beibilykke Skrevet 22. oktober 2012 #651 Skrevet 22. oktober 2012 Kan jeg henge meg på her??? Begynner i mårgen;) minus 10 er målet tror jeg;) Velkommen skal du være! Og lykke til med begynnelsen! Den er jo værst!! Vi alle heier på deg!
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. oktober 2012 #652 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er tilbake igjen idag. Er fortsatt kvalm og uvel, men har bestemt meg for å prøve å se hvordan det går. Jeg tenker at det også kan være litt sånn (v)ond sirkel å komme inn i å spise så masse dritt og sjokolade og sånn som jeg har brukt som unnskyldning nå i 1 uke for at jeg får så lite mat i meg.. Så nå får jeg bare prøve å skifte kurs og se hvordan det går Kommer jo til å bli smellfeit og legge på meg alt igjen om jeg ikke skjerper meg nå.. Tenker på brudekjolen min som henger oppe også. Jeg må ned 3-6 kilo ca kanskje for å kunne ha det behagelig hehe Hurra at du er tlbake med godt mot men hvorfor er du fortsatt kvalm og uvell? Gravid????????? Uansett så heier jeg på deg, begynn i det små, og planlegg på forhånd hva og når du skal spise. Kanskje det hjelper deg på å forberede hjernen/magen at det kommer vanlig sunn mat og det er kanskje lurt og spise lite men ofte så du ikke trigger kvalmen ytterligere!! Håper denne uvellheten slipper taket snart!! Skal du gifte deg?! Når ? Jeg er nok kvalm og uvel enten pga jeg er syk eller pga den vonde sirkelen med at jeg har fått i meg så masse sukker og dritt mat og ikke så masse skikkelig mat.. Håper ikke jeg er gravid. Tror ikke det heller Vi skal gifte oss 1.juni så har jo god tid på meg egentlig. Men etter godt og vel 20 kilo er jeg både lei og det er skikkelig vanskelig å få av de siste kiloene. Spesielt når jeg ikke kan trene eller være i noe særlig aktivitet..
Skyfrihimmel Skrevet 22. oktober 2012 #653 Skrevet 22. oktober 2012 Glemte å gå på vekten i dagtidlig, men like greit dagen ble bare rot:( jeg må planlegge og spise etter klokka og ikke øynene. Blæ Første delmål er under 70! Tror jeg er rundt 74 nå! Det tar så langtid som det tar, skulle helst sett det skjedde i går....menmen, du blir hva du spiser;) Legger meg på en kaloritelling, føler det er lettest og kombinere med familien her. Kommer med vekt og mål i morgen! Synes dere er flinke stå på!!!
mrsrogaland. Skrevet 22. oktober 2012 #654 Skrevet 22. oktober 2012 Vi kan grave oss ned sammen box.. Jeg har ikke gått ned et jævla gram. Jeg har gått opp. Nå trenger jeg motivasjon for nå er jeg så irritert at jeg ikke gidder å trene.
I scream for icecream! Skrevet 22. oktober 2012 #655 Skrevet 22. oktober 2012 Vi kan grave oss ned sammen box.. Jeg har ikke gått ned et jævla gram. Jeg har gått opp. Nå trenger jeg motivasjon for nå er jeg så irritert at jeg ikke gidder å trene. Jeg har allerede begynt å grave et stort hull til oss. ååå, det er så kjedelig med sånne perioder. Hater det.
mrsrogaland. Skrevet 22. oktober 2012 #656 Skrevet 22. oktober 2012 Vi kan grave oss ned sammen box.. Jeg har ikke gått ned et jævla gram. Jeg har gått opp. Nå trenger jeg motivasjon for nå er jeg så irritert at jeg ikke gidder å trene. Jeg har allerede begynt å grave et stort hull til oss. ååå, det er så kjedelig med sånne perioder. Hater det. Så mye jeg har gått opp må du grave et STORT hull! Så kjipt at du gikk opp etter å ha gått ned. Men det er jo ikke fett. Det er klin umulig Jeg som har fråtset i helgen har nok gått opp i fett :s
Skyfrihimmel Skrevet 23. oktober 2012 #657 Skrevet 23. oktober 2012 72,9 viste vekten i dag,mye bedre enn forventet! Så da er det 3 kilo til delmål 1! Håper på 0,5-1 kilo ned i uken...,... Kanskje vel optimist menmen:) Ble en liten trilletur på formiddagen, håper å få trene i ettermiddag.
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. oktober 2012 #658 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg var flink hele dagen igår og har vært flink til nå idag. Blir utskeiing allerede på torsdag da jeg ikke kan med shake på flyet når jeg reiser Sola - Bergen og tilbake på noen få timer. Jeg skal ikke under noen omstendigheter veie meg denne mnd i alle fall hehe Har nok en del å ta igjen
L-8 Skrevet 23. oktober 2012 #659 Skrevet 23. oktober 2012 Alzzzoooo, hvor er den skjenneprekenen jeg etterspurte? ;-) Jeg har null intensjon om å gå på vekten nå, men store ambisjoner om å ikke ha det så veldig festlig på en god stund. Jeg er slapp, sliten, tafatt... Jeg som vanligvis er irriterende energisk og positiv. Blæh. Treningssenteret savner meg, skulle ønske jeg savnet det tilbake. Vet ikke hva som går av meg, skikkelig ond sirkel dette.... Oh well, er vel bare å hive seg i det og komme inn i gamle vaner igjen, for dette går jo ikke!!
L-8 Skrevet 23. oktober 2012 #660 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg var flink hele dagen igår og har vært flink til nå idag. Blir utskeiing allerede på torsdag da jeg ikke kan med shake på flyet når jeg reiser Sola - Bergen og tilbake på noen få timer. Jeg skal ikke under noen omstendigheter veie meg denne mnd i alle fall hehe Har nok en del å ta igjen Skal du til ny utredning?
Følelsesvims Skrevet 23. oktober 2012 #661 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg skal nå ut og jogge med mannen. Han er treningsnarkoman, og spreeeek - det er ikke jeg. Og jeg er stiv og støl etter trening i går. Så nå sitter jeg her og trykker i meg rundstykker med nugatti, bare for å ha et håp om å holde ut mer enn 2 minutter før jeg går i kjelleren... Og det verste: det var min ide i utgangspunktet! Wish me luck, jeg kommer til å dø...
Tjohoppsannhei Skrevet 23. oktober 2012 #662 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg skal nå ut og jogge med mannen. Han er treningsnarkoman, og spreeeek - det er ikke jeg. Og jeg er stiv og støl etter trening i går. Så nå sitter jeg her og trykker i meg rundstykker med nugatti, bare for å ha et håp om å holde ut mer enn 2 minutter før jeg går i kjelleren... Og det verste: det var min ide i utgangspunktet! Wish me luck, jeg kommer til å dø... Masse lykke til! Du er såååå flink!
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. oktober 2012 #663 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg var flink hele dagen igår og har vært flink til nå idag. Blir utskeiing allerede på torsdag da jeg ikke kan med shake på flyet når jeg reiser Sola - Bergen og tilbake på noen få timer. Jeg skal ikke under noen omstendigheter veie meg denne mnd i alle fall hehe Har nok en del å ta igjen Skal du til ny utredning? Jepp Skal til privat revmatolog på Volvat
Skyfrihimmel Skrevet 23. oktober 2012 #664 Skrevet 23. oktober 2012 Vil også jogge, men blir ikke i dag ser det ut som, kjenner det er like greit..... Har avtalt en date med rockeringen min da. Må bare vente på at det sovnes her, ellers får jeg ikke rocket to runder før det er Mamma!!!
Følelsesvims Skrevet 24. oktober 2012 #665 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg var flink hele dagen igår og har vært flink til nå idag. Blir utskeiing allerede på torsdag da jeg ikke kan med shake på flyet når jeg reiser Sola - Bergen og tilbake på noen få timer. Jeg skal ikke under noen omstendigheter veie meg denne mnd i alle fall hehe Har nok en del å ta igjen Skal du til ny utredning? Jepp Skal til privat revmatolog på Volvat Så bra! Du får oppdatere oss om hvordan det går
L-8 Skrevet 24. oktober 2012 #666 Skrevet 24. oktober 2012 Så bra moota, spent på å høre hvordan det går! Var forøvrig på vekta i dag, 80,5.... Jaja, hadde jo ikke forventet noe annet...
L-8 Skrevet 24. oktober 2012 #669 Skrevet 24. oktober 2012 Boxern - i dag er det du som rocker brakka!! Gir meg litt motivasjon for å skjerpe meg, jeg kan jo ikke komme ut som den evig tapende part her!
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. oktober 2012 #670 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg var flink hele dagen igår og har vært flink til nå idag. Blir utskeiing allerede på torsdag da jeg ikke kan med shake på flyet når jeg reiser Sola - Bergen og tilbake på noen få timer. Jeg skal ikke under noen omstendigheter veie meg denne mnd i alle fall hehe Har nok en del å ta igjen Skal du til ny utredning? Jepp Skal til privat revmatolog på Volvat Så bra! Du får oppdatere oss om hvordan det går Regner med at det blir null svar siden jeg har vært hos en som hører under sykehuset. Han sa jeg hadde ingenting, bare vondt i leddene og kunne ikke hjelpe meg med verken behandling eller medisiner. Oppmuntret meg til lett aktivitet som sykling osv. Som jeg ikke klarer i det hele tatt.. Var flink igår også så håper jeg klarer med godt nå
L-8 Skrevet 24. oktober 2012 #671 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg var flink hele dagen igår og har vært flink til nå idag. Blir utskeiing allerede på torsdag da jeg ikke kan med shake på flyet når jeg reiser Sola - Bergen og tilbake på noen få timer. Jeg skal ikke under noen omstendigheter veie meg denne mnd i alle fall hehe Har nok en del å ta igjen Skal du til ny utredning? Jepp Skal til privat revmatolog på Volvat Så bra! Du får oppdatere oss om hvordan det går Regner med at det blir null svar siden jeg har vært hos en som hører under sykehuset. Han sa jeg hadde ingenting, bare vondt i leddene og kunne ikke hjelpe meg med verken behandling eller medisiner. Oppmuntret meg til lett aktivitet som sykling osv. Som jeg ikke klarer i det hele tatt.. Var flink igår også så håper jeg klarer med godt nå For en bæsj!!! Nei, kom deg hit til Oslo og balderklinikken!
L-8 Skrevet 24. oktober 2012 #672 Skrevet 24. oktober 2012 Er det noen av dere som får hovne og ømme pupper i uken før mens?
Skyfrihimmel Skrevet 24. oktober 2012 #673 Skrevet 24. oktober 2012 Er det noen av dere som får hovne og ømme pupper i uken før mens? Ja når jeg har vært gravid.......... Det svaret du var ute etter???
L-8 Skrevet 24. oktober 2012 #674 Skrevet 24. oktober 2012 Er det noen av dere som får hovne og ømme pupper i uken før mens? Ja når jeg har vært gravid.......... Det svaret du var ute etter??? Det var igrunn IKKE svaret jeg var ute etter
I scream for icecream! Skrevet 24. oktober 2012 #675 Skrevet 24. oktober 2012 Boxern - i dag er det du som rocker brakka!! Gir meg litt motivasjon for å skjerpe meg, jeg kan jo ikke komme ut som den evig tapende part her! Haha, jeg elsker det uttrykket! Og du KAN klare det, igår var jeg 80.5! Kom igjen, stå på idag, så kan det hende du er der allerede imorgen! :D Og selv om du strever nå, så vips går det nedover! Jeg har jo stått stille i ukesvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå