Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #26 Skrevet 12. mai 2012 Ikke bare var jeg naken når jeg trykket ut den ungen, men jeg mener å huske jeg var naken når de i full fart trillet meg i seng ned korridoren, inn i heisen og inn på operasjonssalen. En jordmor satt mellom mine skrevende bein med halve hånden oppi meg för å stoppe blödningen min..... :-D
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 12. mai 2012 #27 Skrevet 12. mai 2012 Hahahahaha dagens latterkick. Jeg fødte også naken.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 12. mai 2012 #28 Skrevet 12. mai 2012 Når pressriene kom brølte jeg på hardt bergen-dialekt: " Nå rævnar hele ræven hær!!!" Jeg var nok et elegant syn. Jeg hadde sykehusskjorten, men den ble kneppet opp. Ellers naken. Sjelden man hører om noen som føder påkledd Enda godt at de er vant til det. For her var det fullt innsyn inn i "pedersgaten" i mangfoldige timer. Ikke tenkt over det noe særlig før nå. Oh well!
Bee&Alie Skrevet 12. mai 2012 #29 Skrevet 12. mai 2012 Tror det er mange som føder naken. Det er helt naturlig. Under fødselen min så måtte jeg tømme blære under pressriene, så ble satt på en slik dostol. Da måtte jeg jammen meg bæsje også. Det kom veeeldig mye ut og jordmødrene måtte lukke opp vinduet. DET var flaut det!!! Må bare spørre, men var mannen din eller andre enn jordmødrene tilstedet da? Hahaha. Ja, to jordmødre og mannen min satt rett foran meg og holdt meg i hendene mens jeg gråt og ropte at dette er sååå flaut Altså, det var bare mannen min som holdt meg i hånda altså Hahaha morro! ;p Kan garantere at noe sånt vil skje meg også Mannen ville ikke blitt sjokkert!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #30 Skrevet 12. mai 2012 Tror det er mange som føder naken. Det er helt naturlig. Under fødselen min så måtte jeg tømme blære under pressriene, så ble satt på en slik dostol. Da måtte jeg jammen meg bæsje også. Det kom veeeldig mye ut og jordmødrene måtte lukke opp vinduet. DET var flaut det!!! Må bare spørre, men var mannen din eller andre enn jordmødrene tilstedet da? Hahaha. Ja, to jordmødre og mannen min satt rett foran meg og holdt meg i hendene mens jeg gråt og ropte at dette er sååå flaut Altså, det var bare mannen min som holdt meg i hånda altså Hahaha morro! ;p Kan garantere at noe sånt vil skje meg også Mannen ville ikke blitt sjokkert! Men det verste er at jeg gruet meg så til å kanskje bæsje under fødselen og bæsjet nesten ikke med mannen i samme hus hjemme. Og ikke prompet jeg foran han heller. Det gjorde jeg jo så klart masse etter fødselen, var umulig å holde igjen med så mange sting Ler av det nå da, men var så flaut når de måtte lukke opp vinduene. Også bråket det når jeg bæsjet også, klarte ikke å stoppe siden jeg var midt i en pressrie
81-Mamma<3<3 Skrevet 12. mai 2012 #31 Skrevet 12. mai 2012 Ha,ha.. jeg bæsjet og!!! Fikk klyster, noe som resulterte i diaré hele fødselen! Så jeg fikk inn en dostol! Stod i prekestol under riene, og satt på stolen og bæsjet i pausene :s Mannen var med ja! Men jeg hadde forsikret meg på forhånd om at han var klar over at slik kunne skje. Og det var han. Jeg har faktisk aldri skjemtes over det! Er liksom unntakstilstand når det er fødsel! (jeg hadde på sykehusskjorte. Tror den ble knappet opp etterpå..)
Bee&Alie Skrevet 12. mai 2012 #32 Skrevet 12. mai 2012 Tror det er mange som føder naken. Det er helt naturlig. Under fødselen min så måtte jeg tømme blære under pressriene, så ble satt på en slik dostol. Da måtte jeg jammen meg bæsje også. Det kom veeeldig mye ut og jordmødrene måtte lukke opp vinduet. DET var flaut det!!! Må bare spørre, men var mannen din eller andre enn jordmødrene tilstedet da? Hahaha. Ja, to jordmødre og mannen min satt rett foran meg og holdt meg i hendene mens jeg gråt og ropte at dette er sååå flaut Altså, det var bare mannen min som holdt meg i hånda altså Hahaha morro! ;p Kan garantere at noe sånt vil skje meg også Mannen ville ikke blitt sjokkert! Men det verste er at jeg gruet meg så til å kanskje bæsje under fødselen og bæsjet nesten ikke med mannen i samme hus hjemme. Og ikke prompet jeg foran han heller. Det gjorde jeg jo så klart masse etter fødselen, var umulig å holde igjen med så mange sting Ler av det nå da, men var så flaut når de måtte lukke opp vinduene. Også bråket det når jeg bæsjet også, klarte ikke å stoppe siden jeg var midt i en pressrie Hahahaha! Dagens latterkikk her..sorry altså! Huff.. Jeg er selv redd for å bæsje på meg under fødselen.. (enda jeg ellers egentlig ikke har et så anstrengt forhold til bæsjing, prumping osv.) Så skjønner det var flaut der og da.. Om 8 uker har garantert jeg også en sånn historie å komme med!! ...midt i en pressrie! Stakkar..
Appelsindyret Skrevet 12. mai 2012 #33 Skrevet 12. mai 2012 hahaha! Herregud nå måtte jeg bare le! Dagens latter-kikk ja
Bee&Alie Skrevet 12. mai 2012 #34 Skrevet 12. mai 2012 Hahaha! "nå rævner hele ræven min her" Ler så jeg griner av å lese her!!! Men samtidig gruer jeg meg litt til om 8-ish uker da det blir min tur!! (førstegangs) ...ooooh looord!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 12. mai 2012 #35 Skrevet 12. mai 2012 Hahaha! "nå rævner hele ræven min her" Ler så jeg griner av å lese her!!! Men samtidig gruer jeg meg litt til om 8-ish uker da det blir min tur!! (førstegangs) ...ooooh looord! Hahaha! Det kommer til å gå så fint så! Du får bare komme med dine egne gullkorn når det er overstått Merkelig hva man lirer av seg haha!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #36 Skrevet 12. mai 2012 Jeg var også klissnaken ved min andre fødsel! Tenker ikke over det... Når det er sagt så er jeg en veldig sjenert person når det gjelder nakenhet, selv om jeg er slank SKJULER jeg meg i svømmehallen, og tar ikke av bikinien i dusjen....hater puppene mine...., men under fødselen så hadde jeg ikke brydd meg om hele verden så på..jenta skulle ut fort for min del!!! hehe
Bee&Alie Skrevet 12. mai 2012 #37 Skrevet 12. mai 2012 Hahaha! "nå rævner hele ræven min her" Ler så jeg griner av å lese her!!! Men samtidig gruer jeg meg litt til om 8-ish uker da det blir min tur!! (førstegangs) ...ooooh looord! Hahaha! Det kommer til å gå så fint så! Du får bare komme med dine egne gullkorn når det er overstått Merkelig hva man lirer av seg haha! Ohh yes i will! Dere skal få høre mine også ;p Siden det er så mange som har slike historier, så trenger jeg ikke bli så flau heller ;p Dette blir en fødende i Oslo, med noen helv... gloser på Trøndersk! ;p
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 12. mai 2012 #38 Skrevet 12. mai 2012 Hahaha! "nå rævner hele ræven min her" Ler så jeg griner av å lese her!!! Men samtidig gruer jeg meg litt til om 8-ish uker da det blir min tur!! (førstegangs) ...ooooh looord! Hahaha! Det kommer til å gå så fint så! Du får bare komme med dine egne gullkorn når det er overstått Merkelig hva man lirer av seg haha! Ohh yes i will! Dere skal få høre mine også ;p Siden det er så mange som har slike historier, så trenger jeg ikke bli så flau heller ;p Dette blir en fødende i Oslo, med noen helv... gloser på Trøndersk! ;p Haha vi gleder oss! Det blir nok en strålende god historie Forøvrig klarte jeg også å si til samboer : " Herregud så trekantet du ser ut i dette lyset..Feiler deg?"
Bee&Alie Skrevet 12. mai 2012 #40 Skrevet 12. mai 2012 Hahaha! "nå rævner hele ræven min her" Ler så jeg griner av å lese her!!! Men samtidig gruer jeg meg litt til om 8-ish uker da det blir min tur!! (førstegangs) ...ooooh looord! Hahaha! Det kommer til å gå så fint så! Du får bare komme med dine egne gullkorn når det er overstått Merkelig hva man lirer av seg haha! Ohh yes i will! Dere skal få høre mine også ;p Siden det er så mange som har slike historier, så trenger jeg ikke bli så flau heller ;p Dette blir en fødende i Oslo, med noen helv... gloser på Trøndersk! ;p Haha vi gleder oss! Det blir nok en strålende god historie Forøvrig klarte jeg også å si til samboer : " Herregud så trekantet du ser ut i dette lyset..Feiler deg?" Hahahaha!! MORRO!!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #41 Skrevet 12. mai 2012 Førstemann fødte jeg med sokkene på og ellers intet, og andremann ble presset ut av en splitter naken mamma som sur og misfornøyd hadde kravlet seg opp av badekaret fordi det ikke var noe særlig, men som ikke kom på at å kle på seg var en god ide - sprada rundt uten en tråd og hang i prekestolen okke som Betyr virkelig ingenting i den store sammenhengen.
Lullunutu Skrevet 12. mai 2012 #42 Skrevet 12. mai 2012 Med andre mann fødte jeg på alle 4, men rompa til værs, husker jeg tenkte at jeg måtte bæsje under riene, noe jeg tydeligvis gjorde siden de tørket meg, men de var diskre og flinke, ikke noe de ikke har sett før :-) Skjorta var åpen, og husker de holdt igjen hode flerefoldige ganger, så tilslutt ga jeg opp, sa "nå snur jeg meg, jeg orker ikke mer". Da sier de at hode er ute, så jeg presset på og fikk ta imot babyen selv <3 Fantastisk :-) Første gangen lå jeg også med oppkneppet skjorte og det kommer jeg nok til å gjøre denne siste gangen også... Mulig jeg drister meg til å føde kliss naken i badekar, bare for å prøve noe nytt ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #43 Skrevet 12. mai 2012 Ha ha ha ha, dette ble dagens beste latter:-) Utrolig artig å lese, og enda bedre å se at det meste faktisk er vanlig under en fødsel! To av mine tre fødsler har vært styrtfødsler, og ting har gått fort i svingene for å si det sånn..... Hva jeg hadde på meg eller ikke kan jeg ikke huske å ha tenkt på engang, enda jeg hater å kle av meg foran andre ellers... Det jeg derimot husker veldig godt er at jeg bæsja da jeg fødte siste.....:-( Begge mine styrtfødsler startet med vannavgang, sterke rier og diarè..... god kombo...... Med første var diarèen ferdig før pressriene kom, men med siste kom pressriene så og si med en gang.... Ikke lett å holde igjen da, skal jeg si dere.......;-) Det stinka noe aldeles forferdelig, og faktisk ble jeg innmari flau på tross av noen vannvittig smerter....
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #44 Skrevet 12. mai 2012 Jeg fødte naken, og har ikke tenkt noe over det i ettertid. Var først i badekaret, men når jeg var ferdig var jeg så varm og sliten at jeg orket ikke å begynne å styre med noe påkledning. Det er helt naturlig, og ikke noe du trenger å være flau over! Kos deg, og gratulerer så mye som mamma
OssTre<3 Skrevet 12. mai 2012 #45 Skrevet 12. mai 2012 Jeg bare elsker denne tråden!;D Ler så jeg nesten tisser meg! Kjempe artig og høre hvordan en fødsel egentlig er, og hvor OK det er å drite seg ut *bokstavelig talt*
Galskapens overhode Skrevet 12. mai 2012 #46 Skrevet 12. mai 2012 med siste gikk fødselen så fort, og alt var så intenst vondt... jeg stod naken på gulvet og spyddde oppi sengen min... selv om mannen stod klar m pappbeger... jeg dytta ham bare unna...
Kæmma og trultene Skrevet 12. mai 2012 #47 Skrevet 12. mai 2012 Hahahahaha heeeerreguuuud så bra tråd Med min første husker jeg at jeg var naken for jeg kom fra badekaret, sto på alle fire i senga og bedyra gang på gang at jeg ikke måtte spy mens jeg spøy ivei i pappbegeret sambo holdt...hue er ikke helt med akkurat da hehe. Fikk klyster og satt på do og bæsja mens sambo holdt den strømbryteren som regulerer stømstyrken (smertelindrgingen) og skrudde febrilsk etter riene hehe huff. Flaut... Men andremann kom pressriene så brått st jeg ikke rakk å tisse da jeg måtte, så den ene jordmora måtte hoppe unna med et "oopsann" hehe. Da hadde jeg sykehusskjorte på som de måtte bytte da hu var ute for jeg hadde visst fått bæsj på den uten at jeg merka det engang. I tilleg sier sambo at jeg kjefta huden full på jirdmor fordi jeg ville ha epidural(hadde ingen smertelindring da) og hun lurte meg og ga meg bare saltvann i hånda. Da hun hadde satt den, ble jeg sint igjen og hylte at jeg skulle faen ikke ha noen medisiner, og hva er det du driver med...hehe huff. Lurer på hva jeg skal gjøre denne gangen...
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 12. mai 2012 #48 Skrevet 12. mai 2012 HAHAHA! Jeg ler! Jeg fødte med oppkneppa skjorte. Kan ikke huske hvordan den åpna seg for plutselig var den bare åpen Jeg sa ingenting før etter fødselen når jeg fikk lira ut av meg "det føles ut som fitta mi sprakk!" Var sikker på at jeg skulle banne og skrike, men gikk for fort
Gjest Miryks Skrevet 13. mai 2012 #49 Skrevet 13. mai 2012 Herregud, tørker tårer her og prøver å forklare eldstejenta hva jeg ler sånn av. Uansett, med første fødte jeg med åpen sykehusskjorte. Husker jeg lå der, pressa og plutselig kjenner jeg at det renner noe. Ut av rompa. "..du bæsja akkuat" hvisker gubben til meg. "Det driiiiit æ i!!!!" ropte jeg tilbake. Til min ekstremt store irritasjon, så lo alle sammen av ordvalget mitt. Med andre så dreit jeg ikke før han var nesten ute. Hodet stod i åpningen, og jeg kjente at det kom noe ut av toern. Jeg var passe fjern på lystgass, og snøvler "Jammen så fjærn nu den der driten da, ungen min skal ikke fødes inn i en verden med mannskit!". Når jordmora kom med den varme kluten for å tørke bort bæsjen, sank jeg visstnok helt sammen og sa "Oi...Det føles jo ganske godt", mens jeg slapp lystgassnasja og ble rar i blikket, som gubben har beskrevet det (o: Noe jeg husker selv, er at det var så jævlig vondt når hun for N'te gang skulle sjekke åpningen. "å guuuud, nu begynner ho faen mæ igjen me de der jævla fingran sine! Andreaaaas, gjør nåkka!!" freste jeg mot ham. Han så unnskyldene på jordmor, som smilte tilbake. Jeg har aldri skult så hardt på noen i hele mitt liv, uten at det har hatt noen innvirkning (o: Laga av stål, de der jordmødrene! Jeg presterte å bæsje ETTER fødselen også. Jeg lå med lillemann på brystet, og kjente at jordmora begynte å knø baki der. "Tørker bare bort litt bæsj, du var ikke helt tom" sa hun, og dukket ned igjen. Først da ville jeg synke ned i et hull.
Gjest AnneS Skrevet 13. mai 2012 #50 Skrevet 13. mai 2012 Hahaha!! Jeg ler så jeg griner!! Keep'em comming!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå