Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #76 Skrevet 8. mars 2012 Jeg hadde aldri smerte etter orgasme, men alltid kynnere (kraftige sådanne). Sansynligvis er det ingenting :-) Prøv å puste ut og heller bestille en ultralyd privat rundt uke 12 slik at du blir beroliget.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #77 Skrevet 8. mars 2012 Nei jeg blør ikke mer nå ser det ut til Huff jeg blir helt matt.. Stemmer det altså ikke at hcg vil være ute av kroppen etter 2 uker slik legen sa? Selv om det er såpass tidlig enda? Jeg kan skjønne at det henger lenge igjen ved senere aborter, men jeg er jo ikke kommet lenger enn til fosterets uke 3 nå (min uke 5) Jeg vurderer faktisk å drite i legen min og heller prøve å spørre han bekjente legen om han kan ta blodprøvene. Vet ikke om det lar seg gjøre men. Jeg kjenner murringer flere ganger om dagen nå. Ikke vonde, men sånne som forteller at det er ting på gang. Nesten litt som før EL synes jeg. Det er nesten litt merkelig, for jeg hadde trodd at det skulle være stille der inne hvis jeg har abortert allerede.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #79 Skrevet 8. mars 2012 Jeg syns du skal kreve blodprøve jeg. Be om å få en annen lege. Du kan da ikke gå i 14 dager i uvisshet. Det hadde jeg ALDRI godtatt...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #80 Skrevet 8. mars 2012 Ja ok Hvis testen viser positiv på søndag så kommer jeg til å kreve test av legen! Hvis den er negativ så har jeg uansett mistet.. Og da skal vi søren-meg prøve på nytt fort som fy!! Føler for en gangs skyld at jeg ser litt lys i enden av tunnelen HI
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #81 Skrevet 11. mars 2012 Testen var negativ i dag morges Selv om det er skikkelig trist så er det ikke så mye annet å gjøre enn å prøve på nytt. Det føles godt å vite iallefall HI
Mrs. Zoidberg Skrevet 11. mars 2012 #82 Skrevet 11. mars 2012 Det va trist å høre HI, har fulgt med tråden din. Men godt du vet nå og slipper å pine deg gjennom flere uker i uvisshet. Lykke til med prøvingen videre klem til deg
fått nr 2 <3 Skrevet 11. mars 2012 #84 Skrevet 11. mars 2012 Leste hele tråden nå med håp om at det gikk bra. Håper du blir fort gravid igjen. Ikke kjekt med aborter men godt å få det bekreftet for den usikkerheten er virkelig jævelig altså! Mange klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå