stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 25. april 2012 #76 Skrevet 25. april 2012 Oi, dette hørtes helt utrolig ut! Gratulerer så mye!!! Tenk at det gjemte seg en liten baby i magen din=) Heldige du! Kos deg masse den korte tiden som er igjen. Snart har du en liten gutt eller jente i armene dine.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #77 Skrevet 25. april 2012 haha... må bare le. Dette ble rett og slett idiotisk! Menmen.. du får få et gratulerer likevel Hvordan i heiteste helvette har du klart å gå rundt med en baby i magen uten å være klar over det. Snakker om lite kjennskap til kroppen sin! Og forresten.. Er du smellfeit? En normalvektig person ville dette nemlig vist veldig godt på, liten mage eller ei..
OnTheRun Skrevet 25. april 2012 #78 Skrevet 25. april 2012 Hvorfor sier du det? Veldig frekt og unødvendig syns jeg. Hun trodde ikke hun kunne få barn og kjente kroppen sin godt nok til å lure på om hun hadde kreft. Babyen er også veldig liten. Barnet er velkommen og da er det jo helt fantastisk det som har skjedd. Gratulerer HI! Det må være et utrolig sjokk, men kommer helt sikkert til å gå kjempefint.
Magia Skrevet 25. april 2012 #79 Skrevet 25. april 2012 Oi oi! Gratulerer For en utrolig historie. Og for et sjokk det må være! Håper fødsel og alt går bra Lykke til!
cheni Skrevet 25. april 2012 #80 Skrevet 25. april 2012 Bra tøff bak anonymknappen ja! Frekke kvinnfolk! Gratulerer HI!!!
Fruen i huset Skrevet 25. april 2012 #81 Skrevet 25. april 2012 Du skal vel være passelig feit (unnskyld uttrykket) viss du ikke merker at du plutselig har fått en enorm kul på magen. I tillegg sparker jo ungen ganske tydelig etterhvert.. Nei, det der har jeg liten tro på... Har en venninne som venter nr 4, hun har ikke hatt mage med noen av barna. Man kan ikke se at hun er gravid overhodet.. Hun er høy og tynn. Jeg er også høy og tynn, men får vanlig gravidmage.
Singelmamma <3 <3 Skrevet 25. april 2012 #83 Skrevet 25. april 2012 Tusen takk for gratulasjonene Skal ringe til jordmor i morgen, og må ta kontakt med Nav også. Arbeidsgiver må vel også få beskjed, skal de ha noe skjema eller bevis? Jeg får ikke tak i fastlegen min. Hvordan ser et bevis på termindato ut som jeg skal ha med til Nav? Jeg har ikke kjent noen luftbobler i magen i dag.... Hvordan kan jeg vite at alt er bra med babyen? Jeg føler meg overhode ikke gravid på noen måte, og det er mildt sagt veldig rart å skulle påstå det overfor fremmede....for så vidt bekjente også :-P
TurboJenny87 Skrevet 25. april 2012 #84 Skrevet 25. april 2012 Haha så stilig:D Gratulerer så mye! Jeg sitter her gravid i 30 uke med stor mage som hopper hit og dit av den lille som spreller som bare det. Så for meg er det helt utrolig at du er 35 uker og ikke har merket noe.Det viser bare hvor forskjellige vi er og hvor ulike svangerskap kan være... Så gøy! Fikk du med deg et ark fra ultralyden med ulike mål og slikt? Jeg fikk jordmor til å signere på dette som jeg leverte til NAV.
Izabella07 Skrevet 25. april 2012 #85 Skrevet 25. april 2012 Vel for å svare alle dere som aldri har hørt om kreft som gjør at kroppen skiller ut hcg, så finnes det faktisk. Jeg har vært på sykehuset idag og endelig fått avklarta t det IKKE er kreft. Men har også fått vite den siste tiden at de skal holde øye med meg da det faktisk finnes sjeldne krefttyper (som da setter seg på eggstokker, livmor etc nedi der) som skiller ut hcg. Men de ser det da fort på hcg nivået. det vil stige drastisk over kort tid, og komme opp i over 1000 uten at man kan se noe som helst tegn til graviditet i livmoren. Så ja, det går ann å ha kreft og teste positivt for hcg både i urin og blod. Når det gjelder det å ikke vite at en er gravid, så tror jeg så gjerne at folk kan oppleve det. vet om ei som ikke fant ut hun var gravid før hun var 7 mnd på vei. Hun stusset ikke på at hun ikke hadde mensen og at kroppen var litt rar da hun enda var i ammeperioden. For min del så kjenner jeg svangerskapene så inni helsikes godt på kroppen, at jeg hadde merket det veldig fort
Singelmamma <3 <3 Skrevet 25. april 2012 #86 Skrevet 25. april 2012 Haha så stilig:D Gratulerer så mye! Jeg sitter her gravid i 30 uke med stor mage som hopper hit og dit av den lille som spreller som bare det. Så for meg er det helt utrolig at du er 35 uker og ikke har merket noe.Det viser bare hvor forskjellige vi er og hvor ulike svangerskap kan være... Så gøy! Fikk du med deg et ark fra ultralyden med ulike mål og slikt? Jeg fikk jordmor til å signere på dette som jeg leverte til NAV. JA, jeg fikk et ark med termindato og en vekstkurve. Holder det med denne overfor NAV?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #87 Skrevet 26. april 2012 Jeg syns dette lukter troll. Hvorfor ser ingen andre lunta?!
Gjest Mentha & Junior Skrevet 26. april 2012 #88 Skrevet 26. april 2012 Jeg har akkurat lest hele tråden, og er himmelfallen Gratulerer så masse! Det må ha vært litt av et sjokk for deg, stakkars, men dette blir jo så utrolig moro og koselig! Skjønner at det er mange tanker som surrer i hodet ditt nå, men husk at babyen trenger kun det mest essensielle i starten; et sted å sove (kan godt være i din seng), litt klesskift, bleier og mat. Et bilsete er også praktisk, men det kan du jo prøve å få låne, sånn at det blir lettere å komme seg hjem fra sykehuset (om du har bil da). Ikke stress med at du "må" ha ditt og datt. Babyen trenger kun deg den første tiden, alt annet vil falle på plass etterhvert. Og ikke glem at finn.no kan være en gullgruve for å finne barnevogn, stellebord ol Masse gode tanker til deg i denne spennende tiden!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #89 Skrevet 26. april 2012 Jeg syns dette lukter troll. Hvorfor ser ingen andre lunta?! Jo, tenkte tanken, men det får vi vel aldri vite.
TurboJenny87 Skrevet 26. april 2012 #90 Skrevet 26. april 2012 Haha så stilig:D Gratulerer så mye! Jeg sitter her gravid i 30 uke med stor mage som hopper hit og dit av den lille som spreller som bare det. Så for meg er det helt utrolig at du er 35 uker og ikke har merket noe.Det viser bare hvor forskjellige vi er og hvor ulike svangerskap kan være... Så gøy! Fikk du med deg et ark fra ultralyden med ulike mål og slikt? Jeg fikk jordmor til å signere på dette som jeg leverte til NAV. JA, jeg fikk et ark med termindato og en vekstkurve. Holder det med denne overfor NAV? Ja få jordmor eller fastlege til å signere på denne
Mor Stratos Skrevet 26. april 2012 #91 Skrevet 26. april 2012 Bare spør jordmor/lege om h*n kan skrive ut en terminbekreftelse til deg. Enklere blir det ikke.
Singelmamma <3 <3 Skrevet 26. april 2012 #92 Skrevet 26. april 2012 Takk for svarene, dere Jeg fikk snakka med legen i dag, og fikk bekreftet igjen at dette faktisk er sant. Legen har skvisa meg inn tidligere, og skal hjelpe med papirer. Jeg fikk også ringt NAV og de skal gi meg veiledningstime til tross for at de normalt ikke gjør det ved søknad om foreldrepenger. Så litt roligere til sinns nå. Har også fått kjøpt bilstol og skal kjøpe litt klær og håndduker/kluter i morgen. Her om dagen, i forvirrelsen, sto jeg og så på leker til alder 3+, men har sortert litt tanker nå og skjønner at det viktigste må på plass først... Nå gjelder det bare å finne ut hva jeg trenger den første tiden. PS! Jeg er ikke noe "forum-troll" , men jeg tar det som et tegn om at dere synes historia er like utrolig som meg selv - jeg hadde aldri trodd det var mulig å ikke skjønne at man er gravid. Jeg føler meg ikke gravid ennå. Tusen takk for alle gratulasjonene fra dere andre
Singelmamma <3 <3 Skrevet 26. april 2012 #93 Skrevet 26. april 2012 Kan jeg slette innlegget/tråden selv eller kan jeg be administrator gjøre det?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #94 Skrevet 26. april 2012 Hvorfor slette den? Kopier den over på et word-dokument og vis den til vesla når hun blir voksen;) Lykke til! Hvordan reagerte faren? Vet du hvem faren er, forresten?
Singelmamma <3 <3 Skrevet 26. april 2012 #95 Skrevet 26. april 2012 Jeg kom plutselig på at jeg er identifiserbar... nå som flere etterhvert vil få høre historia. Jeg vet hvem faren er og vi er heldigvis gode venner Han gleder seg
Singelmamma <3 <3 Skrevet 28. november 2012 #97 Skrevet 28. november 2012 Tenkte jeg bare skulle gi dere en oppdatering, hvis dere husker meg. Jeg fikk ei jente i juni, en rask og flott fødsel som utarta seg akkurat som svangerskapet - jeg visste ikke at den var i gang før jordmora undersøkte meg og fikk bakoversveis - 8 cm åpning. Jenta ble født 10 minutter etterpå. Jeg hadde bare litt ondt i ryggen. Det hele har vært en helt absurd og aldeles fantastisk opplevelse som jeg deler med alle jeg kommer i kontakt med. Min herlige, nydelige datter er snill som dagen er lang, og vi har det godt i lag. Pappaen er dog ikke tilstedeværende, men det gjør ingenting. Life is a box of chocolates, you never know what you're gonna get
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #98 Skrevet 28. november 2012 Ja, babyen er velkommen... men jeg har ennå litt vanskelig for å tro det, selv om jeg så babyen på skjermen, sett hjertet som slår og telt fingre på handa den vifta med... Jeg lå også med noe med strikk rundt magen for å høre fosterlyd (?) en halv time... Alt så normalt ut med babyen, men den var visst veldig liten. Jeg glemte å spørre om det er en jente eller gutt. Hva trenger man å kjøpe i første omgang... ? Bilstol? Hvor mye klær? Jeg syns dette lukter troll. Hvorfor ser ingen andre lunta?! Troll!! Hvem F glemmer å spørre om kjønn da ? Hele historien er bare tull fra ende til annen. Anonym poster: 2159a6376a12db721ab587e601ec4d86
Singelmamma <3 <3 Skrevet 28. november 2012 #99 Skrevet 28. november 2012 PS! Jeg glemte å fortelle at legen min skrev et eget brev "Til den det måtte angå" med bekreftelse at jeg faktisk var gravid. Til bruk overfor folk som kanskje ikke ville tru meg - arbeidsgiver, NAV, etc. Det er HELT FANTASTISK å være mamma. Jeg klyper meg selv i armen hver eneste dag og hvisker i øret til min herlige datter hvor høyt jeg elsker henne Jeg kommer til å være i mammatåka resten av livet
Singelmamma <3 <3 Skrevet 28. november 2012 #100 Skrevet 28. november 2012 Ja, babyen er velkommen... men jeg har ennå litt vanskelig for å tro det, selv om jeg så babyen på skjermen, sett hjertet som slår og telt fingre på handa den vifta med... Jeg lå også med noe med strikk rundt magen for å høre fosterlyd (?) en halv time... Alt så normalt ut med babyen, men den var visst veldig liten. Jeg glemte å spørre om det er en jente eller gutt. Hva trenger man å kjøpe i første omgang... ? Bilstol? Hvor mye klær? Jeg syns dette lukter troll. Hvorfor ser ingen andre lunta?! Troll!! Hvem F glemmer å spørre om kjønn da ? Hele historien er bare tull fra ende til annen. Anonym poster: 2159a6376a12db721ab587e601ec4d86 Jeg var i fullstendig sjokk, og spurte legen om hun var HELT sikker på at det var en EKTE baby der inne Jeg kan love deg at historia ER sann, men jeg skjønner skepsisen din fordi jeg hadde aldri trodd det var mulig om jeg ikke hadde opplevd dette selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå