Gå til innhold

Konkurranse - avsluttet


elin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gyngestol som jeg satt i når jeg ammet eller når babyen ville bæres, da var å vugge frem og tilbake i gyngestolen perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miryks

En spilledåse med lys og lyd som henger på sengen.

En slags projektor lyser opp i taket, koselig musikk, og et annet lite lys.

Kjempekjekt om ungen ikke vil sove med en gang. Blir liggende og titte oppi taket på bildet som snurrer sakte rundt, og til slutt sovner han :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uten tvil kosekluten "Diinglisar" fra teddykompaniet - vesla fikk den når hun var 3uker gammel, og har etter det alltid hatt denne i senga/vogna osv. Nå er hun 15mnd, og skal ha den med seg overalt (vi endte opp med å kjøpe 5 identiske kosekluter, slik at vi alltid har en ren koseklut tilgjengelig, og ligger alltid en i vogna, en i senga og en i stelleveska!!!! Kunne ikke klart oss uten <3 Så fort hun får kosekluten sin så blir det stille og rolig i senga, så leggerutiner går alltid som en lek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utenom barnevognen så tror jeg det må være vippestolen. Da kjøper man seg noen minutter til å dusje, lage mat etc;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smarteste jeg har kjøpt til min kommende baby må være en ekstra vogn. For det første så vet man jo aldri når man får bruk for en ekstra. Men i mitt tilfelle er det på grunn av vi bor på en bondegård, der skal barnet vokse opp. Og da syns jeg det er greit å ha en vogn til å bruke ute, slik at vi ikke får fjøslukt i den vanlige vognen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smarteste tror jeg faktisk må være potetmel. Kurert alle såre stumper uansett alvorlighetsgrad! En baby med fin stump er en glad baby :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bæresjalet, helt klart. Med en ødelagt rygg trengte jeg den sårt og livet ble mye lettere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok vår kjære TUMMYTUB. Barnet har mulighet til å sitte i en stilling som hjelper luften opp, og du kan hele tiden se barnet. Lille Persille var fryktelig plaget med luft og kolikk, og vi var på flere timer hos kiropraktor. Men da vi skaffet oss tummytub'n var problemet borte, da han plutselig fikk opp all luft så fort han kom oppi. Ikke skrek han mer, ikke var han urolig, og anspent, og alle fikk sove. Utrolige saker. love it. <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer seg jo ikke uten barnevogn, bilsete osv... Lekegrinda har alltid vært kjekk synes jeg! Mine to første barn koste seg masse oppi der, og håper 3.mann som kommer til høsten, liker den like godt som de gjorde. Er jo samme lekegrinda også, fin lekegrind i tre, som man kan regulere bunnen på. Kjekt med ting som kan brukes om igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smarteste vi har kjøpt er barnevogn. Da får vi med oss ungen overalt, og har alltid en trygg og god soveplass dersom vi ikke rekker hjem til soving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Nå har jeg trukket en vinner og den heldig er Stjerna (tegnet).

 

Tusen takk til alle som har deltatt. Det kommer snart nye konkurranser!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...