Gå til innhold

Hjelpes!!! Orgasme?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde aldri smerte etter orgasme, men alltid kynnere (kraftige sådanne).

 

Sansynligvis er det ingenting :-)

 

 

Prøv å puste ut og heller bestille en ultralyd privat rundt uke 12 slik at du blir beroliget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg blør ikke mer nå ser det ut til :)

 

Huff jeg blir helt matt.. Stemmer det altså ikke at hcg vil være ute av kroppen etter 2 uker slik legen sa? Selv om det er såpass tidlig enda? Jeg kan skjønne at det henger lenge igjen ved senere aborter, men jeg er jo ikke kommet lenger enn til fosterets uke 3 nå (min uke 5) Jeg vurderer faktisk å drite i legen min og heller prøve å spørre han bekjente legen om han kan ta blodprøvene. Vet ikke om det lar seg gjøre men.

 

Jeg kjenner murringer flere ganger om dagen nå. Ikke vonde, men sånne som forteller at det er ting på gang. Nesten litt som før EL synes jeg. Det er nesten litt merkelig, for jeg hadde trodd at det skulle være stille der inne hvis jeg har abortert allerede.

Skrevet

Den over er HI forresten.

Skrevet

Jeg syns du skal kreve blodprøve jeg. Be om å få en annen lege. Du kan da ikke gå i 14 dager i uvisshet. Det hadde jeg ALDRI godtatt...

Skrevet

Ja ok :) Hvis testen viser positiv på søndag så kommer jeg til å kreve test av legen! Hvis den er negativ så har jeg uansett mistet.. Og da skal vi søren-meg prøve på nytt fort som fy!!

 

Føler for en gangs skyld at jeg ser litt lys i enden av tunnelen :)

 

HI

Skrevet

Testen var negativ i dag morges :( Selv om det er skikkelig trist så er det ikke så mye annet å gjøre enn å prøve på nytt.

 

Det føles godt å vite iallefall :)

 

HI

Skrevet

Det va trist å høre HI, har fulgt med tråden din. Men godt du vet nå og slipper å pine deg gjennom flere uker i uvisshet. Lykke til med prøvingen videre :) klem til deg :)

Skrevet

Leste hele tråden nå med håp om at det gikk bra. Håper du blir fort gravid igjen. Ikke kjekt med aborter men godt å få det bekreftet for den usikkerheten er virkelig jævelig altså! Mange klemmer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...