Gå til innhold

*2012* slankerne!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kommer også til å bikke 2000 innlegg snart. HERREGUD, gi meg livet mitt tilbake. Gleder meg til å begynne å jobbe. Bare et halvt år igjen!! Kanskje jeg slepper å gå hjemme med et kjøleskap som frister hele tiden.

Jeg er så IRRITERT! Treningslysten har vært borte i noen måneder og har dårlig samvittighet for at jeg ikke trener så ofte som jeg burde. Det er hat og ork.

Jeg bikker faen meg aldri 70! 70.6 var jeg i dag. Bare 700g igjen! Hvorfor må det gå så sent? og hvor er viljestyrken? Er så lei slanking nå.

Jeg kommer også til å bikke 2000 innlegg snart. HERREGUD, gi meg livet mitt tilbake. Gleder meg til å begynne å jobbe. Bare et halvt år igjen!! Kanskje jeg slepper å gå hjemme med et kjøleskap som frister hele tiden.

Jeg er så IRRITERT! Treningslysten har vært borte i noen måneder og har dårlig samvittighet for at jeg ikke trener så ofte som jeg burde. Det er hat og ork.

Jeg bikker faen meg aldri 70! 70.6 var jeg i dag. Bare 700g igjen! Hvorfor må det gå så sent? og hvor er viljestyrken? Er så lei slanking nå.

Hehe, du HAR bikka! ;) Ta med deg gubben og flytt over fjellet!

Jeg kommer også til å bikke 2000 innlegg snart. HERREGUD, gi meg livet mitt tilbake. Gleder meg til å begynne å jobbe. Bare et halvt år igjen!! Kanskje jeg slepper å gå hjemme med et kjøleskap som frister hele tiden. Jeg er så IRRITERT! Treningslysten har vært borte i noen måneder og har dårlig samvittighet for at jeg ikke trener så ofte som jeg burde. Det er hat og ork. Jeg bikker faen meg aldri 70! 70.6 var jeg i dag. Bare 700g igjen! Hvorfor må det gå så sent? og hvor er viljestyrken? Er så lei slanking nå.

Oisann, det ser jeg jo nå. Jeg skjemmes. Jeg er faktisk lei av dib, men blir liksom sugd tilbake til de gales verden. :P

Jeg kommer også til å bikke 2000 innlegg snart. HERREGUD, gi meg livet mitt tilbake. Gleder meg til å begynne å jobbe. Bare et halvt år igjen!! Kanskje jeg slepper å gå hjemme med et kjøleskap som frister hele tiden. Jeg er så IRRITERT! Treningslysten har vært borte i noen måneder og har dårlig samvittighet for at jeg ikke trener så ofte som jeg burde. Det er hat og ork. Jeg bikker faen meg aldri 70! 70.6 var jeg i dag. Bare 700g igjen! Hvorfor må det gå så sent? og hvor er viljestyrken? Er så lei slanking nå.

Oisann, det ser jeg jo nå. Jeg skjemmes. Jeg er faktisk lei av dib, men blir liksom sugd tilbake til de gales verden. :P

Haha,lett! Jeg var faktisk "ute" et års tid, men så var det full rulle igjen ;) Men jeg er jo forumslut da, her og på forskjellige mat og treningsforum ;)

Haha,lett! Jeg var faktisk "ute" et års tid, men så var det full rulle igjen ;) Men jeg er jo forumslut da, her og på forskjellige mat og treningsforum ;)

Flere forum en dette?? Tror vi er flere som burde ta en virkelighetssjekk. ;)

Annonse

Flere forum en dette?? Tror vi er flere som burde ta en virkelighetssjekk. ;)

Oh yeah! Men det går i perioder da, ikkealle samtidig ;) Nå om dagen er det dib som gjelder :P

Hvordan går det moota? Har du begynt å fordøye situasjonen? *klem*

Så koselig at du tenker på meg :D

Jeg er litt usikker enda på hva jeg tenker. Det tar ganske stor plass i livet mitt om dagen. Men er overrasket over at jeg møter mer uvitenhet og spørsmål og forståelse enn fordommer. Det ser jeg som positivt :)

Jeg har hatt noen gode dager og noen dager som har vært fæle. På lørdag spiste jeg skikkelig masse på mc + middag på kvelden og godteri.. På mandag spiste jeg nesten 1 liter sjokoladepudding i løpet av dagen :o

Men nå har jeg kravlet opp av hullet mitt og vært flink igår og idag og satser på at jeg er på rett vei igjen.

Samboeren kommer hjem på fredag, håper han orker å høre på meg for jeg har jo ingen å virkelig prate med og føler meg litt ensom og alene nå siden han reiste før jeg fikk diagnosen.

Jeg leser det dere skriver fordi om jeg ikke orker å kommentere. Vet at jeg har gått opp masse, så det er så lite spennende å være med på kostholds tråder hehe :P Spesielt siden dere er så flinke og jeg bare går opp :o

Jeg er litt usikker enda på hva jeg tenker. Det tar ganske stor plass i livet mitt om dagen. Men er overrasket over at jeg møter mer uvitenhet og spørsmål og forståelse enn fordommer. Det ser jeg som positivt :)

Jeg har hatt noen gode dager og noen dager som har vært fæle. På lørdag spiste jeg skikkelig masse på mc + middag på kvelden og godteri.. På mandag spiste jeg nesten 1 liter sjokoladepudding i løpet av dagen :o

Men nå har jeg kravlet opp av hullet mitt og vært flink igår og idag og satser på at jeg er på rett vei igjen.

Samboeren kommer hjem på fredag, håper han orker å høre på meg for jeg har jo ingen å virkelig prate med og føler meg litt ensom og alene nå siden han reiste før jeg fikk diagnosen.

Jeg leser det dere skriver fordi om jeg ikke orker å kommentere. Vet at jeg har gått opp masse, så det er så lite spennende å være med på kostholds tråder hehe :P Spesielt siden dere er så flinke og jeg bare går opp :o

Klart vi tenker på deg! Også synes jeg at du skulle konsentrere deg om den "nye" sykdommen din først og fremst, nå som du vet hva det er. Dumt å gå på en smell siden fordi man har skjøvet det foran seg. Dietten er på plass igjen når du er klar for det, og har det nødvendige overskuddet! :)

Klart vi tenker på deg! Også synes jeg at du skulle konsentrere deg om den "nye" sykdommen din først og fremst, nå som du vet hva det er. Dumt å gå på en smell siden fordi man har skjøvet det foran seg. Dietten er på plass igjen når du er klar for det, og har det nødvendige overskuddet! :)

Takk takk :) Det er så koselig :D

Jeg vil ikke miste bakkekontakt, og i alle fall ikke nå som jeg har hatt en uheldig periode etter jul og etter jeg fikk diagnosen. Jeg vil ikke miste grepet om livet og alle hemninger. Selv om jeg skulle ønske jeg kunne bare drite i det i 1-2-3 uker og ta det etterpå. Det blir bare en unnskyldning. Det blir en kjempe dårlig unnskyldning for å ikke se realiteten i øynene. Den er bla. at jeg blir ikke bedre om jeg får spise hva jeg vil og legger på meg, fibromyalgien forsvinner ikke fordi om jeg blir feit. Jeg må holde fokus på det jeg kan og prøve å fortsette livet mitt mens jeg fordøyer det jeg må for å klare å forstå diagnosen og alt som følger med. Jeg tar bare litt og litt innover meg og prøver å ha orden på livet mitt rundt dette også.

Jeg trenger ikke flere kilo i tillegg, jeg trenger å se at jeg klarer å gå ned, at jeg ikke legger på meg av medisinene, som er en veldig vanlig bivirkning.

Og ikke minst, jeg har en brudekjole hengende oppe, og får jeg ikke kontroll snart blir jeg skikkelig stresset og det utløser forferdelige konsekvenser med min diagnose hehe :D:P

Annonse

Wuhu, det kom (nesten) dib-motivasjonen min tilbake gitt :) Har hatt en fin jul og et fint nytt år, med fokus på å spise sånn noenlunde - treninga har gått ad undas pga skole :P Men nuh har jeg tid til å trene igjen!

Og, jeg målte meg for første gang på lenge her en dag - drumroll - 68 rundt midjen, 97 rundt hoftene, JEJ! Jeg er på 60-tallet igjen! (Recap - var 74 rundt midjen i høst, og 104 rundt hoftene).

Vekta er fremdeles på stedet vil på rundt 65, men så lenge målebåndet blir kortere er jeg fornøyd :D

Mrsrogaland, diagnose endelig ser jeg?! Så bra at du endelig har fått et navn på det, men skjønner godt at du bruker litt tid på å venne deg til det!

Og godt nytt år til alle, nytt år og nye muligheter!

Wuhu, det kom (nesten) dib-motivasjonen min tilbake gitt :) Har hatt en fin jul og et fint nytt år, med fokus på å spise sånn noenlunde - treninga har gått ad undas pga skole :P Men nuh har jeg tid til å trene igjen!

Og, jeg målte meg for første gang på lenge her en dag - drumroll - 68 rundt midjen, 97 rundt hoftene, JEJ! Jeg er på 60-tallet igjen! (Recap - var 74 rundt midjen i høst, og 104 rundt hoftene).

Vekta er fremdeles på stedet vil på rundt 65, men så lenge målebåndet blir kortere er jeg fornøyd :D

Mrsrogaland, diagnose endelig ser jeg?! Så bra at du endelig har fått et navn på det, men skjønner godt at du bruker litt tid på å venne deg til det!

Flott at du ser resultater med målebåndet og godt du er back! :)

Der er nok moota du sikter, til. Du skrev sikkert bare feil? :)

Flott at du ser resultater med målebåndet og godt du er back! :)

Der er nok moota du sikter, til. Du skrev sikkert bare feil? :)

Garantert. Du ser nicket mitt, liksom... :P

Endret av Følelsesvims

Så bra at du er tilbake og har masse motivasjon til å fortsette Følelsesvims :D Det er nesten som det beste sparket bak det, når man ser resultater man har jobbet for lenge.

Jeg kan se langt etter resultater. Har lagt på meg 4 kilo siden jeg var syk i midten av desember. Er tilbake for fullt da. Jobber og spiser som jeg skal, men har ikke fått veid meg så det blir denne uka eller til helga.

Jeg har fått en diagnose ja. Synes det er godt å vite hva jeg har å forholde meg til, men vet ikke enda hva jeg synes. Er litt sur for at jeg har fått noe som det egentlig ikke finnes noen behandling eller skikkelig medisinering til. Men er jo veldig glad for at jeg ikke har noe som er veldig alvorlig og som fort blir verre og ødelegger kroppen. Som noen av de tingene jeg har vært utredet for. Jeg er i gang med å prøve ting for å tilrettelegge og bli best mulig. Først ut er sarotex, som skal gjøre at jeg sover om nettene :)

Så bra mrsrogaland !!!! Er fortsatt på 71,8:(:(

Men ikke så uventet, sykt barn som ikke sover på natten. Ikke mye på dafgen heller:(Trøtt mor som velger d letteste løsninger når d gjelder mat, og gjerne en sjokolade for å få litt energi.... Å Pepsi Max store mengder:)

Vært syk selv, omgangsyken, bare en natt, gikk ikke ned noe særlig, eller mulig jeg gjorde det, men spiste meg oppigjen får så sykt matlyst etter omgangsyken, nesten som kroppen skal fylle opp de tomme lagrene av fett, sukker ol:) merkelig skrudd sammen ja:)

Kommer meg ikke på butikken før i morgen kveld, så har bare usunn alternativ tilgjengelig....:/

Tirsdag blir en bra dag!!!:)

Så bra mrsrogaland !!!! Er fortsatt på 71,8:( :(

Men ikke så uventet, sykt barn som ikke sover på natten. Ikke mye på dafgen heller:(Trøtt mor som velger d letteste løsninger når d gjelder mat, og gjerne en sjokolade for å få litt energi.... Å Pepsi Max store mengder:)

Vært syk selv, omgangsyken, bare en natt, gikk ikke ned noe særlig, eller mulig jeg gjorde det, men spiste meg oppigjen får så sykt matlyst etter omgangsyken, nesten som kroppen skal fylle opp de tomme lagrene av fett, sukker ol:) merkelig skrudd sammen ja:)

Kommer meg ikke på butikken før i morgen kveld, så har bare usunn alternativ tilgjengelig....:/

Tirsdag blir en bra dag!!! :)

Åh! Da kvitter du deg med alt dritten og erstatter det med andre ting. :) Jeg er helt lik, jeg klarer ikke ha sjokolade og andre ting liggende. Da forsvinner det!

Jeg fikk 5 minutes in heaven.. Vekta sto ikke lenge på 69.9. Nå har det vært helg og jeg har gått opp til 70.4. Målet er å komme godt under 70, slik at jeg ikke vipper over 70 hver gang jeg spiser en brødskive for mye... :P

Altså jeg er kjempeflink, men føler meg skikkelig feit! :o Jeg har jo ikke bare vært flink siden jul heller da og hadde noen kjipe dager etter jeg var i Bergen og fikk diagnosen, men jeg må bare kjempe videre som jeg har gjort de andre gangene så går det nok igjen rette vei :)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...