Gå til innhold

Trist beskjed på UL idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykke til i Hamburg! dette går så bra!:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for alle lykkehilsningene. Er naa i Hamburg og venter paa at forholdene skal ligge tilrette for operajon. Er positiv og det hjelper med saa mange gode ord!!

Skrevet

Jeg har også ei venninne som fikk gjort dette, jentene hennes er i dag fem år og friske:-)

Skrevet

Masse lykke til! Krysser alt jeg har for dere og jentene dine :D

Skrevet

Masse lykke til, jeg er sikker på at dette kommer til og gå helt fantastisk bra og at dere få 2 nydlige friske jenter om noen mnd :)

Skrevet

Lykke til med dere alle!!! *krysser fingrer å tær for at alt går bra*

Skrevet

Lykke til, tårene presser på her - krysser fingrene for at dette går helt perfekt. klem

Skrevet

Lykke til! Dette kommer til å gå bra <3 Klem

Skrevet

Masse lykke til!!!! Dere er i de beste hender, så dette kommer til å gå bra:-)

Skrevet

Massssse lykke til til dere alle sammen :) dette skal gå så fint så skal du se :) Skal følge med å se hvordan oppdateringen blir :) <3

Skrevet

Lykke til !!

x fingrene for dere :)

Skrevet

da blir det operasjon imorgen, spent og nervoes, men mest spent paa at jeg faar se tuppene mine i levende live og i farger under operasjonen :) blir nok en spesiell opplevelse, men en positiv en vil jeg tro :) legene er ellers positive til at dette skal gaa bra!!

Skrevet

Dette går nok bra,lykke til! :) Klem

Skrevet

Lykke til :) Klem

Skrevet

Lykke til i morgen! Håper at dette går bra! Kos deg med å få se de to små i farger :-)

Skrevet

Masse lykke til i morgen:) Dette blir å gå så bra skal du se!

Skrevet

Ei i familien min har også opplevd dette. Husker ikke detaljene rundt komplikasjonene i svangerskapet,men det var veldig likt din situasjon. De dro også til Hamburg for å få hjelp. Hun hadde to gutter i magen. Dessverre mistet de den ene etter inngrepet(den minste tvillingen). Men den andre klarte seg og er nå er en frisk og fin gutt på 9 mnd :)

Skrevet

Hvordan har det gått med deg og jentene?

Skrevet

Jeg også er kjempespent og krysser fingrene for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...