremstått som en idiot.

Anonymous poster hash: ffffe...079

Skrevet

Jeg husker faktisk at noen av disse små slibrige klumpene prøvde å snike seg inn i armhulen min. Husker det så godt ettersom jordmor kom med håven og prøvde å fange dritten men den sneik seg unna. Husker jeg ble litt irritert på henne fordi hun drev liksom å fiklet borti armen min flere ganger😂.

Haha der og da dreit jeg bokstaveligtalt litt i at jeg bæsja. I ettertid sank verdigheten min ett par hakk😂.

Venninner har spurt meg om jeg bæsjet under fødselen å hver gang ser min mann ned i bakken som en underkuet surikat. Jeg tolker hans stillhet og manglende blikkontakt som en liten traume etter alt sammen 😂. Vi har aldri snakket om det etterpå men blikket hans sier liksom alt om hva han prøver å fortrenge.

Hahahhahah😂😂😂 Underkuet surikat!!! 😂😂😂 Har nylig operert i magen, og prøver å ikke le, men sånne historier gjør det jo umulig! 😜

Anonymous poster hash: fcf45...7a2

Skrevet

😂😂

Anonymous poster hash: a13f7...a21

Skrevet

Morsom tråd! Er det slik at alle driter på seg under fødsel? Eller kan man være så heldig å slippe unna det? :P 

Anonymous poster hash: e5a10...c81
Skrevet

Morsom tråd! Er det slik at alle driter på seg under fødsel? Eller kan man være så heldig å slippe unna det? :P

Spør om å få klyster før du føder. Det har funka for meg iallefall.

Skrevet

Jeg gjorde ikke det med de to første, men siste derimot 😛 Han første spurte jeg etterpå, siden dette var noe jeg hadde tenkt på i forveien. Med nr to så var fødselen stående, så da hadde jeg oppdaget det selv i tilfelle. Men nr 3 så merket jeg det ikke selv, men med bremsespor i bleien etterpå, så sa det seg på en måte selv 😉 Men jeg er nok ikke den første nei 😉

Anonymous poster hash: a13f7...a21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...