Gå til innhold

*2012* slankerne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke veid meg på noen dager så der er jeg blank.. Men jeg blir neppe tynnere i helga. Skal reise bort og da blir det en go del mat og øl på hotellet og hytta. Men det driter jeg i. Skal unne meg en bounty. Har blitt hekta ;)

Fortsetter under...

Skrevet

Har ikke veid meg på noen dager så der er jeg blank.. Men jeg blir neppe tynnere i helga. Skal reise bort og da blir det en go del mat og øl på hotellet og hytta. Men det driter jeg i. Skal unne meg en bounty. Har blitt hekta ;)

Bounty er godt, og guri malla så pen du er! :D

Skrevet

Jaaa! Det smaker jo nesten bare fett og er proppet i kalorier men det er så godt! Jeg er så flink å holde meg unna søtt i ukedagene så jeg gleder meg som en unge til helga. Sprakk i dag. Mannen kom hjem med melkesjokolade. Say no more.

Takk for det. Jeg har noen valker her og der altså!! :D Du er sikkert ganske _fresh_ selv. ;)

Fikk du shredda i dag box? :)

Skrevet

Å guuuu sÅ kjedelig det er Å lese om de flotte resultatene deres og all motivasjonen nÅr jeg er syk!!!! :o:P

Blir ikke feit av Å være syk nei hehe det jeg klarer Å spise er pitabrød, har litt ost i noen ganger ogsÅ. Melkesjokolade med daim og melkesjokoladepudding med vaniljesaus.. Hmm det er liksom det som gÅr gjennom ho ho :D

Jaja jeg er kvalm og dÅrlig og orker ikke noka, men jeg gir det til over helga. Da har jeg vært syk i en uke og bestemmer at jeg ikke er syk lenger. Skal pÅ frokost idag og i selskap pÅ søndag sÅ derfor blir det ikke idag. Har fÅtt en sÅnn utmattethet periode over meg hvor jeg er utkjørt og sovner hvorsomhelst sÅ orker ikke Å styre idag.. Har sÅ dÅrlig samvittighet overfor barna. Mamma mÅ bare hvile litt!! HYYYYLLL!!

Skrevet

Å guuuu sÅ kjedelig det er Å lese om de flotte resultatene deres og all motivasjonen nÅr jeg er syk!!!! :o:P

Blir ikke feit av Å være syk nei hehe det jeg klarer Å spise er pitabrød, har litt ost i noen ganger ogsÅ. Melkesjokolade med daim og melkesjokoladepudding med vaniljesaus.. Hmm det er liksom det som gÅr gjennom ho ho :D

Jaja jeg er kvalm og dÅrlig og orker ikke noka, men jeg gir det til over helga. Da har jeg vært syk i en uke og bestemmer at jeg ikke er syk lenger. Skal pÅ frokost idag og i selskap pÅ søndag sÅ derfor blir det ikke idag. Har fÅtt en sÅnn utmattethet periode over meg hvor jeg er utkjørt og sovner hvorsomhelst sÅ orker ikke Å styre idag.. Har sÅ dÅrlig samvittighet overfor barna. Mamma mÅ bare hvile litt!! HYYYYLLL!!

Huff.. Har lest litt her og der at du er syk. ønsker deg god bedring og at det blir din tur til Å være frisk snart.

Det er ikke bare gammen og fryd. For litt siden hadde jeg jo treningsfri i to uker og spiste godteri omtrent fra torsdag til søndag :P sÅ jeg er ikke bare flink!! Men denne uken har jeg vært flink. :D

Ikke fokuser pÅ slankinga nÅr du er sliten, syk eller har en dÅrlig dag. Bruk tiden du trenger til Å komme deg og nÅr du har en dÅrlig dag sÅ tenker du pÅ alt du har klart til nÅ! Husk hva jeg har sagt; det er du som er flinkest av alle! :)

Skrevet

Jaaa! Det smaker jo nesten bare fett og er proppet i kalorier men det er så godt! Jeg er så flink å holde meg unna søtt i ukedagene så jeg gleder meg som en unge til helga. Sprakk i dag. Mannen kom hjem med melkesjokolade. Say no more.

Takk for det. Jeg har noen valker her og der altså!! :D Du er sikkert ganske _fresh_ selv. ;)

Men jeg har lest at kokos er kjempebra for forbrenningen! :D Og du vet at man kan lage kjempesunne bountyer selv? Med mørk sjokolade og kokosmasse og sånt? HVis du er interessert kan jeg finne oppskriften til deg. :)

Jeg fikk ikke shredda igår, men gikk kveldstur som vanlig og skal shredde litt nå faktisk. Er så utrolig støl etter onsdagen, så det blir spennende. ;)

Annonse

Skrevet

Uff, hÅper du blir bedre snart, Moota! Synes sÅ synd pÅ deg, og du mÅ jo alldeles ikke ha dÅrlig samvittighet. Du er jo ikke syk med vilje! Ta det med ro, og det siste du bør tenke pÅ nÅ er slanking! Krysser fingrene for at du fÅr litt mer piff snart, og at du fÅr noen klare svar pÅ hva som er galt etterhvert! :) Klem!

Skrevet

Men jeg har lest at kokos er kjempebra for forbrenningen! :D Og du vet at man kan lage kjempesunne bountyer selv? Med mørk sjokolade og kokosmasse og sånt? HVis du er interessert kan jeg finne oppskriften til deg. :)

Jeg fikk ikke shredda igår, men gikk kveldstur som vanlig og skal shredde litt nå faktisk. Er så utrolig støl etter onsdagen, så det blir spennende. ;)

Det er godt gjort av deg å gå tur hver kveld! At du setter av tiden og faktisk fullfører det! Det hadde ikke jeg orka hver dag. Da måtte jeg hatt noen å gå å skravle sammen med. :)

Takk for at du tilbyr deg oppskriften men jeg liker faktisk ikke mørk sjokolade så godt. :o

En bounty du kjøper på butikken har over 500kcal :o De er jo ikke store heller. Ganske sykt at en sjokolade på under 100g nesten tar halve dagsbehovet mitt for kalorier.

Har du fått snikveid deg?

Skrevet

Det er godt gjort av deg å gå tur hver kveld! At du setter av tiden og faktisk fullfører det! Det hadde ikke jeg orka hver dag. Da måtte jeg hatt noen å gå å skravle sammen med. :)

Takk for at du tilbyr deg oppskriften men jeg liker faktisk ikke mørk sjokolade så godt. :o

En bounty du kjøper på butikken har over 500kcal :o De er jo ikke store heller. Ganske sykt at en sjokolade på under 100g nesten tar halve dagsbehovet mitt for kalorier.

Har du fått snikveid deg?

Det går sikkert an å blande litt melk i sjokoladen. Uansett mindre sukker enn den i butikken vil jeg tro. ;)

Jeg går sammen med noen, så det er egentlig bare koselig. :) Hadde ikke turt alene, hehe!

Jeg veide meg idag, og hadde hverken gått opp eller ned. Lå litt over på kaloriene igår, så det var egentlig ikke uventa. Nå har jeg shredda og det verker i alle musklene. Hehe. Har sittet og sett på videoer på youtube av jenter som har gjennomført alle 30 dagene, og det er helt sykt motiverende! :D Tenker jeg skal gjennomføre alle stadiene fremover, men ikke satse på å få gjort hver dag. Heller 3-4 dager i uka. Hvis jeg Må gjøre det hver dag blir det ofte til en negativ greie og det vil jeg ikke. Vil tro resultatene blir ok likevel. ;)

Skrevet

Da er det på med finstasen og ut på byen med jentene! Weehaw! Kan dere på mandag vennligst gi meg en preken om at jeg ALDRI kommer til å gå ned i vekt på dette viset? ;-) På forhånd takk! :-*

Og nå: skål! :)

Skrevet

Da er det på med finstasen og ut på byen med jentene! Weehaw! Kan dere på mandag vennligst gi meg en preken om at jeg ALDRI kommer til å gå ned i vekt på dette viset? ;-) På forhånd takk! :-*

Og nå: skål! :)

...men man skal jo leve litt og! :D Kos deg! (Og dans natta bort, så skal du se det ikke blir så gæli alikavel ;) )

Skrevet

Kvalm enda og vondt i magen etter en del mat (som pizza igår med kvitløksdressing.. Eller var det kvitløksdressing med litt pizza på!? :P )

Starter som jeg har sagt imorgen med urtene mine og noka og vanlig mat. Prøver å være sterk og håper at det går greit. Ser for meg at kvalmen er et symptom jeg har fått eller et resultat av at alt har sklidd ut for kan gå uten mat til over middag for å så spise masse utover kvelden.. Blir jo så sulten av å ikke spise så eksploderer trangen fordet om jeg er kvalm.. :o

Skrevet

Folkens, vet dere hva? Nå er jeg helt sjokka her. Hehe. Hadde besøk av en venninne på fredag. Vi skulle se film og har snakket om dette veldig lenge. Så vi lagde lasagne, bakte muffins og spiste chips til filmen. Ble en del gåing og shredding den dagen. Igår var jeg på jentekveld med noen venninner fra laaangt tilbake. Skulle ha sukkerfritt blandevann, men det hadde de selvfølgelig ikke, så jeg måtte ta til takke med noe med masse sukker i. Skikkelig nedtur, men jeg klarte i det minste å ikke spise NOE av det gode som stod på bordet, og ble litt dansing. Likevel var jeg jo selvfølgelig veldig nervøs når jeg gikk på vekta idag, men gjett hva? Ned 900 gram!! Er det mulig?! Ligger på 80 blank! Bare 100 gram så er jeg på 79, og det SKAL jeg klare til imorgen! Jeg er Så glad, og skjønner ingenting! :D

Annonse

Skrevet

Folkens, vet dere hva? Nå er jeg helt sjokka her. Hehe. Hadde besøk av en venninne på fredag. Vi skulle se film og har snakket om dette veldig lenge. Så vi lagde lasagne, bakte muffins og spiste chips til filmen. Ble en del gåing og shredding den dagen. Igår var jeg på jentekveld med noen venninner fra laaangt tilbake. Skulle ha sukkerfritt blandevann, men det hadde de selvfølgelig ikke, så jeg måtte ta til takke med noe med masse sukker i. Skikkelig nedtur, men jeg klarte i det minste å ikke spise NOE av det gode som stod på bordet, og ble litt dansing. Likevel var jeg jo selvfølgelig veldig nervøs når jeg gikk på vekta idag, men gjett hva? Ned 900 gram!! Er det mulig?! Ligger på 80 blank! Bare 100 gram så er jeg på 79, og det SKAL jeg klare til imorgen! Jeg er Så glad, og skjønner ingenting! :D

Wooohoooo. Så gøy ;) du kommer deg under 80 til i morgen! Stå på ;-)

Skrevet

Ække rart i det hele tatt! Alkoholen er vanndrivende vettu ;-) Men grattis, tenk om du ser 7-tallet i morgen alt! :)

Skrevet

Kan jeg henge meg på her???:)

Begynner i mårgen;) minus 10 er målet tror jeg;)

Skrevet

Koooooonge BOX! Kom deg under. Jeg heier på deg :)

Hvordan går det L-8 og beibilykke?

Jeg trente masse denne uken og var kjempesunn! Men det gikk jo fint til helvette etter denne helgen etter alle utskeielser. God mat, øl, sjokolade.. Ligger på det samme.. 77.5. Blæh! Denne uken skal jeg gå ned minst et kilo. Det har jeg bestemt.

Skrevet

Kan jeg henge meg på her??? :)

Klart det! Velkommen hit. :)

Du heier på oss, vi heier på deg. ;)

Skrevet

Nå har jeg bare lyst til å grine. :( Var sååå nære, og så har jeg gått opp 1.1 kg siden igår! Greit nok; det var kanskje "falskt" vekttap pga alkohol, og jeg veide meg flere timer senere enn idag, men likevel! Jeg ville så gjerne se 7tallet! Jeg gikk to turer igår, en på over to timer og en på 40 minutter, så nå er jeg bare sinnsykt lei meg. Trenger masse motivasjon nå, ikke noe kjeft, bare trøsteord og lovnader om at jeg sikkert får se det iløpet av uka. ;)

Skrevet

Nå har jeg bare lyst til å grine. :( Var sååå nære, og så har jeg gått opp 1.1 kg siden igår! Greit nok; det var kanskje "falskt" vekttap pga alkohol, og jeg veide meg flere timer senere enn idag, men likevel! Jeg ville så gjerne se 7tallet! Jeg gikk to turer igår, en på over to timer og en på 40 minutter, så nå er jeg bare sinnsykt lei meg. Trenger masse motivasjon nå, ikke noe kjeft, bare trøsteord og lovnader om at jeg sikkert får se det iløpet av uka. ;)

Du må ikke gi opp. En går ofte opp litt vann etter en slik tur. Du klarer det, du må bare jobbe litt lenger så får de se 7 tallet du også! Husker selv når jeg lå over 80. Lå i mndsvis, og det er ikke gøy. Stå på så klarer du det :D :D

Skrevet

Jeg er tilbake igjen idag. Er fortsatt kvalm og uvel, men har bestemt meg for å prøve å se hvordan det går. Jeg tenker at det også kan være litt sånn (v)ond sirkel å komme inn i å spise så masse dritt og sjokolade og sånn som jeg har brukt som unnskyldning nå i 1 uke for at jeg får så lite mat i meg.. Så nå får jeg bare prøve å skifte kurs og se hvordan det går :)

Kommer jo til å bli smellfeit og legge på meg alt igjen om jeg ikke skjerper meg nå.. Tenker på brudekjolen min som henger oppe også. Jeg må ned 3-6 kilo ca kanskje for å kunne ha det behagelig hehe :P

Skrevet

Kan jeg henge meg på her??? :)

Velkommen skal du være :D

Skrevet

Jeg trente masse denne uken og var kjempesunn! Men det gikk jo fint til helvette etter denne helgen etter alle utskeielser. God mat, øl, sjokolade.. Ligger på det samme.. 77.5. Blæh! Denne uken skal jeg gå ned minst et kilo. Det har jeg bestemt.

Hei!! Jooo, her går det noen lunde..:P. På lørdag ble det vin og sushi med en venninne, men endte opp med å spy som en gris. Måtte veie meg i går får å se hvordan vekten reagerte. Da hadde jeg utrolig nok gått ned 5,7 kg siden jeg begynte sist onsdag 10 okt!!

Men, i går ble det hen halv hot frossenpizza og to remser av en kvikklønsj og en halv mozzarella pizza fordelt ut over dagen.. Men sånn kalorimessig gikk det nok greit. Men føler meg kvalm å dritt i dag :( tør hvertfall ikke gå på vekta før onsdag!!

Skrevet

DET klarer du :) 77.5 er jo drit bra !!! Noen eksta tak denne uken og du er nedi 76 ;) drikk masse vann :):) og gjerne 1-2 glass kaldt vann med isbiter! Fyller opp magen før middag så føler du ikke behovet for å spise for mye hvertfall :)

Skrevet

Jeg er tilbake igjen idag. Er fortsatt kvalm og uvel, men har bestemt meg for å prøve å se hvordan det går. Jeg tenker at det også kan være litt sånn (v)ond sirkel å komme inn i å spise så masse dritt og sjokolade og sånn som jeg har brukt som unnskyldning nå i 1 uke for at jeg får så lite mat i meg.. Så nå får jeg bare prøve å skifte kurs og se hvordan det går :)

Kommer jo til å bli smellfeit og legge på meg alt igjen om jeg ikke skjerper meg nå.. Tenker på brudekjolen min som henger oppe også. Jeg må ned 3-6 kilo ca kanskje for å kunne ha det behagelig hehe :P

Hurra at du er tlbake med godt mot :) men hvorfor er du fortsatt kvalm og uvell? Gravid????????? Uansett så heier jeg på deg, begynn i det små, og planlegg på forhånd hva og når du skal spise. Kanskje det hjelper deg på å forberede hjernen/magen at det kommer vanlig sunn mat :) og det er kanskje lurt og spise lite men ofte så du ikke trigger kvalmen ytterligere!! Håper denne uvellheten slipper taket snart!!

Skal du gifte deg?! Når ? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...