Gå til innhold

*2012* slankerne!

Anbefalte innlegg

God morgen jenter :) Jeg har vært på vekta idag, fikk helt panikk for at det bare skulle gå oppover så jeg bare måtte. Men her raser jo kiloene av som bare det. Hadde gått ned til 78 idag. Hele 300g på en uke! Wow.. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Jeg kan sikkert trene noe og gå litt, men det gidder jeg f... ikke nå i alle fall for jeg er kjempesur og ikke motivert til å gjøre noe ekstra i det hele tatt.. Håper under 78 neste gang jeg veier meg da slik at jeg ser at det snegler seg nedover.
Huff. Så kjedelig. Det som ER positivt er jo at du faktisk har gått NED og ikke opp! :) Men jeg skjønner virkelig skuffelsen, moota. Synd du ikke hadde gått ned mere når du har jobbet hardt :( Vi er på samme side. Jeg klarte ikke la være å veie meg i dag.. Knis :P Jeg har spist knallsunt og minimalt med kalorier. Kun salat, grønnsaker, lett middag, havregryn, nutrilettbar, vann, frukt og litt brødskive har jeg levd på. Har aldri spist særlig mye over 1000kcal de siste dagene. Triller tur hver dag, trente hard spinning på mandag og i går gikk jeg tur i to timer på dagtid + spinning på kvelden. Pokker, så demotiverende. Når jeg er lei og sliten på kvelden og aller helst bare vel legge meg, så drasser jeg meg på det jeg hater mest av alt: trening. Men det gir jo ikke resultater! Vekta har stått stille i ei uke.. Blir så frustrert og lei meg når jeg jobber så hardt for det. :( Skjønner ingenting. Vekta raaste nedover. Nesten et kilo i uken gikk jeg ned i 8 uker i strekk. Jeg er like flink men plutselig sa det stopp, gitt. Tenker som deg moota, jeg gidder ikke trene en dritt mere når jeg ikke får noe igjen for det. Får bare bli feit og stygg. Hey, vil du være med på MacDonald å kjøpe 12 burgere, 4 pølser+ 3 milkshake senere?!
Jeg er enig med babysyk74, du kan komme til platå. Men jeg kommer ikke til noe platå når jeg har gått opp 1 kilo :o Du vil oppleve og staggnere og det er nå viljestyrken er viktig! Du kan bli stående på samme vekt flere uker, så bare hold ut :) Jeg må jo også bare fortsette. Så går det i alle fall ned om det går sent. Men jeg rekker ikke alt til bryllupet, så håper ikke at det skal gå så sent hele tiden..

Det er ikke sikkert vekten din vil gå ned så sakte.. Kanskje du har gått ned mere i morgen igjen? Det er sånn med meg av og til. Fortsett å stå på, moota. :) Når skal du veie deg neste gang?

Men du, vet du HVORFOR vekten bare stopper opp, som dere sier? Det gir ingen mening. Om jeg forbrenner mere enn jeg får i meg, hvorfor går man ikke ned da?

Husker du hvor lenge jeg stod stille på 80-81 før jeg gikk under, Rogis? Jeg var jo kjempeflink, men den ville bare ikke gå under 80. Det var vektplatået mitt, og jeg måtte bare over så ga det seg. (Nå gikk det jo litt i stå hos meg, men jeg tror nok jeg kommer til å gå ned mer nå.) Og så hadde jeg et på 83 før jeg mista fokus litt ifjor, og da måtte jeg rett og slett kjøre en ekstremkur for å komme over. Jeg har hørt at sånne vektplatåer er kroppens måte å bli vant til sin nye vekt på. Den må stabilisere forbrenning osv. Vet ikke om det er riktig, men det er hvertfall veldig vanlig, og det er virkelig da man må være sterk og ikke miste motivasjonen. :)

Og Moota, 300 gram er bedre enn ingenting, men skjønner at det er kjedelig! Stå på, du er superflink! :) :)

Det er for at kroppen skal venne seg til den nye vekten ja.

Som Box Fresh sier.

Jeg skal i alle fall ikke veie meg imorgen, får vente noen dager.

Fortsetter under...

God morgen jenter :) Jeg har vært på vekta idag, fikk helt panikk for at det bare skulle gå oppover så jeg bare måtte. Men her raser jo kiloene av som bare det. Hadde gått ned til 78 idag. Hele 300g på en uke! Wow.. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Jeg kan sikkert trene noe og gå litt, men det gidder jeg f... ikke nå i alle fall for jeg er kjempesur og ikke motivert til å gjøre noe ekstra i det hele tatt.. Håper under 78 neste gang jeg veier meg da slik at jeg ser at det snegler seg nedover.

Huff. Så kjedelig. Det som ER positivt er jo at du faktisk har gått NED og ikke opp! :) Men jeg skjønner virkelig skuffelsen, moota. Synd du ikke hadde gått ned mere når du har jobbet hardt :(

Vi er på samme side. Jeg klarte ikke la være å veie meg i dag.. Knis :P

Jeg har spist knallsunt og minimalt med kalorier. Kun salat, grønnsaker, lett middag, havregryn, nutrilettbar, vann, frukt og litt brødskive har jeg levd på. Har aldri spist særlig mye over 1000kcal de siste dagene. Triller tur hver dag, trente hard spinning på mandag og i går gikk jeg tur i to timer på dagtid + spinning på kvelden. Pokker, så demotiverende. Når jeg er lei og sliten på kvelden og aller helst bare vel legge meg, så drasser jeg meg på det jeg hater mest av alt: trening. Men det gir jo ikke resultater! Vekta har stått stille i ei uke.. Blir så frustrert og lei meg når jeg jobber så hardt for det. :( Skjønner ingenting. Vekta raaste nedover. Nesten et kilo i uken gikk jeg ned i 8 uker i strekk. Jeg er like flink men plutselig sa det stopp, gitt.

Tenker som deg moota, jeg gidder ikke trene en dritt mere når jeg ikke får noe igjen for det. Får bare bli feit og stygg. Hey, vil du være med på MacDonald å kjøpe 12 burgere, 4 pølser+ 3 milkshake senere?!

Når du trener bygger du muskeler og muskeler veier mer enn fett, pluss du kan binde vann etter trening. Bruk målband!!!!!!

Syns også du spiser forlite når du trener. Kanskje du skal øke protein inntaket siden du trener? Muskeler trenger vel det:)

69,3 i dag!!!! Jeg er under 70!!!! Jippi! :) :) :)

Delmål nr1 er nådd, delmål nr 2 er 65! Håper på d til jul!

Så flink du er!!! :D

Alle er så flinke og ser resultater utenom meg :(

Årh kjenner fortvilelsen nå :o

Huff. Så kjedelig. Det som ER positivt er jo at du faktisk har gått NED og ikke opp! :) Men jeg skjønner virkelig skuffelsen, moota. Synd du ikke hadde gått ned mere når du har jobbet hardt :( Vi er på samme side. Jeg klarte ikke la være å veie meg i dag.. Knis :P Jeg har spist knallsunt og minimalt med kalorier. Kun salat, grønnsaker, lett middag, havregryn, nutrilettbar, vann, frukt og litt brødskive har jeg levd på. Har aldri spist særlig mye over 1000kcal de siste dagene. Triller tur hver dag, trente hard spinning på mandag og i går gikk jeg tur i to timer på dagtid + spinning på kvelden. Pokker, så demotiverende. Når jeg er lei og sliten på kvelden og aller helst bare vel legge meg, så drasser jeg meg på det jeg hater mest av alt: trening. Men det gir jo ikke resultater! Vekta har stått stille i ei uke.. Blir så frustrert og lei meg når jeg jobber så hardt for det. :( Skjønner ingenting. Vekta raaste nedover. Nesten et kilo i uken gikk jeg ned i 8 uker i strekk. Jeg er like flink men plutselig sa det stopp, gitt. Tenker som deg moota, jeg gidder ikke trene en dritt mere når jeg ikke får noe igjen for det. Får bare bli feit og stygg. Hey, vil du være med på MacDonald å kjøpe 12 burgere, 4 pølser+ 3 milkshake senere?!
Når du trener bygger du muskeler og muskeler veier mer enn fett, pluss du kan binde vann etter trening. Bruk målband!!!!!! Syns også du spiser forlite når du trener. Kanskje du skal øke protein inntaket siden du trener? Muskeler trenger vel det:)

Jeg har ikke trent styrke enda så tviler på at jeg bygger så veldig mye muskler? Bare spinning og jogging på tredemølle.. ?

Spiser en del egg. Men du har rett i at jeg bør få inn litt mere protein. :)

Annonse

69,3 i dag!!!! Jeg er under 70!!!! Jippi!:):):) Delmål nr1 er nådd, delmål nr 2 er 65! Håper på d til jul!

Knallbra! Det er mitt neste delmål også. Jeg veier 74 nå. Gleder meg noe helt vanvittig til å se 6-tallet!!! Åh, det skal bli så stort. :)

69,3 i dag!!!! Jeg er under 70!!!! Jippi! :) :) :)

Delmål nr1 er nådd, delmål nr 2 er 65! Håper på d til jul!

Gratulerer!!! :D

Veide meg idag, 64,5 kg, 72 cm midje, 98 cm hofter... Så omtrent på stedet hvil... Får godta det med de dagene og den livsstilen jeg har nå for tiden :P

MEN, jeg kom inn i en kjole i størrelse M fra Zara idag! :D (Ikke at jeg kan gå opp så mange gram, spise, puste eller gå noe særlig i den), og den satt som et skudd! Kjæresten lyste opp når han så meg i den :D

Jeg og Zara-størrelsene har et litt anstrengt forhold, så dette var GØY!

Når dere har lest dette innlegget kommer dere til å tro at jeg er gal, men bare vent. ;)

Idag har jeg nemlig laget: Gele, iskrem, marengs, kesamdessert OG fruktdrink. Og ikke nok med det; jeg skal spise litt av alt sammen! Muhaha!

Og det beste er? At det nesten er helt FRITT for kalorier! :) :) Jeg har nemlig en skoleoppgave på gang, og har funnet kalorifattige desserter til den store gullmedaljen, og siden jeg trenger bilder av alt sammen, må jeg jo også lage dem. Og de smaker helt fantastisk! Godt med god samvittighet, folkens! Hyl ut hvis noen vil ha oppskrifter! :)

Jeg vil gjerne ha oppskrift på iskrem om det smaker skikkelig iskrem og marengs :P

Vi har ingen planer denne helga så håper det ikke blir noe ekstra, men neste helg er det julebord så da er det duket for fest med jobben til samboeren og meg. Har hørt hva menyen er og jeg trenger ikke spise meg stappmett, men det er buffet til hovedrett og det kan man ikke si nei til :P

Får bare veie meg før julebordet og ikke etterpå :P

Jeg synes ikke iskremen ble sånn supergod, for den er mer som en litt myk marengs. Marengsene ble gode egentlig, men de ble nok litt for søte når jeg lagde dem. Uansett; man visper bare 4 eggehvitter og 2 dl sukrinsukker sammen til det er så stivt at man kan snu bollen på hodet, og så setter man dem på et bakepapir i små kladder før man steker dem i ovnen på 100 grader i 1 time. Jeg har brukt fun light som "saus". Siden mine ble så søte ville jeg nok tatt litt mindre sukrin. Veldig greit hvis man har søtsug, for man blir veldig kvalm hvis man spiser litt. Haha. Favoritten min er vaniljekesam med fun light, noen nøtter og bær. Det er helt vanvittig godt! :) Det skal bli min nye dessert! :) Spent på geleen som står i kjøleskapet nå. :)

Jeg veide 73.5 i dag. :) Ned et halvt kilo. Det har gått tregt denne uken til tross for hardt arbeid men det viktigste er at det går nedover så da er jeg egentlig veldig fornøyd. Er superhappy bare vekta går nedover. Nå blir den store utfordringen å ikke legge på meg det jeg har tatt av i helgen.. Hjelpes.. Hva slags godteri, fredagsmat, sjokolade osv er det lite kcal i?

Det er helt sykt at jeg er 3.6 kg unna å veie noe på 6-tallet. Skal veie rundt 63 før sommeren + strammere kropp. 10 kg til skal av!!

Endret av mrsrogaland

Annonse

Gratulerer Rogis! :) Du er flink! 10 kg er MYE! :D Og på bare 3 mnd! Når det gjelder lørdagsgodt, se innleggene mine over. ;)

Jeg så innleggene dine. Hørtes knall ut! :) Det er bra du velger sunnere lørdagsgodt er jeg tror jeg kommer til å gjøre i kveld.. ;) Jeg er ikke så glad i is, gele, kaker, kjeks og slike ting. Jeg er sucker for smågodt og sjokolade. Min største svakhet :o

Dere, det er noe som plager meg.. Jeg veier 73.5 kg. Kun litt over 1 kg igjen til BMI sier at jeg er normalvektig. Likevell ser jeg mye værre ut enn andre som veier like mye og som også har vært overvektig og født barn. Jeg blir jo slankere men ikke fastere. Hengemagen er like stor som da jeg veide 80kg, strekkmerkene like synlige og hoftene like breie.

Jeg føler meg ikke bedre enn før, egentlig. Jeg trodde jeg kom til å gjøre det, men jeg gjør ikke det. Jeg er glad jeg ble kvitt 10 kg men hadde en liten nedtur i morges da jeg innså at kroppen min slettes ikke er penere. Jeg er like motbydlig og dvask naken. :(

Jeg synes ikke iskremen ble sånn supergod, for den er mer som en litt myk marengs. Marengsene ble gode egentlig, men de ble nok litt for søte når jeg lagde dem. Uansett; man visper bare 4 eggehvitter og 2 dl sukrinsukker sammen til det er så stivt at man kan snu bollen på hodet, og så setter man dem på et bakepapir i små kladder før man steker dem i ovnen på 100 grader i 1 time. Jeg har brukt fun light som "saus". Siden mine ble så søte ville jeg nok tatt litt mindre sukrin. Veldig greit hvis man har søtsug, for man blir veldig kvalm hvis man spiser litt. Haha. Favoritten min er vaniljekesam med fun light, noen nøtter og bær. Det er helt vanvittig godt! :) Det skal bli min nye dessert! :) Spent på geleen som står i kjøleskapet nå. :)

Hva er sukrinsukker?

Jeg veide 73.5 i dag. :) Ned et halvt kilo. Det har gått tregt denne uken til tross for hardt arbeid men det viktigste er at det går nedover så da er jeg egentlig veldig fornøyd. Er superhappy bare vekta går nedover. Nå blir den store utfordringen å ikke legge på meg det jeg har tatt av i helgen.. Hjelpes.. Hva slags godteri, fredagsmat, sjokolade osv er det lite kcal i?

Det er helt sykt at jeg er 3.6 kg unna å veie noe på 6-tallet. Skal veie rundt 63 før sommeren + strammere kropp. 10 kg til skal av!!

Du er så flink jeg blir kjempemisunnelig på deg!! :D

Du klarer det fint! Du har jo stålkontroll på dette :P

Gratulerer Rogis! :) Du er flink! 10 kg er MYE! :D Og på bare 3 mnd! Når det gjelder lørdagsgodt, se innleggene mine over. ;)

Jeg så innleggene dine. Hørtes knall ut! :) Det er bra du velger sunnere lørdagsgodt er jeg tror jeg kommer til å gjøre i kveld.. ;) Jeg er ikke så glad i is, gele, kaker, kjeks og slike ting. Jeg er sucker for smågodt og sjokolade. Min største svakhet :o

Dere, det er noe som plager meg.. Jeg veier 73.5 kg. Kun litt over 1 kg igjen til BMI sier at jeg er normalvektig. Likevell ser jeg mye værre ut enn andre som veier like mye og som også har vært overvektig og født barn. Jeg blir jo slankere men ikke fastere. Hengemagen er like stor som da jeg veide 80kg, strekkmerkene like synlige og hoftene like breie.

Jeg føler meg ikke bedre enn før, egentlig. Jeg trodde jeg kom til å gjøre det, men jeg gjør ikke det. Jeg er glad jeg ble kvitt 10 kg men hadde en liten nedtur i morges da jeg innså at kroppen min slettes ikke er penere. Jeg er like motbydlig og dvask naken. :(

Vet du at jeg hadde det likt som det. Sommeren 2008 var jeg ca 84-84 kilo. Husker tilbake hvor flott jeg synes jeg var. Jeg hadde gått på lavkarbo og gått ned ca 10 kilo. Gikk opp det dobbelte etter endt kur, slapp meg helt av og ga blaffen i hva jeg spiste :(

Så når jeg startet på 100,2 kilo våren 2010 så jeg for meg at når jeg var 80 kilo så var det godt. Da var jeg såå fin. Jeg gikk ned og når jeg hadde kommet et godt stykke mot 80 kilo endret jeg målet til 75 kilo. Og i sommer når jeg var helt nede i 75,3 kilo synes jeg fortsatt at jeg er feit!! Ikke overvektig, men feit :(

Forstår det ikke! Hvorfor kan ikke jeg bli fin? Og samboeren synes det er nok når jeg kommer til 75 kilo, for han liker ikke at jentene er for tynne. Har jo den kjolen så jeg har tving gjennom at jeg må gå ned noen kilo til etter 75 kilo, men har jo heller ikke lyst på en samboer som likte meg bedre når jeg var 100 kilo :(

Huff det skal alltid være noe.

Er hjemme med sykt barn, igjen. Lillebror har feber og vondt i halsen, så det blir jo ikke noe aktiviteter eller noe de første dagene. Får gjøre litt husarbeid eller noe for å få tiden til å gå hehe :P

Hva er sukrinsukker?

Naturlig søtning uten kalorier som selges på helsekosten. :)

Jeg spiser oliven, 70% sjokolade (gjerne med myntete til), popcorn, melon, ananas, druer, "gelesmågodt", drikker solbærtoddy... Egentlig det meste, bare det er såpass sterkt på smak at jeg ikke orker mye av det ;) Etter at jeg begynte med 70%-sjokolade spiser jeg mye mindre "vanlig" sjokolade, synes det blir for søtt og klissete :D Utenom Smash, da ;) Og stratos som har vært i kjøleskapet, naaaam...

Det er jo og godt med cottage cheese med syltetøy?

Her må jeg "skjule" slankinga mi litt, for mannen blir så grinete :P Han har gitt klar beskjed om at slankeprat gidder han ikke høre på, han synes jeg er fin som jeg er.... Så da drar jeg han med på trening istedenfor, så snikslanker jeg meg ;)

Jeg så innleggene dine. Hørtes knall ut! :) Det er bra du velger sunnere lørdagsgodt er jeg tror jeg kommer til å gjøre i kveld.. ;) Jeg er ikke så glad i is, gele, kaker, kjeks og slike ting. Jeg er sucker for smågodt og sjokolade. Min største svakhet :o Dere, det er noe som plager meg.. Jeg veier 73.5 kg. Kun litt over 1 kg igjen til BMI sier at jeg er normalvektig. Likevell ser jeg mye værre ut enn andre som veier like mye og som også har vært overvektig og født barn. Jeg blir jo slankere men ikke fastere. Hengemagen er like stor som da jeg veide 80kg, strekkmerkene like synlige og hoftene like breie. Jeg føler meg ikke bedre enn før, egentlig. Jeg trodde jeg kom til å gjøre det, men jeg gjør ikke det. Jeg er glad jeg ble kvitt 10 kg men hadde en liten nedtur i morges da jeg innså at kroppen min slettes ikke er penere. Jeg er like motbydlig og dvask naken. :(
Vet du at jeg hadde det likt som det. Sommeren 2008 var jeg ca 84-84 kilo. Husker tilbake hvor flott jeg synes jeg var. Jeg hadde gått på lavkarbo og gått ned ca 10 kilo. Gikk opp det dobbelte etter endt kur, slapp meg helt av og ga blaffen i hva jeg spiste :( Så når jeg startet på 100,2 kilo våren 2010 så jeg for meg at når jeg var 80 kilo så var det godt. Da var jeg såå fin. Jeg gikk ned og når jeg hadde kommet et godt stykke mot 80 kilo endret jeg målet til 75 kilo. Og i sommer når jeg var helt nede i 75,3 kilo synes jeg fortsatt at jeg er feit!! Ikke overvektig, men feit :( Forstår det ikke! Hvorfor kan ikke jeg bli fin? Og samboeren synes det er nok når jeg kommer til 75 kilo, for han liker ikke at jentene er for tynne. Har jo den kjolen så jeg har tving gjennom at jeg må gå ned noen kilo til etter 75 kilo, men har jo heller ikke lyst på en samboer som likte meg bedre når jeg var 100 kilo :( Huff det skal alltid være noe. Er hjemme med sykt barn, igjen. Lillebror har feber og vondt i halsen, så det blir jo ikke noe aktiviteter eller noe de første dagene. Får gjøre litt husarbeid eller noe for å få tiden til å gå hehe :P

Æsj, ja det er så kjipt.. Samboeren din liker deg nok om du veier 60 eller 100kg vil jeg tro. Du er jo så søt uansett. :) Det er derfor du kan velge selv hvordan du vil se ut om du er heldig å ha en mann som liker deg for den du er. Det viktigste er at DU trives med det du ser i speilet, moota. Du skal trives med egen vekt og kropp. Gå ned til den vekten du drømmer om og tror du vil kunne slå deg til ro med uten at selvbildet er dårlig.

Målet mitt var 70 kg. Det var drømmevekten min.. Vel, jeg har straks klart det.. ? Det er ikke en drømmevekt. Så jeg satte meg et mål på 65 kilo. DA må det være nok tenkte jeg og da er jeg så tynn og fin. Vel, nå begynner jeg å leke med tanken på 60 kg...

Blir så skuffet ettersom kiloene raser av meg og når jeg ser meg i speilet ser jeg fremdeles bare feite meg. Like dvask. Like mye hengemage. Like mye strekkmerker og stygg fasong. Blir jeg noen gang fornøyd? Blir det noen gang nok? Lurer jeg meg selv, kanskje jeg bare tror at alt blir så mye bedre om jeg går ned noen kilo? Skal jeg bare innse at jeg aldri blir sexy og fin naken uansett hvor mange kilo jeg tar av meg? De tankene begynner å surre i hodet mitt. Når er det nok?

Er det slik at når man først har vært overvektig, født barn,s trekkmerker og hengemage, kan vi aldri bli tynn og stram? Vil alltid sporene etter år med overvekt synes på kroppen? Demotiverende... Jeg vil ikke bare gå ned i vekt, jeg vil bli fin! Jeg vil bli fin OG slank. Jeg vil ikke bli slank og enda slappere og ekklere. Jeg er så drittlei. Den slappe magen min blir ingenting mindre jo. :(

Det var dagens utblåsning fra meg!! Kjedelig å nå et så stort første mål på 10 kg for så å innse at man slettes ikke er fornøyd med seg selv.

Hva er deres tanker om det? Hva føler dere?

Ønsker dere god damer! Her har jeg ei skål med is og smågodt jeg skal kose meg med til skavlan. :)

Og følelsesvims, likte innlegget ditt om snikslanking. Fikk meg til å le ;)

Har d likt som deg

Tror det er styrke trening som må til. Det former kroppen! Skulle så gjerne trent styrke selv, men nå har jeg ikke nok timer i døgnet til seriøs trening, blir litt øvelser på stue gulvet i dann og vann.

Men har en plan om litt mer strukturert trening på stuegulvet nå frem mot jul. Så kanskje kjolen( som jeg ikke har kjøpt enda;)) sitter litt penere!

Jeg så innleggene dine. Hørtes knall ut! :) Det er bra du velger sunnere lørdagsgodt er jeg tror jeg kommer til å gjøre i kveld.. ;) Jeg er ikke så glad i is, gele, kaker, kjeks og slike ting. Jeg er sucker for smågodt og sjokolade. Min største svakhet :o Dere, det er noe som plager meg.. Jeg veier 73.5 kg. Kun litt over 1 kg igjen til BMI sier at jeg er normalvektig. Likevell ser jeg mye værre ut enn andre som veier like mye og som også har vært overvektig og født barn. Jeg blir jo slankere men ikke fastere. Hengemagen er like stor som da jeg veide 80kg, strekkmerkene like synlige og hoftene like breie. Jeg føler meg ikke bedre enn før, egentlig. Jeg trodde jeg kom til å gjøre det, men jeg gjør ikke det. Jeg er glad jeg ble kvitt 10 kg men hadde en liten nedtur i morges da jeg innså at kroppen min slettes ikke er penere. Jeg er like motbydlig og dvask naken. :(
Vet du at jeg hadde det likt som det. Sommeren 2008 var jeg ca 84-84 kilo. Husker tilbake hvor flott jeg synes jeg var. Jeg hadde gått på lavkarbo og gått ned ca 10 kilo. Gikk opp det dobbelte etter endt kur, slapp meg helt av og ga blaffen i hva jeg spiste :( Så når jeg startet på 100,2 kilo våren 2010 så jeg for meg at når jeg var 80 kilo så var det godt. Da var jeg såå fin. Jeg gikk ned og når jeg hadde kommet et godt stykke mot 80 kilo endret jeg målet til 75 kilo. Og i sommer når jeg var helt nede i 75,3 kilo synes jeg fortsatt at jeg er feit!! Ikke overvektig, men feit :( Forstår det ikke! Hvorfor kan ikke jeg bli fin? Og samboeren synes det er nok når jeg kommer til 75 kilo, for han liker ikke at jentene er for tynne. Har jo den kjolen så jeg har tving gjennom at jeg må gå ned noen kilo til etter 75 kilo, men har jo heller ikke lyst på en samboer som likte meg bedre når jeg var 100 kilo :( Huff det skal alltid være noe. Er hjemme med sykt barn, igjen. Lillebror har feber og vondt i halsen, så det blir jo ikke noe aktiviteter eller noe de første dagene. Får gjøre litt husarbeid eller noe for å få tiden til å gå hehe :P

Æsj, ja det er så kjipt.. Samboeren din liker deg nok om du veier 60 eller 100kg vil jeg tro. Du er jo så søt uansett. :) Det er derfor du kan velge selv hvordan du vil se ut om du er heldig å ha en mann som liker deg for den du er. Det viktigste er at DU trives med det du ser i speilet, moota. Du skal trives med egen vekt og kropp. Gå ned til den vekten du drømmer om og tror du vil kunne slå deg til ro med uten at selvbildet er dårlig.

Målet mitt var 70 kg. Det var drømmevekten min.. Vel, jeg har straks klart det.. ? Det er ikke en drømmevekt. Så jeg satte meg et mål på 65 kilo. DA må det være nok tenkte jeg og da er jeg så tynn og fin. Vel, nå begynner jeg å leke med tanken på 60 kg...

Blir så skuffet ettersom kiloene raser av meg og når jeg ser meg i speilet ser jeg fremdeles bare feite meg. Like dvask. Like mye hengemage. Like mye strekkmerker og stygg fasong. Blir jeg noen gang fornøyd? Blir det noen gang nok? Lurer jeg meg selv, kanskje jeg bare tror at alt blir så mye bedre om jeg går ned noen kilo? Skal jeg bare innse at jeg aldri blir sexy og fin naken uansett hvor mange kilo jeg tar av meg? De tankene begynner å surre i hodet mitt. Når er det nok?

Er det slik at når man først har vært overvektig, født barn,s trekkmerker og hengemage, kan vi aldri bli tynn og stram? Vil alltid sporene etter år med overvekt synes på kroppen? Demotiverende... Jeg vil ikke bare gå ned i vekt, jeg vil bli fin! Jeg vil bli fin OG slank. Jeg vil ikke bli slank og enda slappere og ekklere. Jeg er så drittlei. Den slappe magen min blir ingenting mindre jo. :(

Det var dagens utblåsning fra meg!! Kjedelig å nå et så stort første mål på 10 kg for så å innse at man slettes ikke er fornøyd med seg selv.

Ønsker dere god damer! Her har jeg ei skål med is og smågodt jeg skal kose meg med til skavlan. :)

Jeg har også hengemage og strekkmerker, men jeg tror jeg egentlig ikke har noen kjempestore forhåpninger om å bli veldig tynn og stram. Jeg går for å se bra ut med klær først, og så får vi se. ;) Hovedmålet er vel bare å ikke være tjukk. ;) Når det er sagt, så har jeg sett videoer på youtube av mammaer som oss som har trena 30 day shred og blitt kjempestramme og fine. Så vil virkelig anbefale det! :)

Jeg har det akkurat likt deg. Hadde akkurat de samme tankene som deg når jeg var litt mindre. Nå har jeg jo gått opp 2-3 kilo og hater kroppen min enda mer nå enn når jeg var 100 kilo.

Og går jeg ned til 60 kilo blir det nok verken sex eller noe. Han synes jeg er "tynn" nok nå. Og jeg har kjent han i 11 år så vet når han mener det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...