Gå til innhold

Synes egentlig de profilene som har 4-5 innlegg i snitt pr dag virker ganske patetiske? Sitter en på DIB hele dagen eller???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

Luten, sjekk helt neders på oversikten over alle forum. Der finner du dagen medlemmer og tidenes. Du ligger(selvsagt) på topp på begge.... :)

Det ser jeg som en stor ære.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luten, sjekk helt neders på oversikten over alle forum. Der finner du dagen medlemmer og tidenes. Du ligger(selvsagt) på topp på begge.... :)

Det ser jeg som en stor ære.

 

Ja, all ære til deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Veldig mange gamle travere som følte seg truffet av innlegget, ser jeg.... "Alle" bortforklarer det med at de ikke bruker sååå lang tid, det tar ikke lang tid å svare, kan skive fra iPhone osv. Enda mer tragisk. Jeg hadde nok også vært litt flau av at andre påpeker at jeg har for mange innlegg og for lite liv...

Jeg for min del svarer sikkert på 10 innlegg i uka, synes ikke det er så ille. Bruker vel kanskje i underkant av 10 minutter til dagen på denne siden, så nei - jeg føler meg ikke truffet! =)

 

Hihi, les innlegget ditt en gang til, og se om du ser selvmotsigelsene lyse mot deg like mye som jeg gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Moro å lese at f.eks UndrendeUllteppe har hatt 28 innlegg i dag og dette er 1,57% av alle innlegg som er skrevet 29 februar 2012!

 

Flere med over 1% av dagens innlegg er Heartbroken, MrsMilla og Snekkerpelle.

 

Det kunne ikke brydd meg mindre hva andre mener om min deltagelse på et anonymt forum!

 

Jeg signerer alltid med nick, og syns det er trist at tråder som dette får flere til å gjemme seg bak anonymknappen, selv når de svarer på "ufarlige" tråder som middagstips og favorittfilmer...

 

At noen faktisk tar seg bryet med å lete frem hvor mange innlegg de forskjellige har her til enhver tid, forundrer meg mer enn at noen bruker "for mye tid" her inne etter andres standard.

 

Hva med å feie for egen dør først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbroken

Veldig mange gamle travere som følte seg truffet av innlegget, ser jeg.... "Alle" bortforklarer det med at de ikke bruker sååå lang tid, det tar ikke lang tid å svare, kan skive fra iPhone osv. Enda mer tragisk. Jeg hadde nok også vært litt flau av at andre påpeker at jeg har for mange innlegg og for lite liv...

Jeg for min del svarer sikkert på 10 innlegg i uka, synes ikke det er så ille. Bruker vel kanskje i underkant av 10 minutter til dagen på denne siden, så nei - jeg føler meg ikke truffet! =)

 

Hehe, denne var dagens så langt :) Strålende, rett og slett strålende :)

 

Håper du ser det selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å lese at f.eks UndrendeUllteppe har hatt 28 innlegg i dag og dette er 1,57% av alle innlegg som er skrevet 29 februar 2012!

 

Flere med over 1% av dagens innlegg er Heartbroken, MrsMilla og Snekkerpelle.

 

Det kunne ikke brydd meg mindre hva andre mener om min deltagelse på et anonymt forum!

 

Jeg signerer alltid med nick, og syns det er trist at tråder som dette får flere til å gjemme seg bak anonymknappen, selv når de svarer på "ufarlige" tråder som middagstips og favorittfilmer...

 

At noen faktisk tar seg bryet med å lete frem hvor mange innlegg de forskjellige har her til enhver tid, forundrer meg mer enn at noen bruker "for mye tid" her inne etter andres standard.

 

Hva med å feie for egen dør først?

 

Syntes først det virket litt stakkarslig jeg også, helt til "vidunderknappen" åpenbarte seg for meg og.

 

Vedkommende har jo ikke tatt seg bryet med å lete frem dette i det hele tatt, det er de forumansvarlige som har tatt seg bryet med dette for oss. Så nå ligger statistikken simsalabim ferdig utregnet og med tydelige tall for hvem som helst å se på forumets forside.

 

Antar at de fleste ikke kunne brydd seg mindre om en statistikk over andres deltakelse her inne, men altså, det hoppet de forumansvarlige og dret i. Dette fabelaktige anonymforumet har endret litt mer karakter enn jeg tror de fleste setter pris på her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitthen er en hormonell og gravid kjerring som jobber på nav. Hun er vant med å være tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser faktisk på meg selv som rimelig oppegående selv om det hender jeg skriver visse drøye innlegg bak anonymknappen. Mistenker sterkt at jeg ikke er den eneste om den saken. Synes forresten det er veldig morsomt at et par minutters kjedsomhet har gitt en tråd som skurer og går av seg selv :)

 

Hva en anonym og noen andre på DIB måtte mene om meg er forresten revnende likegyldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser faktisk på meg selv som rimelig oppegående selv om det hender jeg skriver visse drøye innlegg bak anonymknappen. Mistenker sterkt at jeg ikke er den eneste om den saken. Synes forresten det er veldig morsomt at et par minutters kjedsomhet har gitt en tråd som skurer og går av seg selv :)

 

Hva en anonym og noen andre på DIB måtte mene om meg er forresten revnende likegyldig :)

 

Men hvorfor gir det deg tilfredstillese og skrive "drøye" innlegg bak anonymknappen egentlig?? Finns det ikke nok kontroversielle temaer å diskutere, og det helt åpent, uten å måtte være smålig, sarkastisk, og hoven.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenta til Henrik

Jeg logger meg på diverse nettsider hver formiddag. Gjerne facebook, mailen, dib, youtube osv.. og så slenger jeg innom i ny og ne. Er ikke sånn at jeg sitter planta foran skjermen hele dagen lang (selv om det kan virke sånn) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det gjør vel kanskje ikke det? Dessuten er jo ærlig talt ikke innlegget så drøyt....

 

Akkurat det kommer vel litt an på øyet som ser.Det som ble drøyt var vel at du bommet på anonymknappen og så sutret over angrep på deg selv i et annet innlegg som på en måte var like uskyldig som ditt eget. Det er vel egentlig da det blir reaksjoner. Så enten er det best å debattere temaer med sterke meninger åpent, eller la være med tanke på slike bommerter du gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva en anonym og noen andre på DIB måtte mene om meg er forresten revnende likegyldig :)

 

Nåja, så revnende likegyldig kan det tross alt ikke være siden du tar deg bryet med å informere om det? :)

 

Nei, det gjør vel kanskje ikke det? Dessuten er jo ærlig talt ikke innlegget så drøyt....

 

Det var drøyt i den forstand at du angriper forum-vennene dine på en utrolig smålig måte, flere ganger i tråden. En ting er at vi angriper hverandre for temaer vi tar opp i innlegg om mannfolk og stemødre, men du gikk liksom like godt rett på det eksistensielle. Og det ble litt som å slippe vonde småfiser i heisen og skylde på noen andre, for deretter å slippe en kjempebraker med giftige dimensjoner og le av de som ikke klarer å puste. Blir liksom ikke god steming av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenta til Henrik

Jeg er ikke engang med på dagens topp 20 liste, og NEDERST på side 2 på tidenes medlemsliste!! WTF????? Faen altså, da må alle planer for helgen avlyses, må få opp snittet. Var jo bare 0,56 pr dag.......

Endret av Jenta til Henrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva en anonym og noen andre på DIB måtte mene om meg er forresten revnende likegyldig smile.png

 

Nåja, så revnende likegyldig kan det tross alt ikke være siden du tar deg bryet med å informere om det? smile.png

 

Nei, det gjør vel kanskje ikke det? Dessuten er jo ærlig talt ikke innlegget så drøyt....

 

Det var drøyt i den forstand at du angriper forum-vennene dine på en utrolig smålig måte, flere ganger i tråden. En ting er at vi angriper hverandre for temaer vi tar opp i innlegg om mannfolk og stemødre, men du gikk liksom like godt rett på det eksistensielle. Og det ble litt som å slippe vonde småfiser i heisen og skylde på noen andre, for deretter å slippe en kjempebraker med giftige dimensjoner og le av de som ikke klarer å puste. Blir liksom ikke god steming av det...

 

Vel, det er jo egentlit opp til hver enkelt horvidt man føler seg truffet, og det er jo tydelig at jeg har truffet et ømt punkt hos flere- flere enn jeg hadde regnet med faktisk. Men det tar forsåvidt ikke fra meg nattesøvnen for å si det slik. Nå gidder jeg vel egentlig ikke si så mye mer i denne tråden, men dere er jo selvsagt velkomne til å ta den videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trur ikke du traff et ømt punkt i hele tatt egentlig. Det som skjedde var heller at noen ville prøve å fortelle en mindre vitende ( deg) at ting ikke er så tidskrevende som du lot som du trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg må le litt, finnes det noe mere tragisk enn å basere dagene sine på å sitte her? Har de egentlig et liv - det må da i tilfelle være rimelig trist?"

 

Det va nu rætte ræva som feis med sine 1540 innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Når jeg leser stygge og anonyme innlegg fremover, så ser jeg at det iallfall vil være et nick som dukker opp i tankene mine...

Ja, det er faren ved å bli avkledd foran menigheten, du kan ikke senere påstå at du alltid er grei og snill (men klage over anonymknappen gjør hun ennå...)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del hårsåre damer her inne, det viser nå denne tråden..

 

Det Bitthen sa i innlegget var bare gøy, og en naturlig tanke når man ser div. nick i mange innlegg pr dag. Dessuten er jeg 100% sikker på at det bare var for å lage liv, for det er ganske tørt her inne til vanlig. Vi trenger slike innlegg innimellom!

 

Bitthen skriver passelig med innlegg selv, så jeg ser på henne slik jeg ser på flere andre nick. ...sitter kanskje mer her inne enn meg..

Men det er jo ikke noe gærnt i det? Det er en hobby som alt annet!

 

Dessuten vet vel de fleste nå om lista der de som skriver mest pr døgn dukker opp. Hvis man ikke vil på den lista får man skrive anonymt da vel;)

 

Så slutt å hetse Bitthen, hun virker veldig grei i andre tråder, før og etter. Er dere virkelig så skinnhellige selv som dere utgir dere for å være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

En del hårsåre damer her inne, det viser nå denne tråden..

 

Det Bitthen sa i innlegget var bare gøy, og en naturlig tanke når man ser div. nick i mange innlegg pr dag. Dessuten er jeg 100% sikker på at det bare var for å lage liv, for det er ganske tørt her inne til vanlig. Vi trenger slike innlegg innimellom!

 

Bitthen skriver passelig med innlegg selv, så jeg ser på henne slik jeg ser på flere andre nick. ...sitter kanskje mer her inne enn meg..

Men det er jo ikke noe gærnt i det? Det er en hobby som alt annet!

 

Dessuten vet vel de fleste nå om lista der de som skriver mest pr døgn dukker opp. Hvis man ikke vil på den lista får man skrive anonymt da vel;)

 

Så slutt å hetse Bitthen, hun virker veldig grei i andre tråder, før og etter. Er dere virkelig så skinnhellige selv som dere utgir dere for å være?

Hei Bitthen. Du har en smule begrepsforvirring på skinnhellig-siden. Bare til info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Omg...er det liv her enda? Hvor patetisk er ikke det liksom?

 

Jeg liker Bitthen jeg. Håper det går bra med henne på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg logget meg inn klokka ti, altså for 16 min siden. Jeg har skrevet 6 innlegg inkludert dette..... Bruker du virkelig en hel dag på å skrive fem innlegg hi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...