b_a_b_y_ Skrevet 18. april 2012 Forfatter #51 Skrevet 18. april 2012 operasjonen overstaatt og den gikk fint. legen var positiv eterpaa, men konstanterte at den minste jenta hade en mindre del av morkaken enn den andre(noe som kunne gaa bra, men ogsaa ikke) ble ogsaa forberedt paa at det kunne ta flere dager foer vi saa endringer. var paa UL idag og der faar vi se 2 bankende hjerter og ser ogsaa at situasjonen har allerede har endret seg til nesten normal for begge to : ))) vi velger aa vente i noen dager til foer vi er helt sikre, men er veeeldig positiv naa
tre håpefulle Skrevet 18. april 2012 #55 Skrevet 18. april 2012 Nå ble jeg kjempeglad på deres vegne!!! Har vært spent på å lese hvordan det gikk!! Krysser fingrene. Håper du er innom med ny oppdatering etterhvert! =)
Tutla Skrevet 19. april 2012 #57 Skrevet 19. april 2012 Får gåsehud!!!! Så fantastisk :-) Håper at fremgangen fortsette på samme viset og at dere får oppelve å bli foreldre til to flotte og friske jenter om noen måneder!
Califa Skrevet 19. april 2012 #58 Skrevet 19. april 2012 Lykke lykke til;)) Krysser fingrene for dere og jentene deres;)
Katta_ Skrevet 19. april 2012 #59 Skrevet 19. april 2012 Utrolig sterk lesning! Jeg er utrolig spent og krysser fingrene for dere
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #60 Skrevet 19. april 2012 Masse lykke til! jenter er jo sterkere enn gutter i denne sammenheng!
b_a_b_y_ Skrevet 23. april 2012 Forfatter #62 Skrevet 23. april 2012 I dag kunne jeg ha endret tittelen på innlegget fra "trist beskjed" til "Kjempebra beskjed" på UL i dag. Var i vei i dag på den første kontrollen etter vi kom hjem fra Tyskland. Hadde en positiv følelse, men alikevel spennende da det på en måte er etter en uke man kan se hvordan det egentlig ligger an å lege i dag brukte ord som fantastisk og supert så ofte at jeg måtte le til slutt. Her går visst ting så de suser etter operasjonen og det er bare å belage seg på stor mage og mye jobb etterhvert Tusen takk til dere alle for at dere har skrevet så mange godord, er så godt å ha med seg i de tunge dagene
tre håpefulle Skrevet 23. april 2012 #63 Skrevet 23. april 2012 Ah, så godt å høre!!! Virkelig glad på deres vegne.. Håper alt går smertefritt resten av svangerskapet.. To mirakler du har der inne i magen!!! =D
førskolelæreren Skrevet 23. april 2012 #65 Skrevet 23. april 2012 Lykke, lykke, lykke!! Gratulerer, og ønsker deg og bebisene alt det beste
OssTre<3 Skrevet 23. april 2012 #66 Skrevet 23. april 2012 Så deilig og høre Er kjempe glad på deres vegne!!!:)
tre håpefulle Skrevet 24. april 2012 #67 Skrevet 24. april 2012 Jeg hadde ikke villet plassere et av barna mine fast bak på ene setet i S-max-en.. Alsa setet nummer 6 og 7.. De passer egentlig bare om en skal ta med et par barn ekstra på trening eller noe.. Ikke en fast plass for barn.. Da ville jeg heller kjøpt Galaxy.. =)
Tutla Skrevet 24. april 2012 #68 Skrevet 24. april 2012 Fantastiske nyheter altså!!!! Dette var jo bare kjempe kjekk lesning :-) kos deg videre med svangerskapet ditt!
JenteOgGutterMamma! Skrevet 24. april 2012 #69 Skrevet 24. april 2012 Såå godt å høre!!!! :) Har fulgt med siden du fant ut at du var gravid..... Håper at alt går supert frem til fødselen nå! :) Klem!
b_a_b_y_ Skrevet 24. april 2012 Forfatter #70 Skrevet 24. april 2012 Såå godt å høre!!!! :) Har fulgt med siden du fant ut at du var gravid..... Håper at alt går supert frem til fødselen nå! :) Klem! Det håper jeg også :) Nok overraskelser og sjokk nå synes jeg
Appelsindyret Skrevet 30. mai 2012 #71 Skrevet 30. mai 2012 Hei! Hvordan går det med dere? ofte tenkt på dere! Håper alt fortsatt går fint
Lollo83 <3 Skrevet 3. juni 2012 #72 Skrevet 3. juni 2012 Lykke til! Vet også om en som hadde samme inngrep i fjor, og hun har to friske og fine jenter som nærmer seg et halvt år nå.
Mamma til snart 4 Skrevet 3. juni 2012 #73 Skrevet 3. juni 2012 Så hærligt å lese ikke sett innlegget før nå! En liten tankevekker for meg selv så har ekstra oppfølging som har vært litt "slitende", men når jeg leser hva du må gjennom så trur jeg bare at jeg skal passe på sytingen min for det må være en påkjenning alt det du har vært gjennom, ønsker deg å dine all godt :)
camosilla Skrevet 3. juni 2012 #74 Skrevet 3. juni 2012 Det tenkte jeg også, bare jenter.... Masse lykke til:)
Lille blomsten Skrevet 4. juni 2012 #75 Skrevet 4. juni 2012 Utrlig spennende lesing! Og at det fikk en positiv vending var det beste av alt Lykke til med fødsel og alt fremover!! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå