maimora Skrevet 5. juni 2012 #76 Skrevet 5. juni 2012 Så gøy å bla gjennom sidene, fra trist beskjed på første side, til siste side der det ser ut til at det har gått bra. Supert! Og nå kommer jeg selvfølgelig til å følge med utviklinge, så du må bare holde oss oppdatert
b_a_b_y_ Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #77 Skrevet 25. juni 2012 Hei Da kommer en liten oppdatering Jeg er nå i uke 29 +2 og må vel sånn sett kalles høygravid, da tvilling-gravide ser ut som fullgått i uke 30 Med jentene mine går alt aldeles utmerket, helt utrolig egentlig. Man kan egentlig ikke se at dette syndromet har vært tilstede tidligere i svangerskapet. De er omtrent(ubetydelig forskjell) akkurat like store og samtidig ligger de akkurat på den vekten de skal etter hvor langt i graviditeten jeg er. Så dette kan bli 2 normalt store jenter om jeg klarer å gå lengst mulig Har vært på UL hver uke og sjekket vekst og blodgjennomstrømning, og alt er tipp topp hver gang. UL ble så satt ned til hver tredje uke og det har gjort meg litt nervøs....er jo vant til å få bekreftelse hver uke på at alt er bra og så skulle jeg plutselig vente i 3 uker Men har klart å holdt roen og kjenner jo at de sparker godt fra seg hver dag. Skal i vei nå på torsdag og rågleder meg!! Når det gjelder meg selv har jeg hatt et flott svangerskap frem til nå, er i fin form, ikke bekkenplager å snakke om, sover godt på natten osv. Klarer det meste enda, har bestemt meg for det også. Bærer han på 2 år opp trapper hvis det trengs og tok meg selv i å småløpe i kjellertrappen her en dag. Dette henger nok mye sammen med at jeg ikke legger på meg. (JA, har vært bekymret for dette, men ser jo at jentene har det bra). Har frem til nå lagt på meg kun 3,5kg, så det vil jo slik si at jeg tar av meg. Og da jeg hadde litt for mye da jeg ble gravid, så kjenner jeg at det faktisk blir lettere å være til på en måte. Er strålende fornøyd frem til nå og har oppdaget med skrekkblandet fryd at det ikke er lenge igjen til jeg sitter med dem i hendene mine. Har termin 11 september, men det er sagt at de skal tas senest 25 august, altså akkurat 2mnd fra i dag!! Dette ble veldig langt, men greit å få med det meste når jeg først husker å oppdatere også Ang det med at det virker som dette hender kun med jentebabyer, så spurte jeg om det i Tyskland. De kunne avkrefte dette og mente at det var en jevn fordeling.
Celcius73 Skrevet 25. juni 2012 #79 Skrevet 25. juni 2012 Fantastisk historie! Lykke til videre med både deg og jentene dine!
Puppemamma Skrevet 25. juni 2012 #80 Skrevet 25. juni 2012 Altså! For en tråd! Blir så rørt og glad på dine vegne over at det har gått så fint hittil! Masse lykke til videre og nyt siste rest av graviditeten Stor klem fra meg
b_a_b_y_ Skrevet 31. august 2012 Forfatter #81 Skrevet 31. august 2012 Da er endelig jentene mine kommet 15august gikk vannet og dagen etterpå så ble jentene tatt med keisersnitt. Jeg var da 36+4, så jentene ble av definisjon prematurfødte. Det var planlagt vanlig fødsel, men da den ene tuppa ikke tålte riene og de i tillegg ikke klarte å følge henne på registreringen så ble det ks, og det ble jeg lykkelig for. Begynte å få panikk for at de skulle trekke det i det lengste og at det kunne gå galt, hadde jo komplikasjonene i startet i bakhodet. Hadde fått hørt hele tiden på slutten, at jentene var like store og det var de jaggu. Den ene var 2600g og 46cm, den andre 2700 og 47cm. Begge to fine og raske, nyyydelige jenter og de er så rolige at jeg nesten ikke kan tro at det er sant. Nå vet jeg helt sikkert at de kom seg gjennom perioden med ttts helt fint og at de vil vokse opp og bli flotte og fine Igjen; tuuusen takk for alle gode og flotte ord fra dere i tiden som har vært, uvurderlig!!
MammaMia=) Skrevet 31. august 2012 #82 Skrevet 31. august 2012 Gratulerer så masse, supert at det har gått bra med dere alle sammen=) Kos deg masse fremover..
4 trollunger Skrevet 31. august 2012 #83 Skrevet 31. august 2012 Gratulerer så mye med 2 herlige prinsesser ! Ønsker dere alt det beste videre på livets reise <3
Gjest Tuyo Skrevet 1. september 2012 #84 Skrevet 1. september 2012 Gratulerer så mye med to prinsesser! Så bra det gikk bra til slutt! Lykke til videre fremover!
November-spire-79 Skrevet 1. september 2012 #85 Skrevet 1. september 2012 Gratulerer så mye med 2 flotte jenter Dette var godt å høre. kos dere masse
Appelsindyret Skrevet 1. september 2012 #86 Skrevet 1. september 2012 Gratulerer så masse! Deilig å høre at alt gikk så godt! Kos deg masse med begge vidunderne dine <3
Mami_ Skrevet 1. september 2012 #87 Skrevet 1. september 2012 Så deilig med en ordentlig gladmelding:D Blir varm i hjertet av å lese denne tråden! Gratulerer så mye med to flotte jenter <3
Hønepøna Skrevet 1. september 2012 #88 Skrevet 1. september 2012 Gratulerer! Så godt å høre at alt gikk bra til slutt:-)
<3Miinsiin<3 Skrevet 1. september 2012 #89 Skrevet 1. september 2012 Gratulera såååå masse herligt å hørra at da har gått så fint nå sitte eg her å glede meg te minien min komme termin om tre dagar så lykke te vidare og hilsa deg masse
Tunfisken Skrevet 1. september 2012 #90 Skrevet 1. september 2012 Så fantastisk deilig lesning dette her var! Gratulerer så mye!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 3. september 2012 #92 Skrevet 3. september 2012 Kjenner ei som også nesten har makan situasjon. Går bra med henne og jentene så langt! Masse lykke til!
Arnardo Skrevet 4. september 2012 #93 Skrevet 4. september 2012 Fantastisk lesing! Gratulerer masse til dere!!
Wopi Skrevet 15. september 2012 #94 Skrevet 15. september 2012 Wow, for en rørende og sterk historie! Lykke til videre!!
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 15. september 2012 #95 Skrevet 15. september 2012 Gratulerer så mye med dine to friske jenter =)
marsgutt 2013 Skrevet 16. september 2012 #96 Skrevet 16. september 2012 her triller tårene:) elsker en lykkelig slutt:) og med hormoner på topp så kommer tårene lett av dette:) gratulerer så masse med 2 små piker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå